Büyük bi profesyonellik var abi sende mütevazılığa gerek yok gerçekten tebrik ve başarılar diliyorum... Merakla takip ediyorum...
Büyük bi profesyonellik var abi sende mütevazılığa gerek yok gerçekten tebrik ve başarılar diliyorum... Merakla takip ediyorum...
Agacım voltamız.. Hazır hep olmamız...
gerçekten güzel bir çalışma ve kaliteli bir sunum devamını ilgi ile bekliyorum
cok güzel bi calışma eline saglık devamını bekliyoruz
Alp Su fotograf cekme teknigini senden ogrenmem lazim Motosiklet temasinda cidden cok basarilisin. Tebrik ederim.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Sizi başarılı buluyorum,ayrıca sabırlı.Biz motorsiklet severlere verdiğiniz cevaplardan dolayı. Her şey gönlünüzce olsun. Başarılarınızın devamını dilerim.
Arkadaslar cok tesekur ederim,
ugrasiyorum cekiyorum birseyler, begendigine sevindim, tesekurler zeda3000
.
.
Yag tankini, bulunacagi pozisyona koyup, karburatorlerden bir tanesini takdim bolelikle emmelerin ve borazanlarin uzunlugunu hesapladim. usten gorunus benim icin cok onemli, o yuzden borazanlari yag tankinin on yuzeyine paralel olmasini istiyorum.
Bu arada bugun zimparalar, matkap uclari. testere kayislari, torpu/ege ve matkap uclarim geldi.. bazen boyle ivirzivirlari dizince, atolyeyide duzenliyince daha motive oldugumu zanediyorum, (tembellik isde ))
www.sungurtekin.com
Tam gaz projeye devam. Bakalım devamını diliyorum.Ayrıca bazı arabalarda karbüratörlerin emiş yaptığı yerleri biraz uzun gibi diğerlerinden.Sesini beğendiğim bir araç videosu vardı.Bulursam ekleyeyim.Sanırım karbüratörler öyle olacak.
Yag tanki baglanti plakalarini tamamladim, tanki altdan tasiyanlarin resimlerini detayli bir sekilde gorebilirsiniz.
Henuz bronz ile sase baglantilarini kaplamadim, yanilmiyorsam bir tur sari kaynagi deniyor.
Yag tankinin istedigim poziyonunda montaji, tasiyici braketlerin geometresi ile direkt alakali oldugundan, tasiyici braketlerin yapimi uzun saatlerimi aldi. Sanzimanin ileri/geri ayarli olmasida yag tankinin yerini/baglantilarinin seklini etkiledi.
www.sungurtekin.com
motorun son hali nedir bizi bilgilendirirmisiniz
Eski diye birşey yoktur , taa ki yenisi gelene kadar
işçiliğe hayran kaldım muhteşem bişey çıkacağına inanıyorum eline sağlık
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
Arkadaslar, surekli guncelleme yapmadigim icin bos durdugumu dusunmeyin, (ilgi gosterdiginiz icin cok tesekur ederim)... Proje tam hiz devam etmekde, ayrica her sey yolunda giderse bu projeyi bir motosiklet show'unda "debut" ilk tanitim ve sergisini yapmak istiyorum. Simdilik daha cok erken, ilerde hangi show oldugunu aciklayacagim.
Bu aralar daha cok baglantilar, bracket, tasiyici gibi parcalari yapmakla mesgulum. Bugun camurluk destek/tasiyicilarinin yapimina basladim.
13mm celik secdim bu sefer, o yuzden uzun suruyor, bugun ancak tasiyicilarin 1/4 unu bitirebildim.
kesitini sanki ucak kanadiymis gibi dusunebilirsiniz;
Geometri olarak daha once yapdigim Harley'inkinin benzeri olacak;
www.sungurtekin.com
Angel metal bracketleri boyacakmisin yoksa polish mi olacak?
Benim motor bitti , bosa ciktim:( Yardim lazim ise geliyim belese calisirim , hatta dilim ile super motor yalar polish yaparim Yeterki old version bir seyler olsun.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Selam zeda3000, onlari krom yada sadece nikel kaplatmayi dusunuyorum, tabi oncesinde yuzeylerini purussuz yapmam gerek, henuz cok kabalar.
sen ne yapdin? En son Jet'lerin uzerinde calisiyordun.. Gorelim artik senin cb yi, merak ediyorum.
Bende eski cok beklerim yardima.
haahaha ben kendim dagilmisim, keske hosunuza gidebilcek bi kac resim koyabilsem, bu aralar montaj vs. isleri icin sinir bozucu parcalarla ugrasiyorum. Neyse ki kaporta parcalarini onceden bitirdim, en cok onlar zaman/efor harcatiriyor.
Senin yine proje var mi? Camin keyfini suruyorsundur..
www.sungurtekin.com
Konuyu hortlatayım baya bir geriden takip ediyoruz en son sportster'de kalmıstım.Neysekı gecen blogspot sayfandan takıp etmeye basladım.Bence sportster halt etmiş Eline sağlık bu seferki motor için daha cok emek sarfediyorsun.İşin içine mekanikte girdiginden takip etmesi ayrı bir zevk veriyor.birde cogu parcanın uretımını kendın gerceklestırdıgınden calısma alanını ve donanımını genısletmıssın.Ufkumuzu genişlettigin için tesekkurler.Acıkcası takımlarda ayrı bir guzel.ıngılız tekerlegı ve motorlu cekıcın,torna tezgahın ,dısında kurt(kaynak) agzı acma makınesı cok kullanıslı ,hosuma gitti ,matkap gıbı calısıyor.hantal bırseyede benzemıyor.
Forumlarla cokca rastlıyorum sende bır boardtracker,(replika) ımal etmeyı dusunuyormusun?asılacaksın gaza vızzzzzzzz dıye sınek gıbı kacacak
Selam greyhorse, 2000'lerde tekrardan ince tekere donus basladi, cogu yan sanayi sisko lastik saseler ve bolt on kitler yurtdisina (avrupa/asya) ulkelerine satildi/satiliyor, burada demode ve bu yuzden global tv showlarinda yapilan o abarti motorlar hic sevilmiyor. Haklisin son zamanlardada "Boardtracker" tarzi baya populer oldu, hatta benim yapdigim harley'i bile o dusuk gidonu yuzunden o tarzda goruyorlar. Genel olarak dusuk gidon cok seviyorum, ancak bordtracker replikasi yaparmiyim belli olmaz.
Benim icin onemli olan insanlarin sifirdan tasarlanip serbest el yapilan urunlerin, yan sanayi parcalardan monte edilip yapilan costom'larla ayni olmadigini bilmeleridir. Ayrica "period correct" (zamanina ozgu/sadik) diye bir kavram var vintage costom'larda, burda bu isi bilenler buna cok dikkat ediyor.. ornek olarak falcon ozel yapimlari googleliyabilirsiniz.
.
.
Camurluk tasiyicisinin detayi,
Seat pan/ Koltuk teknesi'nin yapimi, 3.05mm kalinliginda celik kullandim, sanirim saglam oldu...
www.sungurtekin.com
hocam ne diyeyim nutkum tutulmuş vaziyette
bilgi ,tecrübene, birikimlerine hayran kaldım amaa en çokta atölyene , şöyle seninki gibi bir tornam olsa öyle tertipli mis gibi eksiksiz donanımlı bir atölyem olsa, tig kaynağım olsa, gazaltım olsa , bir kompresör sahibi olup envai çeşit havalı kesmelerim,taşlamalarım, matkaplarım olsa ,
mesela bir tane tezgah üstü frezee m olsa yavvvv ağlatacakmısın beni üstadım , içimi deşeledin resmen , sarsıldım
tebrik etmek, eline sağlık demek gelmiyor içimden ben o parmakları yerim ellerinden öperim başka sözüm yok....
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
Belli ki üstadımızın işciliği de emeği de on numara. Tabi atölyesine diyecek lafımız hiç yok...Bomba gibi zaten.Topigin takipcisiyiz
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)