Mundar bu Inazuma mundar...
normal modeli yine güzel de bu F kasası rezalet tabiki.estetik açıdan
Gsx r gibi bir motosikleti olan Suzuki niye bu commuter guzelini biraz sekil sukul yapmamis o konuda ben de kizginim.
CBR a benzesin hemen alayım kardeşim. Alakasız bir kasa... neyini beğeneyim? Ön bi çeşit arka ayrı bi çeşit. az şöyle ötede dursun.
Performansı tartışmasız olabilir. Bugün baktığın zaman R25 de çift silindir, Kawasaki Ninja 250 de, MT07 de... Ama görüntü yetiyor.
Şekil oturmamış...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:45 ----------
Mesela son zamanlarda Suzuki GSX-S1000F modelini çıkardı. Yapsın bunun 250 çift silinir modelini tadından yenmez.
Suzuki kanımca piyasada 250 lik motorumuz bulunsun mantığıyla şirketteki stajyer tasarımcılara mı çizdirmiş bu modeli acaba. İnsan düşünmüyor değil?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:50 ----------
Kullandım hocam. Bir arkadaşım naked modelini sıfır aldığında kullanmak nasip oldu. Rahatlık vibrasyon performans herşey güzel. Bir türlü beğenemediğim kör bir tasarımı var. Yeni bir imaj yeni bir makyaj yerine değiştirdikçe iticiliği büyüyor bende... Yine zevk meselesi tabi ama böyle de hiç motosiklet kasasıyla karşılaşmadım.
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
gsx 650 f e benzetmeye calısmıslar en sonunda
Urfa'da oxford vardı da biz mi okumadık :D Motora yeni başlıyorsan, kilon boyun varsa, konfor ve kalite arıyorsan başka bir seçenek göremiyorum. Cbr/ ktm alsan oyuncak gibi motorlar, ne görüntüsü görüntü, ne sesi ses, tır tır gidersin, yeni çıkan 250'likler desen hep racing sınıfı, 15 dakika sür bırak. Tamam çok süper bir görüntüsü yok, hatları biraz radikal ama yine de alternatiflerinden daha bir -motor- bana göre. Kısacası tercih meselesi
Bak dostum bu motoru beğenmiyor olabilirsin,sana bir deyimimi anlatayım, bir arkadaşım la geçen sene Eskişehir den erdeğe gezi yapmıştık HAYAT GEZİNCE GÜZEL 22 motosiklet nette bulabilirsin,300 km lik bir yolda bile bel ağrısı şikayetinde bulunup durdu,belki cbr 250 inazumadan biraz hızlı olabilir ama iddia ediyorum bir çok motordan çok daha konforlu bir makina,bir cbr ile inazuma ayrı sinif iki motor,ben inazumayi almadan önce çok düşündüm 250 cc motor ne alayim zaten çok fazlada seçenek yokki ya racing alacaksin,ya kroos alacaksin,yada inazuma alacaksın, başka çare varmi?
Sınıfındaki hemen her motoru kullandım cbr 250 pulsar ve yamaha sahibi de oldum.
inazumanin tasarım konusu biraz tartışma götürüyor doğru..
Ama son surat konusu hariç ara hizlanmalar konfor artçı konforu yol tutuş ve viraj konusunda eline kimse su dokemez.
Bence boyu ve kilosu olan arkadaşlar için son derece ideal bir makina tavsiye ediyoruz
Sayın abim, benim inazumanın performansına yol tutuşuna yani kısacası mühendisliğine lafım yok. Madem bir motor üretiliyor. Bi klasmana dahil olsun diyorum. Tamam racing kasa olmadığı net, fakat bi orasıyla oynadılar bi burasıyla oynadılar S model çıkardılar ilave grenaj koydular F dediler Yani ilk hali çıplak hali bile şimdi bakıyorum. Keşke öyle kalsaydı. Neyse artık uzatmaya sündürmeye gerek yok. Görünen köye kılavuz gerekmez.
Kalın sağlıcakla...
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
bu motorun arkasına topcase ve yanlarınada dikdörtgen topcase çaktın mı enduro gibi görünüyor
gs 500 f in tasarımıdır kendisi. Yeni bir şey değil suzuki nin yıllardır var olan giydirmesidir.
Beğenmezsin, beğenmek mecburiyetinde de değilsin. İlla bir sınıfa oturtmak zorunda hiç değilsin. Bak ne güzel, değişik birşey yapmışlar ki böyle düşündürtüyor. Konfor ne arar? Otur da öyle bir bak...
Jiangmen Dachangjiang-Haojue firmasına Inazuma'yı ürettiği için teşekkür ederiz.
Başlık Inazuma için biraz abeste iştigal olmuş,tasarımını beğenmeyebilirsiniz ama her seviyeden binlerce kişi bu forumu takip ediyor dolayısı ile
başlığı görüp detaylarına bakmayan birisinin kafasında Inazuma tu kaka motor gibi bir izlenim yaratabilir.
Inazuma F kullandığımdan değil ama başlangıç olarak fiziki özelliklerime ve diğer kriterlerimi karşıladığı için bu modelde karar kılmıştım.
Görüntü diğer modellerde fazlaca çekse de geriye karşılaştıracak başka özellik kalmıyordu. Ayrıca resimler yanıltıcı olabiliyor.
Daha üst model motosiklet kullanan arkadaşlarım özellikle ilk gördüklerinde çok beğendiler,çok kaslı bir yapısı var Inazumanın, diğerleri gibi
üstüne oturduğunuzda altınızda kaybolmuyor, ben buradayım diyor. Abartısız ,ilk görenler 600cc lik sanıyorlar. Önce mavi-beyazında karar kılmıştım
ama siyahını görünce ve krom parçalarla uyumu ilk kararımdan vazgeçirdi. Performansına zaten diyecek yok ama tasarımı da elbet zevk meselesi burada
bence önemli olan sizi uzun süren yolculuklarda yormayacak ve güvenli sürüş sağlayacak bir motor olması.
Hayırlısı olsun bakalım. Ne diyelim...
inazuma 250 cc naked ların arasındaki en iyi motordur.300 bin yapmış inazuma var daha tık dememiş.konfor,yol tutuş,titreşim konusunda eline kimse su dökemez inazuma nın .kullanmayan sallamasın işkembeden
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)