Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

( Başlangıç-Öneri ) Duke 200 ABS, Z250, GW250 Inazuma, Sym Wolf 250Ni

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Duke 390 düşünüyorum bende. Mt 7 ile arasında cok gittim geldim. uzun yolda hızı ile mt belki daha avantajlı ama kullanımımın çoğunu istanbul trafiğinde yapıyorum. Şehir içinde daha kıvrak, aralara daha rahat giren çıkan bir motor lazım bana. 200 beni sadece son hızda tatmin etmiyordu. Trafikde kullanımı ise gerçekden de mükemmeldi. Haftada bir ikide olsa uzun yol yaptığım için 150-170 arası hız yapan bir motor iyi olur. Sollamada güvensiz hissediyorsun daha alt hızlarda otobanda. Özellikle araçların 120-140 arası seyrettiğini göz önünde bulundurursan, 138 de devreye giren hız kesici bazen zor durumda bırakıyordu. Daha fazlası zaten naked da benim için rüzgar açısından pek konforlu değil. ( söylenmiyorum )
    Şehir içinde mtyi eminimki iyi kullananlar vardır ama benim kullanımım açısından biraz daha 390 mantıklı.
    2015 390 larda sanırım bir değişiklik var oda vites düşürdüğünde hızın uyumsuzsa o zaman arka tekeri artık kitlemiyecekmiş ki ben seviyordum bu özelliğini. 2015 200 lerde aynı şey varmı bilemiyorum.
    Dukeün bir kötü yanıda çok geliştirmemesi kendini. 2011 den beri aynı kasa aynı renk. Gözle görülür bir değişiklik yok yani. Bari gösterge panelini geliştirselerdi ne bileyim stickerlarını iyileştirselerdi, boyaya odaklansalardı.
    Artçı sorunu anlamadım. Binermi artıçı biner. Uzun mesafede rahat bir koltuk değil ama dayanılmaz da değil. Ağırlık sorun olurmu dersen 95 kiloya kadar artçım oldu. Motorun çekişinde çok değişiklik yoktu. Mono shock süspansiyon sadece arada çukur kasisde koruma plastik takozuna vurur ondada toook sesi gelir biraz böbrek ağrısı olur. Kalkışta bayır yukarıysan belki ön tekerlek biraz dengesizleşir oda hızlanmayla birlikde kesilir. 15-20 km hıza ulaşınca motor kendini dengeler.
    Birde duke üstadı değilim ama bence alacağın motor absli olsun. Üstat olduğun zaman yanlamak gibi şeylere başlayana kadar abs popondaki deriyi elindeki kemiği bacağındaki tendonları hatta belki hayatını kurtarır. Daha deneyim kazanınca absiz motora bin bence. Ama karar senin tabikide.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Tayfun44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2015
    Motosikleti
    HONDA GROM
    Ben honda msx125 kullanicisiyim kawasaki 250sl de almayi dusunuyorum hic kafana takma 250 sl al keyfine bak gazlayincada uçuyo makina inazuma falan karistirma yada cbr250 repsol kasa al biraz daha eekonomik o ve dedikleri gibi deneyip al icine sinsin ama dedigim gibi kawa250sl gerisi hikayeee

  3. #43

    Üyelik
    10 Mart 2015
    Merhabalar öncelikle o fazlasıyla istediğim duke 200 'ü satın almadım

    Satın aldığım motor inazuma oldu, tek korkum inazumanın ağırlığınındı fakat bunun benim için bir avantaj olduğunu kullanmaya başladıktan sonra anladım.
    Özellikle ağırlık merkezinin önde olması dalgınlıkla debriyajı sert bırakışlarımda tekere gelmemesi benim için büyük bi avantaj oldu.
    Malum ufakta olsa bi tek garajda yan yattı şükür ki koruma demirimiz vardı demirin üzerinde kaldı %1 bile denmiycek hasarla kurtulduk.
    Duke 200'ün bu konuda çok dandik bir parça kalitesi olduğunu biliyorum, aynı yatırmayı duke ile yapıyor olsaydım ayaklık ve debriyajı orada bırakmıştım sanırım.
    Birde o aşırı torka anladım ki başlangıçta ihtiyaç yokmuş çift silindir oluşu şuan bile gereğinden fazla seriliği sağlıyor bana, yeni başlıycak olanlar için özellikle aklınıza takılan sorular varsa dilim döndüğünce yardımcı olmaya çalışıyım.

    Edit : İnazuma fazlasıyla kaslı ve gösterişli duruyor markacılık modelcilik olarak anlamayın sakın ama kawa 250sl ( 300 için değil ! ) bana fazlasıyla cılız geldi, malum duke'da aynı şekilde. Böyle mahallenin sözü dinlenen abisi gibi sanki inazuma

    Edit 2 : Gerek otobanda gerek şehir içerisindeki trafikte henüz bir sıkıntı yaşamadım. ( Araçların arasından geçerken 2 egzoz olması dışında( Biraz geniş ) ) henüz çok zorlamadan yüzeysel olarak gördüğüm son hız 145 civarında hiç kasmadım ..

  4. #44
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Ne yap et abs li bi motosiklet al. Yeni başlama ile alakalı söylemiyorum, inan bana ABS çok önemli. ayrıca duke parçası pahalı diyen kim? bende duke390 var bir çok parçası sym wolf 250 den daha ucuz.. fren baltasından yağ filtresinden tut debriyaj balatasından komple setine kadar.

  5. #45

    Üyelik
    10 Mart 2015
    Parça kalitesi olarak diyorum duke yan yattığında, vites ve fren ayaklığı kırılması çok oluyormuş.
    Açıkcası düşünce ilk olarak oraları kırıldımı diye bakmıştım ben inazumada ama kırılmamış

  6. #46
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    50 liraya koruma takozu alip takinca daha basak fln kirilmaz. Inazumaninda yan grenajlari kiriliyor ve cok pahali

  7. #47

    Üyelik
    10 Mart 2015
    2 yazıdada fiyat olarak kıyaslamadım malzeme kalitesi olarak kıyasladım 2 sininde parçaları pahalı ama aynı şekilde ktm yatırsaydık ayaklık ve debriyajı kırmıştık.

  8. #48

    Üyelik
    15 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Yamaha MT-125
    Fiyat performans olarak z250 sl öneririm. Ama kendi motorumu da 125 lik olmasına rağmen öneririm. Çünkü senin ihtiyaçlarını fazlasıyla karşılar. 110 a kadar sıkıntısız çıkıyor. 100 km hızla rahatlıkla sürersin ve büyük motor kalitesi var motorda. Tabi fiyatı da ona göre oluyor.

  9. #49

    Üyelik
    11 Şubat 2015
    Merhaba Arkadaşlar Z250 Sl kullanıcısıyım uzunyol,şehir içi dahil 3 bin km oldu(3 haftada ) bende sizler gibi almadan önce çok arştırdım ve bana uygun olanın bu olduğuna karar verdim yeni başlayan biri olarak inazuma ilk seçeneğimdi ama ben biraz görünüşü güzel olsun istiyordum ve bir abimin tavsiyesi üzerine tek silindirin yakıt ve düşük devirlerde seri olması avantajı için vazgeçtim ama 250'lik sınıfında mantıklı bakarsak rakipsiz duke 200 gerçekten pahalı geldi ve 200 cc olması bir nebze güç kaybı sağlayabilirdi wolf düşünmedim kullanışı hakkında fikrim yok ama japon olmasını istedim Z250 sl oturuş pozisyonu olarak başta biraz rahatsız gelebilir ama alışılıyor hafif yatık duke 200 gibi tam dik oturmuyorsunuz artçı düşünmeyin sadece zor durumlarda çanta düşünmeyin çok kötü durur Serilik konusunda 250 sınıfının en seri motoru 120 km ile giderken gaz verdiğinizde hala tork var tork her devirde fazlasıyla hissedersiniz çok hoşuma gitti gaz tepkisi çok güzel motorla birlikte gelen lastikler dunlop gayet güzel yakıtta arkaşın başta yazdığından az inazumadan fazla yakmıyor tabiki

  10. #50
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı Look-black adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar Z250 Sl kullanıcısıyım uzunyol,şehir içi dahil 3 bin km oldu(3 haftada ) bende sizler gibi almadan önce çok arştırdım ve bana uygun olanın bu olduğuna karar verdim yeni başlayan biri olarak inazuma ilk seçeneğimdi ama ben biraz görünüşü güzel olsun istiyordum ve bir abimin tavsiyesi üzerine tek silindirin yakıt ve düşük devirlerde seri olması avantajı için vazgeçtim ama 250'lik sınıfında mantıklı bakarsak rakipsiz duke 200 gerçekten pahalı geldi ve 200 cc olması bir nebze güç kaybı sağlayabilirdi wolf düşünmedim kullanışı hakkında fikrim yok ama japon olmasını istedim Z250 sl oturuş pozisyonu olarak başta biraz rahatsız gelebilir ama alışılıyor hafif yatık duke 200 gibi tam dik oturmuyorsunuz artçı düşünmeyin sadece zor durumlarda çanta düşünmeyin çok kötü durur Serilik konusunda 250 sınıfının en seri motoru 120 km ile giderken gaz verdiğinizde hala tork var tork her devirde fazlasıyla hissedersiniz çok hoşuma gitti gaz tepkisi çok güzel motorla birlikte gelen lastikler dunlop gayet güzel yakıtta arkaşın başta yazdığından az inazumadan fazla yakmıyor tabiki
    Güle güle kullanın motorunuzu kazasız belasız. Ancak en seri olduğunu söylemek pek doğru olmaz. Sadece rakamlar yetmeyebiliyor performansta. Rakamlara baktığımızda da ben sadece kendi motorumla kıyaslar isem benim motorumun kılavuzundaki teknik verileri motorunuzdan 10 kilo hafif ve 2,5nm daha fazla torka sahip üstelik devir ulaşım süreleri daha kısa. Bu değerlendirme çok kapsamlı inceleme gerektirir yani. 120 km'de kaç devirde gidilebiliyor, o esnadaki tüketim değerleri nedir gibi bir çok inceleme yapmak gerekli. Kaldı ki oldukça da fazla rakibi var alanında.

  11. #51

    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Şehir
    Çanakkale Merkez
    Motosikleti
    Kuba Black Cat
    Üstüne bin otur hatta fırsatın varsa kısa bir mesafe gazla. Yorumlar insanların kişisel fikirleridir, seni doğrudan bağlamaz. Bende kuba black cat var 10 beygir makine, öğreniyim sonra satar büyüğünü alırım dedim ama bu iş öyle birşey değilmiş. Black Cat'in bana tam uyduğunu kullandıkça farkettim. Bunun yerine ne alırım hiç bir fikrim yok. Başlangıç için mutlaka üşenme git üstüne otur, tanıdıklarında varsa uygun bir yerde biraz dene. Lafla bu iş olmaz pişman olursun.

  12. #52

    Üyelik
    11 Haziran 2015
    merhaba arkadaşlar 185 cm boyunda 95 kiloyum ve oldukça kalıplıyım.Sizce hangi naked model benim boyutlarım için uygundur

  13. #53

    Üyelik
    04 Mart 2015
    Motosikleti
    Duke 200
    Alıntı odaneolaki adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar 185 cm boyunda 95 kiloyum ve oldukça kalıplıyım.Sizce hangi naked model benim boyutlarım için uygundur
    KTM duke altında bisiklet gibi kalır eğer ehliyetin varsa bu haftasonu Hasanpaşa SporMoto'da motorun test sürüşü var.

  14. #54

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı DanChiSao adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar öncelikle o fazlasıyla istediğim duke 200 'ü satın almadım

    Satın aldığım motor inazuma oldu, tek korkum inazumanın ağırlığınındı fakat bunun benim için bir avantaj olduğunu kullanmaya başladıktan sonra anladım.
    Özellikle ağırlık merkezinin önde olması dalgınlıkla debriyajı sert bırakışlarımda tekere gelmemesi benim için büyük bi avantaj oldu.
    Malum ufakta olsa bi tek garajda yan yattı şükür ki koruma demirimiz vardı demirin üzerinde kaldı %1 bile denmiycek hasarla kurtulduk.
    Duke 200'ün bu konuda çok dandik bir parça kalitesi olduğunu biliyorum, aynı yatırmayı duke ile yapıyor olsaydım ayaklık ve debriyajı orada bırakmıştım sanırım.
    Birde o aşırı torka anladım ki başlangıçta ihtiyaç yokmuş çift silindir oluşu şuan bile gereğinden fazla seriliği sağlıyor bana, yeni başlıycak olanlar için özellikle aklınıza takılan sorular varsa dilim döndüğünce yardımcı olmaya çalışıyım.

    Edit : İnazuma fazlasıyla kaslı ve gösterişli duruyor markacılık modelcilik olarak anlamayın sakın ama kawa 250sl ( 300 için değil ! ) bana fazlasıyla cılız geldi, malum duke'da aynı şekilde. Böyle mahallenin sözü dinlenen abisi gibi sanki inazuma

    Edit 2 : Gerek otobanda gerek şehir içerisindeki trafikte henüz bir sıkıntı yaşamadım. ( Araçların arasından geçerken 2 egzoz olması dışında( Biraz geniş ) ) henüz çok zorlamadan yüzeysel olarak gördüğüm son hız 145 civarında hiç kasmadım ..
    Evt Duke'nin parçaları çok ''adi''..., dikkat et İnazumana-ön çamurluk 600tl (duke 200'ün 165tl)...2 gün sonra konu açma burada, yan yattım-parça fiyatları ''kol gibi'', çıkma parça satan yer var mı diye!!!...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

    Alıntı Look-black adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar Z250 Sl kullanıcısıyım uzunyol,şehir içi dahil 3 bin km oldu(3 haftada ) bende sizler gibi almadan önce çok arştırdım ve bana uygun olanın bu olduğuna karar verdim yeni başlayan biri olarak inazuma ilk seçeneğimdi ama ben biraz görünüşü güzel olsun istiyordum ve bir abimin tavsiyesi üzerine tek silindirin yakıt ve düşük devirlerde seri olması avantajı için vazgeçtim ama 250'lik sınıfında mantıklı bakarsak rakipsiz duke 200 gerçekten pahalı geldi ve 200 cc olması bir nebze güç kaybı sağlayabilirdi wolf düşünmedim kullanışı hakkında fikrim yok ama japon olmasını istedim Z250 sl oturuş pozisyonu olarak başta biraz rahatsız gelebilir ama alışılıyor hafif yatık duke 200 gibi tam dik oturmuyorsunuz artçı düşünmeyin sadece zor durumlarda çanta düşünmeyin çok kötü durur Serilik konusunda 250 sınıfının en seri motoru 120 km ile giderken gaz verdiğinizde hala tork var tork her devirde fazlasıyla hissedersiniz çok hoşuma gitti gaz tepkisi çok güzel motorla birlikte gelen lastikler dunlop gayet güzel yakıtta arkaşın başta yazdığından az inazumadan fazla yakmıyor tabiki
    Duke 200cc fakat 26bg...İnazuma 250cc fakat 24bg,Wolf 250cc fakat 25,5bg...
    The Power of The Dreams.

  15. #55
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Bence once duke un parcalarinin neden kolay kirildigini bi arastir sonra yorum yap.ben 390 kullaniyorum ve aleminyum civatalari var. Sokup takarken çat diye kirilabiliyor.. bilmeyen,konuda cahil birisi buna dandik diyebilir fakat biraz arastirirsa KTM nin bunu motosiklet biraz daha hafif olsun diye yaptigini ogrenebilir. Aleminyum pahalidir bu arada

    evet benim motosikletim de gazi acinca tekere geliyor ve bu cok hosuma gidiyor... zaten bu güç duke390 almamda etkili oldu.

    Inazuman hayirli olsun,cok guzel makina.. feci konforlu..cok yaksa da o konfora deger diye dusunuyorum. Iyi gunlerde kullan.

  16. #56
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    KTM Duke servisi parçası pahalı deniyor da... ne kadar pahalı?

    Servis fiyatlarını telefonla sorabilirsin. Bi fark yok.
    Zincir, dişli, yağ, balata zaten orjinal alınmasına gerek yok piyasada kaliteli alternatif bol.
    Pahalılık sadece kaza gibi durumlarda kaporta, ayna gibi şeylerde ortaya çıkıyor.

    Görüntü olarak Duke zaten insanı baya tatmin ediyor. ben duke den yana kullanmıştım tavsiye ederim.

  17. #57

    Üyelik
    11 Haziran 2015
    Alıntı astikevihan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM duke altında bisiklet gibi kalır eğer ehliyetin varsa bu haftasonu Hasanpaşa SporMoto'da motorun test sürüşü var.
    Çok teşekkürler maalesef ki trabzon da yaşıyorum ve de ehliyetim yok. Aklınıza gelen başka model var mı kalıbı yerinde olan

  18. #58

    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Yamaha MT-125
    MT-125 düşünmezmisin ?

  19. #59

    Üyelik
    26 Temmuz 2015
    Merhaba arkadaşlar,
    Forumu ne zamandır okuyorum aslında ama başlığı bir daha baştan sona okuyunca sonunda üye olmaya karar verdim.
    Konu biraz hortlamış gibi olacak ama birkaç öneri alayım dedim.
    Yakın zamanda ehliyetimi aldım başlangıç için bir motosiklet arıyorum kendi düşüncelerime ve sorularıma cevap verebilirseniz çok mutlu olacağım.

    Yaş 27
    Boy 164 cm
    Kilo 85(gidiyor yavaş yavaş)


    Öncelikle motosikletle ilgili deneyimim çok az. Yamaha Riding Academy de 1 gün eğitim aldım ki sadece temel eğitimdi adı üzerinde. Ardından sürücü kursunda 4 hafta eğitim aldım bu da daha çok sınavı geçmeye yönelikti birkaç sefer de trafiğe çıktık.
    Ardından 100 km kadar da kursun motosikletleriyle kapalı alan & trafikte kullandım.
    Otomobil tecrübem bayağı var, zamanında uzun süre(uzun yol dahil) bisiklet kullandım, davul çalıyorum el ayak koordinasyonum gayet iyi.

    2-3 hafta içinde naked bir motosiklet almak istiyorum.

    Başlangıç motorum olacağı için tabii ki en fazla 250 cc lik bir motosiklet düşünüyorum. Ardından 1-2 ay Mecidiyeköy-Gülbağ civarında deneme turları, düşük hızda tecrübeler, trafik tecrübesi, maksimum Mecidiyeköy - Beşiktaş arası falan kullanmayı düşünüyorum. Sonra yavaş yavaş daha çok trafiğe çıkmaya başlayacağım.

    Başlama amacım artislik - kız düşürmek falan değil tamamiyle eskiden beri olan isteğim ve İstanbul' un dayanılmaz trafiği.
    CBF150, YBR125, başlangıç scooterlar bunları eledim çünkü gerçekten beni çekmiyorlar bunlar gibi motosikletlerle başlamam gerektiğinin farkındayım ama aldığım motosiklet beni mutlu etmedikçe nasıl kullanırım bilmiyorum.

    Şimdi kafamda 3 model var:
    z250sl

    Şu ana kadar sadece z250sl e oturabildim. Topuğum tam yere değmiyor 3-4 cm lik bir fark var ancak biraz da motoru yürüttüm o şekilde sorun olmadı. 785mm sele yüksekliği var.
    Ancak oturuş tarzı ninjanın çıplak versiyonu olduğu için biraz yatık ve ben kısa olduğumdan mütevellit bayağı bir yarış pozisyonunda gibi oldu o yüzden çok rahat edemedim.

    duke200

    Sele yüksekliği 800 mm yarım cm fark var çok sorun olursa alçaltma kitleri varmış 3-4 cm alçalabiliyormuş. Hafta içi bir oturup deneyeceğim bakalım sıkıntı yaratacak mı. Bunun oturuş pozisyonu z250sl e göre daha dik ve rahat ve motor daha hafif.

    mt125
    Görünüşü en güzel olan
    Aslında motor hacmi olarak da bana en uygun olanı bu ancak üsttekilerle hemen hemen aynı fiyat değer mi diye düşünmüyor değilim.
    810mm en yükseği bu bir deneyeceğim nasıl olacak.

    1) Bu üçü arasında bana uygun olan motor sizce hangisi?
    2) z250 sl in oturma şekline zamanla alışır mıyım?
    3) mt-125 bu fiyata değer mi? 2014 model 2. elleri 9500-10000 civarlarında.
    4) mt - 125 le çevre yollarında (elbet ileride kullanacağım), köprülerde ne kadar rahat ederim ? Yoldaki hıza ayak uydurmak için yeterli mi ?
    5) Bu 3 motoru benim boylarımda olan kullananınız var mı? Varsa nasıl tecrübeler yaşadınız.

    Biliyorum çok uzun yazdım ancak yorumlarınız benim için önemli o yüzden şimdiden teşekkür ediyorum.
    İyi forumlar.

  20. #60
    A.Türker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı profirth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,
    Forumu ne zamandır okuyorum aslında ama başlığı bir daha baştan sona okuyunca sonunda üye olmaya karar verdim.
    Konu biraz hortlamış gibi olacak ama birkaç öneri alayım dedim.
    Yakın zamanda ehliyetimi aldım başlangıç için bir motosiklet arıyorum kendi düşüncelerime ve sorularıma cevap verebilirseniz çok mutlu olacağım.

    Yaş 27
    Boy 164 cm
    Kilo 85(gidiyor yavaş yavaş)


    Öncelikle motosikletle ilgili deneyimim çok az. Yamaha Riding Academy de 1 gün eğitim aldım ki sadece temel eğitimdi adı üzerinde. Ardından sürücü kursunda 4 hafta eğitim aldım bu da daha çok sınavı geçmeye yönelikti birkaç sefer de trafiğe çıktık.
    Ardından 100 km kadar da kursun motosikletleriyle kapalı alan & trafikte kullandım.
    Otomobil tecrübem bayağı var, zamanında uzun süre(uzun yol dahil) bisiklet kullandım, davul çalıyorum el ayak koordinasyonum gayet iyi.

    2-3 hafta içinde naked bir motosiklet almak istiyorum.

    Başlangıç motorum olacağı için tabii ki en fazla 250 cc lik bir motosiklet düşünüyorum. Ardından 1-2 ay Mecidiyeköy-Gülbağ civarında deneme turları, düşük hızda tecrübeler, trafik tecrübesi, maksimum Mecidiyeköy - Beşiktaş arası falan kullanmayı düşünüyorum. Sonra yavaş yavaş daha çok trafiğe çıkmaya başlayacağım.

    Başlama amacım artislik - kız düşürmek falan değil tamamiyle eskiden beri olan isteğim ve İstanbul' un dayanılmaz trafiği.
    CBF150, YBR125, başlangıç scooterlar bunları eledim çünkü gerçekten beni çekmiyorlar bunlar gibi motosikletlerle başlamam gerektiğinin farkındayım ama aldığım motosiklet beni mutlu etmedikçe nasıl kullanırım bilmiyorum.

    Şimdi kafamda 3 model var:
    z250sl

    Şu ana kadar sadece z250sl e oturabildim. Topuğum tam yere değmiyor 3-4 cm lik bir fark var ancak biraz da motoru yürüttüm o şekilde sorun olmadı. 785mm sele yüksekliği var.
    Ancak oturuş tarzı ninjanın çıplak versiyonu olduğu için biraz yatık ve ben kısa olduğumdan mütevellit bayağı bir yarış pozisyonunda gibi oldu o yüzden çok rahat edemedim.

    duke200

    Sele yüksekliği 800 mm yarım cm fark var çok sorun olursa alçaltma kitleri varmış 3-4 cm alçalabiliyormuş. Hafta içi bir oturup deneyeceğim bakalım sıkıntı yaratacak mı. Bunun oturuş pozisyonu z250sl e göre daha dik ve rahat ve motor daha hafif.

    mt125
    Görünüşü en güzel olan
    Aslında motor hacmi olarak da bana en uygun olanı bu ancak üsttekilerle hemen hemen aynı fiyat değer mi diye düşünmüyor değilim.
    810mm en yükseği bu bir deneyeceğim nasıl olacak.

    1) Bu üçü arasında bana uygun olan motor sizce hangisi?
    2) z250 sl in oturma şekline zamanla alışır mıyım?
    3) mt-125 bu fiyata değer mi? 2014 model 2. elleri 9500-10000 civarlarında.
    4) mt - 125 le çevre yollarında (elbet ileride kullanacağım), köprülerde ne kadar rahat ederim ? Yoldaki hıza ayak uydurmak için yeterli mi ?
    5) Bu 3 motoru benim boylarımda olan kullananınız var mı? Varsa nasıl tecrübeler yaşadınız.

    Biliyorum çok uzun yazdım ancak yorumlarınız benim için önemli o yüzden şimdiden teşekkür ediyorum.
    İyi forumlar.
    Merhabalar bende sizden birkaç santim uzunum cbr 125 kullanıyorum 80 cm selesi alışınca sorun olmuyor. çok takmayın o yüksekliği. yüksekliğin dezavantajı yokuş yukarı motoru geri çekerken ortaya çıkıyor.(doğrusunu söylemek gerekirse inip çekiyorum)
    Mt-125i fiyatından dolayı eliyorum o fiyatı 125 cc motor biraz abes.
    ninja z250sl güzel motor oturuş evet biraz rahatsız ama alışınca çok da sorun olmaz ama gün içinde ne kadar kullandığınıza bağlı sürekli hareket halindeyseniz duke 200 ama işten eve evden işe bide gezmeye çıkarım diyosanız z250


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)