supermis cok sevindim, o tarihlerden sonra geleceğim keşke biraz daha erken gelebilseydim de şu yarışları izleseydim.
habe habe
Sevgili Alp senin yarisacak olmana sevindim ayni zamanda da gurur duydugum. Bir insanin kendi yaptigi motor ile yarisacak olmasi harika bir histir.
Sana 10 puanlik bir merak sorusu
Bonneville tuzlu zemininden dolayi Asfalta hic benzemiyor. Yaris oncesi motorun lastiklarini asfalttaki gibi isitmak gereklimi , yoksa tuz oldugundan bunun bir onemi yokmu? bunu hep merak etmisimdir.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Yasdal, evet riskli olur, ancak yaris motorlarinda genelde "rodaj" uygulanmaz. makinalar yaris icin hazirlanir, kisitlidir omru. standardina gore yuksek sikistirmali/yuksek devirli makina oldugundan kirilma riski fazlasi ile vardir.
zeda3000, lastik isitma daha cok, tutunma amacli oldugundan drag ve slalom gerektiren (formul serisi gibi) yarislarda gereklidir.
bu tip LSR (kara hiz surat) yarislarinda lastik isitildigini gormedim
www.sungurtekin.com
oncelikle konuyu yeni gordum ve sayfa sayfa okurken "ne olur bitmis olsun ve tamamini gorebileyim" dedim bir cok kez ama bende diger arkadaslar gibi sabirsizlikla bekleyecegim
emekleriniz bilginiz ve en onemlisi azminiz icin tek bir sey soylemek istiyorum
kim demis cocuk yapmak icin karsi cinse gerek var diye?( bayan uyelerimiz oldugunu bildigim icin isaret etmek istemedim :p) siz kendi cocugunuzu kendiniz yaratmissiniz.
projenizde basarilar vede allah cok uzun omurler surmeyi nasip etsin
FYI: Triumph cok dogru bir secim cunki motorsiklet ruhunu dunyaya empoze etmis ve ayrica ingilizlerin ender de olsa cikarabildigi kahramanlardan. haha duramiyorum hala yazasim var.
ellerinize saglik heyecanla bekliyoruz. aklinizda bulunsun sizin kadar bir cok heyecanli insan bu projede sizinle beraber
iyi calismalar...
Motorunu yarinin yokmus gibi surersen, yarinin olmaz...
bughouse, tesekur ederim,
.
.
.
makinanin final toplanmasi oncesi bazi komponentleri gerekli olculere getirmem gerekdi.
silindirlerin honlanmasi ve gereken olcuye getirilmesi.
altaki resomde sag siliindir olcuye getirilmis fakat henuz parlak yuzey asamasinda. Sol silindir ise tamamlanmis halde, dikatli bakildiginda capraz kesisen final cizikleri isledigimi gorebilirsiniz.
Pistonin silindir arasi ve sekman boslugu mesafelerini kitabina gore yapdim.
tum olcumler minimum binde bir hassasiyetinde
piston sekman araliklarinin belirlenmesi.
www.sungurtekin.com
He he heeeee
benim öncamı yaptığımı görünce Alp titredi kendine geldi
eli işe varmıyor,
yazamıyor artık))))))
süper olnus denecek bırsey yok
:bestmt:
:flower:
off of yeni fark ettim konuyu
kesinlikle mükemmel çalışmalar
kolay gelsin diyorum
tüh bende bitmiştir komple görürüm sandım :( devamını sabırsızlıkla bekliyoruız iyi çalışmalar kolay gelsin...
bu kawasaki bir başka dostummm
Arkadaslar, tesekur ederim. Kusura bakmayin fazla guncelleme yapamiyorum. Dort hafta sonra yarislar basliyor, yogun bir sekilde '52 Triumph'i tamamlamaya calisiyorum. Yenilik oldugunda gelismeleri yayinlayacagim.
Sevgiler, Alp
www.sungurtekin.com
bundan tam 11-12 sene önce sadece yarım saat dayanabilen motorlar için günlerce kasıp, sabahların köründe uyandığımı ve ani hayal kırıklıklarına bu şekilde alıştığımı hatırlıyorum.
evet 22.000 devir çeviren rotary motorlardı olay. son kuruşuna kadar harçlığımı yatırdığım.
şimdi konu harçlık değil emeğin ta kendisi; düşünün ki; belki bir belki de iki üç "run" yapacak sadece o motorla.
süper! olay bu işte.
alp'i sevelim :D
yol iyidir.
yarışlar başladı, alp kayıplarda, baktım günlük rekorlara göremedim
bakmak isteyen olursa link http://www.scta-bni.org/
habe habe
rekor mu? zor ... link icin tesekurler orda gunluk tum neticeler varmis, haberim yok.. yeni geldik eve..
burada yayinladim birkac resim
http://www.motosiklet.net/forum/etki...s-haftasi.html
www.sungurtekin.com
Yaris sezonun sonuna geldik (Ilgilenen olursa blogumdan yarislarin ozetlerini bulabilir), "El yapimi 1956 custom Triumph projesi'ne" kaldigim yerden devam ediyorum.
Endustri urunleri tasarimcilari urunlerinin etkiliyici ve ayni zamanda uretime uygun olmasinin mucadelesini verirler. Bir projenin birimlerini yapmadan evel ne kadar yazip/cizip dusunsekde yapim asamasinda mutlaka sikinti yasariz ve o problemleri once mokap sonrada proto tip uzerinde cozmeye calisiriz. Elbette urunun neticelendirilebilmesi icin daha bircok asama vardir.
Benimde artik bu projeyi ilerletebilmem icin cant, fren, zincir, lastik, sase, depolari bir araya getirip bir mokap asamasina gecmem gerekdi.
Bunlari biraraya getirince zincir/sase/yag deposu gibi birimlerin dolayli yollardan cakisdigini gordum. Bir suredir bunlar uzerinde calisdim ve birarada calisacak duruma getirdim, ama bunun gibi daha kimbilir nelerle karsilasicagim. Bunlar proje surecinde yasanabilcek durumlardir.
Resimde birkac pre-unit triumph arka gobek/kampanayi sokup temizleyip toplamaya basliyorum.
Daha sonra tum arka tekerlek birimlerinin toplanmasi icin klassik tel cant toplayan bir firmaya gonderiyorum, bu cant aslinda tekrar sokulecek ve boyanacak, elbette mokap asamasi icin toplatmam gerekiyor.
Orjinal kampana ve zincir dislisini takdikdan sonra. Bu birimler cok onemli, zincirin modifiye edilmis sase icersindeki poziyonubunlara gore ortaya cikacak.
Sonra Lastigi takip daha once yapdigim camurlugu uzerinde test ettim.
www.sungurtekin.com
Abi müthiş bir adamsın ya. Senin kadar yetenekli ve bilgili olmak isterdim. Projeyi takip ediyorum.Kolay gelsin.
tesekur ederim, ama o kadar da degil.. tek yapdigim projelerimle ilgili mumkun oldugunca cok arastiriyorum/okuyorum.. burada (forumda) bircok yetenekli arkadaslar cok guzel seyler yapiyor bende onlari takip ediyorum, kimden ne ogrenebilecegimiz hic bir zaman belli olmuyor, sagolasin immortalboss, alp
www.sungurtekin.com
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)