Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Mt25 rampada dacia 1.5 dci yi geçer mi

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Khaira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2022
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 700
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazılım + downpipe'la kaç beygir oluyor 1.5dci 90?
    Abi kağıt üstünde 130 civarıydı, tekerde tahminimce 115-120 civarı vardı. 1.3TCe Clio’yla 120-130’a kadar kafa kafaya çok rahat gidiyorduk, 130 sonrası TCe yavaştan açmaya başlıyordu arayı. Downpipe, sonda freeflow, EGR-DPF iptali.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Bilemiyorum acikcasi. 230 beygir spor araba 230km hizi zar zor geciyor... 115 beygir arabayla 220km hiz nasil mumkun olacak? Hadi inanilmaz bir aerodinamisi olsa neyse, ama o da degil. Bir yerde bir hata var. Ya teker boyut ve basinclari farkli, ya kadran hatali, vs.

  3. #23
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
    Araba, mt 25, xmax, rampa 4 bilinmeyenli denklem gibi? Ama niye? mt 25 xmax veya dacia 1.5 dacia 1.3 değil mesela? Aklımda deli sorular. Niye, neden?
    ''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man

  4. #24
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu mu: https://fastestlaps.com/models/dacia...r-blue-dci-115
    180km diyor son hizina...

    115 beygir binek araba 230km hizi kendi gucuyle goremez @Nikkfurie...
    Bende Dusterr var 110 beygir 200 gördüm ki bu araba bir SUV aerodinamik olarak çok daha iyi otomobiller 200 u rahat geçer , bu 1,5 lt lik Renault motoru sadece pistonları değiştirilerek Mercedes in bir çok modelinde de kullanılmış performanslı vede çok dayanıklı bir üretim..
    espresso bunu beğendi.

  5. #25
    Punctum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2023
    Şehir
    Giritli
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
    Valla enteresan forum burası...

    Xmax 300 mi yoksa MT25 mi diyen soran adam, rampada Dacia 1.5 DCİ performansıyla karşılaştırma istiyor ve buna da ciddi ciddi onlarca yanıt geliyor...

    Millet bunalmış azizim
    Osm@n bunu beğendi.

  6. #26
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende Dusterr var 110 beygir 200 gördüm ki bu araba bir SUV aerodinamik olarak çok daha iyi otomobiller 200 u rahat geçer , bu 1,5 lt lik Renault motoru sadece pistonları değiştirilerek Mercedes in bir çok modelinde de kullanılmış performanslı vede çok dayanıklı bir üretim..
    Porsche duruyor mu garajda?

  7. #27
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Porsche duruyor mu garajda?
    Porsche gitti 3.0 dizel Touareg geldi , Touareg gitti 1,5 Duster geldi :D arkadaşın komşusunda 97 Z3 var 1,9 motor hastayım arabanın dizaynına da 1milyon istiyor kararsızım..

  8. #28
    Khaira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2022
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 700
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilemiyorum acikcasi. 230 beygir spor araba 230km hizi zar zor geciyor... 115 beygir arabayla 220km hiz nasil mumkun olacak? Hadi inanilmaz bir aerodinamisi olsa neyse, ama o da degil. Bir yerde bir hata var. Ya teker boyut ve basinclari farkli, ya kadran hatali, vs.
    Ağırlık farkı çok fazla hocam. 220’yle kadran fotoğrafı var, devir müsaade ediyor kesiciye girmiyor araç.
    Öyle düşünürsen 3.0 245 beygir atmosferik Subaru Outback var evde, 230 anca görüyor. Subaru 1.5 ton, Clio 1.1 ton.

  9. #29
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Bende 1.5 DCI clio SW olanından var, otobanda denedim 180 gördüm ama daha fazla gaza basmadım, öyle çok rüzgar gürültüsü yapıyor, camlardan ses alıyor, motorla 180'le giderken o kadar gürültü hssetmiyorum. Motoru dışında herşeyi dandik bir araç işte bagajı büyük ailecek anca sığarız diye almıştık, habire ıvır zıvır sürekli bir şeyleri bozuluyor ama motor kısmından bir arıza yaşamadık daha. Benim vstrom ile aynı yakıyor uzun yolda.

  10. #30
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilemiyorum acikcasi. 230 beygir spor araba 230km hizi zar zor geciyor... 115 beygir arabayla 220km hiz nasil mumkun olacak? Hadi inanilmaz bir aerodinamisi olsa neyse, ama o da degil. Bir yerde bir hata var. Ya teker boyut ve basinclari farkli, ya kadran hatali, vs.
    Yeni nesil değişken turbolu dizellerin torkları çok yüksek , bu hacimlerde 250 ila 350 n/m civarı verebiliyor bu sayede vites oranları daha uzun düzenlenebilir , buda yuksek hızlara çıkmasını sağlar , bunların 0-100 ü de 10-12 sn civarı..Amerika yüksek hacim atmosferikle takıla dursun sen gelince turbo dizel bir otomobil kirala Haşmet ;)
    espresso bunu beğendi.

  11. #31
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amerika yüksek hacim atmosferikle takıla dursun sen gelince turbo dizel bir otomobil kirala Haşmet ;)
    Olur. Sen de buraya gelirsen $5000'a bir Z3 alalım sana, hatta yanına $7500'a da bir Z4 alalım, karşılaştırırsın.

  12. #32
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olur. Sen de buraya gelirsen $5000'a bir Z3 alalım sana, hatta yanına $7500'a da bir Z4 alalım, karşılaştırırsın.
    Z4 u beğenmiyorum Z3 ve 90 ların Bmw dizaynları efsane ama bedava verseler yine gelmem Amerika ya , maddi durumu iyi olup Türkiye'den başka bir ülkeye gidenin bence aklından zoru vardır , böyle bir coğrafya böyle eğlenceli bir ülke varken ;)
    espresso bunu beğendi.

  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Z4 u beğenmiyorum Z3 ve 90 ların Bmw dizaynları efsane ama bedava verseler yine gelmem Amerika ya , maddi durumu iyi olup Türkiye'den başka bir ülkeye gidenin bence aklından zoru vardır , böyle bir coğrafya böyle eğlenceli bir ülke varken ;)
    Desene dünya o yüzden kıskanıyor. Bak şimdi mantıklı geldi

    Bu arada son hızı güç ve aerodinami belirliyor diye biliyorum, tork ve hafiflik değil. Tork ve hafiflik son hıza ulaşım süresini azaltıyor sadece.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

    Alıntı Khaira adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ağırlık farkı çok fazla hocam. 220’yle kadran fotoğrafı var, devir müsaade ediyor kesiciye girmiyor araç.
    Öyle düşünürsen 3.0 245 beygir atmosferik Subaru Outback var evde, 230 anca görüyor. Subaru 1.5 ton, Clio 1.1 ton.
    Dört çeker bayağı güç yiyordur. Bir de araç eskiyse 240hp üretmiyordur belki.

  14. #34
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Desene dünya o yüzden kıskanıyor. Bak şimdi mantıklı geldi

    Bu arada son hızı güç ve aerodinami belirliyor diye biliyorum, tork ve hafiflik değil. Tork ve hafiflik son hıza ulaşım süresini azaltıyor sadece....

    Bende senin gibi Türkiye'den uzak kaldım 21 sene uluslar arası yük ve yolcu gemilerinde çalıştım , gitmediğim kıta yok Türkiye cografi olarak muhteşem biryer buna kim itiraz edebilir hemde 20 senenin özlemi var doya doya gezemedik memleketi , tork sayesinde vites oranları uzun tutulur buda son hızı artırır , atmosferik motorlar tork fakiri kısa oranlı dişlilerle ilerleyebiliyorlar , yüksek devir çeviremeseler çok sıkıcı hale gelirlerdi , bknz NC750..

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende senin gibi Türkiye'den uzak kaldım 21 sene uluslar arası yük ve yolcu gemilerinde çalıştım , gitmediğim kıta yok Türkiye cografi olarak muhteşem biryer buna kim itiraz edebilir hemde 20 senenin özlemi var doya doya gezemedik memleketi , tork sayesinde vites oranları uzun tutulur buda son hızı artırır , atmosferik motorlar tork fakiri kısa oranlı dişlilerle ilerleyebiliyorlar , yüksek devir çeviremeseler çok sıkıcı hale gelirlerdi , bknz NC750..
    Ben de iş icabı bayağı bir ülke gezdim ve geziyorum. Türkiye süper bir ülke. Özellikle boyutuna göre içerdiği güzellik açısından gayet zengin. Uğradığın ülkelerde ne kadar süre gemiden ayrılıp ülkenin içerisinde vakit geçirebildin bilemiyorum ama dünyada o kadar çok güzel yerler var ki. "Türkiye'den başka bir ülkeye gidenin bence aklından zoru vardır" bayağı uçuk bir laf. Türkiyedeki tüm denizlerden daha güzel denizler de var, tüm dağlardan daha güzel dağlar da var, tüm ormanlardan daha güzel ormanlar da var, ki öyle olması da gayet normal. Dünya çoook büyük bir yer.

    Atmosferik benzinli motorlar, şanzımanları izin verse son hızları daha da yüksek olur aslında diyorsun, öyle mi?

  16. #36
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Dünya elbette büyük yer ben Rusya'da -40 dereceyi Sudan'da çöl sıcağınıda gördüm , dünyada insan eliyle çok güzel şekillendirilmiş şehirler var ama bana göre dört mevsimin yaşandığı nadide bir coğrafyadayız , kıymetini bilemiyoruz o ayrı konu..atmosferikleri engelleyen şanzumanları değil düşük tork değerleridir birde bunu yüksek devirlerde üretebiliyorlar , şöyle izah edersem belki daha kolay anlaşılır , aynı hacimde turbo motorun şanzımanını olduğu gibi atmosferiğe taksak o araç yerinden kıpırdayamaz , tersini yapsak turbo araç 3 hatta 4. viteste bile patinaj çekerek kalkış yapabilir..


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)