Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Streetfighter V4 Alınır mı?

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    Ben de panigale v4 vardi ve şehiricinde inanilmaz isiniyordu. Streetfighter'da bu ısınma konusunu cozdulerse bilmem ama panigale gibiyse ve sehiricinde trafikte kullanacaksan kesinlikle tavsiye etmem. Isinmadan kastim motorun hararet yapması vs degil bu arada öyle bir sorun yok ama surucuyu adeta pişiriyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı nyk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de panigale v4 vardi ve şehiricinde inanilmaz isiniyordu. Streetfighter'da bu ısınma konusunu cozdulerse bilmem ama panigale gibiyse ve sehiricinde trafikte kullanacaksan kesinlikle tavsiye etmem. Isinmadan kastim motorun hararet yapması vs degil bu arada öyle bir sorun yok ama surucuyu adeta pişiriyor.
    Ekipman giyildiğinde ısınmanın daha aza indiğini söylüyorlar, bildiğim kadarıyla arkadaki çift silindiri kapatma olayı vardı o işe yaramıyormu? Hazır kullanısını bulmuşken sorayım malzeme kalitesi kullanım hissi diğerlerine göre nasıl nasıl?

  3. #43

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    İstersen Nomex'ten F1 tulumu giy, şehir içinde Panigale V4 ile pişmeme şansın yok.

  4. #44

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekipman giyildiğinde ısınmanın daha aza indiğini söylüyorlar, bildiğim kadarıyla arkadaki çift silindiri kapatma olayı vardı o işe yaramıyormu? Hazır kullanısını bulmuşken sorayım malzeme kalitesi kullanım hissi diğerlerine göre nasıl nasıl?
    Streetfighter hakkinda bilgim yok ama panigale icin konusacak olursam malzeleme kalitesi güzel, performans çok çok iyi elektronik sistemler ve güvenlik fevkaleydi diyebilirim. Km olarak çok az kullandım toplam 1.5 yıl 3-4bin km civarı ve garantisi bitmeden de sattım o arada egzozla ilgili bir valf arızası verdi garantiden değişti baska bir sorun yaşamadım.

    Isinma konusuna gelince ekipmanız binmek zaten mümkün degil bir defa sortla bindim bacağımda yanik oldu öyle soyleyeyim. Sehiricinde sikisik yavas akan trafik, trafik isiklarinda bekleme vs gibi durumlarda aninda fan acip perisan ediyordu. Yüksek süratlerde akici trafikte vs bir sorun yoktu. Pistte tulumla da surdum hiç rahatsız olmadım ama şehir icinde gercekten sürülecek bir motosiklet degildi. Şahsen bir daha motosiklet alacak olsam ve sehiricinde binecek olsam 4 silindir ve güçlü bir motosiklet almam. Silindir kapatmayı hiç duymadım öyle bir özellik vardıysa da farketmedim ya da belki panigale'de yoktur.

  5. #45
    73845 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Triumph Street Triple RS
    hocam bende panigale ile 765 STRS arasinda kaldim ama bindikten sonra STRS dedim. sehir icinde isinma oluyor ama panigale gibi diil. 4 silindirin dezavantajlari var. ama istanbul disinda bir sehirden bahsediyorsaniz hangisi hosunuza gidiyorsa onu almalisiniz. su an icin 765 STRS ve teknolojik ozelliklerinden cok memnunum. GP de kullanilan ispatlanmis bir motor blogu var, 3 silindir, her yonden tatmin ediyor. Ducati ye kiyasla garantisi bittikten sonra parcalarini kendiniz alabiliyorsunuz online. uzerine birce racefit egzos alirsaniz heralde evladiyelik olur. su an rodajda oldugu ve rain modunda bindigim icin cok anlamiyorum ama izledigim videolar ve ingilterede kullanan arkadaslari dinledigim kadari ile alinip satilmayacak ve bozulmayacak bir makine gibi duruyor.

  6. #46
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(o)
    Alıntı 73845 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam bende panigale ile 765 STRS arasinda kaldim ama bindikten sonra STRS dedim. sehir icinde isinma oluyor ama panigale gibi diil. 4 silindirin dezavantajlari var. ama istanbul disinda bir sehirden bahsediyorsaniz hangisi hosunuza gidiyorsa onu almalisiniz. su an icin 765 STRS ve teknolojik ozelliklerinden cok memnunum. GP de kullanilan ispatlanmis bir motor blogu var, 3 silindir, her yonden tatmin ediyor. Ducati ye kiyasla garantisi bittikten sonra parcalarini kendiniz alabiliyorsunuz online. uzerine birce racefit egzos alirsaniz heralde evladiyelik olur. su an rodajda oldugu ve rain modunda bindigim icin cok anlamiyorum ama izledigim videolar ve ingilterede kullanan arkadaslari dinledigim kadari ile alinip satilmayacak ve bozulmayacak bir makine gibi duruyor.
    Panigale ile street arasında nasıl kalabildiniz? Arada 80hp var. Elektronik amortisör opsiyonu var, her türlü elektronik var. Garip iki tercih olmuş.

  7. #47
    73845 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Triumph Street Triple RS
    Hocam merhaba. Yanlış yazmışım street fighter konu, onu yqzacaktım. İkiside naked şehir içi motorsikleti bana göre. Bende şehirler arası yol yapmıyorum öyle. Şimdi özellikle istanbulda bineceğim keyif verecek hafif nakedlara baktım. Üç modelde kaldım, strs sf ve diavel. Diavel ve sf 1.2 m bandında idi. Sigortaları daha pahalı. Aksesuar daha pahalı ve yedek parçada ise sadece aracı firma yada kendiniz yurt dışından alıosunuz. Triumph a ingilterede bir süre bindim. Sf ve diavel e ise tr ye dönünce bindim. Ama istanbul içinde bu nakedlardan daha çk aklıma yatan strs oldu. Şöyle örneklendireyim 3. Viteste hem alt hem üst devirlerde geziyorum. Vites bile değiştirme gereği pek duymadım. Ayrıca naked motorda ben strs de bile inince yediğim rüzgardan yoruluyorum azıcık gaza dokununca. İstanbul değilde ufak bir şehirde olsam diavel yada sf alırdım v4. Yani açıkçası biraz şehire göre naked aldım. Buarada elektronik olarak strs de bulunan viraj abs si, tc ,imu vs bana yetiyor. Benm için önemli olan viraj abs si, ohlns ve showa süspansiyon , brembo fren ve sistemi. İki strs parasını vermem tek motora. İlla seçim yapacaksam da diavel olur sf yerine

  8. #48
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Diavel tipik cruiser ergonomisine sahip. Naked değil.

  9. #49
    73845 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Triumph Street Triple RS
    Diavel çıplak motor hocam. Naked kelimesini çıplak olarak biz sadece cadde motorlarında kullanıyoruz. 300 km yol yaptım bana hissettirdiği his farklıydı. Yani strs kullanıcısı olarak alınabilir. Çok çok uzak değiller

  10. #50
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Tren yolundan geçmeden hemen önce kıçımı kolayca 5 santim kaldıramadığım motosiklet naked değildir.

    Kıçımı kaldırmadığım halde tren yolunu bana hissettiren motosiklet te cruiser değildir.

    Galiba diyeceğim o ki Diavel'in ne b0k olduğu belli değildir

  11. #51
    73845 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Triumph Street Triple RS
    Merhaba tekrar hasmet bey. Ben vulcan s te kullandım mesela. İkisi birbirnden çok çok farklı motorlar. Bencede diavelin bir sınıfı yok ama bir cruiser tipi de yok. Daha naked gibi


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)