ACEMİ İÇİN PULSAR İLK VİTESLİ MOTOR
Reklamlar
-
Herkese merhaba 8000 bin tl gibi bir bütçem var cbr 125 düşünüyordum fiyatlar fırladı gitti sonra pulsar 200 ns listeme ekledim maşallah her sokak başında görüyorum size sormak istediğim şey ilk vitesli motor için uygun mudur acemi hatasını affeder mi ?
Reklamlar
-
Benimde başlangıç olarak hayalini bir kurduğum motordur, bu sorurun cevabını bende bekliyorum.
-
alınır. mümkünse sıfır al cbr a o parayı verme.
-
bence pulsar 200ns den acemi motor olmaz,
hatayıda affetmez gidon acısı dardır yerde bulursunuz kendinizi, son hızı 140 dır,
düşük tork cu 7-8kw bir motor daha iyi olur hakimiyet olayı kavrama felan,
pulsar200ns (200cc) olarak geçiyorda, bir çinlinin 200cc si ile alakası yok, yada 150cc si ile..
görünüşte 200cc yazıyor evet.
mazallah pulsarda gazı açdınmı nerde bulursun kendini bilemem..
-
ilk motorum. 1,5 aydır kullanıyorum. zart diye büyük motorla başlayıp hemen ölmeyeyim diye bunu aldım. şehir içi-uzun yol vs. 800km oldu, artık bisiklet gibi hissettiriyor, uzun yolda çoğu zaman "bu ne lan, daha hızlı gitmiyor mu bu" falan dedirtiyor. uzun yıllar bisiklet tecrübem var. tüm bunlar dışında bide ktm rider academy den eğitim aldım, onunda etkisi vardır. bu yaz da idare etsin biraz daha büyütme niyetindeyim. yani al, verdiğin parayı hakeder. fakat ilk iş olarak gidonu yükselt (80tl), ön cam taktır (150tl) lastikleri değiştir (550-750tl civarı) yoksa tat vermez motor.
-
bajaj kaliteli ürün üretiyor, pulsar yerine aynı markanın discover'ini tavsiye ederim şayet yeni başlıyorsan.
-
ha bide aynaları değiştirceksin discover aynasıyla(40tl) yoksa aynasız dolaş daha iyi.
-
En yakın Zamanda bayiye gidip almayı düşünüyorum herkese teşekkür ederim
-
benim ilk vitesli motorum.bundan önce 3000 km sym scooter sürdüm 125cc.150 200 kmde vites olayını anca kavradım.500 600 e geldiğimde hangi viteste olduğumu ezbere biliyordum.üstüne oturduğum andan itibaren vites küçültürken gaz verdim en önemli alışkanlığı edindim.scooterden fren ve gaz tepkisine aşaha yukarı alışıktım.ayrıca dahada önemlisi trafikte hiç sıkıntı yaşamadım.7000 devre kadar zaten cihaz öyle aman aman gitmiyor.scooterden sonra buna geçince füze gibi geldi sym 9 beygir bu 24 beygir .şu an tabi çatur çutur alıştım artık ilk aldığımdaki şaşkınlığı vermiyor.ilk motor olur neden olmasın.parçası ucuz frenler tutuyor gaz kolunada alışırsın kanımca.tabi hem debriyaj hem trafik frendi gazdı biraz tehlikeli olabilir.tavsiye edilir.virajlarda dikkkat etmen şart lastikler nylon.daha bugün 2.vites dahil düz yolda patinaj atabiliyorum 'istersem'.yağmurda kullanmadım kullanmamda.
-
bende pulsar almayı düşünüyorum. Yakışıklı motor, öyle tırrek bi tipi yok. birkaç kere sürme fırsatım oldu. ben beğendim. Buda forumdaki ilk mesajımdır
-
Merhabalar arkadaşlar, bende motor alacağım pulsar 200ns ve Rks titanik 200 arasında kaldım?
-
Hic motosiklet tecruben yoksa yogun bir sekilde otomobilde kullanmiyorsan yani trafigi okuyamiyorsan sana fazla gelir scooter la baslaman daha uygun olur daha once scooter kullandiysan trafigi okumayi ogrendiysen oyle arkadaslarin dedigi gibi ahim sahim birsey degil ybr in cbf in bir tik ustu vitesliye baliyacakara uygundur lastikleri degistirip gidonuda yukseltirsen gayet rahat kullanirsin
-
Uygundur. Kimileri elinde olsa 50 cc ile motora baslatacak insanlari. Ben 125 lik ile basladim ve pismanim. Turkiyede yuksek degil dusuk cc tehlikeli. Dusuk cc ile baslayin diyen arkadaslarin altina ybr125 veya cbf150 falan verip kamyon sollamaya cikarmak lazim. Arkadan hizla gelen arabadan nasil kacarlar bir yanda kamyon bir yanda bariyer varken cok merak ediyorum. Fren konusuna hiç girmiyorum bile.
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
-
Eski bir pulsar kullanıcısı olarak. Cbr 125 yerine Pulsar 200 daha iyi olur. Fakaaaat: Agresif, yeri öpresin bir anda. Lastikler kesinlikle kötü. Gidon yükseltme gerekli. Arka freni berbat. 7000 devirden sonra iyi gidiyor. Rölanti sesi traktör gibi bi tuhaf. Beklentini yüksek tutma ama kötü çinlilerden iyidir. cbr 125 den zaten iyidir. nerdeyse 10 hp fark var. Ama her zaman söylerim ata binmeden alınmaz. Bin dolaş öyle al. Cep telefonu değil bu taşıt.
Sağlıcakla bin.
-
Motora saygin varsa seni uzmez. Malum 24 beygir motor. Ama bi saygisizlik edersen yapistirir yere sumuk gibi. Efendi efendi kullanacaksan al. Benim de ilk motorum. Rodaj yapiyorum su anda. Dusuk devirde siradan bir commuter gibi. Ama zamani gelince yukselteceksin deviri hizi, ozaman altindaki mekanik atin ne cevherleri oldugunu goreceksin. Ama bunu en az 500km surmeden yapma. Yeminle tepikler seni...
-
-
350 TL ne kıyıp bir motosiklet başlangıç eğitimi alsan, kafandaki bütün soru işaretleri kaybolacak. Bu eğitimi alırsan belki de ömrün boyunca devam edecek olan motosiklet biniciliğine sağlam bir temelle başlamış olacaksın. Yanlış alışkanlıklar edinmeden her şeyi kuralına göre öğreneceksin. Motora nasıl binilir nasıl inilir, yere düşen motor nasıl kaldırılır vb. Eğitim şart...
-
ilk defa kullanacaksan kesin önermem.çok agresif bir motor.
alısıncaya kadar yere yatıra bilirsin,düşebilirsin.hem sana hem motora yazık olur.
bencede discovery 150 cc yi başlangıç olarak alsan tecrübe kazansan daha sonra 200 cc ye geçsen daha iyi olur kanaatindeyim.
rahatlık bakımından discovery 150 cc pulsar 200 ns den daha rahat.
tercih yine sizin.hayırlı olsun.
-
Hero glamour da bir bakinbisterseniz baslangic icin cok uygun fiyatida guzel
-
Pulsarın 200 lüğü başlangıç için çok kuvvetli. Hata affetmez
Size benim de başladığım pulsar 150 ns modelini öneriyorum. Çok memnunum. Performanssız bir makina değil yanlış anlaşılmasın. 150 ler arasında en kuvvetli motora sahip.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)