Z1000 gerçektende ne kadar güzel bir makinadır yahu? Kawasaki bu işi gerçekten biliyor, Bu arada camdır aparattır vs.tamam ama rüzgar olayına bu kadar takılmamak gerek...Motosiklet=Rüzgar yani bunu çokta sorun etmeye gerek yok, eşyanın tabiatı bu...
Evet ben de rüzgarı fazla sorun etmemeyi düşünüyorum. Z1000 güzel bir tecrübe olacak sanırım motor hayatımda malesef 5 ay kadar beklemek zorundayım. Malum havalar :(
Arkadaşlar tekrar meraba,
Biraz araştırma yaptım. Sordum soruşturdum. Rüzgar faktörünün beni grenajlı motorlardan sonra rahatsız edeceği kararına vardım malesef. Sıfır alacağım için memnun olmayacağım bir motoruda almak istemiyorum tabi. Her ne kadar z1000 i çok beğensemde ss makinelerde devam etmeye karar verdim. Şu anda sıfır 600 lüklere bakıyorum. SS te 1000 e atlamak pek yemiyor şimdilik.
Naked=Ruzgari seven kisiler tarafından daha eglenceli bi motosiklet aslında.160 kmh ye kadar ruzgarı fazla hissetmiyorsun diyebilirim.Kullandıgım motosiklet Honda HORNET 2011
pek tecrübem yok ama acizane olarak, eğer otobanda +150-200 felan yapıyorsan naked değil de ss olmasa bile en azından st bir model belki sendeki mevcut xj6 diversion, fazer ya da ille kawasaki diyosan z1000sx gibi birşey bakman daha doğru ve uygun olur diye düşünüyorum. kullananlar daha iyi bilir ama zaten st ler naked ların far grenajı olan ve aşağı yukarı aynı kıvraklığa sahip hali yani böylelikle z1000 için cam felan olayıyla uğraşmamış olursun ki bence cam takman orjinal naked modellerdeki o agresif hava ve görüntüyü yokeder ki belki de senin de bu agresif görüntü hoşuna gitmiştir. ben de bayılıyorum naked modeldeki o agresif, atak görünüme ve kıvraklığa ama eğer otobanda 150 nin üstüne çıkacaksan ve şehirler arası kullanacaksan st derim ama şehir içi mesela ilçeden ilçeye ya da semtten semte biniyosan ya da uzun yolda 150 yi geçmiyosan naked güzel ve çok zevkli olabilir, 150 nin üstüne çıkıyosan ki bence 1000 lik bir motora binersen sen basmasan da o kendisi 150 nin üstüne çıkacaktır bu durumda naked seni yorar ve üzer gibime geliyor... yine de en doğru kararı kendin verirsin hakkında hayırlısı olsun diyelim
Arada cruiser kullanıcılarının yorumlarını okuyorum. Uzun yolda ön cam şart diyorlar. Biz 138 bg lik bir canavardan bahsediyoruz. Su durumda tartışmaya gerek kalmıyor. St ler malesef sportif görünmuyorlar ve malesef baya ağırlar. Tek beğendiğim st vfr800 dü o da yok artık. Bu sebeple ss e devam.
1yıldır önce önceden z750 ye binmiştim....z 1000 nasıldır bilmiyorum ama z750 hakkında görüşlerimi kısaca yazayım....
balgattan gölbası istikametine dogru yardırıp, otoban girişinden dönüp tekrardan balgata gelmiştim.... 210 km sürate cıkmıstım ve gercektende cok fazla rüzgar yiyorsunuz....tabi o zaman kış ayına dogru oldugu için ve bir de akşamın rüzgarı vardı....genede üstüne yatmama rağmen tüm rüzgar bana çarpıyordu.....
200+ hızlarda gercektende çekilecek dert değil....kısa mesafede sorun edeceğini sanmıyorum ama
uzun yol ve yüksek sürat ile sıkıcı gelebilir...paranızla rezil olabilirsiniz....
bana paran olsa alır mısın derseniz de almam...
Genelde böyle söyleniyor. Grenajları boşuna yapmıyorlar demekki. Naked yüksek cc söz konusu olduğunda daha çok cruiserlara yakışan bir tarz gibi geliyor bana.
'gibi geliyor bana' demek 'bence' böyle demektir zaten.
Bu İşi çözecek yorumu TekTekerİmam tarık yapar anca... Naked ci ve Z1000 sahibi olan o
Evet ya bir yorum alsak iyi olurdu ama nerdeeee...
yasewi eyv.arkdşlar benm 2010 z1000 im var linkte mevcut foto http://www.motosiklet.net/forum/dige...esel-oldu.html
çok fazla uzatmıycam lafı naked bi motordan daha doğrusu hiç bi motordan araba konforu beklemeyin eğer konfor ve rahatlık istyosanız gidin araba alın ama şöyle bi durum var z 1000 le istanbul dan bodrum a geldim sanki r1200 gs le gelmişim gibi rahattı ve ayrıca sanki altımda zxr10 var gibi de güç vardı.2010 z1000 kros hariç her türlü motor olarak kullanılabilir öyle bi makine işte 180 den sonra tabiki rüzgar rahatsız ediyo ama öne bi cam takıyosun (özellikle puig) ve rüzgar da olmuyo al sana hem racing hem turing hem naked hem scooter bi motor
teşekkürler yorum için. Kullanıcıdan gelen yorum çok onemli. Araba konforu tabiki beklemiyorum ama sx versiyonuna gore rüzgardan çok daha fazlamı etkileniyo surucü onu merak ediyorum. Ben hep grenajlı motor kullandım. Grenajı aratırmı diye korkuyorum. Yoksa çok beğendiğım bir motor z1000.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------
Sadece camla iş bitiyosa süper!
orjinal kawasakinin camı ile z750 kullanan biri olarak cam fark ettirsede bir yere kadar şöylede bi kıyas yapayım kullandığım için kymco xciting 500 rüzgar 1 oranında etkiliyosa z750 10 oranında gerçekten bu kadar fark var. Son söz olarak:
"Denizleri seviyorsan, dalgalarıda seveceksin" Friedrich Nietzsche
Uzun sureli olmasada, kullanmadigim motosiklet kalmadi sanirim. Hep naked favorim olmustur. Motosiklette kimi konfor, kimi güc, kimi hiz arar. Ama hepsinin ortak özelligi rüzgardir. Evet naked motorda hız bazen iskence olabiliyor, ama sehir icinde de racing iskence oluyor. Touring uzun yolda konfor sagliyor, sehir icinde cussesi zorluyor. Enduro dag bayir her yola geliyor ama 4 silindirliler kadar seri degil.
Kisaca her modelin avantaj ve dezavantajlari var. Bence senin istedigin ozelliklere ss degil naked uygun.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)