-HİÇ BİR SIKINTISI OLMAYAN ORJİNAL 20500KM BİR MOTORDUR
-HER ŞEYDEN ÖNCE HACMİNE GÖRE AŞIRI ZORLANMADAN KULLANILDI İLK SAHİBİ DE İKİNCİ SAHİBİDE İYİ TANIDIĞIM İNSANLARDI İLK SAHİBİ YAŞINDAN DOLAYI BİNMEK İSTEMEYEREK SATTI İKİNCİ SAHİBİDE ARKADAŞIMDI ALIRKEN YANINDAYDIM ONUNDA TEK MOTORU DEĞİLDİ VE EV İŞ ARASI ULAŞIM ARACI OLARAK KULLANDI
-19000 DE NİSAN SONU BAKIMA GİRDİ
-NİSAN SONU YAĞI YAĞ FİLİTRESİ DEĞİŞTİ CASTROL 15/40 PERFORMANCE KONULDU
- FREN BAKIMI YAPILDI HİDROLİK YENİLENDİ
-YAKIT OLARAK SON DERECE EKONOMİKTİR
-2007 YANİ HYOSUNG - ST KANUNİ DEĞİLDİR
-KİŞİSEL NEDENLERDEN DOLAYI SATILIKTIR ŞUAN ÜÇÜNCÜ MOTOR KONUMUNDADIR YANİ BU MOTOR HARİÇ İKİ MOTORUM DAHA VAR
-ÜZERİNDE KİNG KISA TÜP EGZOZ VAR SES GAYET DOYURUCU
-LASTİK OLARAK BATLAX TAKIM VAR 160 ARKA - 120 ÖN GAYET İYİ DURUMDALAR
-KRONİK SORUNLAR SANILAN KRANK SORUNU EKZANTİRİK ZİNCİRİ SORUNU YOK ELEKTİRİKSEL SORUNLARI YOK KONJEKTÖR STARTÖR VS GİBİ
-KRANK SORUNU 250CC MAKİNAYI 600CC MAKİNA GİBİ SÜREKLİ DİP DEVİR KULLANAN GTR MODELLERDE SIKLIKÇA GÖRÜNÜR
-AYNI ŞEKİLDE 600CC BİR JAPON MAKİNAYIDA 1000CC GİBİ ZORLARSANIZ AYNI SORUN ONDADA YAŞANACAKTIR...
-ALMAYI DÜŞÜNEN USTASI İLE GELİR BAKAR EKSİK OLAN PULLARI YATAR NOTERDE SATIŞINI ALIR GİDER VADE ÇEK SENET K.KARTI YOK
-YATMA KALKMA OLAYI YOK SADECE UFAK BİR SÜRTÜNME YAŞADI VE SONUCUNDADA BOYANDI...
PAZARLIK TABİKİDE VAR MOTOR BAŞINDA ABARTMADAN
KISACASI ÖLÜCÜLER UZAK DURSUN...
İSTEYENE TRAMER İÇİN PLAKA VERİLİR...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2412198/detay/