Motorun hararet yapıp yapmadığını elle ölçemezsin. Yani elle karar veremezsin. Fanın çalışıyor, su kaynatma yoksa, rölanti dengesizliği yoksa hararet yapmamıştır. Çok ısınması da normal yüksek devirle çalışan motor bu. 6 bin devir çalışan motorlarla kıyaslayamazsın. Su kaynatmıyosa devam.
Bide şehir içi ışık bekle 1. 2. vites pek sevmiyor. Sürekli devirli kullanman lazım. Tın tın sevmiyor alt devirlerde kullanınca motora eziyet oluyor.
Güle güle kullan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------
Fana elektirik verdiğimde çalışıyor ama müşür bozuk olabilir. Su kaynatma ve rölanti dengesizliği yok. İşte bende veresiye toplarken dediğin şekilde kullanıyorum. Sürekli dur kalk ışık bekle vs.
Hararet göstergesi bağlama niyetim var. Birde fana düğme bağlayayım diyorum. Harareti gözümle görürüm gerekirse kendim fan açarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------
Bi süredir vakit bulup gidemiyordum arkadaşın yanına. Boş vakit olunca yanına gittim. Aslında ara sıra gidiyordum ama işim var sonra halledelim diyip gönderiyordu. Bu sefer inat ettim gitmiyorum dedim.
Bilgisayardan çizdi önce yapılacakları. Sonrada yazıcıdan çıkardı.
Olmazsa olmaz Dakar yazısı.
Ben: R'nin kulağı nerde lan?
Kadir: Ağzımda
Transfer folyosuna sığmayınca ağzına almış sonra yapıştırmak için. O yüzden bu fotoda yok.
Göktürk alfabesi ile daha önceden başka vasıtalara yazılar yazmıştım. İnşallah bu haftasonuna sözleniyorum. Ve sevgilimin adınıda yazmak istedim. Göktürk yazısı sağdan sola okunuyor ama ben o kısma takılmadım. Zaten okumayı bilen yok.
Son hali. Adventure yazısı pek hoşuma gitmedi. Sonra değiştirtirim belki.
Sen beğendiysen sorun yok ama ben grenajın üstündekileri hiç beğenmedim. Kenarlardakini yani dakarı değil.
Zaten dakar hazır logo olduğundan o güzel duruyor.
Atölyede bahar temizliğinden sonra işlere devam.
Bu parçanın takıldığı somun sabit olmadığı için takması çok zordu. Somunları önce hızlı yapıştırıcı ile yapıştırıp sonrada üstüne sıcak silikon sıktım.
Arkadaştan led ve direnç almıştım. Onları düzgünce bağladım. Yakttıktan sonra mavi olduğunu gördüm. Mantar led bulamam bunu kullanayım bari dedim. Ledleride lamba yerlerine takıp sıcak silikon sıktım.
Burda üç tane müşür var. Bir tanesi boş müşürü. Tesisatı baya kurcalamışlar müşüre giden kablolar yanlış bağlanmış. Göstergede siyah yeşil boş lambasına bağlı. Ama aşağıda boş müşürüne başka bi kablo bağlıydı. Deneye deneye buldum sonrada düzgün şekilde taktım. Boş lambasını yaktım. Göstergeyede bağladım ekrandada N yazısı çıkıyor artık.
Turuncu siyah
Mavi siyah
Bu kablolar giriyor diğer müşürlere. Ne işe yaradığını bilmiyorum.
Kabloları takip ederek hararet müşürünüde buldum.
Radyatördeki müşüre giden kabloları değdirince fan çalışıyor. Onada ayrıca bi düğme koymak istedim. Şehiriçi kullanırken çalıştırırım. Önce kablo çektim.
Şu yuvarlak düğme eski göstergenin ışığını azaltıp çoğaltıyordu. Artık kullanılmıyor. Onu söküp düğme taktım. Ve fanı o düğmeye bağladım.
Geçenlerde yolda giderken stop lambasının camı düştü. Orjinali bulmak imkansız gibi birşey. Zaten orjinal sürekli ampül patlattığı için lede çevirmiştim. Led stop lambası sipariş ettim. Onlar gelince devam edeceğim inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:56 ----------
Diğer müşürlerede baktım 49-50. İkinci ve üçüncü vites diyor sanırım. Gösterge lambası filanda yok ne işe yarıyor anlamadım. Vitesteyken marş yapmasını engelleyen röle açıp kapatıyordu motor 2 ve 3deyken.
bu motor adam olacak gibi görünmüyor.
Motorun kullanımına engel bir sorunu yok. Yani zaten adam olmuş vaziyette. Ben ek şeyler yapıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------
Motorun kuyruk için şu aşağıdakileri sipariş etmiştim. Senin nasıl fikrin var?
İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.
Geçen sene arkadaşım 86.000'deyken 10.000 tl'ye satmıştı. İlgilenen varsa bilgisi olsun.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...38366705/detay
Motorun neyi varmış ki adam olmuyomuş ?
Sapasağlam motor çalışıyor yürüyor. Erdi motoru öğrenmek için kurcalıyor. Sürekli.
Ben olsam o tesisatla beyin hücrelerim ölmesin diye uğraşmam şahsen. Veririm elektirikçiye yaptırım. Adam merak ediyor kurcalıyor.
Motorun bilinen tek sorunu marş kolundan yağ atması. Onunda tamiri belli. Diğerleri merak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------
15 bin kilometre sürünce 5.500 lira değer kazanmış motor.
fundurolar da böyle,
yıllandıkça artıyor fiyat,
adolf görse bu tabloyu, mutluluktan aglardı
Aksaray'da bırak motosiklet elektrikçisini normal güvendiğim motosiklet ustası bile yok abi. :D benim içinde güzel oluyor zevkli oluyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
Şu durumda ben bedavaya almışım motoru. bide ilanda 50 bin yazıyor km.
Geçenlerde yolda giderken stop camı düşmüş. Camı tutan iki cıvata vardı birinin ayağını kırmıştım. Tek cıvatada fazla dayanmamış düşmüş. Sipariş ettiğim parçalar geldi onları yerine taktım.
Plakayıda aşağıya aldım biraz daha. Önceki yerinde hem eksozun önündeydi hemde aldığım parçalar sığmadı.
Eskiden buralar hep dutluktu.
Buralar dutluklu, dutlar oldu nerdesın abıııı
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------
Ha evlılık hazırlığı vardı dımı unuttum bı an
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)