naked tavsiye 2012-2013 duke 200 mü 2015 sıfır pulsar mı?
Reklamlar
-
Arkadaşlar merhaba, forumda yeni sayılırım. uzun araştırmalar sonucu iki motor arasında kaldım. motor tecrübem yok denecek kadar az. eğitim almayı düşünüyorum. ilk motor olarak 2012-2013-2014 ktm duke 200 ile 2015 sıfır pulsar arasında kaldım. cbf,ybr,tvs düşünmüyorum kesinlikle. pulsar ın sele yükseliği ve kronik bazı sorunları kafamı karıştırıyor. motoru ev iş arası günlük 20 km civarı, aralıklı olarak da uzun yolda kullanmayı düşünüyorum. duke 200 şekil ve tarz olarak çok beğendiğim bir motor. tavsiyeleriniz nelerdir tşkler şimdiden.
Reklamlar
-
tabiki duke. hor kullanılmamış apaçi eli değmemiş birinden bul ama acele etme sakın
-
2012-2013 duke. her türlü.
-
Iki motoru da kullandım ve inceledim sonra gidip duke 200 aldim.
-
sıfır pulsar
-
pulsar al sağlam motor az yakıyor
-
pulsar kullanıcısı olarak kesınlıkle duke
-
Bence bunun tartışması dahi yapılamaz bir yerde KTM bir yerde Pulsar. Markacışıktan nefret ederim ama KTM deneme imkanınız varsa kararı zaten vericeksiniz
-
BENCE kesinlikle duke kullanmadım ama kalite duruş sağlamlık duke tercihim olur
-
duke diyorsan iş değişir tabiki :D temiz duke varsa düke yoksa sıfır pulsar hep sıcak bir düşünce
-
Kıyıda köşede kalmış duke ler var. Mesela adamın 3 tane buyuk motoru var ama hoşuna gittiği için bir de yanına duke almış koymuş ama binmemiş doğru düzgün. Böyle bulursan duke. Yoksa pulsar tavsiye ederim. Sıfır her zaman için iyidir.
-
Sıfır motor her zaman tercihim olur.
-
tam dedim biri de benim gibi aynı ikilemde kalmış, başlığın hortladığını gördüm. arkadaşlar tavsiyeler için teşekkürler. 5000 km dir duke 200 abs kullanıyorum. pulsar kullanıcıları alınmasın ama çok doğru karar verdiğimi düşünüyorum. belki fikir verir yeni birilerine.
-
Sifir motor benelli tnt250 ya da tnt25
-
bende cbf 600 var satıp bunlardan hagisi diye düşünüyorum ama duke daha ağı basıyor.
-
Düke iyidir iyi 2. El 3.el fark etmez ktm in adı yeter
-
mkoni adlı üyeden alıntı
Sifir motor benelli tnt250 ya da tnt25
tahminen başlıktaki motorlardan anlaşılacağı gibi fiyat 8-10bin tl arası fakat tnt 250 yaklaşık 14 milyar?
Kafanın değeri kaskının yarısı kadardır.
-
Pulsar ve Duke kullanmış biri olarak. İkisine de bin öyle karar ver derim. Boy ve kilo çok önemli, DUKE' ün peg, gidon sele açı ve ölçüleri pulsardan farklı. Malzeme kalitesi zaten tartışılmaz ama; üzerine oturamadığın motor kaliteli bile olsa bir süre sonra azap verir.
-
hoş geldin diyelim
fiyat farkından dolayı sıfır olsun diye bajaj a yönelebilirsin fakat.yeni kulanıcı isen zaten rodajını düzgün yapamayabilirsin bu nedenle ilk olarak ilk motorunu sıfır alma derim.ktm ve bajaj ortak çalışıyorlar motor blokları aynı gibi.ama arada kalite farkı var.DUKE yi aldınmı eğer düşük km ise lastik masrafın olmıcak çünkü yanlış hatırlamıyorsam metzeler ya da mshlen lastik ile çıkıyor.ama bajaj da lastik yok o lastikle yolda kesnlikle gidlmez kullandım baktım.ucuz olsun diye pulsar düşünceksen 1000 tl lastik masrafını koy oraya.duke 200 ü daha kolay kontrol edersin.
-
Merhaba, hocam tam olarak aklımdaki soruyu sormuşsunuz bende 2.el duke ve sıfır 200ns arasında kaldım. Üniversitede okuyorum 21 yaşındayım 2 sene önce kadar ehliyetimi almış ve yaklaşık 4 ay ucuz vitesli çin motorlarından yazın kullanmıştım yani az biraz tecrübem var. İnternette 2. el 200ns buldum bir tane lastikleri değiştirilmiş 2016 model 1800km de onun dışında bir tanede tn25 buldum oda 2000km civarı gayet yeni motor o da 8.600 dediğim gibi biraz daha biriktirip 2. el bir duke mı alsam yoksa bunlardan birisi önerileriniz nelerdir? Benimkine çok benzeyen bir durumda olduğunuz için yeni konu açmak istemedim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)