Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

KTM 640 Adventure

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı KTM250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Statör olabilir,bunlarda eski tip sem marka statör var sanırım.O zamanla ısınıp bazen voltajı kesiyor olabilir.2003 husabergim vardı,ateşleme zayıf olduüu için zor çalışıyor bazende istop ediyordu.

    Düzeltme:Kitapçıktan baktım kokusanmış. yeni tip statörmüş sorun olmaz bence.
    O bişeyden oluyorduda unuttum şimdi. Yarın bi elektirikçiyede sorarım. Ama işte kamyonla motor bir değil. :D

    Led ampül sipariş ettim çakarlı. Gelince bide onu deneyeceğim bakalım.

    Balatalar bitikti bide fren balatası aldım. Hele arka fren hiç tutmuyordu nerdeyse.
    İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
    Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Senin göstergedeki renklerde gittiyse stop etmeden evvel, ektiriksel bişeyler olarabilir. Motorunun çalışması iyi ben beğendim. Dediğin gibi gezdikten sonra çekmişsen vidyoyu çalışması güzel gayet sakin. Aynı şeyi tekrar tekrar yaparsa çözüm için sorunu aramamaya başla. Durduk yerde kurcalayıp kurcalatma motoru.

    Amortisör ayarını nasıl düşürmüş ? benimkinde sadece ön yükleme ayarı var sertlik ayarlıyor. Ön ayarlanmıor.

  3. #43
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin göstergedeki renklerde gittiyse stop etmeden evvel, ektiriksel bişeyler olarabilir. Motorunun çalışması iyi ben beğendim. Dediğin gibi gezdikten sonra çekmişsen vidyoyu çalışması güzel gayet sakin. Aynı şeyi tekrar tekrar yaparsa çözüm için sorunu aramamaya başla. Durduk yerde kurcalayıp kurcalatma motoru.

    Amortisör ayarını nasıl düşürmüş ? benimkinde sadece ön yükleme ayarı var sertlik ayarlıyor. Ön ayarlanmıor.
    Arkayı düşürmüş. Giderken hiç güzel gözükmüyor. İki kişi binincede değer heralde.

    Videoda belli yolda gidişim

    https://youtu.be/1VJrYnMKRqs

  4. #44
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    KUVVETMİRA Havaların düzeldiği bi zamanda ben Ankara'ya geliyorum. Sen bana bi çay ısmarlıyorsun. Sonra benim motordakini Gaccal'ın dediği şekilde kopyalıyoruz. Az daha sabret.
    okeleyto merkez.

  5. #45
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Matrax33 Yok ben anlattığım stop etmeyi soruyorum. Yani hararet yapınca öyle mi oluyor? Jawa'nın şişmesi gibi mi? Göstergelerde lamba yanmamıştı. Gerçi bugünde uzun lambası yanmıyor göstergede. Boş vites lambasıda yanmıyordu. Hararet lambasıda çalışmıyor olabilir.
    Müdür Sen o tesisatı bir elden geçir emin ol çok başın ağrır yoksa belki hararet müşürü bozuk fan açmıyor belki sıcaklık derecesi farklı müşür takılı idareten o yüzden motor fan açması gereken yerde fan açmıyor.En iyi ihtimal lambaların ampül patlak..Umarım öyledir

    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimde boyum 183 ayaklarım tam basıyor. Motoru aldığım kişi amörtisörü en alt seviyeye almış. Zaten üstüne binince çöküyor motor. Amörtisörü kaldıracam bi boş vakitte. Ayak ucum bassın yeter.
    Asfaltta hiç gitmeyeceksen güzel lakin asfaltta viraj da döneceğin için yüksek ağırlık merkezi sıkıntı olacaktır haberin olsun [/QUOTE]


    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KUVVETMİRA Havaların düzeldiği bi zamanda ben Ankara'ya geliyorum. Sen bana bi çay ısmarlıyorsun. Sonra benim motordakini Gaccal'ın dediği şekilde kopyalıyoruz. Az daha sabret.
    Ha aynen onu kalıp hamuru ile kalıbını alaceğz sonra alçıdan kalıbı çıkartıp pleksi malzemeyi ısı tabancası ile şekillendirmemiz gerekmekte.

  6. #46
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Uzun lambası normalde çalışıyordu. Sonra gitti. Belki çalışır yeniden. Umut işte. :D sağ ön sinyal çalışmıyordu. Şimdi geldi o.

    Açıkcası tesisata girmek istemiyordum. Ama mecbur kaldım gibi duruyor.

    Valla yükselmesi lazım. Çok tipsiz çünkü. Videoda belli oluyor zaten. Ön baya yüksek arkaya bide ben oturunca amörtisörü kesik cg gibi oluyor.

    Kaplama zarar görmesinde. Arkadaş söver o kadar uğraştı. :D çok kıvrım var zor kapladı. Havalar güzelleşince gelirim inşallah.

  7. #47

    Üyelik
    24 Aralık 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    crf1000 , R80gs basic , fzs600 , winggo
    arka amortisör patlak olmasın

  8. #48

    Üyelik
    24 Aralık 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Peugeot 103
    Sizin stop etme sorununuz ateşlemeden kaynaklı. Geçenlerde ben motorla tın tın giderken sesi değişmeye başladı ve hafiften teklermiş gibi oldu. Ee ne yapayım bende kenara çeker iken tak diye stop etti. Neyse çalıştırdım gittim gittim ve yine stop etti bende hemen gittim dükkana uğraştım uğraştım yapamadım. Sonra tamircisine gönderdim yaptı. Ben o motoru soğukta çalıştırmak için normalde 4 defa 200 - 300 metrelik bir yokuştan aşağı inerdim ama şimdi yarım pedalda çalışıyor ( yarım pedal kickstart'a benzer bir pedalı üste alıp hızlıca basıyorsunuz). Velhasıl tamirci ateşlemenin bir kablosunda temassızlık olduğunu söyledi.

  9. #49
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı bberksan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka amortisör patlak olmasın
    Olmasın. Amörtisör baya pahalı birşey.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------

    Alıntı peugeotcu103 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin stop etme sorununuz ateşlemeden kaynaklı. Geçenlerde ben motorla tın tın giderken sesi değişmeye başladı ve hafiften teklermiş gibi oldu. Ee ne yapayım bende kenara çeker iken tak diye stop etti. Neyse çalıştırdım gittim gittim ve yine stop etti bende hemen gittim dükkana uğraştım uğraştım yapamadım. Sonra tamircisine gönderdim yaptı. Ben o motoru soğukta çalıştırmak için normalde 4 defa 200 - 300 metrelik bir yokuştan aşağı inerdim ama şimdi yarım pedalda çalışıyor ( yarım pedal kickstart'a benzer bir pedalı üste alıp hızlıca basıyorsunuz). Velhasıl tamirci ateşlemenin bir kablosunda temassızlık olduğunu söyledi.
    Ateşleme olmayabilir. Bir kere yaptı. O günde çok zorlamıştım motoru. Uzun yoldan gelmiştim hiç sorun yoktu. Şehiriçinde normal araç gibi gidince sorun çıkardı. Trafikte beklemeyle olmuyor. Benim aralardan kayıp gitmem lazım. Grup olunca mecbur beklemiştik.
    İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
    Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.

  10. #50

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Konu canlı kalsın hoşdur.
    Beni davet eden yokmu? :(

  11. #51
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı Alonedark93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu canlı kalsın hoşdur.
    Beni davet eden yokmu? :(
    İstanbul'a yolum düşünce davet beklemeden seni ve Mrmud'u arayacağım zaten. Aynı şekilde sende bu tarafta davet bekleme. Numaram var zaten.
    İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
    Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.

  12. #52

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbul'a yolum düşünce davet beklemeden seni ve Mrmud'u arayacağım zaten. Aynı şekilde sende bu tarafta davet bekleme. Numaram var zaten.
    74 kaldı bende gurbetteyim biliyorsun.
    Parça lazım olursa çekinme İstanbul’da parça v.b.konularda kolumuz uzun.

  13. #53
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı Alonedark93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    74 kaldı bende gurbetteyim biliyorsun.
    Parça lazım olursa çekinme İstanbul’da parça v.b.konularda kolumuz uzun.
    Sağolasın. Çoğu gitti azı kaldı.
    İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
    Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.

  14. #54
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Biraz canlandırayım başlığı. Upload edecek site bulamama sorunumdan dolayı gecikti. Facebooka yüklüyorum zaman içinde siliniyor link kırılıyor. Hizliresime yüklemek ayrı bi sorun. Bugünde imageshack deniyorum bakalım.

    Motorun tur camı biraz hasarlıydı. Reklamcı arkadaşın yanına gittim. Zaten en yakınımdaki adam. Sözü vardı önceki motorda süslemek istiyordu. Sözünü bu motorda tutturdum.

    Aldığımdaki görüntü bu şekilde.



    Arkadaşımın kardeşi eski bantları kaldırırdı önce.





    Kadir'in kaplama konusundaki ustalığına güvenim tam. Normalde bu camla zaten herkes uğraşmaz. Baya kıvrımlı bombeli birşey. Bende elime ısıtıcıyı aldım çıraklık yaptım.





    Kadir'in bilgisayarında önceden çizimlerim vardı zaten. Kurt kafası, Türk yazısı vb şeyler. Her vasıtaya yaptırdığım için kayıtlı. Bunada nasip oldu.

    Çiziklerede bi ayar çekecem. Aslında motoru komple griye çevirme niyetim vardı. Ama sonra bu orjinal rengiyle kalmasına karar verdim. Efsane rengi bence bu. Artık onlarıda macunla filan kapatırım. Sonra ya boyarım yada deri ile kaplamayı düşünüyorum. Güzel olabilir bence.



    O iş tamam.



    Debriyaj çok zordu. Az biraz kullanınca sol elim ağrıyordu. İnternetten baktım orjinal tel 50 lira. Bende gittim cg teli aldım 5 liraya. Klemens ile uydurdum onu. İyice yağlayıp taktım şimdi çok rahat oldu.



    Bugünde malum pazar. Bi süredir yapmayı düşündüğüm şeyler vardı. Sabahtan gidip atölyede sobayı yaktım. Motoru içeri sokamıyorum aslında. Ama yinede içeri girip çıktıkça ısınıyorum. Hava ekside. Kuru ayaz var yani.



    Km saati bu şekilde. Bugün bunuda söktüm. İnşallah tamirini halledebilirim.



    Balatalar bitikti. Sipariş vermiştim onlar gelmiş. Bunun balatayı değiştirmek biraz zormuş. Yani önceki motora göre. Baya teferruatlı bi merkez var.







    Eski ve yeninin farkı.





    Bi yandanda su kaynatıyorum içim ısınmalı.



    Arka merkezi sökmek baya uğraştırdı. Diski filan söktüm yinede balatayı tutan mili çıkaramadım. Sonra en güzel çözüm yolu olarak elime çekici alıp vurarak çıkardım. Meğer oda onu istiyormuş.







    Balatalardan sonra sinyallere geçtim. Sinyaller çok küçüktü zaten hoşuma gitmiyordu. CG sinyali sipariş etmiştim.



    Önce motorun önünü söktüm. Onu sökebilmek için direksiyonuda sökmek gerekiyor.



    Yeni sinyaller.



    Eski ve yeni farkı. Biraz büyük durdu ama beğendim ben.



    Bunlarıda önceki motor için almıştım ama takmak nasip olmadı.



    Takacak yeri baya aradım. Kendi ayaklarıyla bi yere sığdıramadım. Bende ayağın içindeki yivi iye ile bozdum. Yani diş kalmadı düz boru gibi oldu içi. Onuda farın camını tutan ayağa taktım. Orjinal gibi durdu.



    Son halide bu şekilde.



    Gösterge çalışmıyordu onuda söktüm. İnşallah tamir edebilirim. Geri takmadım üzerine. Yarın inşallah bi arkadaşa göstereyim. Olmazsa elektronikçiye filan götürmeyi düşünüyorum.







    Bu fiş boşta duruyordu. Ne işe yaradığını bilen var mı?













    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

    Önceden hararet mevzusunu konuşmuştuk. Bugün açınca gördüm hararet lambası kırılmış. O yüzden çalışmıyor.
    _chaotic_, Metehan07-70 ve RoofRoof bunu beğendiler.
    İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
    Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.

  15. #55
    chevy64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Motosikleti
    04 monster 620
    Ellerine saglik.
    Kendin ugrasiyosun bakiyosun sonunda guzel seyler cikiyo ya ortaya onun keyfi cook guzel
    Bende klr icin baslik acicam yakinda. Heveslendim senin sayende.

    Renk olayi boyle kalsin bence gri cok sonuk durur. Bide benim klr ninde debriyaj biraz sert. Senin gibi uydurma tel takmistim ama olmadik yerde kopuyo dikkat et. Sonra orjinal teli alip taktim ben.

  16. #56
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250


    Müdür sol amortisör keçen patlak onu bi kenara yaz,
    Artık kendin mi değiştirirsin yoksa bi ustaya mı değiştirtirsin bilemem,
    Vaktin varsa kendin Fork oilini al buna uygun olanından güzelce temizleyerek değiştir derim,
    Zira ustalar min.150-200 alırlar işçiliğe



    Km sayacı içinse bunlarda kronik bildiğim kadarıyla
    su ile temasda ekran içerisine su alarak bozulmakta umarım ucuz yollu halledebilirsin,Toplarken de mevcut contanın yerine başka bi çözüm bul artık silikonla mı kapatırsın ne yaparsın bilemem zira mevcut contadan su girdiği aşikar zaten.Oksitlenmiş kartın alt tarafı,
    yoksa y.dışı güzel km sayaçları var ismini tam hatırlamıyorum ama

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-son-indirim-acil-kresi-borcumdan-519022727/detay
    şu ilandaki motorda var misal aynısı sıcaklığa varana kadar gösteriyor,devir vs de gösteriyor,
    taktığın sisler led mi bilmiyorum ama statörün ürettiği elektriği service manuelden yada user manulede(onda varmı bilmiyorum) çekeceği wattı hesapla sonra sıkıntı çıkarmasın.


    Boşta duran fişin de nereye gittiğini takip et derim kontakla beraber enerji geliyorsa muhtemel sis farı için vs yapılmıştır.

    Güzel bi temizlikle cıncık gibi olur
    sen yaptıkca ben burda seviniyorum sanki motor benimmiş gibi

    eyyorlamam bukadar

  17. #57
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı chevy64 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ellerine saglik.
    Kendin ugrasiyosun bakiyosun sonunda guzel seyler cikiyo ya ortaya onun keyfi cook guzel
    Bende klr icin baslik acicam yakinda. Heveslendim senin sayende.

    Renk olayi boyle kalsin bence gri cok sonuk durur. Bide benim klr ninde debriyaj biraz sert. Senin gibi uydurma tel takmistim ama olmadik yerde kopuyo dikkat et. Sonra orjinal teli alip taktim ben.
    Kendin yapmanın keyfi çok başka dediğin gibi. Dün mesela sinyali yaktım bi sigara yaktım nasıl yandığını izledim. Sonra çakar lambayı açtım onu izledim. Uzaktan gören biri "yazık deli heralde" der.

    Başlık aç bencede. Güzel oluyor öyle başlıkları takip etmesi. Ben canım sıkıldıkça forumda restore başlıklarını açıyorum.

    Renk konusunda bende aynı şekilde düşünüyorum. Bide KTM turuncusu denilen bi durum var sonuçta. Bozmamak lazım. Telin incesini takarsan düzelir senin sorun. Benim söktüğüm tel kalındı mesela. İnce taktım çok rahatladı. Yani düzeltmişsin ama ilerde aklında bulunsun. Uzun yola çıkarken hala yanımda takım ve yedek parça taşıyorum. Koparsa diye birde gaz teli taşımak şart zaten. Gerektiğinde debriyaj teli olarakda kullanılır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------

    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://imagizer.imageshack.com/v2/8...923/sIpqIx.jpg

    Müdür sol amortisör keçen patlak onu bi kenara yaz,
    Artık kendin mi değiştirirsin yoksa bi ustaya mı değiştirtirsin bilemem,
    Vaktin varsa kendin Fork oilini al buna uygun olanından güzelce temizleyerek değiştir derim,
    Zira ustalar min.150-200 alırlar işçiliğe

    https://imagizer.imageshack.com/v2/8...923/8Zp9JN.jpg

    Km sayacı içinse bunlarda kronik bildiğim kadarıyla
    su ile temasda ekran içerisine su alarak bozulmakta umarım ucuz yollu halledebilirsin,Toplarken de mevcut contanın yerine başka bi çözüm bul artık silikonla mı kapatırsın ne yaparsın bilemem zira mevcut contadan su girdiği aşikar zaten.Oksitlenmiş kartın alt tarafı,
    yoksa y.dışı güzel km sayaçları var ismini tam hatırlamıyorum ama



    şu ilandaki motorda var misal aynısı sıcaklığa varana kadar gösteriyor,devir vs de gösteriyor,
    taktığın sisler led mi bilmiyorum ama statörün ürettiği elektriği service manuelden yada user manulede(onda varmı bilmiyorum) çekeceği wattı hesapla sonra sıkıntı çıkarmasın.

    https://imagizer.imageshack.com/v2/8...924/OoXCrU.jpg
    Boşta duran fişin de nereye gittiğini takip et derim kontakla beraber enerji geliyorsa muhtemel sis farı için vs yapılmıştır.

    Güzel bi temizlikle cıncık gibi olur
    sen yaptıkca ben burda seviniyorum sanki motor benimmiş gibi

    eyyorlamam bukadar
    Evet keçe patlak. Onun parçasınıda buldum hatta. Bi ara alıp değiştirmek istiyorum onu. Bu doğru sanırım.

    https://urun.n11.com/yedek-parca/ktm...E&gclsrc=aw.ds

    Göstergeyi tamir edemezsem zaten uydurma yoluna gideceğim. Dijital olarak okuyor alttaki parça. Çin malı bi motorun parçasını uydurmayı denemem lazım. Orjinali zaten bulamam bunun. Bulsamda bi sürü para, gerek yok. Touratechmiş markası göstergenin. Dün biraz baktımda 1-2 bin lira yazıyor o markanın göstergelerinde.

    O fişi bi ara bulurum. Daha renklerini öğrenemedim bu tesisatın. CG tesisatını baya kavradım. Tek tek deneyerek bulmak yerine biri renklerin ne işe yaradığını söylese süper olacak. Matrax33'de var inşallah biliyordur.

    Allah razı olsun. Şu acil olanları bi halledeyim sonrada görsel işini hallederim. Km göstergesini çalıştırmam lazım. Kendime hakim olamıyorum dur diyemiyorum. Orda hızı görsem kendime hakim olabilirim. Sonrada marş dinamosuna bakmam lazım. Tek marşta çalışmıyor motor. Üç kere boşuna basıyorum almıyor. Sonrada üç kere 1-2 sn çalışıp stop ediyor. 4.de çalışıyor sürekli. Sayıyorum artık. Hep böyle oluyor. He bunlar jikle çekmeden. Jikle çekince hiç çalışmıyor.
    _chaotic_ bunu beğendi.
    İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
    Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.

  18. #58
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    O zaman Karburatoru söküp bi temizlemen gerekecek anlaşılan sökmüşken oringleri de elden geçir derim ben,
    Hazırt o kadar sökmüşken depoda var ise benzin filtresini vs de elden geçir aklında soru işareti kalmaz en azından,
    Birde hava filtre kutusunu falan da kontrol et güzelce.
    Daha fazla resim bekliyoruz ama havalar çok soğuk takdir ediyorum valla seni

  19. #59
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman Karburatoru söküp bi temizlemen gerekecek anlaşılan sökmüşken oringleri de elden geçir derim ben,
    Hazırt o kadar sökmüşken depoda var ise benzin filtresini vs de elden geçir aklında soru işareti kalmaz en azından,
    Birde hava filtre kutusunu falan da kontrol et güzelce.
    Daha fazla resim bekliyoruz ama havalar çok soğuk takdir ediyorum valla seni
    Valla o işe hiç girmek istemiyorum. Önceden acı tecrübe oldu. Çalışan şeyi kurcalarsam sanki bi daha böyle güzel olmayacak gibi hissediyorum. Ama ben duramayıp el atmışken şunuda bi sökeyim diye düşünebilirim. Haftasonu gelsinde hava soğuk olursa sökerim. Hava güzel olursa zaten gezide oluyorum.

    Marş kolundaki oring değişecek sanırım. Bunun kol bi değişik. Marş kolunun göbeğinden vites kolu çıkıyor. Ve ordan yağ kaçırıyor. Onun için değişmesi gereken ilk oring orda. Yada keçe artık ne varsa.

    Benzin hortumları yıpranmış onlarında değişmesi lazım. Baya çatlaklar var. Boyamak için depoyu sökersem onlarıda değiştiririm.

    Hava filtresini daha önceden benzinle yıkayıp temizlemiştim.

    Hava soğuk ama ben seviyorum uğraşmayı. Kendimi mutlu hissediyorum. Atölyeye gidip sobayı yaktığımda, biraz bişeylerle uğraştığımda sinir stres kalmıyor. Herşeyi unutuyorum. Herkese tavsiye ederim böyle bi hobiyi.
    İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
    Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.

  20. #60
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Benim tesisatla seninki farklı, zaten 2 motor arasındaki en büyük fark orda. Benimkinde tesisat yok akü gösterge yok. Basitce statörden çıkan ateşleme kablosu ve ekstra 2 tane elektirik kablosu var.

    Marş kolunun kenarından akan yağ mark kolunun kenarından akmıyor olabilir. Ben motoru aldığımda tam marş kolunun ordan yağ damlatıyordu motoru parçalamadanda keçesi değişecek bişey değil. Sonra bloğu böldüm tertemiz toparladım. Aradan zaman geçti yağ hala akıtıyor. Senelerce öyle bindim motora.

    Sonra geçen sene yağ tapası yalama oldu, 3 tane daha tapa olduğu için o yalama olanı iran yapıştırıcıyla körledim.

    Akıtan yağ falan kalmadı. Meğer yağ tapadan süzülüyomuş. Tespit edilemiyor. Yağ marş prizinden akmıyor olabilir.
    Kullandığın yağa görede akan yağ değişkenlik gösteriyor.

    Ön amortisör keçelerinide 2 sene önce kendim değiştirdim. Hiç internetten falan keçe getirtmedim sanayiden japon malı bi keçe kullanmıştım. Hiç sorun yok hala sönme akma olmadı. Hangi markaydı keçeler unuttum şimdi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:37 ----------

    Eklemeden geçemicem, şu "iye" "eğe" olayı yüzünden nevşehirde 1 hafta eğe aradım. Nereye gidip eğe sorsam yok dedi herkes Meğer "iye" deniyomuş oralarda


3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)