Adı Soyad : Alper Gümüş
İletişim Bilgileri (Tel. / E-mail) : Gizli
TC Kimlik Numaranız : Gizli
Tarih (şikayetin meydana geldiği zaman) : 27.06.2014
Firma Adı (sorun yaşadığınız firma ve ürün bilgisi) : MOTOBAKKAL / ARKA SEHPA PiMi ve MOTOSiKLET YAN PAD
Firma Yetkilisi (Ürün veya hizmet satın aldığınız kişi) : bilinmiyor
Şikayetiniz Olumlu - Olumsuz (Detaylı bilgi verilmesi zorunludur) :
Motobakkal'dan n11.com üzerinden birçok ürün satın aldım. Motosiklet lastiğinden zincir spreyine yağına birçok ürün. Hiçbir sıkıntım yoktu hatta kargoları erken istiyordum ve aynı gün kargoya veriyorlardı. En son aldığım iki ürün, birisi motosiklet yan pad; bu pad'lerin birisi sağ birisi sol olması gerekirken ikiside aynı yön geldi. Ben bu farkı motosikletin üzerine yapıştırırken farkettim ve iş işten geçmişti. Şikayet olarak belirttiğimde "çalışanınız yada herhangibi biri, bilginiz dahilinde olarak yada olmayarak, kazara yada kasti olarak bu pad'lerden birisini tahminimce ihtiyacı olanı alıp bana ikisinide aynı taraf olarak göndermiş sizden şikayetciyim" dedim. Bu yalnızca bir tahmindi. Bana cevap olarak "siz ne hakla bizi suçlarsınız, insanları suçlamadan önce bir durup düşünün 40 tl için böyle davraniyorsunuz vs vs vs" gibi bir cevap geldi. Tamam ben bir suçlamada bulundum fakat bunu tahmini olarak belirttiğimi ve aynı zamanda bunun olmayabileceğinide belirttim. Herneyse bana ürünü kullandığım için üzgün olduklarını birşey yapamayacaklarını belirttiler. Fakat soruyorum; madem ürün yanlış gönderilmiş ve bu ürünler çift olarak satılıyor (belirtmeyi unuttum paket açık olarak geldi) , peki bana yanlış gönderilmişse bu ürün, demek bir çift bozulmuş ve bir paketin içerisinde daha aynı taraflı yan pad'ler mevcut. Bir başkasınada aynı şekilde hatalı ürün gidecektir. Şimdi soruyorum 40 lira için olay çıkartıyorsam eğer, neden o hatalı ürünün doğrusunu göndermiyorsunuzda 40 lira için bir başka tüketiciyi daha madur ediyorsunuz? Ayrıca 40 lira benim için çok para, benim kazancımı aşağılamanıza lüzum yok.
İkinci bir konu ise, 56TL ye satın aldığım arka sehpa pimleri. Motosikletimin aprilia rs 125 olduğunu ve ısrarla kırmızı renk istediğimi belirttim. Gelen ürün siyahtı ve ürünü alır almaz (yine n11.com'dan) onayladım ve yorum yaptım. "Kırmızı diye belirtmiştim fakat önemli değil buda güzelmiş" gibi birşey yazdım. Herneyse ürünü motosikletimde denediğimde vida küçük kaldı ve n11.com'dan değişim butonuna tıkladım. Ürünün olmadığını belirttim. 1-2 gün sonra arandım ve bana denen şey ise "bize siyah plastik birşey göndermişsiniz, biz böyle bir ürün satmıyoruz bizde siyah zaten yok, biz alüminyum ve kırmızı satıyoruz." dendi. Bense " bana gelen ürün odur, hatta n11.com'dan size kırmızı istememe rağmen siyah gönderdiniz yazmıştım" dedim.
Bana söylenen şey "Bize kırmızı bir ürün geldi zaten birde bu geldi. Biz siyah olanı satmıyoruz beyfendi"
Ben "Tamam madem kırmızı olan geldi, ozaman o siyahı unutalım, o siyah olanda sizde kalsın kırmızıyıda alın bana doğru olan ürünü gönderin. Gönderdiğiniz pim ufak gelmişti bir büyüğünü istiyorum"
Herneyse bana 6mm bu ben size 8 gönderiyorum dendi. Tamam dedim, ve şuanda elime gelen ürün kırmızı 8mm ve motosiklete şimdide büyük geliyor. Ayrıca heryeri çizik içerisinde. Tamam bu ürün zaten sehpa için illaki çizilecek ama hem kargo parası ödüyorum değişim için, hem bana gönderdikleri ürünü biz satmadık diyorlar, hem ısrarla motosiklete uyumsuz bir pim geliyor. Ben bu konu için ne yapacağımı şaşırdım. Yani altı üstü bir vida, bir pime yada birşeye gerek yok motosikleti sehpaya kaldırmam için. Vida yeterli ama ben motobakkalın yaptığı olaya anlam veremedim. Bana kargo parası bize ait olmak üzere değişim yapcaz dendi şimdi 4.5tl para ödedim kargoya. Buda olmuyor şimdi tekrar değiştireceğim ve yine 4.5 tl ödeyeceğim? E bu ürünün faturasıda yok ortada şimdide kabullenmeyecekler muhtemelen. Sattıkları ürüne biz bunu satmıyoruz diyen bir firma, şimdi ne mazeret bulcak bilmiyorum. Bu konu için ne yapacağımı şaşırdım.
Sonuç: Henüz yok.