Naked motor ve rüzgar sorunu
Reklamlar
-
Dizaynı gerçekten mükemmel. İnsana ss i unutturacak kadar hoş yapılmış. Aslında en güzeli denemek ama şu anda z1000 kullanıcısı tanımıyorum Ankara da. Ulusan motor da da denenecek motor yok şu anda malesef. Hatta üstüne binecek z1000 bile yok.
Bu arada ben sert bir üslubla yazmıyorum yanlış anlaşılmasın yorumlarım.
Reklamlar
-
bende xj6 naked var...şu an camsız...100-110 hiç sorun yok...ama biraz geçince rüzgar çarpıyor...en kısa sürede givi ön cam alacağım hiç yoktan iyi olur...cam bakarken z1000 içinde bir sürü cam gördüm...alıp geçersin bir cam olur biter...ama ss gibi...200 üstünü unut yinede...naked güzeldir derim başka birşey demem...abimizde gsxr 1000 var ama yinede bana soruyorlar kaça aldın diye
her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....
-
Motorunuz güzel kazasız belasız kullanın. Cam konusunu araştırıyorum... 200 üstüne artık niyetim yok. 35 yaşındayım yaşlandım artık
-
Bence en iyisi burada bukadar dil dökeceğinize bişekilde test sürüşü yapmaya çalış. Tanıdık bulun felan, biraz naked sür sonra kararınızı verirsiniz. Ben şimdi fark yapmaz desem gidip alacak mısınız sanki...
-
Kimse sanal ortamlarda aldığı yorumlara göre yaşamıyor ama sonuçta fikir alışverişi yapmak için var forumlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------
Ama herhangi 600 lük bir naked sürülebilir haklısınız.
-
luthier76 adlı üyeden alıntı
Kimse sanal ortamlarda aldığı yorumlara göre yaşamıyor ama sonuçta fikir alışverişi yapmak için var forumlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------
Ama herhangi 600 lük bir naked sürülebilir haklısınız.
Katılıyorum. Ancak siz motoru sanırım almak üzeresiniz. Yani artık "harekete geçin" demek istedim sadece
-
luthier76 adlı üyeden alıntı
Biraz eğimli bir otoban yolunda 280 i hatta fazlasını gördüm. Sonuçta rüzgardan bahsediyoruz benim nasıl o hızı yaptığımdan değil. O yüzden belirtmedim eğimli bir yoldu diye. 1 86 boyundayım ve 74 kiloyum. Gayet güzelde yatılabiliyor. Ayrıca müthiş konforluydu racingle demedim. Ama heralde bir naked dan çok daha iyidir sanıyorum. Ankaradasınız ulusan motorda vehbiye sorabilirsiniz inanmadığınız bir konu varsa.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
186 boyunda bir adama o hızda naked falan farketmez diyorsanız ne ala sevinirim gider alırım z1000i gönül rahatlığıyla ;)
Sevgili kardeşim ,
ilk sahip olduğum SS imin kawa yeşili bir ZXR-750 olduğunu söyesem ve ondan sonraki 600cc ve üzerindeki deneyimlerimi buraya yazsam bayağı uzun bir hikaye olur ama hiç gerek yok . Motorcunun ruhunda vardır kadranın bittiği rakamı gördüğünü söylemek ama acı gerçekler pek öyle değildir .Üzme kendini biz alıştık sende alışırsın hatta biraz sonra tek silindirli bir comutter ile 160-180 gördüğünü iddia eden birileri başlık bile açarlar.
ZX-6 üzerindeki oturuş pozisyonunu temsil eden resim aşağıda onun üzerinde anlatırsan sevinirim o boy ile nasıl rüzgardan saklandın
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
ER6-F yeni kasa öneririm. hem görünüş güzel hem alet gidiyor. ya da FZ8 de olabilir... naked makina=rüzgar.
motosiklet alırken fikir edinmek adına size altınelbiseliadam programının 14 bölümünü de izlemenizi öneririm. youtube'da bulabilirsiniz... saygılar.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
@oocan
35 yaşındayım iki teker bir araçla ne kadar hız yaptığımı neden yalan söyliyim. Bu bana ne kazandırır. Bu tür çocuklukları 25 yaşında bıraktım ben... Üzgünüm ama siz inansanızda inanmasanızda o hızı birçok kez gördüm. Ben sizin tecrübeniz hakkında şüpheliyim açıkcası. Yada çok kilolusunuz heralde o hızları görememişsiniz
Yatma konusuna gelince. Popoyu biraz geriye kaydırdımı gayet güzel sığılıyor.
Söylediklerim inandırıcı gelmiyorsa cevap yazmayınız. Ama asıl acı gerçekler bunlar ;)
Ben beni yalancı çıkarmaya çalışmak yerine konu başlığıyla ilgili yorum yapmanızı beklerdim. Madem tecrübeliymişsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------
Ayrıca resimdeki insan figürünün gövdesi de normalden uzun bence. Pek inandırıcı gelmedi bana.
-
naket motorlarda rüzgar büyük ölçüde etkiliyor bir ara gsr 600 kullanmıştım 200km yi geçmeye başladığımda popom seleden ayrılmaya başlamıştı
ne kadar da kapansam etsemde havalanmayı önleyemedim gsr lerde cam yok denecek kadar küçük hatta yok ama naket ruhu da bu olsa gerek
motor çiplak olacak.
ATATÜRK diyorki "Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."
-
luthier76 adlı üyeden alıntı
@oocan
35 yaşındayım iki teker bir araçla ne kadar hız yaptığımı neden yalan söyliyim. Bu bana ne kazandırır. Bu tür çocuklukları 25 yaşında bıraktım ben... Üzgünüm ama siz inansanızda inanmasanızda o hızı birçok kez gördüm. Ben sizin tecrübeniz hakkında şüpheliyim açıkcası. Yada çok kilolusunuz heralde o hızları görememişsiniz
Yatma konusuna gelince. Popoyu biraz geriye kaydırdımı gayet güzel sığılıyor.
Söylediklerim inandırıcı gelmiyorsa cevap yazmayınız. Ama asıl acı gerçekler bunlar ;)
Ben beni yalancı çıkarmaya çalışmak yerine konu başlığıyla ilgili yorum yapmanızı beklerdim. Madem tecrübeliymişsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------
Ayrıca resimdeki insan figürünün gövdesi de normalden uzun bence. Pek inandırıcı gelmedi bana.
www.cycle-ergo.com bilinen ve güvenilen bir motosiklet ergonomisi sitesidir tavsiye ederim, ölçülerinizi kendiniz girerseniz sonucun aynı olduğunu görebilirsiniz.
Haklısınız hiç tecrübeli falan değilim forumda hızlı arkadaşları kıskanıp çamur atmayı seven göbekli ve tembel bir klavye delikanlısıyım beni yakaladınız tebrikler.
Okan Sinan OCAN
A.R.A Gold member 2009
I.A.M. member 2011
RoSPA Roadar Gold Member 2011
RoSPA Approved Advanced Instructor 2011
Sevgilerimle
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
Okan abi (yaşınızı bilmiyorum ama) tamam tebriklerimi sunuyorumda, bende yaşadıklarımı, yaptıklarımı anlatıyorum fazlasını değil
Bu hızların kıskanılacak bir tarafımı var yahu. Resmen delilik. Bir huni takıp gezmekten farkı yok aslında. 250 üstü hızlarda uçaktan başka hangi motorlu araç güvenlidir allahaşkına
-
Bir Arkadaşda fz8 vardı camsız cokz rahatsız olmuş biraz hızanınca kask beni boguyordu ama sonra Givi cam taktırdım şimdi rahatım dediğini biliyorum. Yine R kullanan arkadaşım granajlarını sökünce cok etkilendiğini söylüyordu farın üstündeki bir karışlık camın hız arttıkca senin cevrene bir rüzgar perdesi olarak koruyacağına inanıyorum tabi bunu boy faktörü camın takılma acısı falan etkiler. yinede bacaklardaki ruzgar rahatsız edebilir. RR tipi motorlarda yuksek hızlarda sudan gecince neredeyse pacaları bile ıslanmıyor diye biliyorum.
NOK: Tecrube ile edindigim degil gözlem ve başkalarıın sözledikleri doğrultusunda yazıyorum yanlış olması muhtemel
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
Bahsettiğimiz canavar 636cc 600cclerin alayına el sallayan 1000liklerin ensesine yapışan bir alet.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
Selam. Neredeyse her haftasonu Honda cb 600f hornet kullanıyorum. Çok çok çok zevkli bir makina. Rüzgar konusunda da söyleyeceklerim şunlar. 140-150 km süratlere kadar sıkıntı yok ama 150 den sonra sarsmaya başlıyor. Hele ki 200 ü geçince motosikletin durmak çok güç. Bir deneme yapayım dedim, hiç eğilmeden kaça kadar çıkabilirim diye. Kadranda 217 yi gördüm ve gaz kapatmak zorunda kaldım. İnanılmaz rahatsız etti. Tabi ekipman faktörü de var. Kaskınızın rüzgar direnci yüksek hızlarda çok önemli. Kötü bir kask kullanıyorsanız belki 140 ta da rahatsızlık verecektir. Naked motor tecrübemi paylaşayım dedim, saygılar...
-
Reşit bey teşekkürler. Ben de bu tarz tecrübeleri duymak istiyordum. Kaskım shoei... Sanırım iyidir aerodinamik yapısı.
-
luthier76 adlı üyeden alıntı
Reşit bey teşekkürler. Ben de bu tarz tecrübeleri duymak istiyordum. Kaskım shoei... Sanırım iyidir aerodinamik yapısı.
shoei ise sıkıntı olmaz
-
Saate 250 km/h hizla gider iken en sagdan giden TIR in arka tekerlegi patlayip size dogru o parcalar hic geldimi?
Gelmedigine eminim , gelseydi hayatta dahi kalamazdiniz.
Bana geldi ama araba da idim. Hasar On izgara ve ust tavan goctu. Hizim da 120KM/H. Gelen parcanin boyu 20x20 cm capinda bir teker parcasi idi.
Amac 250 km/h ruzgarsiz bir surus ise bu ancak otomobilde olur. 250km/h den sonra motosiklet guvenli degildir. Bunu iddaa etmek komik. Guvenli arac tasarimi der iseniz 400km/h yapan otomobiller ve 420km/h yapan trenler var ve motordan cok daha guvenli/
Ister race ister Enduro olsun . O hizlarda ruzgar kacinlmaz.
Komik bir sey bu cunku , etrafinizda kapali hic bir alan yok. 15 x 15 cm olculerinde bir polycarone cam parcasinin arkasina siginip yuzumuze carpan 250km/h hizdaki ruzgari yok edecegimizi hayal ediyoruz.
Tecrube hiz yapmak degildir. Tam tersi yaptigi hiz ile ovunmek tecrubesizlik belirtisidir. Bu sitede bu cok konusuldu ve ispatlandi artik.
Benimde uslubum serttir yanlis anlasilmaz umarim.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
1,86 boyum kilo biraz fazlada pek değiştirmiyor yanlız, hiç ss kullanmadım kullağım ilk ve son naked fazer di. onunlada 160 ı görünce elimi çektim.
kısaca 160 km/s deki rüzgarı düşündümde.
sen 280 + demişsin.
çok afedersin ama kahkaha atarım..
What goes around, Comes back arround...
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)