İLAN:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1636790/detay/

Standart ASYA AS200 GY yi uzun uğraşlarım sonucu 200GY CARBON EDITION haline dönüştürdüm.Takip edeceksiniz Bu karbon modifiyesi tüm asya kullanıcılarına yayılacak !.

Öncelikle Motorsikletin genel durumu hakkında bir kaç şey yazayım ;

2006 model olup ilk sahibinden 16000kmde alındı ve şu anda 21000 km dedir, Aldığımda orjinal Ön çamurluğu spor görünüş açısından değiştirilmiş ayrıca debriyaj sistemi japon malı , üzerinde gelen zinciride kaliteli zincir ile değiştirilmiş vaziyetteydi.

yaklaşık bir yıl boyunca düzenli olarak yağ değişimi ve diğer bakımları yapılarak binildikten sonra modifikasyon yapmayı planladım ve uygulamaya geçtim.

üzerindeki modifikasyonlar;

1- Karbon Kaplama : Birinci sınıf karbon "Üç boyutlu dokulu" malzeme kullanılarak ön far grenajı,depo grenajı, ön amortisör grenajları, sağ ve sol kapak grenajları ve kuyruk kısmı kaplanmıştır.Son derece ilgi çekici ve sportif görünüyor.

2- Ön far ve kafa grenajı sökülerek yerine Spor durması açısından Başka bir marka Motorsiklet Farı takıldı (orjinali sağlam duruyor) ve görüş ve aydınlatma açısından eskisinden iyi olduğunu söyleyeyim.

3- Gündüz far uygulaması ön tarafta far kısmın sağına ve soluna Power Led denilen güçlü ışık veren Lambalar takıldı ve özel devresi sayesinde ister sabit ışık veriyor ister polis motosikletlerindeki gibi yanıp sönüyor. bu uygulama görüşü artırmak içi değil görünürlüğü artırmak için yapıldı çok uzak mesafelerden dikkat çekiyor özellikle Gece yolculuklarında harika.

4- Orjinal korna sökülüp daha güçlü bir korna takıldı.

5- Karbon görünümlü mini sinyal lambaları takıldı ve sportif görünüşü artırıldı (orjinalleri yine duruyor) ayrıca küçük olmasına karşın çok iyi ışık veriyorlar.

6- orjinal sele(oturak kısmı) uzun mesafe yolculuklarda rahatsızlık verdiği için ve dikişli yapısı sebebiyle su alması değiştirilerek Daha yüksek ve yumuşak bir şekilde Dikişsiz olarak tek parça şeklinde tekrar kaplandı. konforu çok arttı.

7- arka kısmına çanta monte edilmesi için gereken metal aparta söküldü ve yanında verilecek.

8- Orjinal eksozu Yüksek sıcaklıklara dayanıklı teflon içerikli mat siyah boya ile boyanarak sportif görünüşü artırıldı.

9- Plakalık ve orjinal Arka fren lambası söküldü (orjinaliyanında verilecek) sportif Ledli fren lambası takıldı ve plaka altına yerleştirildi.

10-Yeni kuru tip Akü takıldı.



sonuç olarak son derece spor görünümlü bir motorsiklet oraya çıktı, gelelim ekonomik boyutuna motorsiklet şehir içinde ortalama100kmde 3,5lt bezin harcıyor (hızlı ve agresif kullanımda artar) şehirler arası denedim 3 lt ye kadar düştü bu değer 200cc bir motorsiklet için çok iyidir.ayrıca parçası bulunması açısından Asya servisi çok yaygın, muadillerine göre en az arıca çıkaran motorsiklet, kendim bizzat alırken aylarca araştırdım. Sonuçta Temiz motorsiklet kendini belli eder , 3-5 fazla verin kafanız ağrımasın , benim satma sebebim 200cc den 500 veya 600cc aynı tarz motorsikletlere geçiş yapmak.

Muğlada motorsiklet istenirse gelinip görülür, ayda bir yada iki kez Denizliyede gidiyorum istenirse oradan bakılabilir.

PEŞİN OLURSA BİR MİKTAR İNDİRİM YAPILIR, SENET , ARABA VB şeyler ile takas olmaz.

Telefona saat 17:30 dan sonra cevap verebilirim yada haftasonu arayın .beşyüzotuzaltıüçyüzdokuzdoksanaltıotuziki(avea)