Çünkü daha fazla devir çeviriyor. Tork x devir sayısı = Beygir gücü. (Kabaca)
Yani MT25 o beygir gücünü üretebilmek için 12.000 devir çevirmek zorunda.
Çünkü daha fazla devir çeviriyor. Tork x devir sayısı = Beygir gücü. (Kabaca)
Yani MT25 o beygir gücünü üretebilmek için 12.000 devir çevirmek zorunda.
Yakıtı yüksek ve motor ömrü de ona göre olur. Ben tork tan ciddi memnunum, büyük viteste düşük hızla keyifli oluyor yaşlılar için
Mühendislikten değil, tek silindirli olduğu için torku daha alt devirlerde veriyor.
İşlemci yazılımı güncellendi, arka dişli 40T oldu. Motor çiçek...
Bu motoru alalı yaklaşık 10 günü geçiyor. Bundan önce cbf 150 kullandım güzel motor ancak ben birazda km yaptım ve parçaya biraz daha hızlı erişim harici markanın ve fazla fiyatın çok bi karşılığını goremedin. Yaklasik 43 bin km de motorumu sık sorun çıkardığı için sattım. HERO hunk modeli aklimdaydi.6 bin TL fiyatı on arka disk fren ve immobilizer gibi çok güzel ayrıntılar ve Garanti'nin uzun oluşu dikkatimi bu modele yoğunlaştidi. Çok güzel ancak ben CC yukseltme gibi bir niyetteydim.Pulsar biraz bana hitap etmedi.150 ile 200 CC arası pek fark olmayackti.250 CC olarak zontes s250 dikkatimi çekti ve ilgim bu motora yoğunlaştı. İlk Bakış gerckten etkileyiciydi.Daha önce hiç incelemedigim bir motoru almak pek mantıklı gelmiyordu. Piyasası pek var mı yok mu bilmiyordum.Ama kalpli lastik yapisi estetik tasarımı depo kapagi açılış şekli dijital ekran yağ radyatörlu soğutma teknolojisi ve delphi enjeksiyon sistemi ki delphi ciddi anlamda bir markadır bunlar benim birazda bir arkadasin daha dediği gibi bir kumar oynamama sebep verdi.Büyük bir RİSK aldım ancak şunları söyleyebilirim bu motorun fiyatı zamanla daha da yukselicrktir ve hiç pişman değilim. Gidiş duruş ve üzerindeki lastikleri değiştirmek zorunda kalmayisim büyük artılar oldu.enjeksiyon sistemi güzel çalışıyor. 250 lik makina her zaman icin 200 CC makinaya göre daha güzel bir tork sağlar kanısındayım. Sadece belli parçalarını fren diakını zincir dişli grubunu yağ ve hava flitresini onceden alıp elimde bulundurmak ve lazım olunca beklememek istiyorum.Kurye olarak kullanıyorum motoru.Arac sollarken gerçekten gücü hissediyorsun. Disk fren her açıdan kullanışlı. Cbf 150 nin tüm bakımlarıni kendim yaptım bundada bu sekilde devam etmeyi düşünüyorum. Mondial in her motorunu sevmem ama bu motorda kalite hissiyati çok üst seviyede.gidon altın kaplama sarısı renginde. Aya ve manetler ve depo kısmı hepsi çok güzel ve halojen far yapısı gerçekten farkı hissettiriyor tasarimda. Ters masa amortisor çok güzel calisiyor.Bu motorun fiyatının pahalı olmasında ki tek handikap sadece parçalarının pulsar kadar yaygın olmayışı şu anlık. Eğer bu sorun xaman içinde düzelir pulsarà yakın bir çıkış yakalayabilir.Ben çok az bir titresim hissettim oda tek silindirin getirdiği bir bişey bir miktar olur.General Mobile markasıni hiç sevmedim ancak bir kumar oynayıp gm discovery cep telefonunu ilk çıktığında s3 fiyatının yarisina aldım. Çok memnun kaldım Yila damgasını vurdu bu motorda da o ışığı görüyorum ama tanınması lazim.bu marka zontes s250 Son konsepte gerçekten levelı baya atlamış ben parasına göre 10 üzerinden 8 verdim.10 litre benzinle 250 km kadar yol yapıyorum. Delphi enjeksiyon bu motora bence hava katmış ve motorda da en önemli şey mekanikten sonra enjeksiyonun markasıfır bence. Cunku motorda mekanik sorun çıkması bile kötü bir marka bu motorun gerçek gücünü ortaya cikatamaz.Bilindik bir markanin böyle önemli bir yerde olması bu motorun gözümdekı hizmet ömrünü bir kat daha fazla arttırıyor. Tabi teknik bişey illaki arixalanabilir ama bence marka olması çok onemlim
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------
Kullanan diğer arkadaslara bir sorum olucak bende ki modelde ilk çalıştırmada rolanti soğukkanlı yüksek çıkıyor o normal sanırım ancak normal isindiktan sonra giderken debriyaja basınca devrin direk 1.5 devre düşmesi gerekirken önce 1 kaç sn ye 3 bin devirlerde sonra 2 bin devirlerde bkleme yapıyor sonra düşüyor. Bü yazılımlar normal bişi mi kullananlarda da oluyor mu merak ediyorum.servis bi sorun yok diyor ama banà sanki bir sorunmus gibi geldi.acaba bi sebepten bu sekilde mi enjeksiyon beyni normal davranışı mi böyle anlayamadım.
Son paylaşımlarımı da yapayım Kısa bir inceleme videosu vardı onun da şuraya linkini koyalım belki yararı olur. Videoya çevirebilen var ise sevinirim.
Sevgilerimle...
https://www.youtube.com/watch?v=MdSFeytio6c
[/COLOR]Motorları cinden getirip satıyorlar ancak düzgün bir servis ağı ve yedek prca hizmeti yok.Parçayı bulmak almak garantiden birşey duzelttirmek tam bir işkence hani cin işkencesi derler ya hah tam üstünde duruyoruz şu anda.Ben zontes s250 aldım kendi kendine gaz verme 120 km yi geçemem gibi bursunu sorun yaşadım ve mahkemelik olduk şu anda halen skintilar bitmiyor.Servisten arka balata istedim arka adam aradı aradı aradı sanki adama 9 bilinmeyenli denklemin matrisini çıkarmasını soledim. Adam arkaya gitti öne baktı tuvalete bile bakmıştım belki eskaza bitane bulduda verdı. Dedim on arka bi takım paramla alıcam dedi arka yok.Hava filitresi fiyatını solermiisn dedim dedi bendede yok fabrikada da.Dedim lazım olunca ne oluyor dedi ki başka motodan sokuyoruz.Anlicaniz havamı aldım yani filitre yerine.Benim sıfır aldığım motordan kim bilir neler sokuldu.Benim evde ki takımlarimla 3 5 tane mondial servisi kurulur.Haybeye açılış yapıyorlar. Çağrı merkezini arayıp hakkımi arayınca azarlayip kulağımı çekmek istiyorlar sizde bu rezilliğin ferdi olmak isterseniz buyrun denemesi bedava yalan söylüyorsam deneyin görün ))
motor güzelde aslında uğur motorlu araçlardan motor alınmaz bence. çnkü motor var seviste parça yok ve diğer motorlardan parça söküp yolllatıyorlar servisteki çocuk bizzat bana bakımda söledi.Motoru beyeniyorum arızası olması normal ama çözüm üreticek potansiyel yok bu firmada.Zontes kalieli motor yapmıs bu kendi başına bir firma lakin uğur motorlu araçların aracılığı ile ülkeye girip bu firmanın garantisi altında satılınca rezillik ve perişanlık yer yüzünde görülmemiş kalitesizlikler görülmeye başlanıyor.Bulaşmayın derim.Ybr al cbf al bin kat iyi.Bari bi parçasını bulursun.Yoksa küfürbaz olup çıkıyor insan malesef.Dostane tamemen.
Üzüldüm Sizin adınıza bir önceki mesajınızda övüyordunuz ama şimdi farklı şekle gelmiş olay. Fabrikadaki mühendis ve Emine hanım diye bir sorumlu çok ilgiliydi acaba işten mi çıkışlar anlamadım . Siz hangi şehirde hangi servise gittiniz ?
Yani motoru halen beyeniyorum ama getiren firmada iş yok.Mali getirip yedek parça getirmezse o işten hayır mı gelir. Çocuğu doğurup sokağa atmakla aynı bunların yaptıkları. Motorun lastikleri bitince çöpe atıp yeni motor alçaz.Mondial den motor alan bunu göze alçak.Bugün bi cbf 150 ninde parçası olmazsa aynı duruma duser.Ben mali kötülemiyorum.Ama yedek parça niyetine ondan sök ona tak yaparsan o arızalı parçaları birine itelemek gerekecek oda biz yurdum insanına.Çağrı merkezindekiler laf ebeliği yapıyorlar icraat yok.Mondial yolda kal slogan belli.Aliexpresten sipariş zaten 30 günde geliyor.Uğur motorlu araçlardan parça isticeme aliexpress ten sipariş versem en azından sinirlerim bozulmaz ve daha hızlı sonuca ulaşır. Nerden bulaştık bu insanlara elimi verdim kolumu kaptirdim
Zontes S250 dikkatimi çeken motorlar arasında. Yağ soğutmalı ve bence Bajaj markasından daha güzel bir makine yapmışlar. Fakat bütün Çin ürünleri gibi enteresan çelişkiler göze çarpıyor.
Düzgün adam gibi anlaşılır bir user manual yok. İlk Bakışta servis 3000 km de bir gibi görünüyor. Fakat yağ değişim periyodu satırına indiğinizde şok oluyorsunuz. Her 1000 km de yağ değişmeli yazıyor.
Çinliler herhalde dünya da bir ilke imza atmışlar. 1000 km de bir yağ değişimi eğer çeviri hatası değilse skandaldır.
Web sitesinden yedek parça fiyatlarına bakınca ikinci şok geldi. 150 TL hava filtresi fiyatı nedir? Şikayetçi olduğum yamaha hava filtresi fiyatlarını öpüp başıma mı koymalıyım? Motosikletimi satışa koymuştum. Fakat bunları gördükçe ilanı kaldırasım geliyor. Kazasız belasız sürüşler...
Evet arkadaşlar yok mu yorum? Herkes mi memnun motorundan ondan mı foruma giriş yapmıyorsunuz? :D
Bence bu motosiklet oldukça güzel ve potansiyeli olan bir motosiklet, fiyatı ve sundukları çok çok iyi, tam bir fiyat performans ürünü , ayrıca tasarımı da gerçekten çok güzel , bakan bir daha bakıyor , zontes de avrupada pek çok yerde tutulan bir marka , katıksız çinli ama gayet güzel motorlar yapıyor , zaten şuan mondial drift, 150 mr vulture, 150 mcx roadstar gibi motorlar hep zontes üretimi ve motorları gerçekten çok iyi , bu motorun şanssızlığı ise mondial in getirmiş olması ve motoru aldıktan sonra muhtemelen insanları rezil edecek bir firma olması, zaten pek çok kişi o yüzden pek yanaşmıyor , gerçi cf moto tutuldu sayılır ama bu motoru harcadılar arada
Sürekli binecekseniz alın, benim 21. motorumdu Zingeser ve çok memnun kaldım. Ama aksesuarlarını bulamadım ve çanta taksam olmayacaktı. Eşim de rahat edemedi, ben de scooter a geçtim.
Satamazsınız çok zor. Ama binmeye güzel kaliteli bir motor. Sesi ve Torku çok keyifli.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)