Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567816 ... SonuncuSonuncu

El yapimi 1956 custom Triumph projesi

    REKLAM ALANI
  1. #101
    Angel Spear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2009
    Şehir
    gunes vadisi, CA
    Motosikleti
    1977 cb750
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alp üsdatım motorumu sattım. Şu an custom işine ara verdim. yapabileceğim klasik bişeyler arıyorum. Ama o motor bana baağı bir deneyim kazandırdı. Daha dişe tarağa dokunur şeyler yapıcam.

    Sağlıcakla.
    tr de hurda cok bu isler icin cennet, umarim istedigini bulursun..
    bol sans,,

    .
    .
    .

    bu arada yag deposunun modelini/buck ini tamamladim, tasarimi yakit deposunu tamamliyici sekilde. umarim bu da en az yakit deposu kadar duzgun cikar.









    Ahmet N. ve seyyid47 bunu beğendiler.
    www.sungurtekin.com


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Üstadım;

    Hurda var, fakat yedek parça yok. motoru yaptık bu sefer evrak sıkıntılı. olmayan motorun evrağı için 3000 lira paralardan bahsediyorlar pusuya yattık bekliyoruz ekiple

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  3. #103
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    arbetus; bu için trik kısmı, devletle uğraşmak değil olayla uğraşmak aslında. benden naçizane bir tüyo; aslında kendi yaptığın hiç birşey için sıkıntı yaşatmazlar memlekette insana, çünkü herkes biliyor ki; t.c'de bu olaylara engel olunuyor, o yüzden polisinden muayenecesine herkes birşekilde bırak göz yummayı bir de üzerine ilgi ve saygı gösterecektir.
    ikinci trick de şu; sıfırdan şaşeyle başlayıp kayıt altına almaya çalışmaktansa; hurdaya çıkmak üzere olan (ama hurdaya çıkmamış) kazalı motorları kovalamak. bu şekilde üzerinde istediğin gibi oynayabilir ve legal (kolay ;) kalabilirsin. bir de üzerine sağda solda mahalle aralarındaki korkunç yetenekleri adamları filan bulabilirsen olay kopar. (yetkili servisler filan hikaye)
    hem parça hem de gerektiğnde işçilik konusunda hiç sıkıntı çekmezsin yeter ki iste sorun değil. memleket süper :D

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:00 ----------

    bu arada alp'ten gazı alıp birşeyler yapmaya kasan 3-5 adam bile çıksa 'n' vadede alp çoktan misyonunun tamamlamış gibi oluyor aslında. düşünsene abi; süper kalite olay millet total gaza geliyor. daha ne? şahane. dediğim gibi 2-3 adam çıksa gaza gelip, 'n' zamanda uzay olur olay o logaritmik gaz ve güçle. süperyonik derecede hastasıyım olayın.

    ayrıca west side'a yolum düşerse eğer ilk iş elini öpmeye gelecek alp :D

    sportster ironhead rigid'in üzerinde çalışmaya başladım bile.

  4. #104
    Angel Spear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2009
    Şehir
    gunes vadisi, CA
    Motosikleti
    1977 cb750
    Alıntı kenrox adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    ayrıca west side'a yolum düşerse eğer ilk iş elini öpmeye gelecek alp :D

    sportster ironhead rigid'in üzerinde çalışmaya başladım bile.
    kenrox, yolun duserse elbette beklerim.. ironhead'in hangi modeli, sagdan vitesli mi? resim yayinlarsan guzel olur.. tesekurler
    www.sungurtekin.com

  5. #105
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    şaşenin render edilmiş hali :


    iron 883 bile türkiye yollarında bel kırmaya yeterken, şimdilik bobber tarzı bi motor için halen derin endişelerim var. şaseyi alıp üzerinde çalışmak yerine direk iges dosyasını satın aldım. içime siner birşeyler ortaya çıkar ve yeterince gaza gelirsem u.s'den şaşe ve motoru getirip (ya da şaşeyi burada da üretebilirim) operasyona başlayacağım.
    şimdiden solidworx'de ufak tefek toplamaya başladım olayı.

    ps. render app: keyshot

  6. #106
    Angel Spear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2009
    Şehir
    gunes vadisi, CA
    Motosikleti
    1977 cb750
    kenrox, render guzel. ironhead mi var sende hala anlamadim ?

    Sunu belirtiym hardtail motor daha rahatsiz olucak diye birsey yok, iyi bir sele yay set-up'i ile gayet de konforlu dolasilabiliyor.

    .
    .
    .

    diger projelerle mesgulum ancak yag deposunda ilerleme var.









    tasarladigim bu yag deposunun onemli bir ozelligi, kendi bunyesinde yag sogutucusuna sahip olmasidir.
    Aluminyum levhayi bukup/kaynatarak ucgen bir hava kanali yapdim.






    Deponun hem ic (sogutma kanali) hemde dis formu benzin deposu ile butunluk sagliycak sekilde tasarladim, ancak bu sekilde optimum hava akisi saglanabilmekdedir. ileride aerodinamigini gosteren fotograflar yayinlayacagim.

    Kaba hali, kaynaklar henuz duzeltilmeden.


    Ilgilenenler blogumda ilave teknik detay ve resimler gorebilir
    Ahmet N., mata ve seyyid47 bunu beğendiler.
    www.sungurtekin.com

  7. #107
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Kolay gelin...

  8. #108
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Harika gidiyor gercekten. Ama ben deponun son halini merak ediyorum asil.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  9. #109

    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DL 650
    kolay gelsin
    Ey Mehmed ! Ahmed-i Muhtar'ın Mucizeleriyle
    Umarım Galip Olur Din Düşmanlarına Devletim "
    F.S.M.HAN

  10. #110
    cafeole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Bajaj Boxer - Mondial MR150 - Vespa PX-200E '93
    Bir solukta ama hiç atlamadan okudum başlığı. Motorumdan uzakta, periyodik olarak arıza çıkaran arabamla gurbette olduğumdan bir süredir siteye hiç bakmıyordum, ama bakınca neler kaçırdığımı farkettim. Detaylar, işçilik gösterilen özen gerçekten takdire şayan. Zanaatkârlık böyle birşey işte diyor insan sonuçları gördükçe. Bukadar insana ilham ve cesaret verdiğiniz, bunu yaparken tertemiz bir türkçe kullandığınız için ayrıca kutlarım. Sabırsızlıkla bekliyorum. Elleriniz dert görmesin hocam.

  11. #111
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    Alıntı Angel Spear adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kenrox, render guzel. ironhead mi var sende hala anlamadim ?

    Sunu belirtiym hardtail motor daha rahatsiz olucak diye birsey yok, iyi bir sele yay set-up'i ile gayet de konforlu dolasilabiliyor.
    ...............
    ironhead yok, iron 883 var. yeterince gaza gelirsem bir ironhead projesine başlayacağım.
    başlığı gereksiz yere işgal etmemek için şimdilik çok detaya girmiyorum. umarım daha çok detaya girebileceğim.
    yol iyidir.

  12. #112

    Üyelik
    03 Mayıs 2011
    iyi günler projelerinizi büyük bir keyifle izliyorum...benimde küçük bir projem var. size sormak istediğim bu tür projelerde genel olarak tig kaynağı kullanıyor. tig ve mig arasında sağlamlık açısından bir fark var mı ?

  13. #113
    Angel Spear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2009
    Şehir
    gunes vadisi, CA
    Motosikleti
    1977 cb750
    Alıntı AYBERK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kolay gelin...
    cok tesekurler Ayberk

    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Harika gidiyor gercekten. Ama ben deponun son halini merak ediyorum asil.
    bende, 10 gundur baska islerle mesgulum, senin durumlar nasil?

    Alıntı WOLF 81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kolay gelsin
    WOLF , tesekurler

    Alıntı cafeole adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir solukta ama hiç atlamadan okudum başlığı. Motorumdan uzakta, periyodik olarak arıza çıkaran arabamla gurbette olduğumdan bir süredir siteye hiç bakmıyordum, ama bakınca neler kaçırdığımı farkettim. Detaylar, işçilik gösterilen özen gerçekten takdire şayan. Zanaatkârlık böyle birşey işte diyor insan sonuçları gördükçe. Bukadar insana ilham ve cesaret verdiğiniz, bunu yaparken tertemiz bir türkçe kullandığınız için ayrıca kutlarım. Sabırsızlıkla bekliyorum. Elleriniz dert görmesin hocam.
    cafeole, turkceyi duzgun kullanmaya calisiyorum, yinede bir cok hatalar olabiliyor, tesekurler..

    Alıntı kenrox adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ironhead yok, iron 883 var. yeterince gaza gelirsem bir ironhead projesine başlayacağım.
    başlığı gereksiz yere işgal etmemek için şimdilik çok detaya girmiyorum. umarım daha çok detaya girebileceğim.
    bol sans kenrox

    Alıntı sezer_3560 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi günler projelerinizi büyük bir keyifle izliyorum...benimde küçük bir projem var. size sormak istediğim bu tür projelerde genel olarak tig kaynağı kullanıyor. tig ve mig arasında sağlamlık açısından bir fark var mı ?
    kendi icersinde dogru bir sekilde yapilan her kaynak tipi yeterince saglam olur.
    Elbette bazi formlar yada malzemeler icin specifik kaynak tipleri kullanilir.
    tig cok hassasdir, farkli kalinlikdaki ince sac/levhalari dahi birbirne kaynatabilirsiniz. cok kontrolludur.
    Mig is daha kaba isler icin uygundur. Kaba tabiki goreceli bir kavram. ben kendi islerimle kiyasliyorum.
    ne tip malzemeyi kaynatacaksiniz?

    tesekur ederim
    www.sungurtekin.com

  14. #114

    Üyelik
    03 Mayıs 2011
    çelik kare profil ( 2mm et kalınlığı ) kaynatıcam.
    küçük bir buggy yapmayı planlıyorum...

  15. #115
    barış52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2010
    Şehir
    ordu
    Motosikleti
    HD Softail Breakout
    ne zaman biticek bu?? heyecanla devamını bekledigimiz bir dizi gibi özellikle sonunu cok merak ediyorum:D

  16. #116
    umtglsr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Çelik SK125-7
    Bilmiyorum fakat heralde kim bakarsa baksın senin açtığın konulara gaza gelip motor parçalamak,takmak,uğraşmak istiyodur yani ben tek değilimdir.Eline sağlık paylaşımların devamını bekliyoruz
    Uçurtma, rüzgardan güç aldığı için değil, rüzgara karşı durduğu için uçar!!

  17. #117
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Gerçekten iştah açıcı resimler. Her karesinde büyük emek olduğu belli oluyor. Bende dahil pek çok kendi motorunu imal etmek isteyenlere hem ortaya çıkan sonuç doğrultusunda cesaret hemde işlerin zorluğu yönünde korku veriyorsunuz

    Gerçekten söylenecek pek birşey yok. Alkışlıyorum sizi. Sonucu sabırsızlıkla bekliyorum.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  18. #118
    Angel Spear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2009
    Şehir
    gunes vadisi, CA
    Motosikleti
    1977 cb750
    Alıntı sezer_3560 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çelik kare profil ( 2mm et kalınlığı ) kaynatıcam.
    küçük bir buggy yapmayı planlıyorum...
    her turlu kaynak olabilir, tig varsa onu tercih et, temizlik derdi yok.

    Alıntı barış52 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne zaman biticek bu?? heyecanla devamını bekledigimiz bir dizi gibi özellikle sonunu cok merak ediyorum:D
    direk ve net soru, bunun cevabini bende bilmek isterim
    tahmin ediyorum kis oncesi biter, elbette uzayabilirde..

    Alıntı umtglsr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilmiyorum fakat heralde kim bakarsa baksın senin açtığın konulara gaza gelip motor parçalamak,takmak,uğraşmak istiyodur yani ben tek değilimdir.Eline sağlık paylaşımların devamını bekliyoruz
    selam umtglsr, motor parcalama, parcalanmis bul. bir cok hurda var zaten.. bu projedeki motorda hurda halinde idi.. tesekurler

    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerçekten iştah açıcı resimler. Her karesinde büyük emek olduğu belli oluyor. Bende dahil pek çok kendi motorunu imal etmek isteyenlere hem ortaya çıkan sonuç doğrultusunda cesaret hemde işlerin zorluğu yönünde korku veriyorsunuz

    Gerçekten söylenecek pek birşey yok. Alkışlıyorum sizi. Sonucu sabırsızlıkla bekliyorum.
    muratcan tesekur ederim
    www.sungurtekin.com

  19. #119
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alp ben diğer arkadaşların tersine bu aralar fotoğraf falan eklemediğin için sana çok teşekkür ediyorum,Kafamız rahat bunalıma girmiyoruz
    sagolasın))

  20. #120
    CanTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800 (2012)
    Alıntı ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alp ben diğer arkadaşların tersine bu aralar fotoğraf falan eklemediğin için sana çok teşekkür ediyorum,Kafamız rahat bunalıma girmiyoruz
    sagolasın))
    ahahhahaha doğru


6. sayfa BirinciBirinci ... 4567816 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler