Göbeksiz Jant Yapmak İstiyorummmmm
Reklamlar
-
Reklamlar
-
acaba bu şekilde motorun yol tutuşu gidişi falan nasıl olur onu hiç hesaba kattın mı ?
-
Ya bıraktım yol tutuşu felan...Asıl O arka teker gücü nereden nasıl alıyor...
-
sistem bu. show amaclidir, hadi kendin boyle birsey uretebildin diyelim, gunluk kullanim icin uygun degildir.
Syanur adlı üyeden alıntı
Ya bıraktım yol tutuşu felan...Asıl O arka teker gücü nereden nasıl alıyor...
arka teker motorun cevirdigi kaucuk bi silindir ile temas halinde
-
Hımmmm.... Kauçuk temas iyi fikirmiş, biraz güç kaybı felan olur gerçi ama olsun. Böyle bişey için değer bence.
Arka tekerin tasarımındaki uygunsuzluk nedir peki? Yani yeterince sağlam olmuyor mu??
-
cukur-tumsek-toz-toprak gostermeyeceksen yada yukarda resmi olan motosiklettin yapilis amaci gibi vitrinde sergileyeceksen sorun yaratmaz. sonucta etrafinda lastik olan bir rulmandan bahsediyoruz
-
Anlıyorum, dayanıklılık sıkıntımız var...Kırılmasa bile eğilip elips olması işten bile değil diyosun... Ozaman günümüz teknolojisiyle hiç girmesek mi bu işe..?
-
Arka tekere hareketide verdin kauçuk silindir yada benzeri birşeyle.
Peki nasıl duracak bu alet. Fren konusunda da çalışmak gerekli.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
acayüp adlı üyeden alıntı
Arka tekere hareketide verdin kauçuk silindir yada benzeri birşeyle.
Peki nasıl duracak bu alet. Fren konusunda da çalışmak gerekli.
aynen aynı kauçuk durma gorevinidemi ustleniyo yada surtunmeyle falanmı duruyo
Uçurtma, rüzgardan güç aldığı için değil, rüzgara karşı durduğu için uçar!!
-
21 Aralık 2010, 19:48
#10
Eger kafaya koydu isen , ve ingilizcen de yeterli ise internet sana bunu yapman icin her bilgiyi verecektir.
Yanliz arka camurluk ayni zamanda arka masa gorevi goruyor, bunu dikkate almalisin, o parca gorundugunden cok daha pahali malzemeler ile saglamlastirilmistir. Yoksa ilk cukurda ikiye ayrilir.
umarim hayaline kavusursun
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
21 Aralık 2010, 20:08
#11
Yarın öbür gün kilyos tarafında olabilirim. Bugün rumelifenerinden öte gitmedim
Eğer oralarda görüşme imkanımız olursa oturur konuşuruz. Benimde az çok kafam basar bu işlere. Yer alet edevat ve teknik konularda gücüm yettiğince yardımcı olmaya çalışırım.
Özelden cep numarası yazman yeterlidir.
Yalnız işin hakikaten zor ama imkansız değil.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
21 Aralık 2010, 20:35
#12
haydi bakalım...sonucu merakla bekleyeceğim
Dayanamadım al bakalım sana faydalı olabilecek bir site var...Bu arada göbeksiz jantlar sadece show amaçlı değildir...
http://greginthedesert.net/2009/01/h...ed-motorcycle/
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
-
21 Aralık 2010, 20:39
#13
olmaz, olsa bile sağlıklı olmaz heleki türkiye gibi yolları olan bir ülkede
-
21 Aralık 2010, 20:42
#14
Yapamazsınnnnnnnnnnnnnnn
Olmaaazzzzzzzzzzzzzz
Merakını başka modifiyeler ile gider bence. Günümüz koşullarında olup olmamasını bırak elindeki son teknoloji ürünü makinaların, alet edavatın bir listesini yap bakalım önce. Torna, CNC tezgah bilginden, matematiğinden falan bahset bi...
-
21 Aralık 2010, 20:49
#15
Özer adlı üyeden alıntı
İstersen arabana da göbeksiz jant uygulayabilirsin
http://www.osmoswheel.com/pages/galerie_photo.asp#
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:47 ----------
Levsy adlı üyeden alıntı
Yapamazsınnnnnnnnnnnnnnn
Olmaaazzzzzzzzzzzzzz
Merakını başka modifiyeler ile gider bence. Günümüz koşullarında olup olmamasını bırak elindeki son teknoloji ürünü makinaların, alet edavatın bir listesini yap bakalım önce. Torna, CNC tezgah bilginden, matematiğinden falan bahset bi...
Aaaa...kınarım ama neden kırıyorsunu arkadaşımızın şevkini hemen....bırakın paylaşsın yaratıcılığını bizimle..belki bir AYINŞITAYN vardır içinde
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
-
21 Aralık 2010, 21:02
#16
-
21 Aralık 2010, 21:58
#17
konuyu açan arkadaşın böyle bir şeye girişecegine inanmıyorum. çünkü böyle birşey yapmanın maliyeti yüksek olur. fantazy işte.
-
22 Aralık 2010, 00:01
#18
acayüp adlı üyeden alıntı
Yarın öbür gün kilyos tarafında olabilirim. Bugün rumelifenerinden öte gitmedim
Eğer oralarda görüşme imkanımız olursa oturur konuşuruz. Benimde az çok kafam basar bu işlere. Yer alet edevat ve teknik konularda gücüm yettiğince yardımcı olmaya çalışırım.
Özelden cep numarası yazman yeterlidir.
Yalnız işin hakikaten zor ama imkansız değil.
eyw dostum gel her zaman beklerım benım hafta sonu çalışıp çalışmamam cuma gunu fılan bellı oluyor ama yınede haberlesırız
Özer adlı üyeden alıntı
EYw dostumm tsk ederim
extrem_015 adlı üyeden alıntı
olmaz, olsa bile sağlıklı olmaz heleki türkiye gibi yolları olan bir ülkede
bu konuda sana hak verıyorum yol deme bence tarla de :D
Levsy adlı üyeden alıntı
Yapamazsınnnnnnnnnnnnnnn
Olmaaazzzzzzzzzzzzzz
Merakını başka modifiyeler ile gider bence. Günümüz koşullarında olup olmamasını bırak elindeki son teknoloji ürünü makinaların, alet edavatın bir listesini yap bakalım önce. Torna, CNC tezgah bilginden, matematiğinden falan bahset bi...
başkan düşünmek yapmanın yarısıdır gibi bir laf vardı ben kafaya koydum doğru haklısın belkı yapamam ama bu benım denememe engel deilki ben yapamam edemem şeklinde tereddütte kalsam 8.5 sene once motora binmezdim düşerim diye tamam benım bilgim yok diyelım ama imkanları kendimize biz sağlarız düşünsene bunu yaptığımızı ve motosiklet.net adı altında bunu fuarda sergilediğimizi ne kadar güzel olur...
Özer adlı üyeden alıntı
İstersen arabana da göbeksiz jant uygulayabilirsin
http://www.osmoswheel.com/pages/galerie_photo.asp#
yok be dostum ben anti 4 teker ciyim :D
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:47 ----------
Aaaa...kınarım ama neden kırıyorsunu arkadaşımızın şevkini hemen....bırakın paylaşsın yaratıcılığını bizimle..belki bir AYINŞITAYN vardır içinde
valla dostum benden cacık olmaz da bizden birseyler olur
jack hammer adlı üyeden alıntı
konuyu açan arkadaşın böyle bir şeye girişecegine inanmıyorum. çünkü böyle birşey yapmanın maliyeti yüksek olur. fantazy işte.
giriştim bile ayın onunda motorun arkasını dağıtmaya başlayacağım.... benım motorun markası mondial mct 250 ama ustundekı depo el yapımı camurluklar harley elcikler aynalar koltuk falanlar fılanlar hepsi harley... sen şimdi diyorsunya maliyeti yüksek olur diye bunlardan daha fazla tutmaz buna eminim...
hem motorun arkasını bır kere dagıttıgım zaman geri dönüşü olamayacak bunuda biliyorum...
parcalar gelmeye başlasın hepsinin resimlerini filan da koymaya başlayacağım
ben bunu elimdeki imkanlarla yapıcam kırılır elips olur bunlar zaten dusuncelerımde olan seyler normal karsılarım kı her hatada düzeltebileyim neyin neden kaynaklandığını düzelteyim tabi tıkanmamak kaydıyla
JUSTice4all ben buna benzer bir tasarım dusunuyordum bunu gormemıstım bunun benzerini ben kendım yapmayı planlıyordum ama bu sekilde bazı aklıma takılmıs yerlerde halloldu diyebilirm
Arkadaslar ben lise mezunuyum(ticaret meslek) 2 tane üniversite(dıs ticaret - işletme) bıraktım evimde pc yokken orta okulda arkadaslarımın pcsini tamire giderdim hiç billgisayar bolumune gıtmedim yasıtlarım oyun oynarken ben arastırırdım... ben hazırcı deil yapıcı bır kafa yapım var (kimseye laf sokmuyorum hazırcı deyipte yanlıs anlasılmasın) kendim yapmak icin elimden ne geliyorsa yaparım yapanada elımden geldıgınce destek vermeye hazırım yeterkı istegi olsun ayrıca ben buna baslayınca hepinizden takıldığım yerlerde yardım ısteyeceğim bakarız gercekten kaliteli sağlam bırsey ortaya koyarız
hepinize tsk ediyorum arkadaslar bu mesajım son deıl aklınıza takılan surasını ne yapmayı dusunuyorsun yada buna benzer ne olursa olsun yazın yeterki
Hyosung ve s&t kanuni arasındaki farklar ıcın:farao: tıkla http://img441.imageshack.us/img441/2789/88496e0a04f846249c1a790.jpg
-
22 Aralık 2010, 15:58
#19
Arkadaşlar birsey Sormak istiyorum
bu arka teker ile ilgili kafama takılan bırsey var ortası bos oldugundan zıncır koyamam koysam bile zincir ve kayış benım motor 330 cc olmasından dolayı buyuk bır guc kaybı olacaktır en fazla 10 metrede 5. vitesi bulmuş olurum ama max hızım 40 filan olur herhalde
ben direkt şanzımanı oynatıp şanzımanı ters çevirttirsem ve direkt olarak kaucuk a aktarsam çok fazla bir güç kaybım olmaz diye düşünüyorum
bunu şanzımanı oynatmadan çarklarlada yapabilirim diye düşünüyorum ama şanzımanı oynatmam daha iyi gibime gelıyor
şanzımanı oynatıp aldığım saat yönüne dönme hareketini direkt kaucuk a aktarıp onunda tekerleğin saat yönünün tersine dönmesini sağlayarak ileri hareketini sağlamış olurum..
Frenleri ise kauçuk parçanın bir ucuna disk koyarak sağlayabilirim
Yanlışım var sa düzeltin..
Hyosung ve s&t kanuni arasındaki farklar ıcın:farao: tıkla http://img441.imageshack.us/img441/2789/88496e0a04f846249c1a790.jpg
-
22 Aralık 2010, 17:29
#20
JUSTice4all adlı üyeden alıntı
sistem bu. show amaclidir, hadi kendin boyle birsey uretebildin diyelim, gunluk kullanim icin uygun degildir.
arka teker motorun cevirdigi kaucuk bi silindir ile temas halinde
Öncelikle kolay gelsin
http://www.youtube.com/watch?v=UHoHAmrEbrk&NR=1
burada gösterildiğine göre kauçuk bir silindir teması değilde zincir var.
Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)