İlk motosiklet önerisi (Duke 200 - MT-07)
Reklamlar
-
07 Ağustos 2014, 15:14
#21
Mt-07 alırsan plakanı burada paylaş ama mutlaka. Paylaş ki gördüğümüzde ölümüne kaçalım (: en azından bizi öldürme (:
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------
Şaka bir tarafa bilgi olması adına:
Mt-07 yı test ettim. Bende şu şekilde bir his uyandırdı. 150CC lik ybr den sonra 700CC lik NC700 bana doğandan ferrariye binmek gibi gelmişti. heh işte aynı hissii Nc700 den sonra Mt-07 ye binince hissetmiştim. Hatırlatma babında Nc700 48 Beygir, 220 kilo moto.
Reklamlar
-
07 Ağustos 2014, 15:19
#22
Selam,
Sadece para oldaklı düşünüldüğünde en ucuz 600 cc üzeri motor Mt07.Ucuz diye bu motoru ilk motor olarak tercih etmek bence riskli.
Benim tavsiyem Duke 200 yönünde olur.Daha sonra tecrübe edindiğinde ne istiyorsan alabilirsin.
-
07 Ağustos 2014, 15:34
#23
Ben senin anlayacağın dilden konuşuayım çünkü bende acemiyim. yaklaşık 6 aydır cbr 125 kullanıyorum ve ilk motorum, son 2 ayda kendimi iyice birşey sanmaya başladım, öyle viraja girerim böyle motoru yatırım falan filan derken taki bayramın 3. günü virajda motoru mıcıra kaptırana kadar, şükür bende bir şey yok ama motorun grenajlarında hasar oluştu, 400-500 gideri var.
Velhasıl, bu zamana kadar yaşadıklarımı göz önüne alırsam iyiki 125 cc ile başladım diyorum ki çok fazla hatamı tolere etti, şunuda açıklamak isterimki trafikte kimseyi rahatsız edecek hareket yapmadım bu zamana kadar, sollarken bile sinyalimi verir çıkarım sollamaya, makasa girmem. olası kaza tehlikeleri genelde boş yollarda oldu beni kazadan kurtaran motorun tepkisiz oluşuydu, eğerki MT07 gibi bir motorla başlamış olsaydım belkide bu forumda konu açılacaktı benim için "Ankarada bir motorcu kaza yapt" diye. Yaptığım kazada anladım ki iyice kafama yer etti; motorun şakası olmaz. Tabandan başlamak en iyisi, öğrene öğrene büyütürsün motoru, efendi efendi gezdikten sonrada öküzün biri altına almazsa sıkıntı olmaz.
Hakkında hayırlısı olsun.
-
07 Ağustos 2014, 15:36
#24
Helal sana
Levent. adlı üyeden alıntı
Ben senin anlayacağın dilden konuşuayım çünkü bende acemiyim. yaklaşık 6 aydır cbr 125 kullanıyorum ve ilk motorum, son 2 ayda kendimi iyice birşey sanmaya başladım, öyle viraja girerim böyle motoru yatırım falan filan derken taki bayramın 3. günü virajda motoru mıcıra kaptırana kadar, şükür bende bir şey yok ama motorun grenajlarında hasar oluştu, 400-500 gideri var.
Velhasıl, bu zamana kadar yaşadıklarımı göz önüne alırsam iyiki 125 cc ile başladım diyorum ki çok fazla hatamı tolere etti, şunuda açıklamak isterimki trafikte kimseyi rahatsız edecek hareket yapmadım bu zamana kadar, sollarken bile sinyalimi verir çıkarım sollamaya, makasa girmem. olası kaza tehlikeleri genelde boş yollarda oldu beni kazadan kurtaran motorun tepkisiz oluşuydu, eğerki MT07 gibi bir motorla başlamış olsaydım belkide bu forumda konu açılacaktı benim için "Ankarada bir motorcu kaza yapt" diye. Yaptığım kazada anladım ki iyice kafama yer etti; motorun şakası olmaz. Tabandan başlamak en iyisi, öğrene öğrene büyütürsün motoru, efendi efendi gezdikten sonrada öküzün biri altına almazsa sıkıntı olmaz.
Hakkında hayırlısı olsun.
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
-
15 Ağustos 2014, 09:57
#25
Duke 200 lerde kampanya vardı en son. 12500 TL ye ABS siz olanları veriliyordu. ABS li alırsanız KASK, Grafik set ve GİS de eğitim veriyorlarki yeni başlayan için iyi. MT 07 yi ben de düşündüm ama çok torklu makina ve başlangıçta çok hata yaptırır. Bu yüzden MT 125 i düşünüyorum ben de. Giriş fiyatı fena değil KTM duke 125 i görünce. Arada 2000 TL fark var. KTM nin servis ağının da çok yaygın olmadığını düşünürsek. Tüm kapılar MT 125 e çıkıyor.
-
15 Ağustos 2014, 11:47
#26
Mart ayında 250'lik scooterla başladım. 8000km'den sonra vitesliye geçtim ve yine 250cc SYM WOLF aldım. 1 ayda 1000km yaptım ve şu an imkanım olsaydı 25-30hp değil de, 40-50hp arası bir motorla (Ninja300, KTM Duke 390 vb) daha mutlu olurdum. Ama bu bile çok zevkli. Seneye kısmetse dediğim güçte bir motora geçeceğim. Başlangıç için MT-07 çok fazla.
-
15 Ağustos 2014, 11:51
#27
Mt 07 alma ölürsün , bu kadar net. Ilk motor olarak 690 cclik bir makina azraille yakın dost olmak demektir bunun yetenekle kapasiteyle alakası yok
-
15 Ağustos 2014, 12:35
#28
Dustugunde ( insallah dusmezsin) 700 luk bir makinenin parca fiyatlarinin 200 luk bir makineden daha acimasiz olacagini gorursun. Gerci Ktmde de insaf yok haberin olsun. Niye 250 lik bir japon yada daha uygun hintli birseyler dusunmuyorsun. Al, bir iki yil kullan sonra sat... sonra mt 7 al. Gule gule bin... bence ondan once 500luk bieseylere binmekte fayda var ama..
Ben pcx den sonra hayatimda ilk defa duke 200 e bindim. Surulmesi kolay geldi. Ama 2 tekerin uzerine ilk defa cikacaksan sakatlik olabilir. Iki tekere ufak baslamakta fayda var. Paran cok olabilir ama canin 1 tane. Ustelikte play stationdaki gibi restart diyemiyorsun...
-
15 Ağustos 2014, 14:17
#29
gelir seviyen üst düzeyse al,ve mezar yeride ayırt giderken kimseye muhtaç olmazsın
bizim paramız yetişmiyor hacı onlara
-
18 Ağustos 2014, 01:45
#30
İlk motorum Yamaha MT-07. Sıfır tecrübe ile kullanmaya başladım. Ama almadan önce Altın Elbiseli Adamın (Barkın Bayoğlu'nun) motosiklet ve güvenli sürüş ile ilgili bütün videolarını izledim. Keith Code'un Twist of The Wrist ( Bileği Bükmek) videolarını izledim. Anlattıkları herşeyi yaptım problemsiz kullanıyorum motorumu. Hız meraklısı değilsen, hemen gaza gelmezsen ve birazdan kabiliyetliysen başlangıç motoru olarak Yamaha MT-07 yi şiddetle tavsiye ederim.
Not: İki silindir Crossplane yüzünden Ducati ler gibi biraz titreşimli.
-
18 Ağustos 2014, 10:22
#31
burakyalcin adlı üyeden alıntı
İlk motorum Yamaha MT-07. Sıfır tecrübe ile kullanmaya başladım. Ama almadan önce Altın Elbiseli Adamın (Barkın Bayoğlu'nun) motosiklet ve güvenli sürüş ile ilgili bütün videolarını izledim. Keith Code'un Twist of The Wrist ( Bileği Bükmek) videolarını izledim. Anlattıkları herşeyi yaptım problemsiz kullanıyorum motorumu. Hız meraklısı değilsen, hemen gaza gelmezsen ve birazdan kabiliyetliysen başlangıç motoru olarak Yamaha MT-07 yi şiddetle tavsiye ederim.
Not: İki silindir Crossplane yüzünden Ducati ler gibi biraz titreşimli.
niye bir başkasının ahını alma derdindesin ki, diyelimki sen şanslıydın ve bugüne kadar bir kaza yapmadın ama abide tavsiyene uydu videoları izleyerek aldı motoru kaza yaptı öldü bu önerinden kimin eline ne geçecek, yada ölmedi kazada yapmadı. Ne yani yazmanın amacı ben yapabildim diye herkeze göstermek mi ? anlayamadık yani anlatta biz de anlayalım. ama rica edicem anlatırken kendine dürüst ol ben cevaba bile bakmayacağım.
Not: Mesajda atmasın bu husus hakkında kimse okumadan silicem.
-
18 Ağustos 2014, 23:27
#32
Hayatı başkalarının tavsiyelerine göre yaşamam ne istersem onu yaparım.
Çok tecrübeli insanlar öldü kazalarda.
Tecrübe dediğiniz şey çok kilometre yapmaksa taksiciler en iyi şöförler olurdu.
Önceliğim her zaman eğitim ve kültür oldu.
Şu aletleri kulaktan dolma bilgilerle değilde biraz eğitimle biraz mantıkla kullansanız.
Kask Yaşatır, Sırtlık Yürütür
-
19 Ağustos 2014, 00:55
#33
nerdeyse 10 yıldır forumu takip ederim çok genç taziyesi okudum çoğunu forumdan tanırdım, param var neden pahalı motor almayayım demek hayat tarzından başka bir şey, ben yaz kış motora binerim, önemli olan motorlu bir yaşama atılmadan önce buna karar vermek bunun para yada cesaretle ilgisi yoktur öncelikle hiç motosiklet kullanmamış birinin 250 kg lik 40-50 beygir motorla başlaması zaten hatadır ferrariyle arabaya başlamak gibi, motorla kaza yapmasan bile yokuşta düşürürsün, olduğu yerde ayaklığı açarken binerken inerken düşürürsün, gururun incinir. sana tavsiyem uygun fiyatlı düşük cc li mümkünse ikinci el bir makine al sezonu onunla geçir tecrübe kazanır kazanmaz mt 07 ni al
-
19 Ağustos 2014, 01:24
#34
Monster 696 ile motora başlayıp hiç kaza yapmayan tanıdıklarım var. Buna güvenerek ben de aynı şeyi yapmayı planlıyordum ama Altı elbiseli adam sayesinde bu fikrimden caydım iyi ki de öyle yapmışım. 6 aylık bir sürücüyüm ve ülke asfaltında bu motorda yaşadığım olayları Monster ile yaşasaydım düşmüştüm kesin (ama ciddi ama değil). Büyük cc demek daha büyük risk demek. Yukarıdaki arkadaşın yaşamış olduğu gibi hiçbir sıkıntı yaşamadan motorunu kullanabilirsin tabi ki ama olayın bir de şu tarafı var, motor güçlü olduğu için kasılacaksın ve sürekli korkacaksın, acaba düşer miyim ya da motoru kontrol edebilir miyim diye. Bu da senin sürücü olarak gelişme süreni engelleyecektir elinde olmadan. Sonuçta önemli olan motoru tam kapasitesinde kullanabilmem. Bunu da İzmir'deki yarışta Toprak Razgatlıoğlu 600 cc fabrika çıkışı motoruyla 1000 cc modifiyeli motosiklet kullanan(ki kendi klasmanlarında birinci olan profesyonel yarışçılar)adamlara 2 tur bindirdiğinde anladım. Eğer ileride keyif alarak ve hakkıyla hayalindeki motoru kullanmak istiyorsan küçük cc ile başlayıp motoru hakkıyla öğrenip, sık sık da eğitimlere giderek kendini geliştirmeni öneririm. Şayet ben öyle yapıyorum. Sonuçta ne karar alırsan bize saygı duymak düşer. Risk senin, hayat senin. Tekerin düz bassın.
-
19 Ağustos 2014, 01:37
#35
niye hep karizma motorlar ile başlangıç anlamış değilim? 10 yıldır motor kullanıyorum. 8000 km yaptığım 2011 model motorum honda cbf150 den öteye geçmek için henüz karar bile vermedim. sebebi maddi değil. 50.000 tl ye kadar kredim bütçem var o sıkıntı değil. kız tavlamak mı? hepsini de mondial ve cbf ile başardım... kendinizi iyi motora binersem iyi hissederim diye odaklamayın. bence ideal küçük cc ve düşük motorla başlayın en az 5000 km yapın. biraz ortamı tanıyım trafiğe alışın. dolmuşu minibüsü taksiyi kamyonu öğrenin trafikte arabayla motor arasındaki avantajları dezavantajları hissedin. gerisini zaten siz ileride kolayca halledersiniz. ayna mı kırılsın, sinyal mi kırılsın... size bişiy olmasın öncelikle.
-
19 Ağustos 2014, 22:21
#36
burakyalcin adlı üyeden alıntı
İlk motorum Yamaha MT-07. Sıfır tecrübe ile kullanmaya başladım. Ama almadan önce Altın Elbiseli Adamın (Barkın Bayoğlu'nun) motosiklet ve güvenli sürüş ile ilgili bütün videolarını izledim. Keith Code'un Twist of The Wrist ( Bileği Bükmek) videolarını izledim. Anlattıkları herşeyi yaptım problemsiz kullanıyorum motorumu. Hız meraklısı değilsen, hemen gaza gelmezsen ve birazdan kabiliyetliysen başlangıç motoru olarak Yamaha MT-07 yi şiddetle tavsiye ederim.
Not: İki silindir Crossplane yüzünden Ducati ler gibi biraz titreşimli.
Avrupada bu motosikletle başlayamazdın. Yasalar el vermez. Neden acaba? Cidden muz cumhuriyetiyiz. Ne zaman düzgün düzenlemeler yapılacak.
-
23 Ağustos 2014, 00:46
#37
Benim hiç tecrübem yok motor hakkında, hiç motorumda olmadı. Hep motor almak istedim, motorlara bakarken hep kaslı transformersdan fırlama motorlara azımın suyu aka aka baktım, 500 mü olsun, 600 mü olsun, üfff acaip makina diye diye baktım, foruma üyeliğim bile 2007 ama tecrübe sıfır, bu süre içinde en çok duyduğum şey kesinlikle düşük cc tercihen scooter al, sakına büyük motordan başlama, yüzlerce kez duydum bunu, bu kadar kişi böyle söylüyorsa bir bildikleri vardır elbet bide böyle düşün. Sonuç aradığım motoru buldum. İnşallah bi bayide kırmızı mt 125 bulursam hemen alacağım, kaslı gösterişli ve düşük cc li sanada tavsiye ederim. Yanlışım varsa, üstadlarım düzeltsin saygılar
-
23 Ağustos 2014, 01:19
#38
eraksoy adlı üyeden alıntı
Benim hiç tecrübem yok motor hakkında, hiç motorumda olmadı. Hep motor almak istedim, motorlara bakarken hep kaslı transformersdan fırlama motorlara azımın suyu aka aka baktım, 500 mü olsun, 600 mü olsun, üfff acaip makina diye diye baktım, foruma üyeliğim bile 2007 ama tecrübe sıfır, bu süre içinde en çok duyduğum şey kesinlikle düşük cc tercihen scooter al, sakına büyük motordan başlama, yüzlerce kez duydum bunu, bu kadar kişi böyle söylüyorsa bir bildikleri vardır elbet bide böyle düşün. Sonuç aradığım motoru buldum. İnşallah bi bayide kırmızı mt 125 bulursam hemen alacağım, kaslı gösterişli ve düşük cc li sanada tavsiye ederim. Yanlışım varsa, üstadlarım düzeltsin saygılar
kırmızı güzel ama ben beyaz bekliyorum mavi jantlar falan çok güzel gözüküyor
-
23 Ağustos 2014, 01:42
#39
Al bi cbr 250r kafan rahat olsun. Denemis test edilmis baslangic motoru, uzun omurlu, parcasi ucuz( ktmye gore devede kulak), servisi guzel, sekli super, sehir ici ideal. Ee daha ne kovaliyosun. Cek altina bi cbr 250r mutlu ol.
-
23 Ağustos 2014, 01:55
#40
manson merak ettim. Millet burdan sana bi ton akil vermis de, sen ne yaptin peki
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)