Enduro Gidonu Motopixel Kanalının Tamirat Tadilat Bölümünde Var Enduro Marketten Aldığı Gidon Güzel Gelmişti
ben hala ağırlığın çok fazla arkada kaldığını düşünüyorum ön çok boş olmuş gibi duruyor
Sanıyorum tasarım anlamında faydası olacaktır: Özel Yapım Motosiklet Nasıl Tasarlanmalı?
*
Rake açısı trail ve offset ile birlikte hesaplanıyor, süspansiyon ön yüklemesi olması ayar için çok büyük avantaj. Bir ara okuyup anlamaya çalışmıştım ama fazla karışık gelmişti açıkçası. Neden derseniz buraya geldi iş:
dedim ben ne yapıyorum Öyle bir niyetim olmadığı, anlamaya çalıştığım için de peşini bırakmıştım.
Sonra bir kahve yarışçısı yaptık, onda da mevcut şasiyi ön teker geometrisini değiştirecek şekilde ellemedik, dolayısıyla rake aynı kaldı. Hatta bir ara web sitesini de yapmıştım, ayrıntılı bilgi almak isteyenler buradan ulaşabilir.
"Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"
Evet Arkadaşlar Ön Çatalı takmak için ön kısımda işleme giriştik.
Tornacıda yaptırdığım parçayı ön kısımda açısına göre kaynatmaya çalışıyoruz.
Ayrıca sele kısmına da öne doğru daralan bir açı verdik.Düz haliyle oturunca bacaklar çok fazla açılıyordu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------
Yarın direksiyonun bağlanacağı kayıtlar atılacak.
Bu akşam bu kadar imalat yeter....
Efsane yavaştan göz kırpıyor
Bugün ön çatalı taktık.Direksiyonu takacağımız yeride puntaladık....Şaside boru bükümdeki bir sorundan dolayı ön kısımda biraz değişiklik yapmak zorunda kaldık.Yoksa çok küçük bir dönüş yapıyordu ön çatal...Bence güzel oldu...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------
Artık gidon jant lastik vb alıp takmaya başlayacaz....
BANA GÖRE:
Teknikten anlamam, tasarımdan bahsediyorum: tam bir ucube.
Tarza ve emeğe saygım sonsuz. Benim fikrim, benim zevkim, başkasını bağlamaz.
Helal olsun yav ne becerikli adamlar var,
Herif Manyak Yüzünden Belli,
Eline sağlık keyifli bişeyler çıkacak gibi görünüyor. Bittiği halini canlı olarak da görmek isterim. Şasi olarak motosikletlerde genelde görülen gidondan ön dişliye uzanan çizgi yerine, 4x4lerde görülen merdiven şasi konseptine benziyor. Nasıl dinamikleri olacak gerçekten çok merak ediyorum.
Hocam emeğinize sağlık ama şasinin biçimi bana pek de uygun görünmedi, daha üçgen yapılı bir şasi daha sağlam olurdu çünkü en sağlam şekil her zaman üçgendir
Mondial drift, vulture, mcx amortisörlerine benzettim. Ölçülerini bilmiyorum..
Honda VLX'in amortisör uzunluğu ne ki?
Ama resimdekininki gibi ek reservuarı yok, daha basit bir sistem.
Zekai hocam , gidon kelepçelerini çelik yerine alüminyum yapabilseydik acaba nasıl olurdu ? Selamlar , tekrar kolay gelsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:34 ----------
Belki kelepçe cıvataları metrik 10 yerine 8 mm düşünülür müydü?
Hatta piyasadan vidalariyla birlikte hafif ve şık bir ust kelepce edinilebilir belki.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)