nefis çalışmalar,
sun walley i özledim
nefis çalışmalar,
sun walley i özledim
http://deryaatmaca.blogspot.com
Jorge, Titto seni soruyor zaten, tipinden midir nedir meksika'lilarin sana ozel bir sevgisi var zaten gelirsin yakinda..
.
.
bu arada sanzimanin parcalarini toparladim, tum birimleri teker teker temizledim, bir kac bronz bushing'i (?) degistirdim bile..
Yarin El Mirage kuru gollerdeki sezonun ilk yarislarini seyretmeye gidecegiz, pazar gunu sanzimana devam edicegim.
sanziman tum birimler toplanmaya hazir
www.sungurtekin.com
Harika mekanikge baslamis isen demekki isler ilerliyor.
Haftaya bende motor blogunu toparliyorum. Insan sifir parcalari motora takarken aklindan acaba ilk marsta sorunsuz calisirmi diye hayal etmekten kendini alamiyor sanirim.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
valla muhteşem çalışmalar sanki OCC izliyoruz gibi takip ediyorum tebrikler.
Eminim makinan saglikli bir sekilde calisacakdir, temiz calisiyorsunuz..
Agustos'a az kaldi, Yaris motorunu yetistirmem gerek. iki makinada 650cc pre-unit triumph oldugundan. Mekanigini yayinladigim resimler yaris motorunun.
Aradaki farklar componentlerin birinde yuksek performans parcalari olmasi. birde motor kaselerinin ve bazi parcalarin modifiye edilmesi.
tesekurler emreizz,
.
.
Sanzimani tamamladim bu arada,
hersey yenilendi: rulmanlar/kece
icerdeki karsilikli bushingden igne rulmana cevirdim
Performans birimleri
yuksek liftli/dereceli egzantrik, sert tansyonlu titanyum yaylar, yuksek compresyon pistonlar, super hafif push rod'lar, dereceli kesilmis egzantrigi uygun itecekler
egzantrigin lifti yuksek olmasindan dolayi, kaselerin ekzantrik yataklarinin genisletilmesi gerkekdi. ayrica egzantrikler krankada carpdigigindan dolayi krankinda capi kucultuldu.
tornada kranki uygun ebata getiriyorum
www.sungurtekin.com
vay be. ben de motor modifiyesinin basit bişey olduğunu sanırdım
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Ustad walla ben de film koptu sen Honda CB 750 almistin DOHC onu erteledin , Triumph baslamistin, simdi yaris motor hepsi zaten kendi basina deli bir proje , kendine hic vakit ayiriyormusun?
Modifikasyon icin saydigin parcalardan sonra elimdeki siradan valve lere bile buruk bir sekilde bakiyorum sayende.
Bu arada calibre olcum cihazina bayildim. Digital gostergilerden hep kullaniyordumda bu manual olan pek guzlemis
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
zeda3000, haklisin, birde sportster'in "The Whiip" shifter siparisleri var. basima is aldim
ama en onemlisi bu 52 yaris triumph'i, onu 2 ay icinde yurur konuma getirmem gerek..
bugun kaseleri birlestirdim (motor blogu) egzantrik ler ragat donuyor, krankin bir tarafinda hafif bir bosluk var gibi. yarin onu cozmeye calisacagim.
www.sungurtekin.com
Sevgili alp;
Resimlerine bakmak ve incelemek...
Yazılarını okumak,paylaştığın detaylara resimlerinde ortak olmak...
Ve her defasında,bir dahaki yazı ve resimlerini beklemek;''acaba şimdi ne yapacak?'' diye düşünmek....
Zevkli ve çok heyecan verici; iyiki varsın......
Ayberk yorumlarin icin cok tesekur ederim, sagolasin..
.
.
modifieye olan kapaklarimin resimlerini cekdim bugun, henuz bitmedi.
Emme manifoldu girisleri ve tuneli rektifiyecide 28mm ye bore edildi, sibop yataklarinin buyutulmesini, silindir kapagi ustasi yapdi. Porting islemlerini kendim yapacagim.
emme nin yataklari gordugunuz gibi limitlerine yakin
emmelerin girisi 28mm'ye bore edildi, icerde parlak koseyi (donusu) goruyorsun, henuz porting olayina girmedim o koseler yuvarlatilacak ama capin ne kadar buyutuldugu az cok anlasilabiliyor..
dunden bugune iki kere sokup takip iki tane kranki kucultup, farkli rulmanlar deneyerek sonunda guzelce icini dondurmeyi basardim.
www.sungurtekin.com
.
.
piston kolu bushlarinin temizlenmesi/honlama ile.. bushlar yedek parca uretim oldugu icin bazen milimetrik yuzey isciligi gerektiriyor.
ust olu noktasinin belirlenmesi "0" derece
egzantriklerin derecelendirilmesi, bunu iticilerin katettigi mesafanin olcumu ile belirliyorum
www.sungurtekin.com
bu motoru toparlayan arkadaşa sıradaki parça gelsin....
Allah bel...... versin
Allah seni kahret.....
Bana gelen sana gelsin Yaaarrrr
Kıskançlık halinde yazılmıştır....
Ağzım açık seyrediyorum sadece .Ellerine sağlık.
AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
tek kelimeyle süper :D
Sonunda başlık canlanmış
Elinize sağlık gerçekten çok güzel işler çıkarıyorsunuz.
Diğer projelerinizi paylaşcakmısınız?
Eren Tesekur ederim, vakdim oldukca islerimi yayinlayacagim..
1952 Triumph yaris motoru bittiginde, onun icin ayrica bir topik acip resimlerini yayinlayacagim.
1956 Triumph projesi burda devam edicek.
Triumph projeleri bittiginde CB750 cafe projesine donecegim..
www.sungurtekin.com
fotolardaki objektif 50mm sanırım :D
nikon 50mm 1.8f kokusu alıyorum. bilmiyorum tuttu mu?
yol iyidir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)