Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

çelik 100 cup yardım kendim yapmak ıstıyorum

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    çelik 100 cup
    arkadaşlar herkeze kazasız belasız sürüşler ben daha acemıyım 15 gun falan oldu gene az bi tecrübem var bu motor konusunda hiç yoktan iyidir heves ettim aldım 100lük bir motor çelik markası güzel motor yani maşallahı var motorumun 2 sıkıntısı var durduğu yerde bazen motor ısınmamışken dıyıyım stop edıyor rölanti ayarından dedıler nasıl yapılır bunu benim motorda rölantısını bulamaıdm nerde oldugunu ve 2. sıkıntıda gaz vermeden ışıklar yanmıyor motor calısır durumdayken cok az ışık verıyor gaz verdıgım zaman parlıyor daha cok normal boyutta verıyor gaz kestıgımde ışık gıdıyor bu kötüü bazıları aküden diyor bazıları başka diyor birtürlü bir sonuca varamadık. bu steyi
    baya okuyorum araştırıyorum yyeni yeni okumaya başladım daha doğrusu sevdim bilgili güzel bi ste ilgileniyorlar saolsunlar görüyüroum
    herkezın sorununu çözuyorlar banada bi el atın lütfen bu çelik 100 lük motorumda rölanti ayarını nasıl yaparım nerde dir ve yazdıgım ışık sorunu ne olabilir he birde calıstırmadan sinyeller yanıyor ama çalıştırıp gaz vermeden normal stop lambası ön far falan yanmıyor...
    şimdiden teşekkür ederim hepinize allah herkezi kazadan beladan korusun KASK kullanın


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    rapsy_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    kardesim öncelikle hayırlı olsun yeni motorun kazasız belasız sürüşler dilerim.
    1. sorunun cevabı : Sağ grenaj kapagındaki delikten baktıgında karbratörü görürsün. zaten o deliğe bakan tek vida var onu cevirmen yeterli olucak. ama sana tavsiyem fazla yükseltme motor ısındığında yüksek devirde çalışıyor problem olabilir.
    2. sorunun cevabı : Akünde hiçbirsey yok çin malı motosikletlerin bazı modellerinde far sistemi akü beslemesi yerine sarj dinamosu beslemeli yapılmış.bunu anca ayrı hat cekerek düzeltebilirsin akü ile alakası yok.Tavsiyem elektrik sistemini hiç elleme sarj dinamosu beslemeli yapmalarının sebebi akü ömrünü uzatmak.Sadece motoru calıstırırken aküden elektrik aldıgından akün daha uzun süre dayanır.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.Keyifli forumlar.

  3. #3

    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    çelik 100 cup
    teşekkr ederim rölanti ayarına bırzdan bakıcam Bu 2.sorumun cevabını anlaıdm da onu nasıl yapabilrim ben mesela motor çalışmadan da ışıklarının yanmasını ıstıyorum bunu ayrı hat çekerek yani aküden fara mı nasıl bi acıklarmsın benden daha ıyı anlayan bı arkadaşa okutcam o yaapar belkı saol

  4. #4
    BestMachine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul/Küçükçekmece
    Motosikleti
    Honda Cb125e
    Aküden direk fara çekemezsin akadaşım o zaman motor çalışsada çalışmasada farın sabaha kadar yanar rapsy_09 arkadaşa katılıyorum elektirik sargısına bağlıdır muhtemelen bence hiç dokunma akünün ömrü artsın kolay gelsin ...
    Agacım voltamız.. Hazır hep olmamız...

  5. #5

    Üyelik
    28 Ekim 2011
    rapsy_09 karbüratör yerini doğru söylemişsin arkadaşım fakat çelik marka cup bulunduğum kasabada çok var ve öyle bir sistem yok . Tamamen aküyle alakalı diye düşünüyorum. Sinyal yakar ufak ampül lakin farı yakmakta zorluk çekiyor diye düşünüyorum ;) İyi sürüşler hayırlı olsun . .


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)