Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

İkinci Motor Olarak KTM Duke 390 vs Yamaha MT09

    REKLAM ALANI
  1. #21
    merkanar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2013
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    MT 09'un sürüş modu olması büyük avantaj. B mode'unda çok rahat kullanabilirsiniz, çok dengeli ve eğlenceli bir motor. 2000 km'lik cbr 125 tecrübemden sonra 13 bg'den 115'e çıkmış oldum, herhangi bir zorluk yaşamadım. e5'te sıkışık trafikten hızlı akan otobana kadar tüm yollarda yağmur altında kullandım, cbr 125'imle hayal edemeyeceğim şartlarda sürdüm. Hem sürüş zevki hem de donanımı süper. Alırsanız pişman olmazsınız.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Smyrna35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2013
    Şehir
    İzmir-Güzelbahçe
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25 RB
    Açıkcası iki motosikletide barkın abinin yaptığı incelemelerden tanıyorum iki motorda gerçekten harika,ktm haylaz bir çocuk gibi ama vergilerimiz sağolsun fiyatı aşırıya kaçıyor, sizin yerinize olsam mt-09'u tercih ederdim.Simdiden hayırlı olsun...

  3. #23
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Kullandığınız motor piyasada gördüğüm en güçsüz, en gitmeyen! motorlardan biri. Bu sizi yanıltıyor sanırım.

    Size uygun olan motorun SYM-CBR gibi güzel bir 250 lik olduğu kanaatindeyim. 2.el düşünürseniz MT-03 de olur. Bunların üstüne çıkmanız sizin sürüş keyfinizi ve güvenliğinizi düşürecektir bence.

    Ha Mt-09 'u süremez misiniz? Babama versem o da sürer, debriyajı öğrendikten sonra. Ama %10~25 gaz kullanacaksanız niye MT-09 alıyorsunuz diye sorarım.

    Bence güzel bir 250cc deneyin önce. Aşağıdaki yorum birçok şeyi anlatıyor...

    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 10 beygirlik Mondial 150 mashten,

    Aşağı yukarı 25 beygir olan honda cbr 250r a geçtim.

    Şöyle söyliyeyim , bana mt09 verseler şu halimle tereddüt ederim binsem mi diye.

    10 beygirden 25 beygire geçiş beni epey zorladı. Virajlarda gaz açışlarında arka salmalar vs.

    Açıkçası mt09 un o torkunu ve beygirini görünce hala korkuyorum.

    Bence tanıdığınız 250cc motoru olan biri varsa rica edin , vermesse artçı olun, biraz gazlasın ne demek istediğimi anlarsınız.

    125 lik bir cb den sonra intihar gibi birşey olur mt09 .

    Umarım yanlış anlamamışsınızdır beni, sizin sağlığınız için mt09 u silin bence max 600 cc ...

    Ama bana sorarsanız 250 cc yi 1-2 yıl kullanın , ondan sonra mt09 veya mt07 düşünürsünüz eğer gelirse tabii.
    xawa ve lubof bunu beğendiler.
    #sürenadam

  4. #24

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Hızlı bir geçiş olur. Hazır kasaya da alışmışken ikinci el CBR 250 kullanıp sonra geçmekte fayda var. Bu tip motorları toplamda 25 - 30 bin km yol tecrübesi olmadan almamak lazım. BMW'nin test sürüşünde F800 GS kullandım, feleğim şaştı. Trafikte sıkıştım, kalkarken araçların arasında hoplattım motoru, araba sürücüleri bie tırstılar. R1200GS'de korkudan 5 bin deviri geçemedim.
    xawa ve lubof bunu beğendiler.

  5. #25
    merkanar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2013
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullandığınız motor piyasada gördüğüm en güçsüz, en gitmeyen! motorlardan biri. Bu sizi yanıltıyor sanırım.

    Size uygun olan motorun SYM-CBR gibi güzel bir 250 lik olduğu kanaatindeyim. 2.el düşünürseniz MT-03 de olur. Bunların üstüne çıkmanız sizin sürüş keyfinizi ve güvenliğinizi düşürecektir bence.

    Ha Mt-09 'u süremez misiniz? Babama versem o da sürer, debriyajı öğrendikten sonra. Ama %10~25 gaz kullanacaksanız niye MT-09 alıyorsunuz diye sorarım.

    Bence güzel bir 250cc deneyin önce. Aşağıdaki yorum birçok şeyi anlatıyor...
    Polemik yaratmak istemiyorum ama sanırım benim mesajıma cevap şeklinde yazdığınız için belirtmek isterim.

    Öncelikle bu forum dahil tüm platformlarda , özellikle başkalarına tavsiye sorumluluğunu alıyorsam, hakkında bilgi sahibi olduğum konularda yazdığımı belirtmek isterim. Tecrübe etmediğim konularda klavye başında ahkam kesmemeye çalışıyorum. Sahip olmadığım, üzerine binmediğim bir motor olsun, hiç tanımadığım/konuşmadığım biri olsun farketmez, bilmiş varsayımlar üretmemeye özen gösteriyorum. Neden? Çünkü haddim değil ve bilgim olmadan bir arkadaşı yanlış yönlendirebilirim.

    Neye dayanarak verdiğinizi bilmediğim %10 - 25 oranlarında gazlama konusu çok komik. motoru almak isteyen bir arkadaş bu durumda olmadan da motoru kullanabilir, mesajımda bunu anlatmaya çalışmıştım. Size şu anda 6. viteste motorumun rodaj sınırı olan 5000 küsur devirde 135 yaparken veya yağmurlu bir akşam otobanda 110 ile giderken bile motorun güvenilir ve stabil olduğunu anlatacak değilim. Bunları motoru alma niyeti olan, derdi kendini göstermek değil de bilgi edinmek olan kişilere yaparım. Bunu yaparken de önceki mesajımda olduğu gibi gösteriş yapmadan açıklamaya çalışırım. Fakat bunun üzerine başka birinin, "babam da sürer" tarzında yakışıksız bir ifade kullanmasını hazmedemem. Bu arkadaşlara babalarına ilgili motoru alıp sürdürmelerini ve yorumlarını buraya yazmalarını rica ediyorum. Objektif yorumlarını yazsınlar, başkalarının fikrini bulandırmasınlar.

  6. #26

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı merkanar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Polemik yaratmak istemiyorum ama sanırım benim mesajıma cevap şeklinde yazdığınız için belirtmek isterim.

    Öncelikle bu forum dahil tüm platformlarda , özellikle başkalarına tavsiye sorumluluğunu alıyorsam, hakkında bilgi sahibi olduğum konularda yazdığımı belirtmek isterim. Tecrübe etmediğim konularda klavye başında ahkam kesmemeye çalışıyorum. Sahip olmadığım, üzerine binmediğim bir motor olsun, hiç tanımadığım/konuşmadığım biri olsun farketmez, bilmiş varsayımlar üretmemeye özen gösteriyorum. Neden? Çünkü haddim değil ve bilgim olmadan bir arkadaşı yanlış yönlendirebilirim.

    Neye dayanarak verdiğinizi bilmediğim %10 - 25 oranlarında gazlama konusu çok komik. motoru almak isteyen bir arkadaş bu durumda olmadan da motoru kullanabilir, mesajımda bunu anlatmaya çalışmıştım. Size şu anda 6. viteste motorumun rodaj sınırı olan 5000 küsur devirde 135 yaparken veya yağmurlu bir akşam otobanda 110 ile giderken bile motorun güvenilir ve stabil olduğunu anlatacak değilim. Bunları motoru alma niyeti olan, derdi kendini göstermek değil de bilgi edinmek olan kişilere yaparım. Bunu yaparken de önceki mesajımda olduğu gibi gösteriş yapmadan açıklamaya çalışırım. Fakat bunun üzerine başka birinin, "babam da sürer" tarzında yakışıksız bir ifade kullanmasını hazmedemem. Bu arkadaşlara babalarına ilgili motoru alıp sürdürmelerini ve yorumlarını buraya yazmalarını rica ediyorum. Objektif yorumlarını yazsınlar, başkalarının fikrini bulandırmasınlar.
    Baba-oğul motosiklet test pilotu adamlar(ailece)...Siyanür kardeş-hayatında hiç 100 bg ve üstü makine kullandın mı?(kısa mesafe de olsa)?
    The Power of The Dreams.

  7. #27
    doraemon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul - Beşiktaş
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 300 SE 2014, Honda CB125E 2012
    @merkanar Teşekkürler,

    Şuan sipariş versem de motor martta geleceği için, marta erteledim. Ama yorumun önemli, MT09'dan vazgeçmiş gibiydim. Ama dediğim gibi bir kaç motor deniyeceğim, ayrıca Honda'nın CB500F'i ya da 500cc diğer motorlarından biri Türkiye'ye gelebilir.
    http://powersports.honda.com/startyourride.aspx

    Ayrıca daha önce yazdığım, Duke390 125km sonrası vibrasyonunun kaynağı burasıdır:
    http://www.ktmduke390forum.com/forum/ktm-duke-general-discussion/2098-ktm-duke-390-vs-honda-cb500f.html

    MT09 hakkında MotorCycle News editörünün yorumlarından bir tanesi:

    "It's comfy, controllable, handles and brakes well. It's as happy around town as it is pulling easy wheelies and skidding up to roundabouts. The perfect bike for the experienced and newbies."
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/First-rides-tests/2013/August/aug2913-yamaha-mt-09-first-ride/
    fish does not think, cause fish knows everything

  8. #28
    merkanar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2013
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı doraemon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @merkanar Teşekkürler,

    Şuan sipariş versem de motor martta geleceği için, marta erteledim. Ama yorumun önemli, MT09'dan vazgeçmiş gibiydim. Ama dediğim gibi bir kaç motor deniyeceğim, ayrıca Honda'nın CB500F'i ya da 500cc diğer motorlarından biri Türkiye'ye gelebilir.
    http://powersports.honda.com/startyourride.aspx

    Ayrıca daha önce yazdığım, Duke390 125km sonrası vibrasyonunun kaynağı burasıdır:
    http://www.ktmduke390forum.com/forum...da-cb500f.html

    MT09 hakkında MotorCycle News editörünün yorumlarından bir tanesi:

    "It's comfy, controllable, handles and brakes well. It's as happy around town as it is pulling easy wheelies and skidding up to roundabouts. The perfect bike for the experienced and newbies."
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/Ne...09-first-ride/
    Rica ederim, incelediğiniz modeller hakkındaki yorumlar gayet güzel, seçiminiz ne olursa olsun memnun olacağınızdan eminim. Kazasız mutlu günlerde kullanmanız dileğiyle..

  9. #29
    doraemon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul - Beşiktaş
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 300 SE 2014, Honda CB125E 2012
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 10 beygirlik Mondial 150 mashten,

    Aşağı yukarı 25 beygir olan honda cbr 250r a geçtim.

    Şöyle söyliyeyim , bana mt09 verseler şu halimle tereddüt ederim binsem mi diye.

    10 beygirden 25 beygire geçiş beni epey zorladı. Virajlarda gaz açışlarında arka salmalar vs.

    Açıkçası mt09 un o torkunu ve beygirini görünce hala korkuyorum.

    Bence tanıdığınız 250cc motoru olan biri varsa rica edin , vermesse artçı olun, biraz gazlasın ne demek istediğimi anlarsınız.

    125 lik bir cb den sonra intihar gibi birşey olur mt09 .

    Umarım yanlış anlamamışsınızdır beni, sizin sağlığınız için mt09 u silin bence max 600 cc ...

    Ama bana sorarsanız 250 cc yi 1-2 yıl kullanın , ondan sonra mt09 veya mt07 düşünürsünüz eğer gelirse tabii.
    "Virajlarda gaz açışlar" ? Daha önce Honda'nın temel eğitimi gibi bir eğitim aldınız mı? Scooter'tan Racing Tarzı bir motora geçmenizle ilgili sıkıntılar olabilir mi? Ayrıca Ben virajda gaz açmıyorum, viraja girerken (hızım yüksekse) uygun hıza düşüyorum, virajda gazı sabit tutuyorum, çıkarken gazı açıyorum. Bunu da tartışma olsun diye yazmıyorum.
    fish does not think, cause fish knows everything

  10. #30
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı merkanar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Polemik yaratmak istemiyorum ama sanırım benim mesajıma cevap şeklinde yazdığınız için belirtmek isterim.

    Öncelikle bu forum dahil tüm platformlarda , özellikle başkalarına tavsiye sorumluluğunu alıyorsam, hakkında bilgi sahibi olduğum konularda yazdığımı belirtmek isterim. Tecrübe etmediğim konularda klavye başında ahkam kesmemeye çalışıyorum. Sahip olmadığım, üzerine binmediğim bir motor olsun, hiç tanımadığım/konuşmadığım biri olsun farketmez, bilmiş varsayımlar üretmemeye özen gösteriyorum. Neden? Çünkü haddim değil ve bilgim olmadan bir arkadaşı yanlış yönlendirebilirim.

    Neye dayanarak verdiğinizi bilmediğim %10 - 25 oranlarında gazlama konusu çok komik. motoru almak isteyen bir arkadaş bu durumda olmadan da motoru kullanabilir, mesajımda bunu anlatmaya çalışmıştım. Size şu anda 6. viteste motorumun rodaj sınırı olan 5000 küsur devirde 135 yaparken veya yağmurlu bir akşam otobanda 110 ile giderken bile motorun güvenilir ve stabil olduğunu anlatacak değilim. Bunları motoru alma niyeti olan, derdi kendini göstermek değil de bilgi edinmek olan kişilere yaparım. Bunu yaparken de önceki mesajımda olduğu gibi gösteriş yapmadan açıklamaya çalışırım. Fakat bunun üzerine başka birinin, "babam da sürer" tarzında yakışıksız bir ifade kullanmasını hazmedemem. Bu arkadaşlara babalarına ilgili motoru alıp sürdürmelerini ve yorumlarını buraya yazmalarını rica ediyorum. Objektif yorumlarını yazsınlar, başkalarının fikrini bulandırmasınlar.
    Ben mesajınızı okumamıştım, yani size özel bir cevap değildi. Polemiğe girmeyelim, alınganlık etmişsiniz. Halbuki alınması gereken bir kişi varsa o da babam Objektif yorum yapın demişsiniz ben de yapmışım ama hazmedememişsiniz. Güzel motorunuz var, güle güle kullanın. Neden alındığınızı da hala anlayabilmiş değilim.

    Alıntı doraemon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT09 hakkında MotorCycle News editörünün yorumlarından bir tanesi:

    "It's comfy, controllable, handles and brakes well. It's as happy around town as it is pulling easy wheelies and skidding up to roundabouts. The perfect bike for the experienced and newbies."
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/First-rides-tests/2013/August/aug2913-yamaha-mt-09-first-ride/
    Bak orada öyle yazmışlarsa demekki yeni başlayanlar için mükemmel bir motosikletmiş gerçekten. Bence konuya son noktayı koymuş adamlar, yanlış mıyım.
    xawa, acayüp ve lubof bunu beğendiler.
    #sürenadam

  11. #31

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    büyük motora geçince insanın bir daha ufaklara eli gitmiyor keşke biraz daha 600cc sınıfında takılsaydım bana göre hem en sağlıklısı hem de eğlencelisi basamakları yavaş yavaş atlamak, keyfini çıkarmak

  12. #32
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Alıntı doraemon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Virajlarda gaz açışlar" ? Daha önce Honda'nın temel eğitimi gibi bir eğitim aldınız mı? Scooter'tan Racing Tarzı bir motora geçmenizle ilgili sıkıntılar olabilir mi? Ayrıca Ben virajda gaz açmıyorum, viraja girerken (hızım yüksekse) uygun hıza düşüyorum, virajda gazı sabit tutuyorum, çıkarken gazı açıyorum. Bunu da tartışma olsun diye yazmıyorum.
    Extrem durumlar haricinde genel olarak, viraj durumu bildigim kadariyla soyle, girmeden once hizinizi ayarlamis pozisyonunuzu almis olmalisiniz, girdikten sonra motorunuzun hizini ve daha da onemlisi agirlik dengesini sabit tutmak adina bir miktar gaz acmalisiniz, yani virajda gaz acilir, virajin cikisina dogru da daha fazla acilir ve hizlanarak cikilir, arkadasin demek istedigi bence, 115 beygirlik bir alet te, eski motorunuzdan sonra gaz koluna alismaniz zaman alacagindan, yapacaginiz size gore ufak gaz acislari bile sizi tehlikeye sokabilir, ozelliklede virajlarda, ne kadar usta ya da egitimli bir surucu olursaniz olun, daha once bu kadar guclu motor kullanmadiysaniz gaz tepkisi sizi zorlayabilir. Ben boyle anladim arkadasin demek istedigini.

    390 in mt ye tercih edilebilecegi tek bir yonu var o da agirligi, yani mt de sinifinda en hafif motorlardan ama 390 140 kusur kilo civarindaydi sanirim, yani mt nin yaninda bisiklet gibi bir agirligi var. ben 28 beygirlik gv250 den sonra 72 beygirlik er6 almistim ve her gaz actigimda yuzumde aptal bir siritma oluyordu, o ivmelenme ister istemez insani gulduruyor ama biraz da korkutuyor, alisana kadar tam gaz acmadim, hala da tam gaz acmam kolay kolay, torku, yarim gazla bile cogu arabayi gecmeme ve trafikten uzaklasmama yetiyor.

    Siz 10 beygir civari bir motordan 115 beygir civari bir motora gececekseniz eger, emin olun siz de uzun bir sure tam gaz acmayacaksiniz, zaten sifir alirsaniz rodaj bitene kadar acmamaniz da lazim, o surecde de motora az bucuk alismis olursunuz.

    Fiyat performans anlaminda duke mt nin yanina bile yaklasamaz, mt09 u gectim, mt07 nin de yanina yaklasamaz, ben sizin yerinizde olsaydim eger, Mt07 ve Mt09 u denerdim, ona gore de kararimi verirdim, eger istediginiz tarz motor bunlarsa tabii, yoksa iki gun sonra ruzgardan oldum, cok yoruldum diye baslik acarsaniz o topige girer gulerim Naked motor alan adam ruzgari yiyecegini bastan kabul etmis demektir diye Benim bildigim kadariyla Mt07 mart gibi gelecek, ama mt09 su anda eger bayilerin elinde bulabilirseniz alabilirsiniz, ya da ocak icin siparis verebilirsiniz. Burdaki Yamaha bayisi bana boyle soylemisti. Kazasiz belasiz kullanin insallah.
    ANGARAJ
    Whatever it is, it's better in the wind.
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

  13. #33
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Dün pistte test ettim MT-09'u, kız gibi dedikleri B modu bile fena gidiyor. Gazı açınca kafana geçecek bi gibi, tecrübesiz adamın son bakması gereken motor tipi. Dediğin gibi MT-07'yi bekle gör. O çok daha uslu olacak...

  14. #34

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Aynı adam testte bunu da söylemiş : The throttle is far too aggressive most of the time.

    Burada yanlış anlaşılan bir nokta var sanırım, güvenli olmayan şey motor değil, kullanıcının gaz ayarı. Yoksa motorun ne kadar iyi bir motor olduğunu tartışmanın bir anlamı yok, onda herkes hemfikir zaten. Sorun, kullanıcının bu kadar agresif davranabilen bir motosiklete hakim olup olamaması. Paniğe kapılıp yapılacak bir fazla gaz açmayı affedecek motora benzemiyor.

  15. #35
    doraemon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul - Beşiktaş
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 300 SE 2014, Honda CB125E 2012
    Euro'nun çoşmasıyla KTM 390 olmuş 20-21 bin TL segmentinde.
    Yaza kadar 250 cc bir motorla birkaç bin km daha yapıp, nisan mayıs gibi mt 07 alsam mı diye bir planım da var. Bunun içinde duke 200 ya da honda crf250L düşünüyorum. Bakalım, nasip kısmet.

  16. #36
    beyazit60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Tokat / Merkez
    Motosikleti
    Sym joymax250i
    Tamam ikiside cadde motoru da birisi 390 cc diğeri 900 cc. Eğer türkiye turuna çıkmayı düşünmüyorsan kesinlikle duke 390 derim ama uzun yolda nasıl tatmin eder mi bilemem. Youtube den karşılaştırmalara baktım performansı gerçekten mükemmel görünüyor. Tasarımına zaten söylenecek söz yok naked tarzı motorda kesinlikle son noktayı ktm koyuyor.

  17. #37

    Üyelik
    27 Eylül 2013
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Ducati monster 696
    Bende duke200 Absli var çok memnunum ama büyük motora geçiş için satıyorum. Sahibinden ilan No 141879212
    Aksesuarlarını ayrı ayrı da satabilirim. Ilgilenenlere duyurulur.

  18. #38
    doraemon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul - Beşiktaş
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 300 SE 2014, Honda CB125E 2012
    Şimdi son durumlar şöyle, MT07 yorumları artık youtube'da kendini göstermeye başladı. Herhangi bir negatif yorum okumadım. Yamaha Türkiye fiyatını da 17.900 TL olarak belirtmiş. Duke 390 da 18.990 TL ile "kampanyalı" olarak KTM Türkiye tarafından satışta.

    İkinci motor için KTM 390 daha uygun gibi görünse de, daha önce sahibinden'de takip ettiğim kadarıyla 2-3 bin km'deki motorunu satan arkadaşlar vardı. Sebep kimisi motor yükseltmek kimisi maddi yazıyordu. Ben de 2-3 bin KM sonra sıkılıp, yükseltmek ister miyim diye bir düşünce var. MT07 alırsam sanırım bir kaç yıl böyle bir problem olmaz diye düşünüyorum. Honda'nın 500 lüklerinin fiyatlarında herhangi bir mantık olmadığı, ayrıca tasarım olarak da yukardaki motorların yanına yaklaşamıyacağı için onları eledim. Mt09'da şu aşamada gereğinden fazla bir sıçrama olacak.

    Fuarda MT07 var mı? Fuara sırf bunun için gitmeyi düşünüyorum. Test etme şansımız var mı? Giden soran duyan bilen var mıdır?

    Bu arada araba almaktan vazgeçip, arsa aldım bir tane. Kışın ara motor alma olayını da kimse tavsiye etmedi, ben de Japonya'dan kışlık kıyafetler getirdim. Abartıp pilli, ısıtmalı eldiven aldım, dül dül ile soğuktan etkilenmeden devam ettim.

  19. #39
    doraemon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul - Beşiktaş
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 300 SE 2014, Honda CB125E 2012
    Bugün fuarda baktım, MT07 almaya karar verdim.
    2 silindir, titreşim derdi yok. Bir kaç yıl kullanabilirim. Yakıt ekonomisi var. Çeşitli yeni teknolojiler kullanılmış (ağırlığı azaltmak için içi boş çelik şasi), yamaha'nın ortalığı sallamak için yaptığı motorsiklet. Bir diğer özellik "Made in Japan". Artık Honda'da güvenli sürüş 2'yi alıp, hocalara danışırım, 3'ü de alsam mı, yoksa başka bir kurs felan var mı tavsiye edilen. Duruma göre bakıcam.

  20. #40
    doraemon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul - Beşiktaş
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 300 SE 2014, Honda CB125E 2012
    Bu karardan sonra, bir kaza atlattım, üstüne GS2 aldım, bir de GS3 Hazırlık alıp CBF1000 kullanmış oldum bir gün boyunca. Çok keyifliydi. Sonra para durumları patladı, arsa aldığım için. Tekrar .ötü doğrultunca da, Ninja 300 aldım. Benzer düşünceler içinde olan herkese tavsiye ederim. Ucuz diye büyük CC motor almak, cahil adamın yapacağı iş. Bu da daha sonra açtığım konu:

    http://www.motosiklet.net/forum/nake...maha-mt09.html
    zaferce, mithrelios ve lubof bunu beğendiler.
    fish does not think, cause fish knows everything


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler