Camurluk bu gun (dun) geldi, 7 Metal West 'den. pressden/kalipdan cikma degil komple el yapimi formunu cok begendim
lastigin uzerine koydum, cok guzel kavradi
yerine vidaliyabilmek icin baglanti yerlerini yaptim
parcalari yerine kaynatamadim vaktim yetmedi, yarin camurlugun parcalarini bitirip takmayi dusunuyorum.
Evet arkadaslar camurlugu yerine takdim, iki bung uda kaynatip ust camurlik braketinide biras modifiye ettikden sonra asagidaki goruntu ortaya cikti;
Bilenleriniz farketmisdir, buna benzer camurluklar eski bsa ve pre unit triumph lardada kullanilmisdir, diger adi ordek kuyrugu
dikat ederseniz lastikle aradaki bosluk minumda tutulmusdur ve camurlugun formu tam lastigin dis capindadir. ilerde arkadan destek rodlari yapmak gerekebilir, ancak simdilik boyle birakicagim.
.
.
.
arkadasim sormusdu fren sensorunu fren hattinin neresine takicaksin diye,
asagidaki ve usteki resimde goruldugu gibi, merkeze baglanan banjo'nun hemen arkasina bir ara baglanti parcasi ile arkasina takdim, terminallerini bugun takip shrink ettim. ciplak goruntusu hosuma gittigi icin uzerini kaplamadim. asagidaki resimde kablolar zincire yakin gorunsede arada baya bi bosluk var.
Harika bir işçilik ve hayretle izlemeye devam ediyorum.Yalnız çamurlu bir bölgeden geçerken o çamurluğa bile sürtecektir çamurlar. Kolay gelsin tekrar.Ne zaman bitecek bu bebek?
Fotoğrafta bir motosiklet daha gördüm
..İslam kadını dişiliğiyle değil, kişiliğiyle var olandır..
Gülün dikene katlanması, onu güzel kokulu yaptı. - Mevlâna Celâleddin-i Rûmî
immortalboss, tesekurler;1885548 adlı üyeden alıntı
camur konusunda haklisin, neyseki burda pek camur yok,
motor boya haric bitti, bizim mahada bir tepe var oraya goturup resim cekmeyi dusunuyorum boya oncesi,
Oh ne güzel çamursuz,yamasız yollarda motosiklet kullanmak.Ben hergün 5 km gezerken 50 slolom yapıyorum resmen.
Gerçekten el emeği göz nuru diye buna derim ama öyle ufak fotoğraflarla olacak iş değil videoda bir homurtuyu duymak isteriz.Hadi hayırlısı.Ne zaman tamamlanacak boya?
yine birinin yaptigi bir yorum silinmis yazikdir o sahsa, usenmemis benim konuya hitaben tuhaf bir yorum yapabilmek icin ikinci bir uyelik acmis, sonra yok olmus
konuya ilk basladigimdada negatif yorumlar almisdim onlarda silinmisdi.
ancak herkez olumlu yorum yapacak diye birsey yok, yaptigim isin dogru olmadigini, resimlerin sahte oldugunu, reklam yaptigimi vss... bence bunlar benim konuyu dahada ilginc hale getirior
zaten eger bir yorum gercegi yansitmiyorsa, seviyesisse onlarla vakit kaybedmem, fakat ciddi arkadaslarin yorum ve sorularini elimden geldigince yanitlamaya calisirim.
belliki burda kimler devriye geziyorsa islerini cok ciddiye aliyorlar,
bu forumu belli bir kalitede tutmaya calisisan mod lara tesekurler
Hocam çok güzel gidiyor.
Ellerinize emeğinize sağlık arkadaşlar,imkanlarla yetenek birleşince böyle mucizeler çıkıyor,tekrar emeğinize sağlık.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
www.ataturk.com
Angel Spear ne oldu bizim bobber?Daha benim motosiklete başlayacaksın hadi çabuk bitir artık.Tekrar kolay gelsin. . .
Ömercik, salihgureli, immortalboss tesekurler arkadaslar,
makinayi test surusune cikardim, ilk izlenimler:
> cooooooook alcak (tam istedigim gibi)
> diger hardtaillere gore daha da sert cunku selenin neredeyse hic sungeri yok.
> yol tutusu cok iyi, (alcak ve sert olmasinin iyi tarafi)
> hafifledigi icin + yeni takdigim elektronik ateslemenin ayarindan, oncesine gore %15-25 daha seri.
> on frenin olmamasi, ayak yerde iken yapilan manevralarda zorluk yaratiyor, ancak alisinca idare ediyor.
> vites/debriyaj tahmin ettigimden dahada rahat, hatta cok eglenceli, gorenler fena takiliyor caddede giderken
simdilik aklima gelenler bunlar,
restaurant'a gittik 45 dak icinde 10 kisi motorun etrafinda 3er dakka tur atti, yorumlar olumluydu, ilk defa insanlarin canli tepkisini gormus oldum.
haftasonu acikhavada resim cekmeyi dusunuyordum ancak hava kapali olucak galiba,
yinede resimsiz birakmiyorum konuyu
Çok vahşi ve klas duruyor bu hali ile.Ayrıntılı fotoları acil bekliyoruz Boyasız gerçekten çok sıkı duruyor,tamamen doğru tercih bence Sorunsuz km ler şimdiden.Ham saçın üzerinde herhangi bir koruma varmı(vernik v.s)?
AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
dostum helal olsun...çok temiz çalışıyorsun.. olması gerektiği gibi.. çok zevkli..süper... orda olmak isterdim.. woww..düzgün işler işte bunlar!....
Tebrikler angelspear.Gerçekten mükemmel bir çalışma oldu.Bundan sonra da şöyle küçük ama güçlü birşeyler yapsak.Honda monkey yapalım modifiyeli.Bir de unutmadan söyleyeyim video isteriz.Sesini merak ediyorum.
Mazur görürseniz, konu dışı bir soru sormak istiyorum size.
Konunuzu takip ediyorum ve Harley' i çok iyi tanıdığınızı görüyorum. Sorum, nightrod hakkında. Amerika' da bu aletin konumu nedir klasik Harley' lerin arasında. Yani Harleyciler için nightrod ne ifade eder.
Ve tabii ki sizin görüşlerinizi de merak ediyorum. Sizce night rod nasıl bir motordur, değerlendirmesini yapabilir misiniz.
Türkiye' deki nightrodların sayısı iki elin parmaklarını geçmiyor. Dolayısıyla dışgörünüşünün (bana göre) çok çok iyi olması dışında bilgim yok.
Sonuç olarak: Almayı düşünüyorum, ama markanın felsefesi içinde nightrod' un yeri nerededir bilmek istiyorum. Ona göre karar vermek istiyorum. Motorcular genel olarak ne düşünüyor bu alet hakkında.
Yardımcı olabiliseniz çok sevinirim.
Teşekkürler.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)