2016 KTM RC 390 Blok Patlaması ve Yaşadıklarım
Reklamlar
-
04 Aralık 2016, 02:03
#101
Şimdi bunların ardından merak ettiğim bir şey var. Tecrübeli arkadaşlar, kullanıcılar yanıtlarsa harika olur. Ama öncesinde kullanıcı arkadaşa geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. sorum şu, bu olaylardan sonra 2015-2016 ikinci el ktm alıp güvenmeli miyiz yoksa güvenmemeli mi? Çünkü birkaç arkadaş gibi ben de gözümü ktm ye ama daha çok ikinci el aletlere dikmiştim ama şimdi şüpheyle yaklaşıyorum.
Reklamlar
-
04 Aralık 2016, 02:10
#102
Erwin adlı üyeden alıntı
Şimdi bunların ardından merak ettiğim bir şey var. Tecrübeli arkadaşlar, kullanıcılar yanıtlarsa harika olur. Ama öncesinde kullanıcı arkadaşa geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. sorum şu, bu olaylardan sonra 2015-2016 ikinci el ktm alıp güvenmeli miyiz yoksa güvenmemeli mi? Çünkü birkaç arkadaş gibi ben de gözümü ktm ye ama daha çok ikinci el aletlere dikmiştim ama şimdi şüpheyle yaklaşıyorum.
Bu tip sorunlar her marka ve modelde yaşanabiliyor. Mesele sorunun kronik olup olmadığı, bu çok fazla sayıda olduysa ve çok sayıda şikayet var ise çekinmekte fayda var. Distribütörün bu durumda ne kadar ilgilendiği ve kullanıcıların mağduriyetini ne kadar giderdiği daha da önemli.
-
04 Aralık 2016, 06:42
#103
Malebranche adlı üyeden alıntı
US için;
"Product Liability" - Owen, Montgomery, and Davis
Bu olayın eski ve popüler davalarından biri şu:
http://law.justia.com/cases/texas/supreme-court/1980/b-8827-0.html
Özetle "Strict liability" denen şeyde sizin kastınızın olması gerekmiyor. Siz insan faktörünü minimize eden tasarım ve üretim süreçlerini işletmekle mükellef oluyorsunuz.
Tabii ki ama bu münferit olay, KTM'in bu süreçleri işletmedinin kesin ispatı mıdır? Çok sayıda tekrarlansa şüpheli. Ama tek başına hiç bir şey ifade etmiyor.
Türkiye'deki servisler öyleyse durum vahim. Ama düzgün tamirci illa ki vardır yahu. Serviste olmayabilir, OK, ama Subap aralığı bakımını yapacak insan bulunması lazım yahu.
-
04 Aralık 2016, 11:56
#104
2. El duke alırken elemanın biri bana soğutma suyu karışmış motoru itelemeye çalışmıştı. Bir kere yapılmış dikiş tutmamış 2. Kere yapılacaktı. Usta el koydu motora seni binerek gönderemem diye. Eleman salaga yatıyordu.
Bunları gördükçe acaba diyorum.
-
04 Aralık 2016, 12:27
#105
Ktmnin canı cehenneme sana sıfır bir motor şart
-
04 Aralık 2016, 14:00
#106
brooklynnn adlı üyeden alıntı
2. El duke alırken elemanın biri bana soğutma suyu karışmış motoru itelemeye çalışmıştı. Bir kere yapılmış dikiş tutmamış 2. Kere yapılacaktı. Usta el koydu motora seni binerek gönderemem diye. Eleman salaga yatıyordu.
Bunları gördükçe acaba diyorum.
Ucuz yırtmışsınız diyelim.
-
04 Aralık 2016, 14:51
#107
Demek ki Turkiye'de Japon takilmak lazim...
-
04 Aralık 2016, 15:16
#108
Yahu ben dejavu mu oluyorum yoksa bu rc390larda blok patlatma kronik sorun mu daha önce konusu açılmış mıydı anlamadım ben pek
-
04 Aralık 2016, 15:22
#109
TamGazDevam adlı üyeden alıntı
Yahu ben dejavu mu oluyorum yoksa bu rc390larda blok patlatma kronik sorun mu daha önce konusu açılmış mıydı anlamadım ben pek
Kronik sorun demek yanlış olur, ben daha önce RC390'da böyle bir sorun yaşayan duymadım, şahit olmadım.
-
04 Aralık 2016, 16:58
#110
çok geçmiş olsun hocam, sana bişi olmamış ya önemli olan o.
geçenlerde de cbr 250 için motor bloğu patlağı görmüştük.
binlerce motorda bi tane motor patlıyorsa bu kullanıcı hatası olamaz bence.
davanızda sizi sonuna kadar destekliyorum.
-
04 Aralık 2016, 18:36
#111
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
çok geçmiş olsun hocam, sana bişi olmamış ya önemli olan o.
geçenlerde de cbr 250 için motor bloğu patlağı görmüştük.
binlerce motorda bi tane motor patlıyorsa bu kullanıcı hatası olamaz bence.
davanızda sizi sonuna kadar destekliyorum.
İyi dilekleriniz ve desteğiniz için teşekkür ederim.
-
04 Aralık 2016, 20:05
#112
Dostum geçmiş olsun büyük tehlike atlatmışsın KTM nin bukadar kötü bir marka olduğunu bilmiyordum.düke 390 almayı çok düşünmüştüm şu başından geçenleri okuyunca iyiki almamışım dedim.10 yaşında bir KLE de karar kıldım.
davanda kesinlikle haklısın ve yeni motor harici bir teklifi kabul etme.Aynı şey KTM nin kendi ülkesi avusturya da olsaydı bırakın motoru 10 motor parası kadar tazminat ödetirlerdi.Türkiyede olduğundan insan hayatının bukadar ucuz olmadığını umarım hukuki makamlar bu firmaya hatırlatır.
-
04 Aralık 2016, 20:16
#113
nzm75 adlı üyeden alıntı
Dostum geçmiş olsun büyük tehlike atlatmışsın KTM nin bukadar kötü bir marka olduğunu bilmiyordum.düke 390 almayı çok düşünmüştüm şu başından geçenleri okuyunca iyiki almamışım dedim.10 yaşında bir KLE de karar kıldım.
davanda kesinlikle haklısın ve yeni motor harici bir teklifi kabul etme.Aynı şey KTM nin kendi ülkesi avusturya da olsaydı bırakın motoru 10 motor parası kadar tazminat ödetirlerdi.Türkiyede olduğundan insan hayatının bukadar ucuz olmadığını umarım hukuki makamlar bu firmaya hatırlatır.
Teşekkür ederim. Elimden geleni yapacağım.
-
04 Aralık 2016, 20:17
#114
Çok geçmiş olsun mekanik alet sıkıntı çıkartabiliyor ama firmanın yaklaşımı çok önemli
-
04 Aralık 2016, 20:41
#115
nzm75 adlı üyeden alıntı
Dostum geçmiş olsun büyük tehlike atlatmışsın KTM nin bukadar kötü bir marka olduğunu bilmiyordum.düke 390 almayı çok düşünmüştüm şu başından geçenleri okuyunca iyiki almamışım dedim.10 yaşında bir KLE de karar kıldım.
davanda kesinlikle haklısın ve yeni motor harici bir teklifi kabul etme.Aynı şey KTM nin kendi ülkesi avusturya da olsaydı bırakın motoru 10 motor parası kadar tazminat ödetirlerdi.Türkiyede olduğundan insan hayatının bukadar ucuz olmadığını umarım hukuki makamlar bu firmaya hatırlatır.
Tazminat magduriyet olustugunda verilir. Kaza olur ve sakat kalirsaniz, bundan da araci ureten firmanin mesul oldugu ispatlanirsa, o zaman yuklu bir tazminat alirsiniz. Ama "Olebilirdim. Yuregim agzima geldi" diye bir magduriyet yok. Amerika'da buna verdikleri standart rakam $500. Basima geldi, biliyorum. Kanunlardan habersiz insanlari gaza getirmenin faydasi degil, zarari olur.
Unutmayin ki sirketler de bir tuzel kisilik. Onlarin da haklari var. "Musteriyi magdur etmeyelim" dusuncesiyle garanti kapsaminda tamir ederler araci, ama tazminat olaytina girereniz, sirket tum mesuliyetini reddeder ve ciddi bir adli savasa girer sizinle. Sahis capinda da bas etmeniz coook zor olur. O yuzden ciddi magduriyet olusmamissa buyuk sirketlere tazminat davasi acilmaz.
"McDonalds sicak kahve satiyo diye on yuz milyon dolar tazminat almis adam Amerika'da" haberleri mi boyle dusunmeye sevkediyor insanlari?
-
04 Aralık 2016, 21:21
#116
Türkiye de ki kanunları amerikada yaşayan birinden daha iyi bildiğimi sanıyorum.arkadaşı öldürebilecek bi üretim hatasının motoru tamir ederek geçiştirelemeyeceğini YÜCE TÜRK Adaletinin gözardı etmeyeceğini tahmin ediyorum.
-
04 Aralık 2016, 22:14
#117
Hukukcu değilim, konusunda uzman bır avukatın durumdan sağlam bır dava konusunu cıkarabılcegını dusunuyorum. Eğer fsbrıka hatası ise ölü e sebeiyet verecek bir olayın yaşanmış olması , sonunda ölüm veyahut sakatlık olmasa bile maddı manevi tazminat davası açmaya yeteceğini düşünüyorum. Bir avukata danışın. Yaşadığnız olay psikolojinizi bozmuş sizi mağdur etmiş. Bir tazminat davası açmak için ölmüş veya sakat kalmış olmak gibi bir gerekliliğin olmadığını dusunuyorum.
-
04 Aralık 2016, 22:16
#118
geçmiş olsun toprağım...o kadar yağ akmış ve motoru durdurmayaı başarmışsın..Allah korumuş ne diyim...yani kaza yapsan vefat etsen motor yüzünden demezler kullanıcı hatası derlerdi..araştırma bile yapılmazdı yüreklere ateş düşerdi..düşünebiliyormusun..nice kazalarda ben hep motorunda mekanik payı olduğunu varsayarım...
arkadaşlar Temmuz ay sonlarında KTM ile deneme turu yaptım..ktm duke 200..bu motorun KTM mühendislerince dizayn edildiğine inanırım ama KTM kalitesinde olmadığı belli..Hindistanda üretiliyor olmasıbuna bahane olamaz..Avusturyada üretilen KTM ler hariç diğer tüm modelleri bence KTM ye yakışmıyor...
gerçek KTM lerin fabrikası burası..
https://www.izlesene.com/video/ktm-fabrikasi/6986173
diğer KTM ler burada üretiliyor ..
KTM India,
Pune-Mumbai Road,
Akurdi,
Pune, 411035
Maharashtra
India
Mumbaide üretilmiş motoru napayım logosu ne olursa olsun...
-
04 Aralık 2016, 22:39
#119
Dostum 6 sayfanın tamamını okumasamda baya bir okudum genelde tazminat dava hukuk diye sonuna kadar git diyorlar iyi güzelde kaybedeceğin zamanı ve harcayacağın mesaiyi düşün! Süpermoto 'da size negatif yaklaşmamış ister şu fiyata alayım istersende 3.000 daha ver sıfırını vereyim demiş, bence birçok marka yapmaz bunu ! Oda hali ile ktm'ye bağlı ktm evet demeden yapmaz. Ktm nin evet demeside bir süreç sonuçta.bence insiyatif kullanarak size bu teklifte bulunmuştur.Siz yinede işi uzatmamaya bakın süper moto ile pazarlığa tutuşun 3.000 i geriye çekmeye çalışın , ettiğiniz zararıda bindiğinize sayın sineye çekin. Değmez onca sıkıntı çekmeye firma sizinle ilgilenmiş ya hiç muhatap olmasaydı ! En az 1 yıl süren hakem heyetiyle i uğraşacaktınız! Şu an karşınızda değerlendireceğiniz bir teklif var ama siz anlaşmayarak kendinizi dava sürecine sokacaksınız. Hiç milletin gazına gelme derim ben.
Bence değmez anlaş ver üç beş al sıfır motoru, öyle sık karşılaşılan bir durum olduğunu sanmam !
-
04 Aralık 2016, 22:43
#120
Virajda olsaydı düşmemeniz o hızda yaşıyor olmanızda mucize olurdu. Hakkınızı aramanızda güzel bir davranış. Yeni motorda verseler para iadesi de yaşadığınız bu sıkıntıları karşılamayacaktır. çok geçmişolsun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)