cam falan hikaye
sen bu arada kaktüsün açtığını görebilecek kadar güzel görebiliyorsan
zaten olmuşsun demektir cam teferruat
saygılarımı sunarım
çantalar güzel olursa benim cbf 150 ye de bi proje yapıcam
cam falan hikaye
sen bu arada kaktüsün açtığını görebilecek kadar güzel görebiliyorsan
zaten olmuşsun demektir cam teferruat
saygılarımı sunarım
çantalar güzel olursa benim cbf 150 ye de bi proje yapıcam
Guzel bir calisma olmus cidden, laser kesim butun detaylari 10 numara gostermis. Bayildim elinize saglik
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Tebrik ederim ben de uzun yola gideceğim ama ne yaptırmaya nede yenisinin gelmesine vakit var. Çıkma olsada alıp taksam.Sizin yeteneğiniz,tanrı vergisi. Kaktüs bile çiçeğe gelmiş. ^_^
Benim terasin cami çatlak,bir ay oldu degistirmeye üseniyorum.
Elin oglu neler yapiyor?
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Hocam canli görmek lazim ama ben olsam, eger buyuk bir mecburiyet yoksa çanta kalinliklarini egzoz ile ayni hizada olacak sekilde ayrlamaya çalisirdim.
Yani yanlardan tasma yapiyor gibi görünmese güzel olur derim.
Tabi bence.
Becerebilirmiyim sorusuna gelince, bisey demem çarpilirim.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
kalıbın deneme çalışmasını sert ısı yalıtım köpüklerinden yapmanı tavsiye ederim. Hem ucuz hem kolay şekillendiriliyor hemde birleştirme yapması çok kolay. Ben sadece 3 boyutlu nesnel birşey hazırlarım diye başlamıştım. Daha sonra baktım ki güzel oldu, epoxy de plastiğe yapışmayan ve eritmeyen bir malzeme! bildiğimiz koli bantıyla ısı yalıtım köpüklerini kaplayıp üzerine epoxy çalıştım. Diğer avantajı da kalıbı uğraşmadan rahatça kırarak çıkarmak oluyor. ;)
Ben yan çanta için projeye başlayacağım, bunun için bir tane daha arka çamurluk aldım kalıp için; yuvarlaklığı, boyutu, boyu, çamurlukla aynı olacak ama benim proje kışın olacak bir şey, motoruma çok az binebildiğim bu günlerimi kaçırmak istemiyorum
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Verdiğin mail adresine çizimleri yolladım bir problem olursa havaya ateş et
kolay gelsin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:20 ----------
kolay gelsin dostum
kalıp ölçüsü için çamurluğa gerek yoktu aslında ,çamurluğun üstünden tekerlek merkezine bir ölçü ile cat programında çizerdik
kolay gelsin.
hocam yan çantalar süper gözüküyor ancak arka süspansiyonun hareketi sonucu egzosa değecek gibi duruyor. eğer o mesafeyi kontrol etmediyseniz bi bakmanızda fayda var.(fotoğraf beni yanıltmış olabilir.)
harika olmuş gerçekten. orjinalden daha iyi gibi duruyor. Ellerine emeğine sağlık.
önce MZ251 gitti, sonra ACTİVA....
YENİSİ CBF 150
Dediğin gibi egsoz arka çatala bağlı değil. Ön şaseye bağlı. Eğer öyle olmasaydı ilk çukurda egsozu yerden toplardık
Benim çantaların yapım aşamasından ve "yarı" bitmiş halinden birkaç foto yüklüyorum. Umarım çanta yapmayı düşünen arkadaşlara ışık tutar.
Kalıp yapımı aşaması:
Epoxy & cam elyafı aşaması:
Yarı bitmiş hali :
Henüz stop ve sinyal lambalarını takmadım. Birde metal aksesuarlar ile şifreli kilit mekanizması takılacak. Daha çok işi var
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)