Teşekkürler cevaplarınız için
dediğiniz gibi bizim gümüşçü arkadaş kullanıyor onları diğerinden daha kullanışlı.bende de el tipi olandan var bazen su koyveriyor.geçen gümüşçü arkadaş hurdacıda bulmuş bir tane piyasemen motoru pedalıyla birlikte demiş bir bakim denemiş çalışıyor 20 tl veririm buna demiş hurdacıda tamam demiş bize denk gelmez böyle ucuz aletler.kalemini alıcam perşembe pazarından diyordu 80 tl imiş fiyatı.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Çok fazla parlatmayın araçlar yandan geçerken bakayım derken tehlikeli olabilir..Çok fazla parlatma amerikada yasaktır bilen bilir..)
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Çalışmalar başarılı ve ilham verici.
Motorsiklet bir yaşam biçimi, bir kültürdür.
emeğinize sağlık cok hos olmus ama dikkatli olun cevrenizde kazaya sebep olabılırsınız cok dıkkat cekıcı
[B][COLOR="Red"]Saygı Duyulacak Tarafınıza Saygılarımla ... ;)[/COLOR][/B]
yaw kafam çok karıştı...
devir saatlisi ...kot kumaşlısı...polisaj...kesme...
şöyle yaparsa çizlir..böyle yaparsan kesilir..
anlaşılan çok faydalı makine ama ...
galiba bilinçsiz ellerde faydadan çok zarar verecek de bir makine..
buda beni korkutmuyor değil..:D
Kesinlikle gözlükle ve önlükle çalışılmalı, İlk çalıştırdığım gün salonda direkt girmiştim, hala sağdan soldan metal fırça çapağı topluyorum
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Peki bnm bi sorum olucak motorun boyalı kısımları; mesela depo üstü yada çamurluklar bi piyasemen zımbırtısı ile parlatılabilinir mi ? yoksa oraya cila daha mı mantıklı. Birde tabii krom grenajlar var onlarda yine piyasemenle yapılınabilinir mi ?
Piyasemeni bilemeyeceğim ama dremel ile ilgili olarak sorunun cevabını Deli Çerkes konunun başlarında vermişti...Matkabın ucuna zımpara takozuna kot tarzı bir kumaş ile boyalı kısımlar cila olabilir demişti..Krom kısımlar ise mikron kalınlığında kaplı olduğu için zarar gelebilir..Polisajlı veya polisajsız ham yüzeylere yapmak mantıklı...
Kesinlikle
Şahsen ön fren yağ kutusunun içine ettim dremelle
Ha şu uçla ha bu uçla diye diye abuk subuk kazımaların olduğu garip yüzeyli bir fren hidroliği kutum oldu
Deneme kesinlikle gerekli..
Bu gözlük bence en mühim şey..
Üstü başı incecik çelik kıllarla doluyor insanın valla göze girdiği anda ok gibi saplanır retinaya irise..
Bunu bu cumartesi deneyeceğim ben..
Zımpara takozu almam lazım, evde kot bol zaten
Eğer başarılı çalışmalar varsa bu başlık altından yayınlayın da görelim yahu...Ben daha bir tek sisibara yaptım...Haa bir de geçen benzin musluğunu temizleme amaçlı yaptım...Bu arada benim uzatma spiraline mandren uçmudur nedir oluyor ama uçlar oturmuyor bir türlü...
Uzun zamandır aklımda,sırası gelmişken sorayım.Biliyorum daha önce tartışılan konular.Motosikletimin silindirlerini polisaj yapmak istiyordum,yaptım,oldu.Gayet de güzel parladı.Sıkıntım şu ki silindirler,alüminyum ve dogal renginde.Bu şekilde yaptıgım polisaj işleminin pek bir albenisi olmadı.Silindirleri boyamak istiyorum ve nasıl yapacagımı bilmiyorum.Isıya dayanıklı boyalar var tabiki ancak şehir içinde zaten yeterince ısınan motorun boyandıktan sonra çok daha ısınacagı kanısındayım.Silah tamircilerinin kullandıgı 'meneviş' denen,kimyasal içerikli boyaları tavsiye ettiler.Daha önce deneyen kullanan varmı yoksa ilk ben mi deneyecegim?
Fırın boya en sağlamı ve uzun ömürlüsü olur..
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
yahu çerkes abi, bende dremel ve tüm polisaj malzeme var ama aklıma gelmedi bu işlemde kullanmak.
gerçi evdeki set üstü ocağın kararmış kromajlarını parlattım geçenlerde ama bu iş aklıma nasıl gelmedi yahu
bir de senin forumdan uzaklaştırılmana şaşırdım...
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Normal boya dökülür, kumlama yapılarak ( içi değil tabiki) yüzeyindeki, pislik, yağ, pas ve eski boya sökülür. Ondan sonra statik toz boya ile boyanarak fırında pişirilir. Normal de tüm araçlara yapılan boya budur, sonradan yapılan boyaların atması, solması nedeni fırınlama yapılmamasıdır.
Bu boya uzun ömürlüdür ama motoru komple sökeceksin boya için. Youtube da bir sürü örnek video var. En güzel örnekte bir chopper doğuyor adlı Honda rebelden choppere çevrim video serisinde var.
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
eline saglık.kendımden bılıyorum
bu iş tam bir hastalık
dremel'i cebınde gezdırırsen sasırma
jant tel'lerine kadar polısaj yapanlar var(ben degıl)
yanlız dremel'in tel fırcası cok tehlıkelı bana pek kullanıslı gelmedı
dagılıyor ve 10 metre oteye kadar atıyor tellerı ertesi gun bı yerınde batma hıssedıgınde bır bakıyorsun kopan tellerden biri
hem siz korunacaksınız hem izleyici yada cevrede dolanan olmayacak
buyuk alanlar için
devir ayarlı spiral motor kullanmak daha cazıp
cok daha kısa suruyor
onun gıremedıgı alanlardada dremel ıle calısmak gerekıyor
parlatmanın dısında eskıtme'de yapabılırsınız
tel fırcayı objenın bır sure ustunde tutun gorun bakalım
hem parlak hemde yıpranmıs olarak gorunur
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)