bütün sayfaları tek tek okudum aralıksız gerçekten hayran kaldım. bu imkandan öte biraz da beceri meselesi.
bütün sayfaları tek tek okudum aralıksız gerçekten hayran kaldım. bu imkandan öte biraz da beceri meselesi.
Kardeşim yaptığın iş önünde saygıyla eğiliyorum malesef fabrika bile hata yapıyor defolu mal üretiyor bizimde içimizde defolu üretim vardır sen onları hiç kafana takma bırak yapmayı yapmasanda bu resimleri eklesen bile harika bir emek diyorum . çünki ben topiciğn sonuna gelemedim adım adım sindire sindire inceliyorum.
bobber severleri beklerim...
http://www.facebook.com/pages/BOBBER...1650549?ref=mf
dostum konuyubastan sona okudum gercekten yapım asamalarını detaylı olarak gostermıs olman bu ıse baslıyacaklar ıcın onemlı bır bılgı nıtelıgınde.boyamaman ayrı bır hava katmıss.ınternette begendıgım bırkac motordan bırı dgerlerının kupa ıle resımlerı var sende motoru gorucuye cıkarmayı dusunuyormusun?bu sene bende yavas yavas motoru kesıp bıcmeye baslıyacagm turlu sorunlarmda kafanı agrıtabılırm degılmı?
saygılar
tesekur ederim,
Ordayiz geldik
problem degil, bu arada arkadasim derya (istanbuldan) Eskisehirden cok guzel bir motor buldu ve getirtti. Su anda parcalari topluyoruz, yakinda sasesini kesecek ve sanirim istanbululun ilk hardtail conversion yapacak ve hersey online yayinlanacak.
Ben ise bugun yeni bir motor aldim (resimler gelecek) cok farkli bir proje sizi bekliyor, ve ustelik bu bobber olmiyacak, hatta 2 silindirli bile olmiyacak. Su anda motora ismini bulmaya calisiyorum.
www.sungurtekin.com
xs 650 çok merak ediyorum ne çıkacak ortaya
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Derya isimli arkadaşınız yapmaya başlıyacam diye bahsetmişti, karıştırdım mı acaba
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
evet haklisin, hangi motoru yapacagini yazdigini unutmusum yada gormemisim,
yakinda projeyi yayinlamaya baslar.
Ben ise yeni projemde 1977 CB750 yi bastan tasarliyorum,
Bu seferki tarz avrupayi "CAFE RACER" komple aluminyum depo ve yag tanki disaynlari uzerinde calisiyorum.
www.sungurtekin.com
Şaftlı mı zincirli mi, eski polis motoru
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
güzel fakat pahalı bir çalışma. herkes yapamaz. ancak maddi açıdan çok çok rahat olup zamanı bol olan kişiler bu projeyi gerçekleştirebilir. tebrikler.
www.sungurtekin.com
cok tesekkür ederim,
su an böyle bir proje peşindeyim, ve ön sistemi kesinlikle bu şekil kullanıcam.
motor seçimi olarak sizinki gibi hd alamıyacağım için, şu an bu tipe en uygun olarak honda shadow vt600 en uygun olarak görünüyor, uygun fiyatlı bulduğum an alıp kenara koymayı düşünüyorum sonrasında yavaş yavaş toparlamayı planlıyorum.
springerı getirtme imkanım olduğu için soruyorum, peki bir soru daha, bu springerı vt600 e takarken ne gibi sıkıntılarla karşılaşabilirim.
şimdiden teşekkürler. erginbay.
habe habe
burdan bobber cycle ile irtibata gec, benim yakin arkadasim ve su anda istanbulda esasli bir bobber yapiyor, blogununda gelismeleri gorebilirsin.
http://deryaatmaca.blogspot.com/
farkli bir on takimi farkli bir saseye takmak mumkun, en onemlisi aksin (stem) capini sasenin baglanti yerine (neck'e) uydurmak, bu stemi degistirerek (farkli capda aks takarak, yada spacer ilave ederek), rulman (ic cap/dis cap) degistirerek yada necki ayrip uygun neck (uygun rulman yatakli neck) kaynatarak yapabilirsiniz, sonuncu opsyon biraz daha uzun surer ama neck acisini degistirmeyide dusunuyorsaniz tercih edilebilir.
bunlarin hepsi kolaydir ancak bu isi yapmak isteyen dogru kisiyi bulmak gerekir, kaynak isleri hassas oldugundan ve guzel gorunmesi acisindan TIG kaynagi yapabilen birini bulmanda fayda vardir , MIG yada oksijen olmaz diye birsey yok ama dedigim gibi yetenkli ve istekli biri olmasi gerek, hersey mumkun ;)
Motor secimi konusunda burdan herkese sesleniyorum,
bobber tarzi motor yaparken orjinalligini yitirmis bir motor tercih edin fakat eski birsey bulmaya calisin. 2 silindirli 70 lerin guzel japon motorlari var.
tr de bir cok 40/50/60 larinTriumph, BSA, Ariel vs.. bulunuyor, Yada triumph taklidi xs650 cok guzel ve kolay bir motor.
Bobber cycle orda bulunabilcek motorlar ve teknik konularda fikir verebilir.
bir shadow keser bobber yaparsan satmasi ozellikle Turkiyede zor olabilir ama eski bir triumph duzgun bir sekilde toplarsan e-bayden tum dunyaya cok iyi bir paraya satabilirsin,
su anda dunyada genel bir tarz/trend var bobber lar konusunda o tarzi yansitanlar genelde istek goruyor, ilk yaptiginiz motordan hic bir zaman kar etmeyi dusunmemek gerek.
tavsiyem uluslar arasi blog ve forum lari takip etmeniz.
alp
www.sungurtekin.com
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)