Alp neden clutch handle i celik levhadan yaptin , aluminium olsa daha hafif olmazmi.
Birde son low gloss satin yuzeyi nasil yaptin , direk el zimparasi ilemi?
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Dogru, olabilir ancak bu bir nevi prototip ve celik aluminyuma gore daha hata afedici (yaparken) cokda saglam. ama aluminyum olsa hem hafif olur dedigin gibi hemde daha cabuk/ragat islenir. ilerde aluminyumla da yapacam bi tane.
finisi bi cesit zimpara ile elle yapdim, ama zimpara kagit degil bez "Emery cloth" diye geciyor. zimpara gibi cesitleri var.
www.sungurtekin.com
Alp ;
Yaptığın işler şapka çıkarılır cinsden
Bu zamana kadar yaptıklarını açıkladığın ve fotolarınla ilham verdiğin için çok teşekkürler.
Eline koluna yüreğine sağlık..
Nefesime gücü bahşet mevlâ , bir kuç daha atsam olur evvel Allah.
Alp merhaba fotograftaki ters fren kolu'mu?Kalıp hazırlayarak'mı yaptın?Yapımı ıle ılgılı baska fotograflar varsa paylasırsan memnun olurum.
bildigin normal debriyas kolu...
ilk resimi, parcalari birbirine kaynatmadan evel cekdim. celik levhalari once kestim, birbirne kaynattim ve tasladim, egeledim sekil verdim, zimpara bezi ile purussuz hale getirdim. hersey serbest el. kalip falan yok, CNC, freze ivir/kivir'da yok, tamamen yontma tas devri ;)
www.sungurtekin.com
Bir sorum daha olacak türkiyede ben bu Scotch-brite'tan göremedim hiç alışveriş marketlerinde falan..
Şu ürünmüdür acaba??
ANGARAJ
Gaccal
nam-ı deger scotch brayddd elyaf disk olarak gecer numaraları vardır 300-320 gibi
nalburlarda bulabılmen mumkun
zımpara yada taşlama makinalarına takarak kullanırsın.
angel spear
aklımda ters fren kolunu kullanacagın kalmıs .Ters olmasada gizleniyor(kelepce yok) gayet guzel.eline saglık.israr edersen bunuda ters takabilirsin :p
Muhteşem bir iş çıkartmışsınız. Parçaların tamamı nerdeyse elinizden geçti. Ustalığınız karşısında saygıyla eğiliyorum. İş bittiğinde Airbrush da yaptırdınızöı... tadından yenmez...
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Tesekur ederim maltintash,,
.
.
bazi seyler cok uzun surer ama motorun genel gorunumunun sade ve temiz olmasi icin gerekli islemlerden biri;
Gizli depo baglanti cepleri...
alistirma.. depo tuneli ve baglantilari daha once belirtigim gibi daha kalin aluminyum levhalardan yapdim..
detay, buralar strese magruz kalan bolgeler oldugu icin cift kat kaynak gectim..
uc tane daha ve tamamdir..
www.sungurtekin.com
Gidon barlarinin ust yoke baglantilari, daha once yayinladigim dogbone/damper kolu/gidon componentlerinin birlesmis hali...
Gidon bari bitimi
detay: Barlarin sonunun egimi ust yoke'in orjinal formuna tamamlaniyor..
Mokap, bildiginiz gibi frezem/cnc'im yok ama herseyin tamamen elle sekillendirilmesi parcalara farkli bir kisilik katiyor. Bence tek problem uzun surmesi...
www.sungurtekin.com
son resim gerçekten çok güzel duruyor
habe habe
ER6iNbay, destegin icin tesekur ederim.
.
.
Benzin deposunu 15psi hava basincina getirerek kacaklari tesbit ettim, ve sirasiyle aluminyum yuzeyleri kaynattim..
Tasarladigim depoya uygun bir kapaga ihtiyacim oldugundan, minimalist dusuk profil bir kapak yapdim tornada, elbete kapaga gore bide bung..
www.sungurtekin.com
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)