http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...36608486/detay

İlk motorum olan Dragstar'ımı esas ismiyle Küheylan'ımı Avrupa Turu için TDM 900 alacağımdan ötürü satıyorum. Kasım ayından beri süren birlikteliğimizde 12 bin km'yi beraber devirdik. Evet boru değil 7 bin km'si temmuz ve ağustos aylarında olmak üzere tam 12 bin km... Servise tek gitme sebebiyse rutin bakımlar oldu (balata, yağ değişimi vs) Yaz aylarında Akdeniz Ege Doğu ve Güney Doğu Anadolu olmak üzere tek başıma seyahate çıktım. Bir kez bile üzmedi beni, ne yokuş dinledi ne bozuk satıh... 50 kiloya yakın yüküm artı ve (Akdeniz-Ege turumda) artçıyı taşıdı sırtında bir "of" demedi dedirtmedi(fotoğraflardan birinde artçılı seyahatimde taşıdığım yük de görülmektedir)...
Şimdi motoru bilenler bilir artılarını saymayacağım, sadece belirteceğim birkaç nokta var.
1. Yazdan önce motora Michelin Commander II lastikler takılmıştır. 40 bin km'ye kadar ömrü olan bu lastikler henüz sadece 7 bin km yapmıştır. (Çifti 1100 tl)
2. Motoru satılığa çıkarmadan önce motor tamamıyla bakımdan geçecektir (Bu ilan hazırlandığı sırada motor servistedir). Size sadece gaza basıp yola düşmek kalacaktır.
3. Givi marka yan çantalar fotoğraflarda da görülebileceği üzere biraz kötü durumdadır, satıştan önce boyatılacaktır gıcır gıcır teslim edilecektir. (sıfır takımı 500 tl)
4. Givi marka sissy bar haricinde, sürücü için ortaya, çıkarılabilir bir sissy bar daha yaptırdım uzun yolda hem benim hem de artçı için büyük rahatlık oldu. İstemezseniz çıkartabilirsiniz. (Givi Sissy bar 700 tl, benim yaptırdığım 150 tl)
5. Üzerinde Vance&Hines performans egsozu vardır, birkaç kilometre uzaktan yaklaştığınız duyulur... (600 Dolar/1200 tl)
6. Hepco Becker koruma demiri ve Highway Hawk palet ayaklık vardır... (Koruma demiri 500 tl, ayaklık 200 tl)
Motorun eksilerine gelirsek.
1. Motoru 86 binde aldım şu an 98 bindedir. Hali hazırda kullanıyorum. Kilometre takıntılılar aramasın, siz gidip kilometre saatiyle oynayan 98, 2000 model motosikleti 15.000-20.000 yaptı diye satanlara yönelin ;) İşin erbapları bir Japonda kilometrenin çok büyük bir ölçüt olmadığını en azından temel ölçüt olmadığını bilir zaten. Eğer TDM 900 almaya karar vermesem bir 98 bini daha devirirdik diye düşünüyorum ;)
2. Bu benim ilk motorumdur ve tahmin edileceği üzere kazası da oldu. Yalan yok 3 kez devirdim motoru hepsi de şehir içinde fren konusunda acemilikten yavaş hızlarda yapılmış kazalardır. Motorun işleyişinde sorun yaratacak en ufak bir etkisi olmamıştır. Ancak depoda gözle görülür çizik ve eğilme vardır. Farın da çerçevesinde yakından bakıldığında görülen ezik izleri vardır. İlk bakışta dikkat çekmese de yakından bakıldığında görülmektedir. Hepsinin düzeltilmesi (far+ depo) 400-500 tl'ye patlayacaktır sanırım. Ben o şekilde kullanmaya devam ettim siz istemeyebilirsiniz. Saygı duyarım.
3. Motorun muhtelif yerlerinde yaşından kaynaklı bazı küçük kozmetik kusurlar vardır, bu yaştaki bir motor için çok abes değildir.
Muayenesi Mayıs 2014'e kadardır.

NOT: TAKAS DÜŞÜNMÜYORUM. BAŞTA DA SÖYLEDİĞİM GİBİ TDM 900 ALACAĞIM İÇİN SATIYORUM. DÜRÜST BİR SATICIYIM DÜRÜST ALICILAR ARASIN LÜTFEN...
NOT-2: PAZARLIK PAYI VARDIR ANCAK ÖLÜCÜLER ARAMAZSA SEVİNİRİM. BAKIMLARINI TAM YAPTIRACAĞIM İÇİN BU KONUDA CÖMERT DAVRANMIYORUM.

NOT-3: SİTE ÜZERİNDEN DEĞİL DE TELEFONLA ULAŞIRSANIZ SEVİNİRİM.
KÜHEYLAN, ALANA ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN...