Selamlar ben erzurumdan taner, Elimde bulunan 1957 model bmw r26 yı görücüye çıkardım.sizinde görüşlerinizi almak istedim.250 cc. Kapelı tip şaftlı, tek silindir,15 lt benzin kapasitesi, 100 km de 3,3 yakıt tüketimi, 15 beygir( 4 çeyrek olarak alman lütaratüründe ), salıncak tip gidon bariyeri( dünyada üretilen tüm bmw ler halen aynı sistematikde üretilir ) yağlı 4 amortisörlü, yedek yakıt tankı 1,5 lt, ani kalkışlarda denge dağlayıcı volan ve yatağı bulunan yarı Copper yarı Racing ve kalsik serisinin en narin görüntüsüne bakıyorsunuz. 2. dünya savaşında postaları dağıtmak üzere kullanılan bu makina sadece 6 sene kullanılmıştır.128000 km de olan bu makina eşsiz sesi ile halen evimin salonunda antika değerini korur.İlgilenen arkadaşların
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4303574 linkinden resimlerine bakması sağlanmaktadır.ayrıca oguzhantiryaki@hotmail.com msn adresinden de video görüntüsünü isteyebilirler. Sesini duymak bile kimi zaman iç gıdıklar. Alışa gelmiş bir motor patırdısı değildir.Kulak okşayan bir sesi var.yedek lastiği ve segmanları (orjinal ) mevcuttur. Ben hiç segman değiştirmedim onuda not ediyim sadece kışlık bakım yaparken subap ayarı yaptım.Şuan şanzuman ve motorun içi tıka basa korozyon önleyici yağ ile doludur.Yola çıkaracağım zaman içindeki yağı boşaltıp normal 10 40 yağ koyarım.kornası bile orjinal olan bu motorsiklet hakkında neler düşünürsünüz bekliyorum. kolay gelsin.unutmadan 50 yaşında ki bu motora hürmet gerekir bence..!
Shot with 6630 at 2007-06-26
Shot with 6630 at 2007-06-26
Shot with 6630 at 2007-06-26
Shot with 6630 at 2007-06-26