Güzel , gözlerimiz yakında bayram edecek desene
Güzel , gözlerimiz yakında bayram edecek desene
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Evet Sasinin son durumu bu . Normalde arkasi acik olan kisim dolgu boru ile kapatildi ve altina sele kilidini monte ettik.
Bu arada evde biraz oyalanmak icin dun aksam bir parcayi karbon fiber ile kaplamaya karar verdim.
Bu gordugunuz Gidonu sabitleyen 4 adet vidanin ust kapagi ayni zamanda Fuse box yani sigorta kutusu olarak ta geciyor. Artik sigortalari oraya koyulmayacagindan daha anlamli bir is icin kullanmaya karar verdim.Motosikletin ikaz isiklarini bu kutunun icine yerlestirecegim.
Yapilmasi gereken kutunun ustundeki bu fosforlu banti ve yazilari iyice silmek adina su zimparasi ile iyice temizlemek oldu.
Daha sonra laminasyon ekipmanlarini hazirliyoruz.
Sirasi ile Polyester Recine (Kobalt ile karistigindan pembe duruyor) , Mac (Sertlestirici) . Surmek icin firca, karistirma kabi ve cubugu , bir A4 sayfa boyunda Plain 100gr/m2 Carbon fiber kumas ve olayi kontrole gelen Evimizin 11kglik koca kedisi
Gordugunuz gibi Serlestiric, Hizlandirici ve Recine karisince eski sefaf rengine kavusuyor.
Oncelikle lamine edilecek yere iyice recine ile islatiliyor.
Daha sonra kumas ustune dikkatlice yapistiriliyor. Ellerdeki yapisan recineye dikkat etmek lazim. Kumasa deger ise aninda kumasa zarar verir.
Kumas koydugunuz gibi durmayacaktir. Recine hemen reaksiyona girmez. Bu yuzden kenar detaylarinin fit ve duzgun cikmasi icin kumasi fazlasi ile kesip artan kisimlarindan bantla icine dogru yapistiriyoruz. Her noktadan germekte fayda var. Eger atar ise o sekilde kurur ve yapilan is bosa gider.
Bantlamanin detayini burda daha iyi gorebilirsiniz. Sonucta cok dibine kadar cikmiyoruz. Boylece bandi cikarmamiz kolay olacak.
Simdi kumasi iyice kuru yeri kalmayacak sekilde recine ile lamine ediyoruz.
Recineyi iyice yediriyoruz, boylece karbon ile recine bir birine iyice kaynayacak
Simdi kurumaya birakilacak havalar sogudugundan , 24 saatlik kuruma suresi 72 saatlere cikabilir. Tam mermer sertligine kavusunca iyice zimparalanacak ve bir daha recine yedirilecek. Bu kismi da daha sonra gosterecegim.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
motor uzun bır suredır ilan sıtesindeydı.acaba dıyordum forumdan kım alacak dıye
guzel bır tercıh yapmıssın.umarım ıstedıgın motoru yaparsın
www.lowbrowncustoms.com
daha once malzeme aldıgım cafe racer ıcın uygun parcalar bulabılecegın bır sıte
ısıne yarıyabılır
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
deponun içi için sirke çok iyi bir çözüm.. kolada aynı etkiyi yaratıyor aklında bulunsun ama bir %10 kimyasal karıştırmanı tavsiye ederdim.. depo çok eski içindeki tüm pas tortu çapak ilerde sıkıntı yaratabilir... saglam bir benzin filitresi takmadan yola çıkma
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
Hem yeni benzin muslugunda hemde ek olarak bir tane benzin filtresi taktim. Ama acikcasi sirke nin avantaji dogal olusundan dolayi metale zarar vermeyisi diger yandan biraz gucsuz bir pas sokucu. Birde havalarin kis olmasindan dolayi depoyu ne kadar temiz lesenizde aninda tekrar pas topluyor. Icine adam gibi benzin konulana kadar yapacak cok bir sey yok. Daha sonrasinda 2 ayda bir sikca benzin filtresi degistirerek tum akan pasi disari alacagiz.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
Sase ve karbon isciligi basarili olmus, modern gorunecek, vintage cafe tarzi yapmiyorsun anladigim kadari ile.
www.sungurtekin.com
fotograftakı motor bratstyle'i andırıyor
buna clip-on yada clubman tarzı gidon takarsanız çok yakışacagını düşünüyorum
hemde sürüş pozizyonuyla racer adını pekiştirir
aaah be üstad....
hadi bitirin şu işleri. angel bir yandan, sen bir yandan uğraştıkça aklımdaki projeyi hayata geçirsem mi geçirmesem mi diyorum ama....
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
hergün bakıyorum bu projenin sayfasına sahibinden çok merak ediyoruz.tebrikler zeda.tabii bu arada finansal imkanımız olsa.....
Ahh neler yaparız
Ey insan!Kaf dağı kadar yüksekte olsanda Kefene sığacak kadar küçüksün.UNUTMA:her şeyin bir hesabı var;üzdüğün kadar üzülürsün!
Okulumdan dolayı, Uzun zamandır uzak kalmıştım foruma, sonunda gelip böyle güzel bi proje bulmak, hele hele cafe racer projesi, birde ilham kaynağı wrenchmonkey işi bir honda.. Diyecek birşey yok. zaten fotoğraflardan ve yazılarınızdan özenle çalıştığınız belli oluyor. Burda, adada vespamdan uzaktayım zaten, kıskanılmıycak gibi değil umarım yaza kadar istediğiniz gibi tamamlarsınız cafeyi.
Not: Kıskanmıyorum ama imreniyorum
cok güzel bi iş cıkcak gibi gözüküyor merakla bekliyorum.
Home Made Kastino Qm 50 Mini Chopper
Üretken olduğunu biliyordum.
Simdi birde sanatçi oldugunu ögrendim.
Sonucu merakla bekliyorum Sevgili dostum
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
Motor Blogunu boyama ya basladik. Motor toplanmadan boyanin bitmesi ve en azindan bir hafta boyunca boyanin tam olarak kurumasi lazim. Toplama esnasinda alet takimlari bloga carpacak tir, boya taze olur ise cizilme hemen gerceklesir.
Oncelikle Astar boya atiliyor.
ve boya atiliyor.Boyamiz yanmaz motor boyasi. Ustune bir katta mat vernik atiliyor, Boylece boya yag , pis, camur gibi dis etkenlerden etkilenmiyecek.
Vernik sonrasi motor tam kendi rengine kavusuyor.
Jantlar , motorun ust kapagi ve motorun yan kapaklari ve bir kac parca Toz statik boyada boyanir. Bunu yapmamizin en buyuk sebebi Toz boya normal firin boya ya gore cok daha dayanikli. Ozelikle Jantlarin Toz firin boyada boyanmasi sart. Isinan Jantlar metali genlestirir, bu genlesme ve toplarlanma Firin boyayi hemen catlatir. Ama Toz Statik boyalar bu tip zorluklara dayaniklidir.
Jantlar tabanca yardimi ile toz boyaya bulandiriliyor.
Motorun ust kapagi firin icin siraya girdi bile
Baska musterilerin siyah parcalari ile birlikte benim parcalarda firina girdi. 180 C de 45 dk pisecek. (Kek tarifi gibi oldu)
Ve Dinggggg Jantlar pisti
Hemen solugu Lastikcide aliyoruz. Bridgestone Battlax spourt Touring lastiklerimiz Takliyor.Arka 130 Lastik oldu ama oturtmak icin 4 kisi lastigin ustune abanmak zorunda kaldik. Balance ayarlarida yapildi.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Çok heyecan verici yahu..İzlemeside okumasıda ayrı zevk...
elec statik boya (powdercoat) cizilmez, cekicle ustune vursan birsey olmaz, derya "bobbercycle) xs'in sasesini powdercoat yapdirdi, anlatiyordu bana, o kadar motoru sokup takdik ettik hic cizilmiyo diye..
www.sungurtekin.com
Evet Angel hemen kuruyor ayrica vernik te gerekmiyor, defalarca boyanabiliyor. Tek dikkat edilmesi gereken nokta, maskelenmesi gereken yada icinde plastik aksam olan bir parcayi boya ya sokmamak. Aksi taktirde 180 derecede eriyor.
Birde mesala dun lastikleri takarken rot balansta bir yerine yapistirdiklari agirligi soktuklerinde boya dustu. Boyle bir yamayi yapmak icin butun parcayi boyamaya gerek yok. Toz boyayi cok az tiner ile karistirinca ayni yagli boya gibi oluyor ve yama yapmaya izin veriyor.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
iyi film olur bu projeden. kolay gelsin. çok güzel bir canavar çıkıcak ortaya. alın teri de paha biçilemez.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)