Üstadım;
Hurda var, fakat yedek parça yok. motoru yaptık bu sefer evrak sıkıntılı. olmayan motorun evrağı için 3000 lira paralardan bahsediyorlar pusuya yattık bekliyoruz ekiple
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
arbetus; bu için trik kısmı, devletle uğraşmak değil olayla uğraşmak aslında. benden naçizane bir tüyo; aslında kendi yaptığın hiç birşey için sıkıntı yaşatmazlar memlekette insana, çünkü herkes biliyor ki; t.c'de bu olaylara engel olunuyor, o yüzden polisinden muayenecesine herkes birşekilde bırak göz yummayı bir de üzerine ilgi ve saygı gösterecektir.
ikinci trick de şu; sıfırdan şaşeyle başlayıp kayıt altına almaya çalışmaktansa; hurdaya çıkmak üzere olan (ama hurdaya çıkmamış) kazalı motorları kovalamak. bu şekilde üzerinde istediğin gibi oynayabilir ve legal (kolay ;) kalabilirsin. bir de üzerine sağda solda mahalle aralarındaki korkunç yetenekleri adamları filan bulabilirsen olay kopar. (yetkili servisler filan hikaye)
hem parça hem de gerektiğnde işçilik konusunda hiç sıkıntı çekmezsin yeter ki iste sorun değil. memleket süper :D
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:00 ----------
bu arada alp'ten gazı alıp birşeyler yapmaya kasan 3-5 adam bile çıksa 'n' vadede alp çoktan misyonunun tamamlamış gibi oluyor aslında. düşünsene abi; süper kalite olay millet total gaza geliyor. daha ne? şahane. dediğim gibi 2-3 adam çıksa gaza gelip, 'n' zamanda uzay olur olay o logaritmik gaz ve güçle. süperyonik derecede hastasıyım olayın.
ayrıca west side'a yolum düşerse eğer ilk iş elini öpmeye gelecek alp :D
sportster ironhead rigid'in üzerinde çalışmaya başladım bile.
şaşenin render edilmiş hali :
iron 883 bile türkiye yollarında bel kırmaya yeterken, şimdilik bobber tarzı bi motor için halen derin endişelerim var. şaseyi alıp üzerinde çalışmak yerine direk iges dosyasını satın aldım. içime siner birşeyler ortaya çıkar ve yeterince gaza gelirsem u.s'den şaşe ve motoru getirip (ya da şaşeyi burada da üretebilirim) operasyona başlayacağım.
şimdiden solidworx'de ufak tefek toplamaya başladım olayı.
ps. render app: keyshot
kenrox, render guzel. ironhead mi var sende hala anlamadim ?
Sunu belirtiym hardtail motor daha rahatsiz olucak diye birsey yok, iyi bir sele yay set-up'i ile gayet de konforlu dolasilabiliyor.
.
.
.
diger projelerle mesgulum ancak yag deposunda ilerleme var.
tasarladigim bu yag deposunun onemli bir ozelligi, kendi bunyesinde yag sogutucusuna sahip olmasidir.
Aluminyum levhayi bukup/kaynatarak ucgen bir hava kanali yapdim.
Deponun hem ic (sogutma kanali) hemde dis formu benzin deposu ile butunluk sagliycak sekilde tasarladim, ancak bu sekilde optimum hava akisi saglanabilmekdedir. ileride aerodinamigini gosteren fotograflar yayinlayacagim.
Kaba hali, kaynaklar henuz duzeltilmeden.
Ilgilenenler blogumda ilave teknik detay ve resimler gorebilir
www.sungurtekin.com
Harika gidiyor gercekten. Ama ben deponun son halini merak ediyorum asil.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
kolay gelsin
Ey Mehmed ! Ahmed-i Muhtar'ın Mucizeleriyle
Umarım Galip Olur Din Düşmanlarına Devletim "
F.S.M.HAN
Bir solukta ama hiç atlamadan okudum başlığı. Motorumdan uzakta, periyodik olarak arıza çıkaran arabamla gurbette olduğumdan bir süredir siteye hiç bakmıyordum, ama bakınca neler kaçırdığımı farkettim. Detaylar, işçilik gösterilen özen gerçekten takdire şayan. Zanaatkârlık böyle birşey işte diyor insan sonuçları gördükçe. Bukadar insana ilham ve cesaret verdiğiniz, bunu yaparken tertemiz bir türkçe kullandığınız için ayrıca kutlarım. Sabırsızlıkla bekliyorum. Elleriniz dert görmesin hocam.
iyi günler projelerinizi büyük bir keyifle izliyorum...benimde küçük bir projem var. size sormak istediğim bu tür projelerde genel olarak tig kaynağı kullanıyor. tig ve mig arasında sağlamlık açısından bir fark var mı ?
cok tesekurler Ayberk
bende, 10 gundur baska islerle mesgulum, senin durumlar nasil?
WOLF , tesekurler
cafeole, turkceyi duzgun kullanmaya calisiyorum, yinede bir cok hatalar olabiliyor, tesekurler..
bol sans kenrox
kendi icersinde dogru bir sekilde yapilan her kaynak tipi yeterince saglam olur.
Elbette bazi formlar yada malzemeler icin specifik kaynak tipleri kullanilir.
tig cok hassasdir, farkli kalinlikdaki ince sac/levhalari dahi birbirne kaynatabilirsiniz. cok kontrolludur.
Mig is daha kaba isler icin uygundur. Kaba tabiki goreceli bir kavram. ben kendi islerimle kiyasliyorum.
ne tip malzemeyi kaynatacaksiniz?
tesekur ederim
www.sungurtekin.com
çelik kare profil ( 2mm et kalınlığı ) kaynatıcam.
küçük bir buggy yapmayı planlıyorum...
ne zaman biticek bu?? heyecanla devamını bekledigimiz bir dizi gibi özellikle sonunu cok merak ediyorum:D
Bilmiyorum fakat heralde kim bakarsa baksın senin açtığın konulara gaza gelip motor parçalamak,takmak,uğraşmak istiyodur yani ben tek değilimdir.Eline sağlık paylaşımların devamını bekliyoruz
Uçurtma, rüzgardan güç aldığı için değil, rüzgara karşı durduğu için uçar!!
Gerçekten iştah açıcı resimler. Her karesinde büyük emek olduğu belli oluyor. Bende dahil pek çok kendi motorunu imal etmek isteyenlere hem ortaya çıkan sonuç doğrultusunda cesaret hemde işlerin zorluğu yönünde korku veriyorsunuz
Gerçekten söylenecek pek birşey yok. Alkışlıyorum sizi. Sonucu sabırsızlıkla bekliyorum.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
her turlu kaynak olabilir, tig varsa onu tercih et, temizlik derdi yok.
direk ve net soru, bunun cevabini bende bilmek isterim
tahmin ediyorum kis oncesi biter, elbette uzayabilirde..
selam umtglsr, motor parcalama, parcalanmis bul. bir cok hurda var zaten.. bu projedeki motorda hurda halinde idi.. tesekurler
muratcan tesekur ederim
www.sungurtekin.com
Alp ben diğer arkadaşların tersine bu aralar fotoğraf falan eklemediğin için sana çok teşekkür ediyorum,Kafamız rahat bunalıma girmiyoruz
sagolasın))
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)