custom chopper cruiser bu tarzlar bana her ne kadar uzak da olsa, yinede yaptığın iş çok ilgimi çekti zevkli olsa gerek, kolay gelsin iyi çalışmalar.
custom chopper cruiser bu tarzlar bana her ne kadar uzak da olsa, yinede yaptığın iş çok ilgimi çekti zevkli olsa gerek, kolay gelsin iyi çalışmalar.
http://www.facebook.com/melihdelal / Gilera Runner 180SP | [COLOR="Red"]Motor[COLOR="Orange"]Bike[/COLOR][/COLOR] - Melih Umur Delal
umarım herşey yolunda gider yaptığın çok büyük bi iş sonuca ulaşmasını isterimki ulaşacaksın zaten ulaşmasan bile bunun için çaba sarfetmenle burdaki herkesin gölnünde tahtını kurdun
süper bir ses,melodi gibi.çalışmalarınızın devamını beklemekteyiz
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
herkeze tesekurler
Deli Çerkes, o izgarali fardan burda bi cok kimsede var crime scene chopper firmasi satiyo, benimde hosuma gidiyor ancak oyle birseyi kendim yaparsam takarim,
deri fikri hosuma gitti, onu arastiracam eger yapabilirsem (dikisleri vs..) dusunuyorum farima, tesekurler
birkac gundur elektrik tesisatina devam edemedim, dun pearl jam konserine gittik )) bugunde atolyeye bir kac degisiklik yapmam gerekti, (mengeneyi, tasi degistirdim, tezgahin kaynak kosesini demir kapladim, vs. . .
Ben sana öğreteyim deri dikmeyi az ayakkabı dikmedim
bende bir ara ayakkabi fabrikasinda calismisdim, ama ben lastik tabanlarin capaklarini kesiyordum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:06 PM ----------
pj iyi, yeni albulerinden ilk defa bu konserde caldilar, su anda 1 numaradalarmis.
90 lardan beri en favori gruplarimdan biri
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:10 PM ----------
switch paneli eskiz calismas;
saca gereken caplarda delikleri acdikdan sonra;
kesim sonrasi koselerinin kabasinin alinmasi;
4 koseye 45 derecelik aci verilmesi
90 derece dik destek parcasinin puntalarin atilmasi;
panelin bitmis sekli;
braketlerin puntalanmis hali,
.
.
.
bu arada disli kapaginida kucultum, asagida disli kapaignin kesilmemis hali, cizikler kesilecek yerleri gosteriyor
kesilmis hali ( kabasini havali hassas jetle aldim, sonra tezgah zimparada yuvarlatip duzeltim, aluminyum malzeme oldugu icin kolayca sekil verebildim, resim cekmeyi unuttum, ancak egzantrik kapagina ayni islemi uyguliycam, o zaman resim cekerim)
vauueewww hadi az kaldı harika gidiyo
motorumla hayatımı çeyrek mil yaşıyorum
dört gözle takipteyim bitmesin bu hep böle devam etsin çok güzel ya her geçen gün yeni bir kaç parçanın yapılışını izlemek..
ATATÜRK diyorki "Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."
yok yok olmaz bu böyle ne yapıp edip kendimi sınırdışı ettirmem lazım şaka bir yana herşeye rağmen seviyorum ben ülkemi onu geçtim hocam,Pearl jam dinlemek nasıl bir duygudur ya ? Pearl Jam Türkiye'ye gelsin kampanyasını başlatanlardan birisiyim, ayrıca müzik alt yapımda pj harmonyleri kullanıyorum ve pearl jam plak arşivi için elin zencisiyle irtibata geçiyorum ama bi canlı dinlemek nasip olmadı.Bir diğer konu uğraşınız ve emeğiniz küçümsenemeyecek derecede ..insanın sevdiği bir işi yaptıktan sonraki o tatlı yorgunluğu paha biçilemez sanırım..Test sürüşlerini izlemek için sabırsızlanıyorum ve böyle bir proje çocukluğumdan beri hayalimdir ..umarım bize de kısmet olur kolay gelsin size ,sevgiler-saygılar
CBR- KADİR, cagatay_hepsen, Zealist, tesekurler arkadaslar
Sportster lar kucuk hacimli olduklari icin, sanziman ve motor blogu tek parcadir, bu yuzden motorun alt sag tarafi goze guzel gorunmez (bobber/ old school cular hic sevmez ))
bunun icin egzantrik kapagi ve disli kapaginin tasarimini degistirip daha "competizione" bi goruntu elde edebiliriz ;)
boylelikle motorun tipi anlasilmiyor hemde big twin'ler gibi bagimsiz sanziman goruntusu olusuyor . . .
kapaklarin onceki hali
once kafalar sokuldu, sonra rocker arm lar gevsetildi, boylece itici cubuklarin uzerindeki baski kaldirildi, egzantrikler uzerindeki basinc yuzunden hasar gorebilir,
civatalar farkli uzunluklarda olduklarindan diagram uzerine yerlestirdim yerine takarken kolaylik olmasi icin,
rocker kapaklarinin ve egzantriklerin kapaginin sokulmus hali,
Sportster larin en guzel mekanik ozelliklerinden biri her bir itici cubugun (on emme, on egzost, arka emme, arka egzost) kendi egzantriginin olmasi, yani makina dort egzantrik iki silindir.
asagidaki resimde ust deki sirali dort disli birer egzantrik;
kapagin kesime hazirlanmasi
elle kabaca kesilmis hali;
zimpara/detay
kesilmis kapagin ve egzantriklerin tekrardan takilmaya hazirlanmasi;
egzantriklerin zamanlamasinin ayarlanmasi;
kapagin yerine takilmasi;
civatalarin torklanmasi
arka disli kapagi ile birlikte;
dizi gibi izliyorum ha maşallah imrenmemek elde değil birde benim elimden gelse böle şeyler
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
Selam Angel Spear,
11 sayfa olmuş ben yeni takibe başladım. Aralıklı zamanlarla kontrol etmeye çalışacağım, çok güzel gidiyor. Boya olarak mat mı, parlak renkleri mi tercih edeceksiniz ?
Bana sorarsanız; mat siyah + lastik gibi ufak yerlerde pembeyi + deri seçin
Bol şans.
örnek:
にんじゃ あこがれる
evet güzel gidiyor.yer lsa bende alıp eski model bir motor üzerinde değişiklikler yapmayı çok isterim ama yer yoklugu çekiyoruz.hadi kolay gelsin bekliyoruz fotoları.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
boyasiz halini bir cok kisi sevdi bir sure bu sekilde birakmaya karar verdik
tesekurler theGuardian
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:04 ----------
kablolarin hazirlanmasi / sesenin icinden gecirilmesi. tum terminal ve baglantilarin shrink wrap, isi tabancasi ile izole edilmesi
bircok braket depo vs.. icin kilavuzla yer acilmasi
ornek: aku tasiyicisinin ust baglantisinin yerinin hazirlanmasi
atesleme bobininin nin kablolarinin yerinin acilip sasenin icinden dosenmesi, (dikat ederseniz eski tip kumas kablo kullanilmisdir )
yeni atesleme modulu, eski buyuk modul ve gerekesiz bircok kablonun elimine edilmesini sagladi
kablolarin arka altda cikis yeri
zincir saseye yakinlasmamasi icin, ic bukey tarafi iceri bakacak sekide takilmasi gerekti, canta tam olarak oturabilmesi icin iki adet 1mm kalinliginda spacer aldim, capi fazla olunca tam oturmadi,
boslugun giderilmesi icin capinin kucultulmesi gerekti
tornada yaklasik 7mm disdan capini kuculttum
kucultulmus spacer lar
fren merkezini rebuild ettim bu arada
fren borularinin sasenin icinden gecirilmesi ve calipere takilmasi
stoplarin kumas kablolarini akordeon yapilmasi
Valla helal olsun ellerine sağlık. Çok beceriklisin...
Devamını bekliyoruz
enjoy your ride and enjoy forever
Bravo valla helal olsun,hayalimi gerçekleştiriyorsunuz,kıskanmamak elde değil size bir kaç soru soracağım umarım cevaplandırırsınız..frame içim kaç cm lik boru kullanılmış ve metalin özelliği hakkında bilginiz varmı+++ölçüleri nedir,açılar ve arka teker için brakılmış ölçü nedir,kolay gelsin,bunlara yanıt verirseniz çok ama çok mutlu olacağım..
tesekurler nightshift
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:25 ----------
tesekurler BREGO;
downtube (usteki ensede baslayan, selenin altinda biten) ⌀ 1.5" (inch)
diger tum borular ⌀ 1"
aks tasiyicilari/yuvalari .375" kalinliginda
aks tasiyicilarinin arasindaki bosluk 9"
standard olculeri metrige cevirirsin artik,
1" = 25.4mm
projende bol sans
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:59 ----------
zincir olculerini belirledikden sonra arka lastigin yeri belirlendi, boylece camurlugun sabitlenmesi icin gerekli spacerlarin olculer ortaya cikti,
spaceri aluminium dan yapmaya karar verdim,
yan yuzeyin duzlestirilmesi
capin kucultulmesi
ilk oncu deligin acilmasi
deligin acilmasi
ilk spacer'in bitmis hali
oran/oranti
ikinci alt spacer ile birlikte
ust spacer'in yerine takilmis hali
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)