vav öyle bir genelleme var demek; bende onlar
danım oyleyse bende ban this vhs var hala saklıyorum powel serisinin üstüne video yok
evet.bır suredır ugrastıgım '99 883 var
uzun bır sure orjınal kullandım sımdı yavas yavas kesıp bıcmeye basladım.acıkcası senın topıc'te etkılı oldu dıyebılırım.yavastan atolyede hazırlıyorum senın kadar olmasada bende kendı capımda bırseyler yaptım
Maşallah. Kurban olduğum Allah ne yetenekler veriyor insanlara Hayranlıkla tek tek inceledim ilk sayfadan beri... Hocam harikasınız... Umarım yeni projelerinizide bizlerle paylaşırsınız. Kalın sağlıcakla.
Bir garip yolcu...
Merhaba,
Epeyden bu yana ugramamistim bu topic'e ancak tüm sayfa ve safhalarini tek tek izledim, tek kelime ile super bir Bobber olmuş...ellerine saglik ve nasil derler oralarda kisaca? good job
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
motorunuz çok güzel kazasız sürüşler dileklerimle bir soru sormak istiyorum bende bobber tarzında bir motor yapmak için kendimce bi çalışmaya başladım ama bu arka teker mesafesi yani arka tarafa yapılacak çekme çelikten şasenin teker merkez ön teker arası ve yerden yüksekliği için bi standart varmı yoksa kafamıza göremi yapıcaz bu işi onu merak ettim motorum 1969 model 250cc jawa yardımcı olursanız sevinirim.
[B][/B]rüzgarı yüzünüzde hissedemediğiniz gün bi terslik var demektir.:bounce:
tesekurler arkadaslar,
roromeo, tesekur ederim, bu isin standardi yok amacina gore tasarliyabilirsin,
bence yere nekadar yakin olursa o kadar iyi ve guzel, arkaya takacagin hardtail in uzatilmasina stretch deniyor standardin (aks noktasinin geriye alinmasi), 4cm, 8cm geriye yada daha bile fazla saseyi uzatabilirsn, bahsettigin cekme omu bilmiyorum,
bir arkadasim "volgasbobber" java projesi uzerinde calisiyor hardtail konusunda onada danisabilirsin
on tarafin uzatilmasinin belli kurallari var, rake ve trail ini hesaplaman gerek, ama bir cok sitede izahi var
ornekler
http://www.seegercycle.com/rake-and-trail.aspx
http://rawge.bravepages.com/minichop...Rake_Trail.htm
sen basla projene, gerisi gelir , yeterki iste ve kararli ol
umarim yazdiklarim isine yarar,
tesekurler
.
.
.
bu arada bugun kamcimizi long beach'de "born free" showa goturduk,
gosterilen ilgi bizi sevindirdi
bircok resim var daha sonra resim kategorisinde show un resimlerini yayinlarim
www.sungurtekin.com
Show'un resimlerini de bekliyoruz..
[B][COLOR="Purple"] Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..[/COLOR][/B][B][COLOR="RoyalBlue"][COLOR="Blue"]Ne elbiseler gördüm içinde insan yok[/COLOR]..[/COLOR][/B]
resimler burda
http://www.motosiklet.net/forum/moto...otor-show.html
www.sungurtekin.com
valla aga çakmaktaşların motoru bundan daha moderndir zevkler tartışılmaz ama orjinal motoru yazık ettiniz resmen gavur oldu.bende eski bi rus vardı keşke onuda böyle dizayn etseymişim baya sükse yapardı.saygılar
selam izm35
cakmaktas ha, guzelmis yazik oldu derken herhalde ekonomik acidan demiyorsun? guzel vesile oldu bari tum arkadaslarima birkac bilgi veriym o zaman:
Projelerimin kararlarini kendim veriyorum ve uzerinde calisirken cok keyif aliyorum. Tasarimci olarak projemin uluslar arasi PLATFORMDA takdir/kabul gormesi onemlidir.
Bu kamci avustralyadan fransaya japonyadan rusyaya ve baska bircok ulkenin forumlarinda/bloglarinda/internet dergilerinde yayinlandi ve yuzlerce yorum aldi.
bi bak istersen burda bi iki tane link koydum/ bu arada youtube da 100000 in uzerinde izlendi
her ne kadar bu isi para kazanmak icin yapmasamda, motor yapimi yada parca uretimi icin surekli e-mail aliyorum, (su anda elimde yeni bir musteri projesi var, CB projesi bittiginde ona basliyacagim ) Kamci yi almak isteyen oldu,, teklif edilen parayla bu projenin basinda gordugunuz sportsterdan 3-4 tane alinabilirdi ancak satmayi dusunmuyorum ve o paralarada degcegine inanmiyorum, burada iscilik malin kendisinden kat kat daha pahali!
senin motorun ne bilmem ancak motorun rusu, cinlisi, arabi ne kadar gavursa harleydi o kadar gavur be, bende biraz asyali turk el isciligi kattiym dedim, sonuc buralarda :
http://www.chopcult.com/news/article...-the-whip.html
http://www.pipeburn.com/home/2010/7/...er-bobber.html
http://www.hdsportsters.com/blog/?p=4
http://www.youtube.com/watch?v=1c1iJXMMWDk
http://www.motosiklet.net/forum/moto...resimleri.html
sevgiler
alp
www.sungurtekin.com
Bizde boş konuşan çok olur...10 numara işler yapıyorsunuz...İşlerinizde tarz ve karakter var,ruh var...Cafe racer için de bekliyoruz...Bir gün bobber projemle umarım bende paylaşımda bulunurum...Başarılarınızın devamını diliyorum,selamlar...
Bu motora tasarladigim shifter kiti baya ilgi gordu. Bircok kisi siparis vermek icin iletisime geciyor, benimde ya vakdim olmuyor yada useniyorum, ama bu son siparisi kabul ettim ve blogumda dokumantasyonunu yayinlamaya karar verdim cunku ilk yapdigimdan daha detayli olducakdi.
Oncelikle tum civata/somun/rod vs.. paslanmas celik tercih ettim ve yaparken daha profosyonel makinalar kullandim, ornegin rulman yatagini tornamda isledim boylelikle cok daha hassas oldu, Buyuk delikleride daire testereleri ile acdim.
yapim asamalari blogumda / sonuc bu:
www.sungurtekin.com
Bi kaç saat aldı bütün sayfaları okumam. ama her dakikasına değdi gerçekten, hem "bikers build off" tadında hassas tertemiz hatasız bir çalışma, hem kendimce yaptığım planlar açısındanda bir rehber gibi... üstelik türkçe nasıl yapılır kılavuzu gibi
gurur duydum cidden. çalışmalarınızda başarılar diliyorum ve cafe racer çalışmanızı sabırsızlıkla bekliyorum..
Konuyu merakla okudum. Emeğiniz sonucunda hoşa giden güzel bir şeyin ortaya çıkması çok güzel. El emeği ile ürettiğiniz parçaların, benzer düşleri olup da yeterli makine ve el emeğine sahip olamayanlar için tekrar üretip satışa çıkartmanız da bence çok anlamlı. Ticari bir amacınız olduğunu sanmıyorum çünkü Kaç harleyci motorunu kesip biçip kamçı stili vites takmak ister ? bence en fazla 100 bilemediniz 200 ...
tesekurler cafeole
TheNightHawk, haklisin, ben guzel sanatlardan mevzunum, endustri urunleri tasarimi okudum ve amacim bunlari sanat olarak icra etmek, bir cok kisi taniyorum hobbysini isine donusturen, bence bu kotu bir sey (istisnalar olabilir), cunku artik para kazanma endiseniz basliyacakdir.
sadece bu motorun videosu gunde ortalama 500 kere izleniyor, bu yuzden bircok kisi benden parca talep ediyor.
ama dedigim gibi ben ne istersem onu istedigim sekilde istedigim zamanda yapicagim, herhangi bir musteri kisitlamasi olmadan. yapilan emeklerin sergilenmesi / talep gormesi bir sanatciyi/zanatkari en mutlu eden neticedir.
bence sanatin icersine ticari kaygi girerse bu sanat olmakdan cikar. ticari olarak yapdigim baska isler var zaten.
burada yeni bir proje yayinliyorum, tarzimi begenen birisi benden kendisi icin klasik bir motor yapmami istedi
http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...h-projesi.html
tesekurler
www.sungurtekin.com
Cevabınız için ben teşekkür ederim. Umarım sıkılmadan usanmadan projelerinize devam edebilecek enerjiyi, sevgiyi ve maddi imkanı her zaman bulursunuz. Kolay gelsin
Sevgili dostum Angel Spear Yapmış oldun çalışmadan dolayı seni tebrik ediyorum .
Önümüzdeki günlerde bir projeyede(1950 li model ingiliz BSA ile ) ben başlamayı planlıyorum ve bu konuyu internette bulmam inanılmaz bir nimet oldu benim için, bir çok konuda referans olacak banada.
Başlayacağım projenin daha önce yapılmış örenği araşğıdaki resimde bulunuyor.
Kafamda değişmesi gereken 1-2 nokta var onlarıda kendime göre uyarladığımda bu modele yakın bişey çıkacak ortaya.
Not: Shifter a aşık oldum tek aklımdaki soru neden önde değil kullanımı kolaylaştırmak adına önden komut veren bir shifter daha iyi olurdu diye düşünüyorum .
XS650 nin kopyalandığı motor türü, tam bir ingiliz klasiği, o bir BSA; motorlara merakım da Edirneli Kont Ümit'in BSA sına aşık olup başlamıştım, hala da duruyor o motor Ümit abi revizyondan geçiriyor bobber yapılmaya en yatkın ve en güzel sonuçlar çıkaran motorlar Hayırlı uğurlu olsun projeniz, bir kaç arkadaş ben dahil niyetlendik ama hala niyet aşamasındayız shifter bence arkada olmalı denge açısından, bir sandalyeye oturup denerseniz, sol kolunuzu arkaya atınca sağ kolun rahtça hareket ettiği ama önde olursa sağ elinizin rahat hareket edemeyeceğini görebilirsiniz..
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
aLLy_Bobber, tesekurler
projen hayirli olsun, motoru gormeden tek tavsiye edebilcegim sey, eger motosiklet eksiksiz ve duzgun ise orjinal topla, artik cok azaldilar.
burada triumph yapiyorum bende
http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...h-projesi.html
bana BSA resimlerini email at istersen, gormek isterim
alp@sungurtekin.com
shifter one alinabiliyor istenirse ama orada gayet rahat benim icin,
tesekurler
selam draggy, keyifler iyidir umarim
www.sungurtekin.com
[QUOTE=Angel Spear;2265054]aLLy_Bobber, tesekurler
projen hayirli olsun, motoru gormeden tek tavsiye edebilcegim sey, eger motosiklet eksiksiz ve duzgun ise orjinal topla, artik cok azaldilar.
burada triumph yapiyorum bende
http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...h-projesi.html
bana BSA resimlerini email at istersen, gormek isterim
alp@sungurtekin.com
Angel Spear Motor düzgün henüz pazarlık aşamasındayız kısmetse hafta sonu alınacak henüz almadan bana ait miş gibi resimleri yollamıyayım ama alınca detaylı koyacağım buraya.
diğer konuya gelince endi orj sasesini ve parçalarını kesip biçmeyeceğim gerekli parçaları satın alıp yada üretip o şekilde kullanacağım yani istenirse geriye dönüşü hemen gerçekleşecek bir proje olacak.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)