Bunları unutmuşum;
https://i.postimg.cc/66H00ZwT/20191102-110720.jpg
https://i.postimg.cc/Nf5xP0fD/20191102-110724.jpg
Yapılan işlemler şunlar:
Tüm ışıklandırmalar (Stop, sinyaller, güzdüz ışıkları) LED e çevrildi.
Far kafada sabit olduğu için bu tip motorlarda gece olduğunda ve özellikle kapalı virajlarda aydınlatma yetersiz kalıyor. Bunun için geniş açılı 10 ar wattlık iki yakın mesafe LED projektör, anlayışsız gece sürücülerini uyarmak içinde dar açılı 20 şer wattlık 2 projektör takıldı.
İlave takılan LED projektörler mevcut anahtarlara yüklenmesin diye yükü üstelenecek röle anahtarlama devresi yapıldı (yarı iletken olarak rölesizde yapabilirdim fakat daha güvenilir olacağına kanaat getirerek röleli yaptım.
Sol kontrol panel değiştirildi ve dörtlü sinyaller ile uzun kısa selektör özelliği kazandırıldı.
Anahtar taşımaktan nefret ettiğim ve ikide birde motorun üzerinde unuttuğum için XMAX lerde bulunan sistemin aynısını ilave edip anahtar taşıma derdinden kurtuldum.
Yapılan tüm kablolama işinde hiç bant kullanmadım, tüm bağlantılar CE standartlarında konnektörlerle yapıldı.
Merak ettiğiniz konuları yazarsanız cevaplamaya çalışırım.
Sağlıcakla