Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

El yapimi 1956 custom Triumph projesi

    REKLAM ALANI
  1. #21
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Angel Sasideki 2" uzama ilerde vibrasyon sorunu yaratirmi ?

    Parcalari elle uretmek asilda o zamanki imkanlari sana hatirlatmistir sanirim. Bence parcalarin bir miktar dahi kusurlu olmasi aslinda onlari ozel kilar. Dunyada hic bir Ferrari bir digerine benzemez. Herbirinin kendine has kusuru veya stili vardir. Bu yuzden ferrariler ozeldir.

    Devamini bekliyoruz.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Alp yine döktürmüş gidiyor....
    Sadece meraktan soruyorum alp; TÜRKİYE'ye ne zaman geleceksin?

  3. #23
    Angel Spear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2009
    Şehir
    gunes vadisi, CA
    Motosikleti
    1977 cb750
    Alıntı meyto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunu yıllar yıllar once yapmamışmıydın angel
    meyto, herhalde karisitirdin, bunlari ilk defa bu proje icin yapdim.


    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Angel Sasideki 2" uzama ilerde vibrasyon sorunu yaratirmi ?

    Parcalari elle uretmek asilda o zamanki imkanlari sana hatirlatmistir sanirim. Bence parcalarin bir miktar dahi kusurlu olmasi aslinda onlari ozel kilar. Dunyada hic bir Ferrari bir digerine benzemez. Herbirinin kendine has kusuru veya stili vardir. Bu yuzden ferrariler ozeldir.

    Devamini bekliyoruz.
    zeda3000, cok haklisin, elbette serbest el iscilik meraklilari icin cok degerlidir.
    Saseler icin 2" - 6" uzatma kitleri/hardtailleri satilmakdadir, eger problem olsaydi kesinlikle satilmazdi diye dusunuyorum.
    Saglikli / duzgun yapilmis uzatma islemleri tam tersi daha fazla stabilite saglar yuksek suratlerde. bu yuzden kara hiz surat "LSR" motorlarinin saselerini uzatirlar.


    Alıntı AYBERK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alp yine döktürmüş gidiyor....
    Sadece meraktan soruyorum alp; TÜRKİYE'ye ne zaman geleceksin?
    onumuzdeki yillarda kesinlikle ugramayi dusunuyorum. henuz belli birsey yok ama haber veririm.
    www.sungurtekin.com

  4. #24
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Baris geliyor senin oralara.
    Hurda motorlari yerinde inceleyecegim abi dedi bana.

    Gorusursunuz insallah.
    Aslinda ikinizden guzel sirket kurulur.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  5. #25
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Yaaa ustad bitince bibtur verde fiyakamiz olsun :p super gidiyo valla
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/

  6. #26
    Angel Spear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2009
    Şehir
    gunes vadisi, CA
    Motosikleti
    1977 cb750

    sase komponentleri birlestirilmesi

    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baris geliyor senin oralara.
    Hurda motorlari yerinde inceleyecegim abi dedi bana.

    Gorusursunuz insallah.
    Aslinda ikinizden guzel sirket kurulur.
    Baris benimle irtibata gecdi bile kendisi dogu yakasinda olacak, yani kitanin obur tarafi. Istiyosan ugra dedim, ama dedigim gibi koca kita, kolay degil.

    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaaa ustad bitince bibtur verde fiyakamiz olsun :p super gidiyo valla
    berk_cglr, tesekurler
    Sen gel yeterki, istedigin kadar turlarsin.

    .
    .

    Sase parcalarinin bir araya getirilmesi;
    Burada ust baglantilari sase tupleri ile birlestiriyorum. Delikli yerden kaynak yapilmasina Rossette weld deniyor. Ilave strukturel saglamlik icinde yuksek direncli celik pim kullaniyorum.




    Burada eskinin yeniyle birlesmesi:




    sase tuplerinin puntalanmasnia baslamak icin ara destek birimlerinin "Kopru" lerin yapilmasi gerekdi

    Tuplerin balik agzi "fish mouth" acmadan evel tam istedigim aciya getirmem gerek.







    burada balik agzinin koselerinin zimparalanmadan evelki hali, saglam/strukturel kaynak yapabilmek icin ince uclarin gerekli et kalinligin ulasincaya kadar almak gerek.





    deneme/alistirma



    kaynatilmis hali, bu tip sase ve strukturel saglamlik gerektiren parcalar en iyi sekilde TIG makinasi ile kaynatiliyor, elbette MIG yada oksijen kaynagi da kullanilabilir. ancak TIG'in isiya hakimiyeti/kontrolu en saglikli ve guzel neticeyi veriyor.




    Aks tasiyici tablalarin tuplere puntalanmasi

    Ahmet N., mata, Murat ERSEL ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    www.sungurtekin.com

  7. #27
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    detaylı açıklamalar ve güzel fotoğraflar için teşekkürler alp...
    Fotoğrafçılığında gayet başarılı....

  8. #28

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Tebrikler hocam.

    İşin teknik yönüne de bu kadar hakim olmanız, en basit toleransları bile göz ardı etmemeniz gerçekten takdire değer. Türkiye'de usta diye geçinen bazılarının bu yazıyı mutlaka okuması lazım. Hoş, okusalar çoğu detayı ne gerek var deyip sallamazlar ya neyse...

  9. #29

    Üyelik
    12 Ekim 2010
    Şehir
    istanbul - Kartal
    Motosikleti
    sym wolf 250 NI
    İşçiliğe hayran kaldım mükemmel...

    Gerçek bir sanatçısınız.
    rm125 bunu beğendi.

  10. #30
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    üstad yaptığın çalışmalar için seni tebrik ediyorum. düşündüm de 1940'dan önce üretilmiş bir ön takım böyle sağlam kalabilirken günümüzün motorları neden 10-15 senede çürüyor..?
    rm125 bunu beğendi.
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  11. #31
    Angel Spear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2009
    Şehir
    gunes vadisi, CA
    Motosikleti
    1977 cb750
    Alıntı AYBERK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    detaylı açıklamalar ve güzel fotoğraflar için teşekkürler alp...
    Fotoğrafçılığında gayet başarılı....
    Aslinda hala iyi bir makina alamadim, bu fotolari cep telefonu ile cekiyorum.


    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tebrikler hocam.

    İşin teknik yönüne de bu kadar hakim olmanız, en basit toleransları bile göz ardı etmemeniz gerçekten takdire değer. Türkiye'de usta diye geçinen bazılarının bu yazıyı mutlaka okuması lazım. Hoş, okusalar çoğu detayı ne gerek var deyip sallamazlar ya neyse...
    duz tamirci ile usta arasinda fark olmasi gerek, ustalik sanatcilik gerektirmez ancak gercek bir usta zenaatkar olmali, yapdigi is hakkinda surekli okumali ve kendini gelistirmeli. Tamircinin yaratici olmasina gerek yokdur alir yedek parcayi takar, is biter.
    Detaylar cok onemlidir, adamin zihniyetini gosterir yani Is kendisini anlatir, fazla konusan adam benim gozumde usta degildir.

    Alıntı Beki adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşçiliğe hayran kaldım mükemmel...

    Gerçek bir sanatçısınız.
    Beki cok tesekurler,

    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üstad yaptığın çalışmalar için seni tebrik ediyorum. düşündüm de 1940'dan önce üretilmiş bir ön takım böyle sağlam kalabilirken günümüzün motorları neden 10-15 senede çürüyor..?
    Bircok sebebi var (ekonomik/kulturel), benim dusuncem ise, eskiden bir urunun tasarimini yapanlar o urunun uretiminide yaparlardi, ve onunla gurur duyup, urunun herzaman arkasinda dururlardi.
    rm125 bunu beğendi.
    www.sungurtekin.com

  12. #32
    QM50 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2010
    Şehir
    Kumburgaz/Büyükcekmece/İstanbul
    Motosikleti
    Home Made Kastino Qm 50 Chopper
    Gerçekten cok güzel bir çalışma soluksuz takipteyim Bnde herzamn boyle bir tezgah Alet edevat ve snn yaptıgın ısı yapmayı hayal ederdım İnş ilerde. Devamını merakla bekliyorum
    Home Made Kastino Qm 50 Mini Chopper

  13. #33
    Angel Spear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2009
    Şehir
    gunes vadisi, CA
    Motosikleti
    1977 cb750
    Alıntı QM50 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerçekten cok güzel bir çalışma soluksuz takipteyim Bnde herzamn boyle bir tezgah Alet edevat ve snn yaptıgın ısı yapmayı hayal ederdım İnş ilerde. Devamını merakla bekliyorum
    QM50, guzel ugraslar bunlar, umarim istedigin atolyene kavusursun, istedikden sonra olmamasi icin bir neden goremiyorum.
    tesekurler,

    alp
    www.sungurtekin.com

  14. #34
    HercuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2008
    Şehir
    ısparta
    Motosikleti
    Suzuki GSXR100
    bravo çok beğendim ama işte insanın imkanı ve yeri zamanı olursa birde hevesi varsa değmeyin keyfine inşalllah bu sabırla gidersin
    sürmek için yaşa , yaşamak için sür ...

  15. #35
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    telefonun ne marka ve modeli nedir acaba? çekimleri çok iyimiş...

  16. #36
    tasarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2007
    Şehir
    Adapazar
    Motosikleti
    LX 150
    Yine güzel bir proje ortaya çıkıyor,ellerine sağlık


    Alıntı Angel Spear adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düz tamirci ile usta arasinda fark olmasi gerek, ustalik sanatçilik gerektirmez ancak gerçek bir usta zenaatkar olmali, yaptığı iş hakkinda sürekli okumali ve kendini geliştirmeli. Tamircinin yaratici olmasina gerek yoktur alır yedek parçayi takar, iş biter.
    Detaylar cok önemlidir, adamin zihniyetini gösterir yani iş kendisini anlatir, fazla konuşan adam benim gözümde usta degildir.
    ..İslam kadını dişiliğiyle değil, kişiliğiyle var olandır..

    Gülün dikene katlanması, onu güzel kokulu yaptı. - Mevlâna Celâleddin-i Rûmî

  17. #37
    Angel Spear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2009
    Şehir
    gunes vadisi, CA
    Motosikleti
    1977 cb750
    tesekurler arkadaslar,

    Alıntı AYBERK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    telefonun ne marka ve modeli nedir acaba? çekimleri çok iyimiş...
    buna cevap yazdim saniyordum, sorry Ayberk

    benimkisi google in eski g1'i (ilk android) ama cogunu kiz arkadasimin google 2'si ile cekiyorum o biraz daha iyi benim kulusturden. ama ismarladim sonunda gercek bir fotograf makinasi, ilerde resimlerden fark edersiniz ;)

    gorusmek uzere,

    alp
    www.sungurtekin.com

  18. #38
    karayılan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Şehir
    GAZİANTEP
    çok gıcıksın be üstadellerine emeğine sağlık sizin yaptığınız bu işlere saygı duymamak imkansız ama tabi imkanlarda çok önemli bulunduğunuz ülkede her imkan mevcut ve ekonomik açıdanda çok ilerde bir ülke biz daha burada fabrikasyon seri üretim motorların hayalini kuruyoruz malum ülkemiz motorlu taşıtlarda en yüksek vergi ödeyen ülkelerin başında geliyor ha bide dünyanın en pahalı akaryakıtını kullanıyoruz o yüzden sizin bu yaptığınız projelere imrenmemek elde değil başarılarınızın devamını diliyorum
    gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY

  19. #39
    Angel Spear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2009
    Şehir
    gunes vadisi, CA
    Motosikleti
    1977 cb750
    Alıntı karayılan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok gıcıksın be üstadellerine emeğine sağlık sizin yaptığınız bu işlere saygı duymamak imkansız ama tabi imkanlarda çok önemli bulunduğunuz ülkede her imkan mevcut ve ekonomik açıdanda çok ilerde bir ülke biz daha burada fabrikasyon seri üretim motorların hayalini kuruyoruz malum ülkemiz motorlu taşıtlarda en yüksek vergi ödeyen ülkelerin başında geliyor ha bide dünyanın en pahalı akaryakıtını kullanıyoruz o yüzden sizin bu yaptığınız projelere imrenmemek elde değil başarılarınızın devamını diliyorum
    Selam karayılan, bende bazen kendime gicik oluyorum ;)

    Soylediklerin teker teker cok dogru ve haksizlik ama bu ekonomik konulara bakis acin, kendine bulundugun pozisyonun sanki oldugundan daha kotuymus izlenimi yaratiyorsun. positiv olmakda fayda var.

    Elbette eldeki imkanlar dahilinde isler yapilir.
    Turkiyede benim yapdiklarimi cok daha iyi imkanlarla dahada guzel yapabilcek yetenekli bircok arkadas/usta var. Evet pahali benzin aliyorsunuz ama en pahali motorlarida aliyorsunuz. O supersport lara (BMW / harleyleri saymiyorum bile) verilen parayla herhalde ben orada atolye kurar 4 tanede Jawa vs.. custom yaparim. Demek istedigim parasi olsada ordaki insan elini yaga / pislige pek sokmaya merakli degildir (kendi arkadaslarimdan biliyorum, $10binlerce harcayip parca getirtip sanayide araba toplatan o kadar cok insan varki) bu daha cok bir kultur/hayat tarzi. Benim bu islere harcadigim butcenin tamamini orda bircok kisi bir yilda sigaraya harciyor ve sigarada benzin gibi orda cok daha pahaliymis

    Uzun lafin kisasi eger hakkaten bu isleri yapmak isteyen varsa nerde olursa olsun bence bir sekilde yapar ve mutluda olur, bahane bulmak en kolayidir.

    katilimin icin tesekurler,
    Gaziantepe selamlar
    alp
    www.sungurtekin.com

  20. #40
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Sigaraya ayda 200, yılda 2.400 TL dersek yaklaşık yılda 1.500 $ ediyor 1 maaşı yılda sigaraya veriyoruz demek ki
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035


2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler