Biraz klasik ama görüş ve önerilerinizi bekliyorum
-
Arkadaşlar herkese tekrardan merhaba,
Elimden geldiği kadar forum kurallarına uymaya çalışıyorum bir hatam olursa mazur görün lütfen.
2007 yılında ilk motorum yamaha bws 100 ile başlayan motor tecrübem bu yıllara kadar geldi. Bu zamana kadar hep scooter kullanıcısı oldum.
Açtığım konu defalarca açılıp konuşulmuş konular olamasına rağmen tam olarak merak ettiğim şeyleri bulamadım. Konudan sıkılmış arkadaşlar lütfen yazmasınlar. Bu forumun amacı bilgi, deneyim, tecrübe paylaşımıdır. Herneyse uzatmayayım..
Havaların ısınmasıyla birlikte eşimle beraber tekrar bir motor almaya karar verdik. Bundan önceki motorlarımız hep 100-150 cc ayarındaydı. Bu yaz kısmet olursa, İstanbul'dan çıkıp Balıkesir'e ordan da İzmir ve Muğla olmak üzere bir ege turu düşünüyoruz. Bütçemiz max 7.000 TL Uzun araştırmalar sonucunda,
2007-2008 Yamaha X max, 2008-2009 X city ve 2010-2011 Kymco Xciting 250i Arasında kaldık.
Sorularım:
Araştırmalarımızın sonucunda 2015 Yamaha X max ve Xciting 250i nin tekerlek boyutlarının aynı olduğunu gördük. Fakat aynı durum Yamaha X Maxın 2008-2009 Modeli içinde geçerli mi?
Ayrıca Xciting 250i nin sele altı bagajının küçük olası dezavantaj mıdır?
Son olarak Yamaha X city rahatlık açısından uzun yol için ideal midir? Sele altında bagajı var mı? Gözüme çok çelimsiz görünüyor.
Verceğiniz cevaplar için şimdiden çok teşekkür ederim.
Reklamlar
-
Fikir verecek birileri yok mu hiç ;)
Güncel
-
Hocam sen olayın röntgenini çekmişsin zaten. Burada senden daha farklı ve iyi bir fikri olan yoktur eminim...
Ben de motorumu alırken kıyasladığım tüm modellerin doktoru olmuştum adeta..
Yolun açık olsun.. Kazasız belasız günler dilerim.
-
Xcity nin bagajı var ama küçük (xmax e göre) .. nedeni jantlarının büyük olması (iyi birşey).. Xcity ile uzun yola gidilir (xmax ve xciting ile de gidilir) .. Avrupa turu yapmış arkadsaşlarımız var Xcity ile .. Youtube da bölüm bölüm yayımlandı videoları ...
Ben Xcity düşündüğüm için, Xcity ekseninde cevaplarımı veriyorum
-
Anladım arkadaşlar çok teşekkür ederim. Gerçekten karar vermek çok zormuş. Her motosikletin artı ve eksileri var. Ben birazda uzun yolda ayaklarımı kösmek istediğim için Xciting'e karar kıldım. Tekerleri o kadar da küçük değil sanki ;)
-
scooter den hiç anlamam
şu geziyi http://www.motosiklet.net/forum/etki...x-125-ile.html inceledikten sonra (belki bakmışındır ) bagajın o kadar da çok önemli olmadığını bence anlayacaksın scooter a soft çanta ile her türlü bagaj uydurulup eşya taşınıyor
bence iki motor arasında yakıt ,yedek parça , servis ,teknik özellikler fiyat vs yi karşılaştırarak birisini seç
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
Hocam Kymco markası hakkında herhangi bir endişeniz olmasın, piyasada fiyatına göre sunduğu kaliteli ürün bakımından ilk 3te bence (fiyat performans olarak)
Kymco 125cc scooter'ları ( Agility City, Super 8) 15bin km.kadar kullandım, tek dezavantajları sert amortisör , geçtiğin tüm kasisleri, tümsekleri, yol bozukluklarını sırtınızda hissediyorsunuz. Eğer Xciting'de aynı durum ise, kararınızı tekrar gözden geçirin derim.
-
Evet istedikten sonra yapilamayacak sey yok. Birde bir amca vardi scooter ile baya baya butun illeri dolasmis neredeyse. Hatta Illerin tabelalari onunde resimleri vardi Bu arada buldum ummet Perikan. Aslinda onemli olan motor degil. Tecrube ve dikkat.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
Sokollu adlı üyeden alıntı
Hocam Kymco markası hakkında herhangi bir endişeniz olmasın, piyasada fiyatına göre sunduğu kaliteli ürün bakımından ilk 3te bence (fiyat performans olarak)
Kymco 125cc scooter'ları ( Agility City, Super 8) 15bin km.kadar kullandım, tek dezavantajları sert amortisör , geçtiğin tüm kasisleri, tümsekleri, yol bozukluklarını sırtınızda hissediyorsunuz. Eğer Xciting'de aynı durum ise, kararınızı tekrar gözden geçirin derim.
Aynen katiliyorum dostum. Kymco markasi icin hicbir endisem yok. Lakin benide huzursuz eden sert olusu. Gerek selesi, gerek amortisorleri. Birde manevra kabiliyeti, silkeleme yapmasi ve sele alti bagajinin ufak olmasi. Xcitingin en onemli artisi kombine fren sistemi ve tekerlerin buyuk olmasi. Hadi boydan kurtariyoruz, agir olmasida benim icin bir avantaj.
Ya bu isler insani verem eder. Simdi birde Piaggio x9 kafami kurcaliyor. Zira jantlar 14 inc. Gelgelelim servis ve yedek parca pahali. Sym ye gelicek olursam tek sikintisi tekerlerinin kucuk olmasi. Bu arada sym lerin periyodik bakim araligi kac km? Ben bulamadımda...
Allah sonmuzu hayır eylesın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)