Teşekkürler, aynen dediğiniz gibi çok emek var. Ciddi uğraştırdı. Kaç sefer söküp taktım hatırlamıyorum.
Bundan 2 önceki motorum cup idi. Sıfır almıştım ve 6 sene kullandım. Hem şehir içi hemde onun yapabileceği
kadar arazi gezilerimde oldu. İnanırsanız 6 sene boyunca zincir muhafazasını 5-6 kere anca sökmüşümdür.
Yağlama işini alttaki tapalı kısımdan rahatça yapabiliyordum. İnanın zincir nerdeyse kirlenmiyordu.
Çünkü tozdan çamurdan korunduğu için bu motorlar gibi kısa sürede zincir kirlenmiyordu.
Zincir yağlamasını alta yaptığım tapayı açarak pratik olarak yapabilirim.Aşırı kirlenirsede 6 civatayı sökmesi 5 dk alıyor.Oda 3-5 ayda olur sanırım.
Şuan benim yaptığım korumadan çamur girme ihtimali kesinlikle yok. Su sızıntıları olabilir.
Ağırlığına gelince benim kullandığım sac 1 mm kalınlığında oldundan sanırım 1,5 - 2 kg gelebilir.
Ses ve zincir değmemesi için çok özen gösterdim. Şuan zincirim normal hatta birazda bola yakın denilebilecek bir
seviyede olmasına rağmen herhangi bir temas olmuyor. Sadece test yaparken arazi sürüşünde aşırı hoplatacak yerden geçerken
(birazda hızlı idim) bir anlık bir değme oldu. Bu cup motorumda da oluyordu doğrusu.
Biraz kullandıktan sonra sonucun nasıl olduğu dahada belli olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------
Teşekkürler, videodaki koruma tam kapalı resmen şanzıman kutusu gibi. Mükemmel bir malzeme doğrusu.
Bu derece bir kutunun yapılıp motora uyarlanması olamaz demem ama oldukça zor olur diye düşünüyorum.
Bunu yapacak birini bulabilmeye ise imkansız diyebilirim. Çünkü böyle ince işlerle piyasadaki ustalar ne yazıkki uğraşmıyorlar.