Of oof ¶:-)
Of oof ¶:-)
First Day Of My Life
siz varya orange county choppers a dudak uçuklatırsınız
tesekurler ))))
kaldigimiz yerden devam ediyoruz,
arka camurlugun ust braketini fabrikasyonu ve camurlugun ayarlanmasinin resimleini yukliycam birazdan
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:36 PM ----------
once yine kartondan sablonun hazirlanmasi,
ust braketi iki parcadan yapmaya karar verdim,
mengenede iki parcanin paralel sekilde kaynaga hazirlanmasi,
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:46 PM ----------
ufaktan ufaktan makine ortaya çıkıyor
takipteyim
:pl: [COLOR="Red"]Gimme fuel[/COLOR] !!! [COLOR="Blue"]Gimme fire[/COLOR]!!! [COLOR="Red"]Gimme that which I desire[/COLOR]!!! :pl:
adı üstünde u[B][COLOR="Blue"]M[/COLOR][/B]u[B][COLOR="Blue"]T[/COLOR][/B] :queen:
[COLOR="Red"]makine mühendisliği 4 sene kaldı[/COLOR]
Eline sağlık ya şahane olmuş,yeni fotoları bekliyorum
angel spear burda amca olmayı bekleyen adamlar gibi heyecanlıyız yemin ederim.bütün site motorun bitmesini bekliyor.
2 teker tek ruh tek yol.
arka çamurluğun üst bağlantısı süper çok akıllıca bravo ;)
Ya bizde mobylette yapalım:D,Az önce indim mobylette tepesinden bunun motorunu bisiklete monte edicem.Koydum kafaya yardım edebilecek var mı?
motordan ziyade kardeş meslek ney maaş nekadar alıyorsun bunları süşünüyorum ben hayal bile demedigim motoru parcaladın yaaa
OTOBÜSCÜ DEYİLİZKİ HOSTESİMİZ OLSUN
takipteyim süper gidiyor ya
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
yok yok iyi değilsiniz siz
tesekurler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:02 PM ----------
" Jockey Kirbaci "nin parcalarinin fabrikasyonu:
tasiyici braketin sablonunun eskiz calismasi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:06 PM ----------
Tasiyici braketin fabrikasyonu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:08 PM ----------
alistirma
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:11 PM ----------
bir cesit vites/shifter dizayni, adini vitez topuzunun yeri itibari ile almisdir, bir jokey'in atini kamcilarkenki elinin/kolunun acisiyla aynidir vites degistirirkenki kolun pozisyonu ;)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:16 AM ----------
kamcinin devami
.
.
.
vites kolunun alt parcasinin fabrikasyonu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:24 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:21 AM ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:33 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:24 AM ----------
alt parca bitmis sayilir burda, uzun parcayi vites basinin yerinin tesbiti icin model olarak kullaniyorum.
burda vites kolunun acisini bulabilmek icin degisik acilarda kolu alt parcaya puntaladim, ve motorun uzerinde bu farkli acilari denedim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 AM ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:40 AM ----------
kolun son tasarimi, fabrikasyonu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:51 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:46 AM ----------
vitesin topuzunun rodunun kesilip vites kolunun ucuna kaynatilmasi
kamcinin parcalari bir arada
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 AM ----------
motor biraz hardcore ve bayaga bi alcak olucak, ancak jokey tarzi vites tasarimlari 30/40'li yillarda ve oncesinde vardi. kullanimi cok zor degil ancak debriyajinin yeri ergonomisinde etkili oluyor.
guzel soru!
motorsikletlerde genelde uc tip debriyaj tipi kullaniyorlar vites kollu oldugu vakit,
fabrika uretimi motorlarda soldan ayakdan, kitlemeli tip: basinca basili kaliyor, tekrar basinca kendini birakiyor. bunlarda sag tarafdanda vites kollu olabiliyor "tankdan kollu" deniyor
ikincisi soldan ayakdan "intihar tipi debriyaj" : custom motorlarda genelde bu tip kullaniyorlar, arabayla ayni sekilde calisiyor, vites kolu solda
ucuncusu debriyaj kolu shifterin kendi uzerinde olabiliyor. bu genelde onde fren kullanilmadigi vakit tercih ediliyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:35 AM ----------
jokey kamcisinin tamamlanmis hali
hocam yazını simdi okudum bastan sona goruldugu uzere super bir is cıkacak sonunda ellerine saglık 4 gozle bekliyoruz sonucu kusadasından selamlar!
hayalbuysa HAYABUSA derlerdi inanmazdımmmmm!!!
ooo müdür jockey shifter helaaal bende istiorum hahahahah
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)