Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Naked motor ve rüzgar sorunu

    REKLAM ALANI
  1. #61
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    Alıntı excavatus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Z1000 candır... her türlü kaprisi çekilir...
    Arkadaşımın z1000'nini denemiştim...
    1 saat kadar bindim. yurtdışındaydım o zaman. Kaymak dağ yolları + kaymak otoban bileşiminde...

    Zaten sağ bileğinin hareketinin yüzüne yansıttığı gerizekalı gülümseme yüzünden düşen IQ sebebi ile rüzgarı falan hissetmiyorsun...
    bir Z fanatiği olarak "yorum budur" diyorum
    Ninja


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    excavatus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2010
    Şehir
    Eskisehir (şimdilik)
    Motosikleti
    BMW F650 ST
    Alıntı sedici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir Z fanatiği olarak "yorum budur" diyorum
    Bir de MT01'e binsene... :D
    HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...

  3. #63

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    Z1000 gerçektende ne kadar güzel bir makinadır yahu? Kawasaki bu işi gerçekten biliyor, Bu arada camdır aparattır vs.tamam ama rüzgar olayına bu kadar takılmamak gerek...Motosiklet=Rüzgar yani bunu çokta sorun etmeye gerek yok, eşyanın tabiatı bu...

  4. #64

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Evet ben de rüzgarı fazla sorun etmemeyi düşünüyorum. Z1000 güzel bir tecrübe olacak sanırım motor hayatımda malesef 5 ay kadar beklemek zorundayım. Malum havalar :(

  5. #65

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Arkadaşlar tekrar meraba,
    Biraz araştırma yaptım. Sordum soruşturdum. Rüzgar faktörünün beni grenajlı motorlardan sonra rahatsız edeceği kararına vardım malesef. Sıfır alacağım için memnun olmayacağım bir motoruda almak istemiyorum tabi. Her ne kadar z1000 i çok beğensemde ss makinelerde devam etmeye karar verdim. Şu anda sıfır 600 lüklere bakıyorum. SS te 1000 e atlamak pek yemiyor şimdilik.

  6. #66
    cbr_007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Naked=Ruzgari seven kisiler tarafından daha eglenceli bi motosiklet aslında.160 kmh ye kadar ruzgarı fazla hissetmiyorsun diyebilirim.Kullandıgım motosiklet Honda HORNET 2011

  7. #67

    Üyelik
    01 Aralık 2011
    Şehir
    Hendek/SAKARYA
    Motosikleti
    2012 GT250R (kırmızı-beyaz)
    pek tecrübem yok ama acizane olarak, eğer otobanda +150-200 felan yapıyorsan naked değil de ss olmasa bile en azından st bir model belki sendeki mevcut xj6 diversion, fazer ya da ille kawasaki diyosan z1000sx gibi birşey bakman daha doğru ve uygun olur diye düşünüyorum. kullananlar daha iyi bilir ama zaten st ler naked ların far grenajı olan ve aşağı yukarı aynı kıvraklığa sahip hali yani böylelikle z1000 için cam felan olayıyla uğraşmamış olursun ki bence cam takman orjinal naked modellerdeki o agresif hava ve görüntüyü yokeder ki belki de senin de bu agresif görüntü hoşuna gitmiştir. ben de bayılıyorum naked modeldeki o agresif, atak görünüme ve kıvraklığa ama eğer otobanda 150 nin üstüne çıkacaksan ve şehirler arası kullanacaksan st derim ama şehir içi mesela ilçeden ilçeye ya da semtten semte biniyosan ya da uzun yolda 150 yi geçmiyosan naked güzel ve çok zevkli olabilir, 150 nin üstüne çıkıyosan ki bence 1000 lik bir motora binersen sen basmasan da o kendisi 150 nin üstüne çıkacaktır bu durumda naked seni yorar ve üzer gibime geliyor... yine de en doğru kararı kendin verirsin hakkında hayırlısı olsun diyelim

  8. #68

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Arada cruiser kullanıcılarının yorumlarını okuyorum. Uzun yolda ön cam şart diyorlar. Biz 138 bg lik bir canavardan bahsediyoruz. Su durumda tartışmaya gerek kalmıyor. St ler malesef sportif görünmuyorlar ve malesef baya ağırlar. Tek beğendiğim st vfr800 dü o da yok artık. Bu sebeple ss e devam.

  9. #69
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    1yıldır önce önceden z750 ye binmiştim....z 1000 nasıldır bilmiyorum ama z750 hakkında görüşlerimi kısaca yazayım....
    balgattan gölbası istikametine dogru yardırıp, otoban girişinden dönüp tekrardan balgata gelmiştim.... 210 km sürate cıkmıstım ve gercektende cok fazla rüzgar yiyorsunuz....tabi o zaman kış ayına dogru oldugu için ve bir de akşamın rüzgarı vardı....genede üstüne yatmama rağmen tüm rüzgar bana çarpıyordu.....
    200+ hızlarda gercektende çekilecek dert değil....kısa mesafede sorun edeceğini sanmıyorum ama
    uzun yol ve yüksek sürat ile sıkıcı gelebilir...paranızla rezil olabilirsiniz....
    bana paran olsa alır mısın derseniz de almam...

  10. #70

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Genelde böyle söyleniyor. Grenajları boşuna yapmıyorlar demekki. Naked yüksek cc söz konusu olduğunda daha çok cruiserlara yakışan bir tarz gibi geliyor bana.

  11. #71
    cbr_007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı luthier76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Genelde böyle söyleniyor. Grenajları boşuna yapmıyorlar demekki. Naked yüksek cc söz konusu olduğunda daha çok cruiserlara yakışan bir tarz gibi geliyor bana.
    Zevkler ve renkler tartışılmaz

  12. #72

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    'gibi geliyor bana' demek 'bence' böyle demektir zaten.

  13. #73
    arifziyaar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2010
    Şehir
    arnavutköy
    Motosikleti
    XV950 BOLT
    Alıntı harleytamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoru en çirkin gösteren aksesuar bence camdır
    kesinlikle katılıyorum.
    JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor

  14. #74
    yesewi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    DEWOX CLASİC BİSİKLET
    Bu İşi çözecek yorumu TekTekerİmam tarık yapar anca... Naked ci ve Z1000 sahibi olan o

  15. #75

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Evet ya bir yorum alsak iyi olurdu ama nerdeeee...

  16. #76
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Kasım 2009
    yasewi eyv.arkdşlar benm 2010 z1000 im var linkte mevcut foto http://www.motosiklet.net/forum/dige...esel-oldu.html

    çok fazla uzatmıycam lafı naked bi motordan daha doğrusu hiç bi motordan araba konforu beklemeyin eğer konfor ve rahatlık istyosanız gidin araba alın ama şöyle bi durum var z 1000 le istanbul dan bodrum a geldim sanki r1200 gs le gelmişim gibi rahattı ve ayrıca sanki altımda zxr10 var gibi de güç vardı.2010 z1000 kros hariç her türlü motor olarak kullanılabilir öyle bi makine işte 180 den sonra tabiki rüzgar rahatsız ediyo ama öne bi cam takıyosun (özellikle puig) ve rüzgar da olmuyo al sana hem racing hem turing hem naked hem scooter bi motor

  17. #77

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    teşekkürler yorum için. Kullanıcıdan gelen yorum çok onemli. Araba konforu tabiki beklemiyorum ama sx versiyonuna gore rüzgardan çok daha fazlamı etkileniyo surucü onu merak ediyorum. Ben hep grenajlı motor kullandım. Grenajı aratırmı diye korkuyorum. Yoksa çok beğendiğım bir motor z1000.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

    Sadece camla iş bitiyosa süper!

  18. #78
    Terapist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    orjinal kawasakinin camı ile z750 kullanan biri olarak cam fark ettirsede bir yere kadar şöylede bi kıyas yapayım kullandığım için kymco xciting 500 rüzgar 1 oranında etkiliyosa z750 10 oranında gerçekten bu kadar fark var. Son söz olarak:

    "Denizleri seviyorsan, dalgalarıda seveceksin" Friedrich Nietzsche

  19. #79
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Uzun sureli olmasada, kullanmadigim motosiklet kalmadi sanirim. Hep naked favorim olmustur. Motosiklette kimi konfor, kimi güc, kimi hiz arar. Ama hepsinin ortak özelligi rüzgardir. Evet naked motorda hız bazen iskence olabiliyor, ama sehir icinde de racing iskence oluyor. Touring uzun yolda konfor sagliyor, sehir icinde cussesi zorluyor. Enduro dag bayir her yola geliyor ama 4 silindirliler kadar seri degil.
    Kisaca her modelin avantaj ve dezavantajlari var. Bence senin istedigin ozelliklere ss degil naked uygun.

  20. #80
    mezit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2008
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    Honda cb125e
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun sureli olmasada, kullanmadigim motosiklet kalmadi sanirim. Hep naked favorim olmustur. Motosiklette kimi konfor, kimi güc, kimi hiz arar. Ama hepsinin ortak özelligi rüzgardir. Evet naked motorda hız bazen iskence olabiliyor, ama sehir icinde de racing iskence oluyor. Touring uzun yolda konfor sagliyor, sehir icinde cussesi zorluyor. Enduro dag bayir her yola geliyor ama 4 silindirliler kadar seri degil.
    Kisaca her modelin avantaj ve dezavantajlari var. Bence senin istedigin ozelliklere ss degil naked uygun.
    şuan nevar sende hondamı var...
    kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)