Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

HERO XPULSE 200 ARKA AMORTİSÖRE KORUMA YAPTIM

    REKLAM ALANI
  1. #1
    MCV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2014
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    150 mcx-Kuba KEE100-RKS Winner200- Hero XPULSE 200
    Motoru aldığımda gördüğüm amortisör önündeki boşluk hiçte hoşuma gitmemişti.
    Bu kısma çare bulmak için bir tasarım yaptım. zincir muhafazasını söktüm.
    Çamurluk içindeki 2 civatayı kullanmaya karar verdim.
    Bir parça deri ayarladım. Bu boşluğa göre kestim.
    Bağlantıyı yapacağım sac parçasını ayarlayıp tam yerine göre 2 delik deldim.

    Deriyi sac parçası ile yerine monteledim. Zincir muhafazasınıda taktım.
    Deri parçayı muhafaza ile şasi arasından aşağı geçirdim.
    2 Delik delip klips kelepçelerle şasiye bağladım. İşlem tamam.
    Deri parçası ve bir sac ile işlemimizi hallettim.
    Sonuç mükemmel oldu. Amortisör neredeyse hiç kirlenmiyor desem yeridir.
    Yaylanma esnasında deri yumuşak olduğundan rahatça katlanabiliyor.

    Benim gibi bu kısmın kirlenmesinden rahatsız olan arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim.
    İşte videosu.



    https://www.youtube.com/watch?v=vPU-VC8r_3I
    ufoz, MotoTavsiye, Mr.wind ve 4 diğerleri bunu beğendiler..
    https://www.youtube.com/channel/UCsQMNz8EBD5jqoRCOlr-72Q


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    nc 700/750 böyle bir koruma yok diye amortisör olması gerekenden erken patlıyordu eline sağlık güzl olmuş
    bence fabrika çıkışlı o parça olması gerekli
    MCV bunu beğendi.

  3. #3
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Güzel olmuş.
    Fabrika çıkışı niye koymazlar ki böyle işe yarayacak bir parçayı.
    MCV bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    02 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok.
    Güzel olmuş, Eline sağlık. Güle güle kullan.
    MCV bunu beğendi.

  5. #5
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Elinize, emeğinize sağlık.
    MCV bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    xpulse 4v
    bende hafta sonu çok çamurlu gördüm. aklıma gelmemişti yapmak. iyi fikir oldu
    MCV bunu beğendi.

  7. #7
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    youtube'da artun york diye bir eleman var.

    xpulse ya sponsor oldu ya da adam motoruna aşık olmuş. en son bir aksesuar videosu paylaştı.

    motora baksan xpulse'dan cok daha kaliteli bir hale getirmiş. inceleyin derim.
    tommygun, espresso ve MCV bunu beğendiler.

  8. #8
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    youtube'da artun york diye bir eleman var.

    xpulse ya sponsor oldu ya da adam motoruna aşık olmuş. en son bir aksesuar videosu paylaştı.

    motora baksan xpulse'dan cok daha kaliteli bir hale getirmiş. inceleyin derim.
    O adam psikopat gibi 50 cc ile Çanakkale'ye falan giden adam mı? Eğer öyleyse en büyük övgünün sahibi bence.
    espresso ve MCV bunu beğendiler.

  9. #9
    aargh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul, Kozyatağı İsim: Tamer
    Motosikleti
    Aprilia Tuono 660 Factory Dark
    Görsel olarak estetik durmasa da işlevselliği için tercih edilebilir. Emeğinize sağlık.
    MCV bunu beğendi.
    = = = Be Aprilia racer! = = =

  10. #10
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O adam psikopat gibi 50 cc ile Çanakkale'ye falan giden adam mı? Eğer öyleyse en büyük övgünün sahibi bence.
    Aynı eleman evet.

    Onu bile tika basa dolduruyordu adam :D

    Belli ki hız sevmiyor, adam 80 km ortalama ile 3000 km yol yaptı resmen.

    Ülkede gördüğüm en sağlam xpulse i yapmış şu an.
    espresso, MCV ve tommygun bunu beğendiler.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  11. #11
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı eleman evet.

    Onu bile tika basa dolduruyordu adam :D

    Belli ki hız sevmiyor, adam 80 km ortalama ile 3000 km yol yaptı resmen.

    Ülkede gördüğüm en sağlam xpulse i yapmış şu an.
    O adamda farklı bir manyaklık var, hiçbirimiz öyle olamayız.
    espresso ve MCV bunu beğendiler.

  12. #12
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Artun makinesini çok seviyor. Modifiye olarak da kendi işine yarayacak şekilde yapmış makineyi. Ben de ufak tefek şeyler yaptım kendi çapımda ama bir Artun kadar değil
    MCV ve espresso bunu beğendiler.

  13. #13

    Üyelik
    27 Mart 2023
    Alıntı MCV adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru aldığımda gördüğüm amortisör önündeki boşluk hiçte hoşuma gitmemişti.
    Bu kısma çare bulmak için bir tasarım yaptım. zincir muhafazasını söktüm.
    Çamurluk içindeki 2 civatayı kullanmaya karar verdim.
    Bir parça deri ayarladım. Bu boşluğa göre kestim.
    Bağlantıyı yapacağım sac parçasını ayarlayıp tam yerine göre 2 delik deldim.

    Deriyi sac parçası ile yerine monteledim. Zincir muhafazasınıda taktım.
    Deri parçayı muhafaza ile şasi arasından aşağı geçirdim.
    2 Delik delip klips kelepçelerle şasiye bağladım. İşlem tamam.
    Deri parçası ve bir sac ile işlemimizi hallettim.
    Sonuç mükemmel oldu. Amortisör neredeyse hiç kirlenmiyor desem yeridir.
    Yaylanma esnasında deri yumuşak olduğundan rahatça katlanabiliyor.

    Benim gibi bu kısmın kirlenmesinden rahatsız olan arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim.
    İşte videosu.



    https://www.youtube.com/watch?v=vPU-VC8r_3I
    hocam eline sağlık.
    aklıma gelmişken sorayım arkaya saçtan çamurluk yaptırsak süspansiyon ile tekerlek arasındaki plastik tablaya monteleyebilir miyiz?
    yapıştırıcı ile yahut plastik tablaya matkap ile? ne düşünüyorsun iyi olur mu?
    MCV bunu beğendi.

  14. #14
    MCV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2014
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    150 mcx-Kuba KEE100-RKS Winner200- Hero XPULSE 200
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nc 700/750 böyle bir koruma yok diye amortisör olması gerekenden erken patlıyordu eline sağlık güzl olmuş
    bence fabrika çıkışlı o parça olması gerekli
    Teşekkürler, gerçekten olması gereken bir parça

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:53 ----------

    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel olmuş.
    Fabrika çıkışı niye koymazlar ki böyle işe yarayacak bir parçayı.
    Teşekkürler, çoğu motorda yok neyazıkki.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------

    Alıntı arican adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel olmuş, Eline sağlık. Güle güle kullan.
    Teşekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:58 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elinize, emeğinize sağlık.
    Teşekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------

    Alıntı kenangul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende hafta sonu çok çamurlu gördüm. aklıma gelmemişti yapmak. iyi fikir oldu
    Fikir verebildiysem ne mutlu. Geciktirmeden yapılması gereken bir işlem. Kolay gelsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------

    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    youtube'da artun york diye bir eleman var.

    xpulse ya sponsor oldu ya da adam motoruna aşık olmuş. en son bir aksesuar videosu paylaştı.

    motora baksan xpulse'dan cok daha kaliteli bir hale getirmiş. inceleyin derim.
    Artun'u bende takip ediyorum. Önceden xpulse 200 2v vardı. Şimdi 4v ye geçti.
    Yaptığı aksesuarlarda gerçekten güzel.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:06 ----------

    Alıntı aargh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görsel olarak estetik durmasa da işlevselliği için tercih edilebilir. Emeğinize sağlık.
    Teşekkürler, işlevselliği gerçekten estetiğin çok önüne geçiyor.
    Hoş çamur içinde kalmış bir amortisörde hiç estetik değil

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:17 ----------

    Alıntı napolyon17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam eline sağlık.
    aklıma gelmişken sorayım arkaya saçtan çamurluk yaptırsak süspansiyon ile tekerlek arasındaki plastik tablaya monteleyebilir miyiz?
    yapıştırıcı ile yahut plastik tablaya matkap ile? ne düşünüyorsun iyi olur mu?
    Benim yaptığım kısmı mı kastediyorsunuz? Eğer o kısmı diyorsanız oraya sac olmaz. Çünkü motor yaylanınca o kısım çalışıyor.
    Esnek bir malzeme olması lazım.
    Komple arka çamurluğun içini kastediyorsanız yapılabilir, ama bence gerekli değil diye düşünüyorum.
    https://www.youtube.com/channel/UCsQMNz8EBD5jqoRCOlr-72Q

  15. #15
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Yine zihni sinir ama basit ve çok işlevsel bir çalışma olmuş.
    MCV bunu beğendi.

  16. #16
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Hocam üretip satışa çıkarın
    MCV bunu beğendi.

  17. #17

    Üyelik
    27 Mart 2023
    Benim yaptığım kısmı mı kastediyorsunuz? Eğer o kısmı diyorsanız oraya sac olmaz. Çünkü motor yaylanınca o kısım çalışıyor.
    Esnek bir malzeme olması lazım.
    Komple arka çamurluğun içini kastediyorsanız yapılabilir, ama bence gerekli değil diye düşünüyorum.
    Hocam 200t modelinde arka tekerliğin iç kısımda sıyırıcı var bizimkinde yok oraya bir şey yapılabilir mi diye sormuştum

  18. #18
    MCV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2014
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    150 mcx-Kuba KEE100-RKS Winner200- Hero XPULSE 200
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yine zihni sinir ama basit ve çok işlevsel bir çalışma olmuş.
    Güzel benzetme Ufuk bey, teşekkürler.

    Dediğiniz gibi basit, ucuz ve çok işlevsel.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:18 ----------

    Alıntı E.Yzr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam üretip satışa çıkarın
    Olurmu dersiniz? Yorum için teşekkürler.
    https://www.youtube.com/channel/UCsQMNz8EBD5jqoRCOlr-72Q

  19. #19
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Alıntı MCV adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel benzetme Ufuk bey, teşekkürler.

    Dediğiniz gibi basit, ucuz ve çok işlevsel.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:18 ----------



    Olurmu dersiniz? Yorum için teşekkürler.
    Olur hocam neden olmasın, biraz daha estetik hale getirilip satışa sunun bence. Gruptan ben dahil isteyecek olan vardır
    MCV bunu beğendi.

  20. #20
    MCV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2014
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    150 mcx-Kuba KEE100-RKS Winner200- Hero XPULSE 200
    Alıntı napolyon17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam 200t modelinde arka tekerliğin iç kısımda sıyırıcı var bizimkinde yok oraya bir şey yapılabilir mi diye sormuştum
    Tamam şimdi anladım. 200t modelinin resimlerinde gördüğüm kadarıyla 200 modelinde kısa olan kısım
    bu modelde uzatılmış. Uygun bir malzeme ile dediğiniz gibi bir ilave yapılabilir.
    Amacınız görsellikmi? yoksa sıçramalar içinmi? Görsele birşey demem ama amortisöre
    gelen sıçramaları azaltsada tam kesmez diye düşünüyorum.

    200t modelinde amortisöre çamur, su sıçraması konusunu Ufuk bey kullanıcı olarak aktarırsa seviniriz.
    ufoz bunu beğendi.
    https://www.youtube.com/channel/UCsQMNz8EBD5jqoRCOlr-72Q


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)