silindir dörürülebilir mi?
Reklamlar
-
arkadaşlar forumu uzun zamandır takip ediyorum ancak soru sorma ihtiyacı duymadığım için şimdiye kadar üye olmamıştım ancak aklıma gelen bir manyak fikirle aranıza katıldım öncelikle 1 2 aya regal raptor dd 250e-10 almayı düşünüyorum lakin sağdan ve soldan ayrı çıkan egzozlar hosuma gitmez ve bu motorda diğer regallerde olduğu gibi sıralı çift silindir yani v-twin değil silindirleri
bende egzozların ikisininde sağdan çıkması için bir kaç yöntem düşündüm ancak ya borular çok dolambaçlı oluyor ya da kötü duruyu an sonunda aklıma bu uçuk fikir geldi şimdi motorun soldaki sinidirini söküp döndürsek ve sol silindirin egzoz çıkışı arkaya gelse olabilir mi?
(belki samçalamış olabilirim çünkü elimde daha motor yok ancak almadanda kafamdaki sorunları gidermek istiyorum)
buda en çok sevdim egzoz tarzı
Uploaded with ImageShack.us
Reklamlar
-
silindir dörürülebilir mi? sanırım döndürülebilirmi olacaktı
Döndüremezsin kardeşim
...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
Drift Religion
-
Dönmez arkadaşım, yekpare döküm o gövde. Hem dönse bile başka kısımları uymaz yerine.
Ne üstünü oturtursun ne altını ne de içini.
-
sanırım kastettiğin egsoz boruları. istediğin yerden verebilirsin egsoz manifoldundan itibaren
-
olmaz , olamaz v twin motor seviyorsan virago tarzı motosikletlere bak
-
Sıralı sistem bir çift silindiri bir şekilde döndürsen bile v twin görünümü olmaz zaten.
Egsozları istersen kaskın içine bile yönlendirebilirsin o konuda sorun olmaz
-
Evet hocam döndürülebilir mı olacak devamlı farklı klawye kullanmaktan bazen imla hataları yapabiliyorum
ama ben biraz yanlış anlasilmisim sanırım amacım v-twin görünümü elde etmek değil istediğim egzoz tarzı için bir silindirin önünden diğer silindirin ise arkasından olması lazım egzoz çıkışının onu kastettim
Ayrıca hayalimdeki chopper a görsel olarak en yakın ve uygun seri üretim bu ondan bu motorda karar kıldım peki bu yol olmuyor ise aklinaza gelen başka birsey var mı biraz beyin fırtınası yapalım
Dondurmekten kastım motorun silindirini daha önce dağıtanınîz varsa bilir ki muakkak vardır silindirin o parçasını bulunduğu yerde 180der döndürmeyi kastediyorum
-
yok olmaz öyle bir silindirin arkasından birinin önünden ama çıkış yönüne dokunmadan sadece egsoz borularıyla istediğin gibi oynar görsel bi tatmin sağlarsın... burda dikkat edeceğin nokta; işi iyi bilen kişilerden yardım alman yoksa performansı olumsuz etkileyebilir yaptığın işlem
-
Anlaşılan aklıma gelenin olma ihtimali yok peki daha önce sirali silindirli bir motorda benim beğendiğim tarza yakın bı egzoz gördünüz mü varsa elinizde görsel paylasabilirmisiniz?
-
Önce başlığı "LÜTFEN" düzeltelim derim.
Eksoz işi bence kolay.
Hele ki ustasını buldun mu tamamdır.
!!! Hepimize Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler !!!
-
-
muhahha306 adlı üyeden alıntı
Önce başlığı "LÜTFEN" düzeltelim derim.
Eksoz işi bence kolay.
Hele ki ustasını buldun mu tamamdır.
Hocam nerden düzeltebilirim daha yeniyim forumda birde bastan beri kastettiğim görseli buldum
http://img352.imageshack.us/img352/8936/67075741zc3.png
-
samçalamak ne demek? salçalamak??? haaa pardon saçmalamak galiba???
'He who laughs last, was too slow to get the joke'::146::::145::::piloot::
-
Mersin İl Temsilcisi
han_09 adlı üyeden alıntı
bak, burada sana söylediğim egsoz tipi var.
40-50 saniyelerde net görünüyor
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
Arkadaşlar şu "W" harfini güzel Türkçemizin güzel kelimelerinde kullanmayalım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:48 ----------
han_09 adlı üyeden alıntı
Regal motor 250 cc olanı su soğutmalı diye biliyorum.
Silindir olarak arka taraftan eksoz manifolt çıkışlı buldun diyelim bide onun su soğutma sistemini uyanı bulmalısın.
İstersen Regal 350 cc yi bi araştır incele derim.
Asya motor adı altında da aynısı var piyasada.
Link bulursam paylaşırım.
http://www.youtube.com/watch?v=iEZWLSjhdo8
!!! Hepimize Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler !!!
-
(dokunmatik ekranlı 3.5 inçlik bir cihazdan internete girdiğim için böyle hatalar yapabiliyorum) arkadaşlar öncelikle yazdığım cevaplarda ki imla hatalarını düzeltme huyundan vazgeçin daha hangi kelimenin türkçe hangisinin yabancı bir kaynaktan dilimize girdiğini bilmediğizden türkçeyi ne kadar bildiğiniz gayet iyi anlaşılıyor
o yüzden böyle güzel bir forumu saçma tartışmalarla kirletmeyelim ayrıca fikir veren arkadaşlara teşekürler ancak videoki egzoz tam anlamıyla bana hitap etmiyor yinede fikir için teşekkürler
ayrıca regalin bu motoru bile benim için pahalı daha üstünü karşılamam nerdesye imkansız
-
Eger boyle bir seyi yapmayi becerebilir isen zaten buyuk ihtimalle Harley Davidson seni hemen ise alir Var olan sirali silindirli bir motoru , yeniden krank ve aktarma sistemi tasarlayarak V motora cevirmenin maliyeti sifirdan bir motor almani ikna edecek kadar yuksek olur.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
-
beyler beni yanlış anlıyosunuz ben sadece soldaki silindirin egzoz çıkışının olduğu boğumu olduğu yerde döndürmekten bahsediyorum amacım v-twin görünümü elde etmek değil
Uploaded with ImageShack.us
bu şekilde 180 derece döndürüp çıkışı arkaya almak olabilir mi? diyorum ben
ayrıca harley işe alsa süper olur:D
-
arkadaşım sılındırım egzantrık yuvası var,
silindir saplama yerlerı var yanı uymaz,
sen en iyisi sana en yakın sanayı'ye git,
buyuk bı egzos'çu bul,
onlarda boru kıvırma makınalartı var,
hiç yapamasalar dahi,
yarım ay şeklinde 2 boru kıvırır bır bırıne oksıjen kaynagı ıle kaynatır ve istediğin yönü buldurursun...
Bunu Duşunmeni Öneririm,
Soruşturman en fazla 2.3 saatını geçmez...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)