Öncamımdaki çizikler canımı sıkıyordu,zaten givinin camları oldum olası şekilsiz gelir bana uzun ve dar oluyorlar atın kulağındaki kelebekler gibi,ne yapayım derken derken Givi cam hoşuma gitmiyor ama bağlantı aparatları oldukça iyi iş yapıyor onları kullanarak zaten yolun yarısını gitmiş olacağım
Hadi yapayım dedim en az 500 lirada cebimizde kalsın
yapabilirmiyim bilemem ama denerim dedim oturdum pc başına açtım çizim programını onu çizdim bunu çizdim hoşuma gidenleri 1/1 ölçüde çizim alıp koli mukavvasına yapıştırıp kestim ve motorun önüne monte edip genişlik ve yüksekliği kontrol ettim çizimde güzel duran cam motorda hoş olmayabiliyor sanırım 8-10 kere degişik degişik ölçü ve biçimlerde denedim,çok şpor sevmediğimden yarasa kesim camda karar kıldım pek bir nostaljik olacaktı
Bu camlar genelde 3,5 mm kalınlığında oluyorlar,dedim biz TÜRK üz bize bu kalınlık yetmez ben 5 mm yapayım ısıtıp şekil vermek için kalıp falan gerekiyor ama ısıtmadan camı içten ve dıştan gerekli radyusta bükülmüş iki ayrı paslanmaz parça ile sıkarak kendi esnekliği ile sabit ayaklara monte edebilirim, paslanmazlarıda 5 mm kalınlığında düşünerek çizdim bu okadar kolay bir şey degil arkadaşlar her parçanın büküm çapı farklı oluyor 5mm dıştaki paslanmaz sonrasında 5 mm camın kendisi ve büküm olduğunda içteki 5 mm paslanmaz malzemelerin kalınlığından dolayı daire çapı içeriye gittikçe düşer delik merkezlerinden kaçar o yüzden iyi hesaplamak gerekli neyse onuda hallettim ama yinede içteki paslanmazdaki delikleri freze kanallı yaptım(çizim ve fotolarda görülmekte) ve hepsini lazerde kestirdim.
Kesilen parçalar polisajdan sonra toplanınca bayağı birşeye benzedi gibi duruyor
Tam bu arada balkondaki kaktüs çiçek açtı ,nadiren açıp 8 saatte ölen çiçekleri sizlerde görün dedim
Ve camın motor üzerindeki son hali