öncelikle sabrınız ve tutkunuzu kutluyorum. motosikletinizi de oldukça beğendim.
gözüme çarpanlar:
sissy bar'ı iptal etmek yerinde bir karar olur. motosikletin rafine görüntüsünü bozan bir detay olmuş.
mat boya çok şık durmakla beraber işçiliği ve bakımı zor bir seçenek. motosiklete oldukça yakışmış fakat işçilik problemleri var. biraz daha özenli bir boya motosikleti daha alımlı kılacaktır. boya konusunda ikinci düşüncem de motosiklet üzerinde ufak ama ölçülü şekilde dağıtılmış "başka" renkteki enstrumanlarla ince bir kontrast yaratıldığı takdirde, motosikletin rengin kendini daha iyi göstereceği. arka amortisörlerde bahsettiğim türden bir kontrast yakalanmış mesela. arttırabilir.
bir ara lafı geçiyordu, u egzosta sarılan bezler konusunun. sanırım siz de işin içindeydiniz. egzostun kalınlaştığı yere kadar olmak üzere böyle bir çalışma yine motosiklete incelik katacaktır. ayrıca borunun yere tam paralel hale getirilmesine çalışılabilir. biraz yukarı eğimli gibi duruyor şu an.
çok eski bmw ve zundapp'lardakine benzer üçgen ve yaylı bir sele çok yakışabilir.
sosis çanta bana motorun bütünlüğünü bozuyor gibi geldi.
püsküller tartışmaya açık bir ekleme. tamamen zevk işi olmakla beraber, benim beğenmediğim bir detay.
arka jantın yanaklarında boya atmaları olmuş, ve daha da olacak. bunun önüne geçmeniz neredeyse imkansız. jantların dış çemberlerini kazıyıp oraları orjinal rengine döndürebilirsiniz. ama sadece en dış çemberden bahsediyorum. (jant reflektörünün yapıştırıldığı yerlere)
son olarak ön jant çubuklarını siyaha boyamanız iyi olabilir. arka jantla çok uyumsuz duruyor. böyle bir uyumsuzluğun güzel göründüğü motosikletler var. ama sizinkinde biraz çiğ durmuş. dediğim gibi jant çbuklarını mot siyaha boyarsanız sanırım bu sorun çözülür, hatta ön ve arka çemberle güzel bir kontrast bile yakalanabilir.
bu söylediklerim, "bu motosiklet benim olsaydı" varsayımıyla yazdığım öneriler. zevk sizin motor sizin. güle güle binin.