Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

minigun egzoz

    REKLAM ALANI
  1. #81
    umutermis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul-Kartal
    Motosikleti
    150 zat
    hocam oo alemınyum parçayı bılıorum 6gen bısı tek led monte edılıyor....işin ilginci hakkatten ısınıyo hocam ben tecrube ettım olayı en ısı sankı 3.5 mmlik beyaz ledlerden olucak galıba engın hocam oncekı konuda verdıgım gıbı ısık gucu çok iyi gıbıydı....bu arada zatın kataloguna baktım....konjektörün kaldırabılecegı 35 w lık 2 tane ampulmus yanı 70w edıo....

    engın hocam bana su ufak xenonların başlangıç da çektıklerı gücü solemen mumkunmudur....eger 50 w a dayanıyorsa tanesı 2 si 100 w eder motoru yuksek devıre cıkarır lambaları ole yakarız....:D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    enginogurlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul / Kasımpaşa
    Motosikleti
    loading...
    umut hocam ilk başlangıcta kaç w çektiğini yazmıyor bu meretlerin üzerinde ölçme gibi bi şansımda yok malesef ama 1 xenon 35w güç cektiğini biliyorum 2 tanesi gene 70 yapar tabi sağlam konjektör olcak

  3. #83
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    eksoz olayı cok hoşmuş ellerine sağlık paylaşımlarının devamını bekliyorum.
    led olayıda bağa ilgimi cekti arada takılırım buraya

  4. #84
    umutermis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul-Kartal
    Motosikleti
    150 zat
    eywlh yamyam hocam....engın hocam buldum bılgıyı

    DC - DC dönüştürücüsündeki çıkış voltajının 20 ile 85 V arasında olduğu süredir. Frekans 330 Hz dır. Sıcak başlangıçta güç kontrol değeri 35 W ’dır. Soğuk başlangıçta ise bu değer 75 W ‘dan 35 W ‘a yavaşça düşer.
    işte sorun burda başlıyor...bu balast başlangıçta 75 w da geçiodur bır tanesı hemıde....sonra ısındıkça 35 w a doru dusuyor.. aküyü konjektoru zorlayan da buuu....

  5. #85
    enginogurlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul / Kasımpaşa
    Motosikleti
    loading...
    vay hayin çinliler üstüne 35-75 w yazmamışlar :D sorunun ne oldugunu anladık çözüm nasıl olabilir sence

  6. #86
    umutermis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul-Kartal
    Motosikleti
    150 zat
    tek çözum var engın hocam....
    2 basastın dugmelerını ayrı koyarak birinin doyum anını geçtıkten sonra dıgerını açmak.....
    yada farlar kapalı ıken....motor orta ayaklıkta devır verıcez hocam motor devırlıyken farları açıp xenonlar ısınana kadar ohalde beklıcez...
    bir sorundaha var....motora takıcak arkadaşlar kesınlıkle uzun kısa xenonlardan almamaları gerekıyor....bixenon mercekle kontrol etmelıler....mazallah selektro yaparken motor stop eder.:D

    yanlışmı düşündüm hocam...

  7. #87
    enginogurlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul / Kasımpaşa
    Motosikleti
    loading...
    o şekilde uzun kısada sorun olmaz çünkü uzun kısalı olan ampullerde h4-3 serisinde sadece ampul ileri geri oynayarak uzun yapıyor yanı yeni bir xenon yanmıyor

  8. #88
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    Alıntı umutermis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eywlh yamyam hocam....engın hocam buldum bılgıyı

    DC - DC dönüştürücüsündeki çıkış voltajının 20 ile 85 V arasında olduğu süredir. Frekans 330 Hz dır. Sıcak başlangıçta güç kontrol değeri 35 W ’dır. Soğuk başlangıçta ise bu değer 75 W ‘dan 35 W ‘a yavaşça düşer.
    işte sorun burda başlıyor...bu balast başlangıçta 75 w da geçiodur bır tanesı hemıde....sonra ısındıkça 35 w a doru dusuyor.. aküyü konjektoru zorlayan da buuu....
    umutreis hocam dc yani doğrusal akımda da mı frekans olayı var anlamadım. yoksam bu xenon nun bir olayımı.
    valla benım motorda ampul var takıyorum yakıyorum
    ama az amper çeken küvetli bir led bana cok çazip gelir.

  9. #89
    umutermis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul-Kartal
    Motosikleti
    150 zat
    yamyam hocam ilk önce dc soruna cvp verim....düsündüğün doru dc akımda frekans olmaz adı üstünde doğrusal akım...ama bu balastın ürettiği dc akım xenon farın da doğrusal yanmasını sağlamıyor far 10000V civarında bi gerilimle yanıor bıldıgım kadarıyla ve ampulun frenaksı 330hz yanı sanıyede ampul 330 defa gözkırpıyor ama ınsan gozu bunu algılayamıyor...
    Led kısmına gelınce 10 w lık power ledler var ama aması dıllere destan uzerınde yumurta pişirirsin...felaket ısınıo.bunun 3 saat yandını dusun....kavurur...

  10. #90
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    Alıntı umutermis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yamyam hocam ilk önce dc soruna cvp verim....düsündüğün doru dc akımda frekans olmaz adı üstünde doğrusal akım...ama bu balastın ürettiği dc akım xenon farın da doğrusal yanmasını sağlamıyor far 10000V civarında bi gerilimle yanıor bıldıgım kadarıyla ve ampulun frenaksı 330hz yanı sanıyede ampul 330 defa gözkırpıyor ama ınsan gozu bunu algılayamıyor...
    Led kısmına gelınce 10 w lık power ledler var ama aması dıllere destan uzerınde yumurta pişirirsin...felaket ısınıo.bunun 3 saat yandını dusun....kavurur...
    bu 10 w lık led i camsız kullansak sogumaz mı.
    sanırım fren ve sinyal gibi az kullanılan kısımlarda uygun olur.
    frekansı tahmin etmiştim . yoksam balıklama atlıcaktım öğretmenim umuureis yanlıs soledi ben biliyorum diye
    xenon larla hiç ilgilenmemiştim sayenız de burada bişiler öğrenıyorum.

  11. #91
    enginogurlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul / Kasımpaşa
    Motosikleti
    loading...
    xenon farlar 10 000v değil 23 000v bi güç ile calısıo cıkısında şöle diyim insan ile temasa gectiğinde harbiden çarpıldım dedirtiyo :D

  12. #92
    umutermis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul-Kartal
    Motosikleti
    150 zat
    estafrullah nacızane ne anlatabılırsek....camsız kullanırsan yamyam hocam olacak su ilk once ledın ıcındeki germanyum okside olucak sonra bozarık yanmalar ıslaklıgı ve hava koşullarını saymıyorum bıle....ama mercek yaparda ıcıne hava akımı verebılırsen kı en kolay yol bu...olur..
    ama sunuda dusun 10 w lık led bu yanı almaç değil bi yarı iletken...konjektörün olurda arıza yaparsa....cısss 20$ ın yalan olur...ters akıma fazla dayanamaz silisyum....diyod...
    :D

  13. #93
    enginogurlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul / Kasımpaşa
    Motosikleti
    loading...
    biz umutla konustuk tartıstık xenonda karar kıldık led işini stop grubunda uygulamaya kadar verdik birde motorun daha fazla elektirik üretmesini saglıcaz

  14. #94
    umutermis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul-Kartal
    Motosikleti
    150 zat
    engın hoca motorun daha fazla elektrık uretmesını bus artlarda saglayamayız...hıçbırımız bızım motora uyucak boyda suzukı stratoru ve konjektoru almaya maddı durumu yetmez ama....stoplara ve sınyallerdekı almaçları daha uygun olan ledlerle degıstırerek rah rahat 50w kar edebılırız bu karıda xenon da harcayabılırız :D:D:D:D::D:D:D:D nası...

  15. #95
    enginogurlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul / Kasımpaşa
    Motosikleti
    loading...
    güzel fikir hocam bide konjektörleri biraz sağlam bişe alırsak sorun kalmaz bence :D

  16. #96
    umutermis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul-Kartal
    Motosikleti
    150 zat
    doru haklısın ....yaw engın hoca su en basta koydugum egzoz resmınde mermıler varya onları tornada yapsammı acep ...farkı olurmu...

  17. #97

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    İzmir / İstanbul
    Arkadaşlar, uzun süre giremedim. Şerit ledle bu iş olmaz. Daha önce de dediğim gibi yüksek ışıklı ya da power led 1-10Wattlık bikaç tane kullanmanız gerekir. Isınma sorunu demişsiniz. Woltajı biraz düşürürseniz led ısınmaz bence....
    _BEN BU ALEMDE KRALDA KURALDA TANIMAM_

  18. #98
    enginogurlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul / Kasımpaşa
    Motosikleti
    loading...
    Alıntı M.SercaN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, uzun süre giremedim. Şerit ledle bu iş olmaz. Daha önce de dediğim gibi yüksek ışıklı ya da power led 1-10Wattlık bikaç tane kullanmanız gerekir. Isınma sorunu demişsiniz. Woltajı biraz düşürürseniz led ısınmaz bence....
    sercan biz umutla uzun uzun konustuk ettik xenonda karar kıldık detaylarını umut anlatır teknik değerlerini falan :D

  19. #99

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    İzmir / İstanbul
    Bu arada ekzos mannyaxx olmuş usta, ellerine sağlık.....

    Peki mtr alternatif akım üretiyor bobinden, trafo kullanarak woltajı tükseltip, sonra bildiiniz gibi woltajı düşürerek amperi yükseltebiliriz. Konjektörü de sağlamlaştırırız. bi fikir.....
    _BEN BU ALEMDE KRALDA KURALDA TANIMAM_

  20. #100
    enginogurlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul / Kasımpaşa
    Motosikleti
    loading...
    olabilir o dediğin şimdilik far işini en son aşamaya bıraktık projeye sondan başlamaya kararı aldık


5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)