Yedek parcasını, bakımını, kaskosunu bilmem ama benim su yasıma kadar gordugum en guzel motosiklet tasarımı diyebilirim. Panigale ciyimdir hayallerde ama SFV4 bambaşka
Ben ve SFV4 temsili :
Yedek parcasını, bakımını, kaskosunu bilmem ama benim su yasıma kadar gordugum en guzel motosiklet tasarımı diyebilirim. Panigale ciyimdir hayallerde ama SFV4 bambaşka
Ben ve SFV4 temsili :
Görsellik bu kadar göreceli bir şey işte :D
Son yıllarda Streetfighter kadar çirkin bulduğum motor yok
Bir de hala SFV4 yerine SFV2 alınmalı diyorum. Gerçi Korlas çıkarabildi mi gümrükten bilmiyorum orasını.
Mv agusta brutale varken kim takar sf4 ü. Neredeyse aynı güç ve mv agusta her zaman en egzotik ve tasarımı en güzel marka olmuştur benim gözümde. Speed triple rs ekonomik/egzotik ama onun da her türlü gideri var. Bu arada naked motorda bu kadar güce gerek var mı o da ayrı bir soru işareti.
O ön fara sarılasım geliyor gordugumde . Tek maşayı, kuyrugu gorunce kalp atıslarım hızlanıyor. Göreceli olma konusuna katılıyorum.
Su bir gercek , TR de Honda,Yamaha dan gerisi yalan ekonomik/psikolojik olarak. Bu anlamda seni tebrik ediyorum endişelerinden sıyrılabildigin icin. Cunku bu sadece maddiyatla alakalı bir konu degil dedigim gibi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------
Bizimle degılsınn
Ducati de incelediğim videolarda gözüme bir kaç unsur yakaladım, Stf V4 de motorun alt devirlerde zorlandığı (düşük hızda ve yüksek viteste gaz açmak) zaman sağ alt sakalın sallandığını gördüm, sol taraftakinde bloğa sabitleyen küçük bir aparat var ama bu tarafta olmadığı için sallanma mevcut. Panigale ve Superleggera V4(S/SP/R) modellerinde aynaların tasarımından dolayı sadece aynada titreşim mevcut ve göstergenin arkasındaki parça belirli zamanlarda titreşiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------
Stf V4 ile evlenebilirim .
her tarz motosiklete eyvallah ama beyler bunlarda gram rahatlık süspansiyon konfor vs yoktur tabiri caizse kütük gibidir sert bir çukara girsen ya jant patlar yada amortisör hiç tavsiye etmiyorum
illa v4 ducati istiyorsanız gidin multistrada v4 alın rahat edin
Far değil de, o kanatlar baya midemde ekşimeye neden oluyor benim :D
Tek maşa da genel olarak beğenmediğim bir şey, hiç tutturamıyoruz :D Ben genelde motorun uzamasından çok rahatsız oluyorum, o yüzden binlik motorlar çok cazip gelmiyor bana genelde, tek maşa da olduğundan daha uzamış gibi gösteriyor belki de o yüzden sevmiyorum.
Ekonomik olarak modelden modele farklılık olmakla birlikte mutlaka biraz daha fazla bir yük getiriyor, ama esas önemli olan kısım senin de değindiğin psikolojik kısım. Bu hele konu Aprilia olduğu zaman çok daha feci durumda, eski distribütörün dev hataları ve yeninin de çözmemesi nedeniyle. Ama diğer Avrupalılar için de geçerli. Geçen piste gittiğimizde CBR'in biri blok çatlattı, bana hala gelip (kol çıkardığı zannedilen) RSV4'ü soruyor insanlar. :D
Tabii bu ekonomik/psikolojik problemler diyleim yüzünden bana etkisi de artıyor, satmak istediğimde daha küçük bir pasta olacak önümde. Hatta bu pastada olan ama arkadaşları tarafından korkutulanlar olacak falan daha da küçülecek. Para olsa da satmasak kırılana kadar kullansak keşke. (Yarına kadar falan yani :D)
İtalyansa alınır. ducati, aprilia, mv agusta farketmez sahip olacağınız en özel anları yaşatır.
Helal Haram ver ALLAHIM,
Menzilciler yer ALLAHIM...
bu görünen amortisörde ne ayarı yapılırsa yapılsın uçan halı gibi olmaz kapanma mesafesi çok kısa
tecrübe etmeden inanamam
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------
ben aslında italyan değil ama honda vfr 1200 x crosstourer çok baktım fakat kampa gidip gelmek için gereksiz ağır güçlü geldi yok V motor un tadını iyi bilirim hissiyatı mükemmel bence motosiklet kullandığını hissetiriyor
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Hayatta herşey f/p mantığında düşünülmemeli. İmkan varsa alınır. Olumsuzluklarını kabul ederek hergün commuter gibi de sürülür.
Korlas da "Kardeşim sana bu motoru satıyoruz ama sadece haftasonları bineceksin, sadece Hacıllı, Darlık oralarda dolaşıp gözleme yiyip geçe kalmadan döneceksin" demiyor zaten.
Bence herkes maddi imkan yaratabiliyorsa hayalindeki motoru alsın. Sırf piyasası var, sırf sattığında zarar etmeyecek diye beğenmediği s.k sok piyasa motorlarını almasın. Bu iş ruh işi.
Kimseyi yargılayacak değilim ama cidden litrelik supersport alıp günlük binen insanlara dev soru işaretleri ile bakıyorum.
Ben böyle de seviyorum der başımla birlikte ama motor öyle gitmeyi sevmiyor ki can çekişiyor gariban :D
Dediğine genel olarak katılıyorum tabii ki, kim neyi istiyorsa onu sürsün. Maalesef Türkiye'de çok ağır şekilde var bu "sonra nasıl satıcam korkusu". Bir kısmı çok haklı sebeplerden bir kısmı çok ağır cahillikten ama realite bu.
Hocam bende öyle makinalara binip kask eldiven harici ekipman giymeyenlere dev soru işareti ile bakıyorum, geçen günlerde Panigale gördüm sürücü dediğim kombindeydi, evinmin önünden 4 silindirli modeller geçiyor kiminde hiç ekipman yok, başa bir zamanda yeni kasa R1 gördüm oda öyleydi. Ben 1 km uzunluğunda yolu 100cc lik motosikletle gidicek olmama rağmen ne giyeceğimi şaşırıyrum adamlardaki rahatlık garibime gidiyor. Dediğiniz gibi litrelik ss alıp gündelik kullanmak cidden yazık, kimi modellerde öhlinsler brembolar herşey var ama motosiklet bir kere düzgün viraj görmemiş modeller mevcut.
Ya sahip olma psikolojisi çok etken burada. Sırf SS'im olsun diye alan insan çok. İçlerinde efendi gibi kendini tanıyan, ben şekli sesi için aldım diye kendiyle çok barışık insanlar da var, tek kelime edemem. Ama bir de "buna sahibim" demek için alanlar var, ama konuşurken aslan da kesiliyorlar. En sevdikleri için yoldaki %99'u kendisinin aracından yavaş birinin yanında gaz açıp "sapladım" demek :D
Ya adam Bostancı'dan Suadiye'den caddeye kahve içmeye gidiyorsa, yaz vakti Panigale üstünde bişey giymek çok eziyet oluyor. Görünce ben de hede hödö konuşuyorum ama anlıyorum öyle giyinmelerini. Ama anlamadığım şey eziyet olduğunu görüp bunu Panigale ile yapmaya devam etmesi :D
Reyzik bana göre değil. Ya naked ya sport touring daha çok sport touring ciyim.
Stf v4 ü görünce aşık oldum. Ne yakışıklı be abi. 178kg hayvanı güç efsoydu takı üstüne oturana kadar bildiğin çıplak reyzik olmuş. Üzülerek listeden çıkardım. Diavele bı oturdum adamlar yapmış dedim. Ama hala 1290gt bakınıyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)