silindiri ve karbüratör değişince orjinalı tırt oldu değiştirmek zorunda kaldım
Uploaded with ImageShack.us
silindiri ve karbüratör değişince orjinalı tırt oldu değiştirmek zorunda kaldım
Uploaded with ImageShack.us
hayırlı olsun da scooter mı viteslimi bu
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
güle güle bin. motorunun çinli olduğunu unutma ve fazla basma.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
dikkat ediyorum ama beni hiç üzmüyor.zamanı geldiğinde bütün bakım -onarımını yapıyorum.
gözüm kapalı yola çıkıyorum,
güle güle kullan motorundaki değişikliklerle nasıl bir fark oldu motorda
MOTOR'ilk evela amortisörleri kesmeden yere yaklaştırdım(7-8 8cm)yere yakınlığı.-görüntüde güzel oldu
kompresör düştüğü için yeni silnidir kit aldı.almışke 150 olsun dedim.+püskürtmeli (çift telli) karbüratör+dişli değişimi-
uzun yolda daha rahat gidiyor artık.fazla zorlanmıyor yokuşlarda vites küçültmeme'de gerek kalmadı.tabi toplam speed de arttı (130) ama hız o kadar önemli değil devamlı uzun yol yaptığımdan motor daha rahat artık.
+hararet göstergesi bağladım ona göre gaza basıyorum.
bi-xenon mercek+xenon far gece artık fark edilmemi ve daha iyi bir aydınlatmayı sağladı.
bütün ışıklandırma sistemini lede dönüştürdüm-hem tasarruf ,hem görsel olarak güzel oldu
VS ÇOK ŞEY VAR ( NAMAZ VAKTİDİR CEMEAT BENİ BEKLER)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)