R25 ten sonra Yamaha X max 400 mü Yoksa X max 250 mi
Reklamlar
-
31 Ağustos 2015, 17:02
#1
Arkadaşlar merhaba,
R25 i satıyorum ve yerine bir scooter alacağım, scooterdanda hevesimi almak istiyorum, R25 gibi sehir dışında beni üzmeyecek bir scooter bakıyorum,
X max 250 ABS 20 beygir ancak X max 400 modeli %52 daha güçlü cift disk bana daha mantıklı geldi, ancak küçülen teker capı ve yakıt konusu düşündürüyor,
R25 ten sonra xmax 250 çok mu güçsüz kalır, R25 ile günde 400-500km gezilerimde oldu ve hiç sorun yaşamadım o yüzden biraz daha güçlü bir scooter olsun istiyorum,
Son tahlilde şehir içi çok kısa mesafe gideceğim genelde şehirdışı 2kişi olarak 90-100km yol yapacağım, bunun için 400 mü yoksa 250mi daha iyi olur,
Sizin düşünceleriniz nelerdir,
Reklamlar
-
31 Ağustos 2015, 17:10
#2
kendiniz cevabı vermişsiniz biraz daha güçlü bişey istiyosunuz, xmax 400 o zaman
-
31 Ağustos 2015, 17:51
#3
xmax 400 birde jay cosla taktırdınız mı tadından yenmez
-
31 Ağustos 2015, 18:06
#4
Vitesli makineden scootera geçmiş biri olarak söyliyeyim.. Bariz güçsüz kalır R25 ten sonra 250 xmax...Scooterlarda güc ktarımında kayıplar var..
400 lük güzel ancak kullanıcıların çok ağır bu gibi yorumları oldu. Yoksa güç olarak güzel.. 250 xmax daha efektif bana göre.. Yakıtı , lastik çapını ve hafifliğini göz önünde bulunduruyorum..
Ağırlıklı şehir içi kullanılacaksa kesinlikle 250 derim. Şehir dışında da biraz daha yavaş gitmiş olur hepsi o kadar..
2 yıl Runner 200 ST kullandım. 155 km hıza çıkmışlığım var. Runner yol tutuş ve performans açısından üst düzey bir scooter olmasına ragmen defalarca scooter ların hız için yapılmamış olduğunu tecrübe ettim.
Benim kararım 250 xmax tan yana olurdu.
-
31 Ağustos 2015, 21:13
#5
Ağırlık olarak arada 25 kilo azımsanmayacak bir fark var, ancak boyum 186 ve kilomda 95 civarı olduğu için bu ağırlık çok fazla sorun olmaz diye düşünüyorum, birde arka cantı 13" yapmışlar keşke 14 olsaymış.
Genel olarak 100km civarı şehir dışı süreceğim için 250cc de ara hızlanmalar arabalardan kaçış ve rampa çıkarken güç yetmeme gibi durumlar olmasın diye aklımdan geçen 30 beygirlik model oluyor.
Esasında 250 ve 400 süren birisi yorum yapsa çok iyi olur
-
31 Ağustos 2015, 21:27
#6
Yılbaşından sonra 250 ile otobana cikamama ihtimalini göz önünde bulundurup xmax400 tavsiye ederim
-
31 Ağustos 2015, 22:29
#7
R25 gibi bir 250cc olunca dert olmuyor ama 20hp scooter ile kamyonlardan bile kaçmak zor olabilir. O yüzden benim aklıma da xmax 400 ağır basıyor.
-
İlk motorum Xciting 250ri idi, 8000km yol yaptıktan sonra 250cc Sym Wolf aldım, onu da 9000 km'de sattım. Ben de sizin gibi düşünerek Xmax400abs aldım. 400cc'lik bir scooter bence ancak sizi tatmin eder. 250cc scooterlar 400cc'ye göre biraz daha sağır kalıyor. Ara hızlanmalar çok daha tatmin edici. Ağırlık falan hikaye, benim de boy 1.83, kilo 100, hiç ağırlık falan hissetmedim. Bana göre çok kıvrak bir motor. Şimdi de bunu satıp İntegra'ya geçmek istiyorum. Bu da tatmin etmiyor artık. Fazladan yapacağınız 50-60 km sorun değilse, para da varsa bence 400cc alın.
-
R25 i satma yanına xmax 400 e verecegin fark ile 125 lik sukutur al şehirde kullan..
-
Şehir içerisinde 250 kafi, kaldıki 2 hafta önce iki motosiklet istanbuldan fethiyeye gittik,, 250 CC'ler ile.. Uzun yolda tek sorun yol bitmiyor, bazı arkadaşlara katılmıyorum, kamyon geçmek vs vs. detaylar söz konusu değil, Xmax 250 gayet iyi bir motosiklet, yokuş aşağıya 150 km süratler görülebiliyor, düz yolda 135 zorlanmadan yapıyor.
Ama bütçe var ise Xmax 400 tercih ederim, zira güçlü motosiklet her zaman artıdır.
-
x max 250 kullanıcısı olarak şehir içinde kullanıcaksan tavsiye ederim.Özellikle istanbulda yeterli.400 lük kullanmadım birşey diyemem.250 nin abs olanını al.lastiklerde güzel kusursuz bir scooter.
-
Tavsiyeler için teşekkürler, esasında R25 i satmayıp küçük ve ucuz bir scooter arayışım vardı ama ben hem şehir içi hemde şehir dışı motoru istiyordum zaten çok zamanda şehir dışı kullanıyorum, ayrıca küçük ve ucuz scooterlar karbüratörlü oluyor arkadaşlarımın karbüratörlü çin işi motorlarınının çok soğuk olmayan havalarda bile zar zor çalıştığını gördükçe karbüratör olayından soğudum R25 3 hafta çalıştırmasam bile tek marşta kolayca alıyordu hiç problem çıkarmadı. o yüzden sıvı soğutmalı enjeksiyonlu abli filan derken rota xmax lere yöneldi.
Bu sürec içinde kore malı olan scooterlara da baktım ama plasiklerinde ve finişaj da bir japonun kalitesi malesef yok.
ABS benim için büyük bir artı, Sanırım bütçeyi zorlayarak xmax 400 ABS alacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------
Evrenalpar adlı üyeden alıntı
İlk motorum Xciting 250ri idi, 8000km yol yaptıktan sonra 250cc Sym Wolf aldım, onu da 9000 km'de sattım. Ben de sizin gibi düşünerek Xmax400abs aldım. 400cc'lik bir scooter bence ancak sizi tatmin eder. 250cc scooterlar 400cc'ye göre biraz daha sağır kalıyor. Ara hızlanmalar çok daha tatmin edici. Ağırlık falan hikaye, benim de boy 1.83, kilo 100, hiç ağırlık falan hissetmedim. Bana göre çok kıvrak bir motor. Şimdi de bunu satıp İntegra'ya geçmek istiyorum. Bu da tatmin etmiyor artık.
Fazladan yapacağınız 50-60 km sorun değilse, para da varsa bence 400cc alın.
İntegrayı da düşündüm ama bagaj benim için önemli integra normal motosiklet gibi, hatta NC750X otomadik olanını hondanın eğitiminde sürüp amortisözr sertliği tuhaf sürüş karakteristiğinden ötürü pek beğenmemiştim birde tabi integranın otomatik vitesi bana çok komplike geldi bozulabilitesi yüksek gibi. Eğer scooter olayını sevdiyseniz çift silindirli yağlı kavramalı makinelere bakmanızı öneririm. örneğin TMAX 530
-
Tmax iyi hoş ta, her gün işe gidip gelen biri olarak beni yakıt bakımından üzer. Diğer yandan fiyatı da en az 10bin lira daha fazla maalesef ikinci ellerde.
-
Performans bakımından Beverly 350 yi de düşünebilirsiniz. 400 lük xmax den daha hafif, motor gücüde yerinde, özellikle gidiş ve yol tutuş konusunda her zaman cok iyi yorumlar almıştır (profesyonel incelemelerde).'xmax 400 göre dezavantajı koltuk altı bagajının daha küçük olması (ki yinede tam boy kask alıyor... Veya 15.6 lik laptop ile çanta sıgıyor).
-
Bende daelim s3 yazayım kafa iyice karışsın 250cc'ler arasında en performanslısı ve muhtemelen virajı en iyi olanı. İmkan varsa sym maxsym 400 de bakılabilir; geçen serviste 50 yaşını geçmiş bir dayı kullanıyordu hoşuma gitti Ya da ben ilgilenebilirim derseniz eli yüzü düzgün bir silverwing 400 veya burgman 400. Tabiki daha yaşlı olacaktır ilk 2 yazdığıma göre. x max performans olarak bunların hepsinin altında kalıyor. Kalite olarak ise sadece daelimden daha iyidir. Görüntü ise kişiseldir ona bir şey diyemem.
Kymco'dan downtown çok çok güzel bir seçenek ama servisleri artık mondial olduğu için ben bakmıyorum bile. İçime sinmeyenide size öneremem.
Ekstra olarak honda forza abs ve kawasaki J300 var. Ama değer mi değmez onu siz bilirsiniz.
x max 400 devasa egzozu ile şehir içinde sıkıntı ve yakıtıyla uzun vadede cüzdan çürütücü bence.
-
şehirler arası uzun yolda 250 cc bazen yetersiz kalabiliyor, o yüzden 400 lük daha mantıklı geldi bana.
-
AurorAbeam adlı üyeden alıntı
Bende daelim s3 yazayım kafa iyice karışsın
250cc'ler arasında en performanslısı ve muhtemelen virajı en iyi olanı. İmkan varsa sym maxsym 400 de bakılabilir; geçen serviste 50 yaşını geçmiş bir dayı kullanıyordu hoşuma gitti
Ya da ben ilgilenebilirim derseniz eli yüzü düzgün bir silverwing 400 veya burgman 400. Tabiki daha yaşlı olacaktır ilk 2 yazdığıma göre. x max performans olarak bunların hepsinin altında kalıyor. Kalite olarak ise sadece daelimden daha iyidir. Görüntü ise kişiseldir ona bir şey diyemem.
Kymco'dan downtown çok çok güzel bir seçenek ama servisleri artık mondial olduğu için ben bakmıyorum bile. İçime sinmeyenide size öneremem.
Ekstra olarak honda forza abs ve kawasaki J300 var. Ama değer mi değmez onu siz bilirsiniz.
x max 400 devasa egzozu ile şehir içinde sıkıntı ve yakıtıyla uzun vadede cüzdan çürütücü bence.
Forza300 ün tipini beğenmedim bir de ABS li olanlar xmax400 ikici el fiyatına satılıyor bunun yerine temiz bir xmax 400 ABS daha mantıklı göründü zaten 250 ile yakıtları üç aşağı beş yukarı aynıymış.
rotayı 400 e yönelttim.
-
c4gin adlı üyeden alıntı
Forza300 ün tipini beğenmedim bir de ABS li olanlar xmax400 ikici el fiyatına satılıyor bunun yerine temiz bir xmax 400 ABS daha mantıklı göründü zaten 250 ile yakıtları üç aşağı beş yukarı aynıymış.
rotayı 400 e yönelttim.
O vakit maxsym, silverwing 400 vs. Acaba x max 400 ise burgman 400'un boyutları birbirine kıyasla nasıldır ona da bakmak lazım.
-
bir senedir xmax 250 kullanıyorum 125 cc lik bir scooter dan gectım bana devrım gıbı gelmıstı r25 den inip ona bındıgınde ınan sana da devrım gıbı gelecek ozellıkle sehırı ıcı trafıgındekı rahatlıgı tadınca. gozun performans farkını ınan kı gormeyecek. ben 10 senedır scooter kullanıyorum vıteslı motora gecmek aklımın ucundan bıle gecmıyor sehır dısı performansı da gayet guzel bence. 120 ye kadar hızlanması muazzam senı hızlı akan trafıkte kesınlıle zor durumda bırakmaz. sana tavsıyem gozun kapalı xmax al sende alısınca tekrar vıteslı motor aklının ucundan gecmeyecek
-
Xmax 400 ABS ye kavuştum ve ilk gün için bayağı yol yaptım, ben R25 ten sonra motoru çok sevdim artçılarda çok sevdiler
Performans ve diğer kriterler açısından kıyaslamasını aşağıdan okuyabilirsiniz,
Tavsiye veren arkadaşlara çok teşekkürler,
http://www.motosiklet.net/forum/mark...amaha-r25.html
http://www.motosiklet.net/forum/marka-ve-model-kiyaslamalari/153654-yamaha-xmax-400-vs-yamaha-r25.html
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler