motor çok hoş üzerindeki emek paha biçilmez uğraşılmaz belli
motor çok hoş üzerindeki emek paha biçilmez uğraşılmaz belli
Emeğine sağlık. Ancak amortisör boruları çok çirkin görünüyor bi temizleme işlemi hoş bir görüntü verecektir. Ayrıca egzozlar çok uzun yolda kırılrsa Arka taraftan amortisöre bi destekle sağlamlaştırmanı öneririm
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
güzel çalışma
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
bravo dostum elıne emegıne saglık harıka olmuş,
Göstergeyı nereden kaça aldın öğrenebılırmıyım???
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
adana da arora fabrikasından km saati ve mile bağlanan okuyucuyu 200 tlye aldım
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:46 ----------
egzoslar orjinal jawanın bağlantılarıyla bağlı kırılmasına imkan yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:48 ----------
teşekkür ederim sağolun
Başlık çok güzel olmuş hoşuma gitti, tam olmuş...Benimde ilk rüyam jawa laser 250 idi.
Aprilia RS 250 GP Nº1
Afedersiniz yazmışsınızda ben okumamışım 2. sayfada, böyle projeye öyle başlık gider.
Emme portlarını genişletmişsiniz buna oranla egzost portunuda genişlettinizmi?
Aprilia RS 250 GP Nº1
Bujisi standart bujimi?
Aprilia RS 250 GP Nº1
Başlığı görünce italyan sandım
#sürenadam
Platinyum ve iridyum çok fark ediyor iki zamanlılarda.
Aprilia RS 250 GP Nº1
eline ayağına sağlık , bayağı emek harcayıp maddi anlamdada fedakarlık yaparak ortaya güzel bir iş çkıkartmışsınız ,
insanlara nasıl olmuş diye sorduğunda tabiki zevklere ve renklere göre olumlu yada olumsuz cevaplar alman çok normaldir, ancak bu işlere gönül vermiş, emek vermiş zaman ayırmış , kendini parçalamış bir gönül dostu olarak oldukça başarılı ,
bazı şeyler vardır sınırlarınızı aşar ve o engeli atlayamazsınız , yapacağınız doğal olarak, ya o engelin etrafından dolaşmaktır, çünki vazgeçmek gibi bir niyetiniz yoktur , her yerinizi sarmıştır bu ateş ve heves , ondan dolayı asla vazgeçmezsiniz ve çevresinden dolaşmak aylar yılarda sürse siz yinede hedefinize ulaşırsınız ,
buna kısaca ben gönül işi diyorum ve benden iyi kimse bilemez ,,
eline koluna emeğine sağlık tekrardan içimden bir şeyler aktı gitti sürçü lisan ettimse affola...
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
hislerinizi güzel anlatmışsınız.motosiklet tutkusu bir başka güzellik.herkes sever ama bazıları delicesine sever.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------
3 tırnaklı araba bujileride kullandım..jawada bir bujinin ömrünü kestirmek mümkün değil hangi marka olursa olsun.çabuk bozabiliyor bujiyi.yağlama yapma oranı cok yüksek bu yüzden piyasada en cok bulunanı tercih ediyoruz.
bora'nin ayrica klasik ingiliz motorlari konusunda baya bir bilgi birikimi var, banada yardimci olmusdur bir cok konuda..
www.sungurtekin.com
Güzel çalışma...
Dumanla haberleşmeye son.
Her yer DUMANSIZ HAVA SAHASI
far mobilet farı, iyi aydınlatmaz ve kötü duruyor bence. ayrıca orjinal eksozları daha güzel, bunlar çok uzun olmuş. kuyruk emanet duruyor. koltuk absürt duruyor. depo ve göstergeler güzel... güle güle kullan.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)