Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

BMW G310Rlar neden çok düşük kmlerde satılıyor ?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BMW touring ve touring enduro sınıfında uzman olup naked motosikletler konusunda pek başarı hikayesi yoktur.. Örn. f800 serilerinide farklı olarak kayış aktarmalı olarak çıkardılar ancak olmadı.. k 1200r vardı tipini çok begendiğim ancak onunda kullanıcıları çok uzun ömürlü kullanmadan satıyorlardı..

    BMW nin naked konusunda Japon & Triumph kadar iyi iş çıkardığına henüz şahit olmadım.. Kaldı ki 310r hintli olarak o parayı haketmiyor..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------



    Hindistan üretimi motosikletler güven vermiyor. Sadece TVS nin başarılı motor bloğu ve sorunsuzluğu ayrılıyor. Bence çinliler Hintlilerden şuan daha kaliteli motosiklet üretiyor..
    Olmadı derken nesi olmadı? Ben 27.000 km'dir F800ST kullanıyorum. 40.000 km'de bir sargı problemi vardır. Sardırırsanız 250-300 TL'ye halledersiniz. Başka bildiğiniz olmayan, alman mühendislerinin beceremediği ne gibi dertleri var paylaşırsanız sevinirim.

    Ayrıca G310 serisi ile alakalı aşağıda vereceğim bağlantı üzerinden recall (geri çağırma) kontrolü yapıp işlemlerini yaptırarak sıkıntısız hayatlarına devam edebilir insanlar. Benim 2008 model motosikletim için 10.000 TL'ye yakın parça ve işçiliği ücretsiz olarak onardı Borusan. Yamaha'da ya da Honda'da bunu yaptırabilir misiniz? Daha garanti için ne taklalar atıyorlarken!

    https://www.nhtsa.gov/vehicle/2018/BMW/G310R


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olmadı derken nesi olmadı? Ben 27.000 km'dir F800ST kullanıyorum. 40.000 km'de bir sargı problemi vardır. Sardırırsanız 250-300 TL'ye halledersiniz. Başka bildiğiniz olmayan, alman mühendislerinin beceremediği ne gibi dertleri var paylaşırsanız sevinirim.

    Ayrıca G310 serisi ile alakalı aşağıda vereceğim bağlantı üzerinden recall (geri çağırma) kontrolü yapıp işlemlerini yaptırarak sıkıntısız hayatlarına devam edebilir insanlar. Benim 2008 model motosikletim için 10.000 TL'ye yakın parça ve işçiliği ücretsiz olarak onardı Borusan. Yamaha'da ya da Honda'da bunu yaptırabilir misiniz? Daha garanti için ne taklalar atıyorlarken!

    https://www.nhtsa.gov/vehicle/2018/BMW/G310R
    Amerika ulastirma bakanligiyla iliskili bir link vermissiniz. Bu recall'lar sadece Amerika'ya satilan urunleri baglar. Ayni linkte Honda, Yamaha'ya ait recall'lari da gorebilirsiniz.

    Boyle bir recall oldugunda evinize mektup gelir. Servise goturur ucretsiz halledersiniz isinizi. Bu konuda BMW'nin Honda ve Toyota'dan farki yoktur. Hepsi problemsiz yapar. Cunku recall'da parayi veren Honda, Toyota, BMW. Parayi kazanan ise servis.

    Bir arkadas F800'unu zar zor tamir ettirip, satip, kurtuldugunu soylemisti. Zar zor dedim, cunku tamir fiyati ikinci el satis fiyatini zor kurtarmis...

    Sizin daha sansli olmaniz cok guzel. Lakin herkes ayni durumda degil belli ki.

  3. #23

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Recall varsa Yamaha da Honda da yapar bence. Garanti ile recall birbiriyle ilişkili ancak tamamen farklı konular...

  4. #24
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amerika ulastirma bakanligiyla iliskili bir link vermissiniz. Bu recall'lar sadece Amerika'ya satilan urunleri baglar. Ayni linkte Honda, Yamaha'ya ait recall'lari da gorebilirsiniz.

    Boyle bir recall oldugunda evinize mektup gelir. Servise goturur ucretsiz halledersiniz isinizi. Bu konuda BMW'nin Honda ve Toyota'dan farki yoktur. Hepsi problemsiz yapar. Cunku recall'da parayi veren Honda, Toyota, BMW. Parayi kazanan ise servis.

    Bir arkadas F800'unu zar zor tamir ettirip, satip, kurtuldugunu soylemisti. Zar zor dedim, cunku tamir fiyati ikinci el satis fiyatini zor kurtarmis...

    Sizin daha sansli olmaniz cok guzel. Lakin herkes ayni durumda degil belli ki.
    O amerika sitesini kaynak gösterip BMW Almanya ile yazıştım. Sonucunda da hakkım olan işlemi yaptırdım. Orada olması burada olmayacağı anlamına gelmez ki?

    Forumda bulunan bolca japon vs. garanti çarpışmasını aratıp bulabilirsiniz. Ayrıca KTM'yi hiç açmayayım konu olarak

  5. #25
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amerika ulastirma bakanligiyla iliskili bir link vermissiniz. Bu recall'lar sadece Amerika'ya satilan urunleri baglar. Ayni linkte Honda, Yamaha'ya ait recall'lari da gorebilirsiniz.

    Boyle bir recall oldugunda evinize mektup gelir. Servise goturur ucretsiz halledersiniz isinizi. Bu konuda BMW'nin Honda ve Toyota'dan farki yoktur. Hepsi problemsiz yapar. Cunku recall'da parayi veren Honda, Toyota, BMW. Parayi kazanan ise servis.

    Bir arkadas F800'unu zar zor tamir ettirip, satip, kurtuldugunu soylemisti. Zar zor dedim, cunku tamir fiyati ikinci el satis fiyatini zor kurtarmis...

    Sizin daha sansli olmaniz cok guzel. Lakin herkes ayni durumda degil belli ki.
    Sevgili hasmet;
    Yorumlarını okuyorum ve faydalı buluyorum ama bu yorumunuz için aynı şeyi diyemeyeceğim.

    F800s,f800st ve f800gt ‘ye sahip oldum. GT ve S ile yurtdisi seyahatlarinda bulundum. Hepsiyle toplasam 70-80 bin km binmişimdir. Birbirlerinden pek farkları yok zaten.

    Kesinlikle f800 serisi gücü ve az tüketimiyle öne çıkan kayışlı olmasıyla yolculuklarda işi bir hayli kolaylaştıran makinalar. Daha ayrintili bilgi isterseniz detaya girebilirim. Ama f800ler sorunsuz makinalar, size denk gelmis olabilir sorunlulari.

  6. #26
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Peki arkadaşım onu da paylaşalım. En çok görülen problemleri F800ST için söylüyorum.

    1. Vites ve şanzıman ile ilgili problemler.
    2. Bazı motorlarda piston vurması.
    3. Motor boyasının kabarması.
    4. Ana aks rulmanı arızaları.
    5. Motor stop etme problemleri.
    6. Eksozun kaynak yerlerinden kırılması.
    7. Fren Problemleri, kazaya sebebiyet verecek kadar sıkıntılı.

    İstersen link de vereyim buyur kafadan atmadığımızı anlarsın. Bu arada 10.000 tl lik parça masrafı çıkartan bir motorsikletten bahsettiğini ve savunduğunu da hatırlatayım. Japon kardeşleri recall etmeden yıllardır kullanılıyor.

    https://forums.bmwmoa.org/showthread...BRAKE-FAILURES

    https://forums.bmwmoa.org/showthread...earing-failure

    https://forums.bmwmoa.org/showthread...em-2007-F800ST

    https://advrider.com/f/threads/f800-...oblems.515715/

    https://f800riders.org/forum/showthr...known-problems

  7. #27
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki arkadaşım onu da paylaşalım. En çok görülen problemleri F800ST için söylüyorum.

    1. Vites ve şanzıman ile ilgili problemler.
    2. Bazı motorlarda piston vurması.
    3. Motor boyasının kabarması.
    4. Ana aks rulmanı arızaları.
    5. Motor stop etme problemleri.
    6. Eksozun kaynak yerlerinden kırılması.
    7. Fren Problemleri, kazaya sebebiyet verecek kadar sıkıntılı.

    İstersen link de vereyim buyur kafadan atmadığımızı anlarsın. Bu arada 10.000 tl lik parça masrafı çıkartan bir motorsikletten bahsettiğini ve savunduğunu da hatırlatayım. Japon kardeşleri recall etmeden yıllardır kullanılıyor.
    Şu karşındakini tanımadan SENLİ BENLİ konuşma huyumuz yok mu? HASTASIYIM...

    1- Motorsiklet değil Motosiklet.
    2- 10.000 TL tutmasının sebebi şuanki ülke yönetimi BMW değil. Aslında 1500 birim para civarı.
    3- BMW'nin geri çağırması arka tekerlek rulmanı ile alakalı idi. Ancak iyi niyet kapsamında ABS sensörümü ve kayışımı da ücretsiz olarak değiştirdiler.
    4- Her şeyi geçtim motosikletimi öyle bir yıkamışlar ki; plastikler falan sıfır ayarına geri dönmüş. Diğer markalarda durum nedir hiç bir fikrim yok.
    5- Şanzuman problemini ilk defa duyuyorum.
    6- Piston vurması 2006 modellerde var ve geri çağırması mevcuttu o yıllarda.
    7- Boya kabarması siyah bloğa geçildiğinde tamamen düzeldi.
    8- Stop etme problemi için recall yok, benzin pompası kontrol ünitesi, 100 euro sıfır.
    9- Eksoz değil de egzozun kırıldığını ne gördüm ne duydum.
    10- Fren problemi duymadım öküz gibi fren var.

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O amerika sitesini kaynak gösterip BMW Almanya ile yazıştım. Sonucunda da hakkım olan işlemi yaptırdım. Orada olması burada olmayacağı anlamına gelmez ki?

    Forumda bulunan bolca japon vs. garanti çarpışmasını aratıp bulabilirsiniz. Ayrıca KTM'yi hiç açmayayım konu olarak
    Acmayin bence de. Konu o degil cunku. Hem misilleme yapmak istiyormussunuz havasi dogar. "insan kendi kullandigi motosikleti savunmak zorundadir" varsayimina sahip oldugunuzu gosterek yazdiklarinizin guvenilirligini azaltir, vs.

    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili hasmet;
    Yorumlarını okuyorum ve faydalı buluyorum ama bu yorumunuz için aynı şeyi diyemeyeceğim.

    F800s,f800st ve f800gt ‘ye sahip oldum. GT ve S ile yurtdisi seyahatlarinda bulundum. Hepsiyle toplasam 70-80 bin km binmişimdir. Birbirlerinden pek farkları yok zaten.

    Kesinlikle f800 serisi gücü ve az tüketimiyle öne çıkan kayışlı olmasıyla yolculuklarda işi bir hayli kolaylaştıran makinalar. Daha ayrintili bilgi isterseniz detaya girebilirim. Ama f800ler sorunsuz makinalar, size denk gelmis olabilir sorunlulari.
    Dogrudur. Acikcasi bizzat deneyimim olmadi. Sadece baska bir forumda arkadas laf arasinda soylemisti. Belki de dediginiz gibi onunki istisnadir.

    F800 radarimda olmadigi icin hic incelemedim. Ancak almayi dusundugum motosiklet modellerinin uluslararasi forumlarina girip kronik problemler bolumunu inceliyorum illa ki. Seceresi cikiyor ortaya. Genelde de herkese bu tavsiyede bulunuyorum.

  9. #29
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acmayin bence de. Konu o degil cunku. Hem misilleme yapmak istiyormussunuz havasi dogar. "insan kendi kullandigi motosikleti savunmak zorundadir" varsayimina sahip oldugunuzu gosterek yazdiklarinizin guvenilirligini azaltir, vs.

    Amman benim malım da çok bi cici zaten Yollarda çivi, çel, çöp ne varsa topluyorum rutin olarak 5000 km sonra arka lastiğime fitiller atmaya başlıyorum. Artık nazar mı denir başka birşey mi bilemem

    Evet bindiğim aleti savunuyorum ama somut kanıtlarla... Bildiğime bildiğimi söylerim. Hatta yazmadıysam söyleyeyim, yaklaşık 40.000 km'de bir 250 TL sardırma, 30 TL conta kestirme parası olmak üzere 280 TL sargıya sıkışır durur... Onu da yeni modellerde sargının etrafında dönen mıknatısın içine daha fazla delik açıp daha fazla yağın gelmesini sağlamış ve sargı yanma problemine son vermiş BMW (Rotax).

  10. #30
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Bir kişiyi senli benli konuşma diye uyarmadan önce insan kendi uslubuna bakmalı. Linkleri okumadığınız ortada. Duymadıysanız duyurmuş oldum. 3 adet BMW aracım var, borusan fiyatlarından da haberim var ama neticede bu miktar verilmişse olay bitmiştir. Ben bir fara 15000 tl hasar yazıldığını da faturasıyla gösterebilirim. Bana BMW yi öğretmeyin. Size kazasız sürüşler. Umarım freniniz hep hayvan gibi tutar !

    Saygılarımla.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)